Beste 1 april grap!
zaterdag 26 maart 2011 om 21:04
Ok... Ik ben gewoon op zoek naar grappige verhalen. Er zijn vast wel leuke verhalen over 1 april in plaats van alleen maar kinderachtige. Maar eigenlijk ben ik zelf vrij kinderachtig, dus dat zal een hoop verklaren! Ik ben in de dertig en doe nog steeds wel eens belletje trekken of mensen heel erg in de maling nemen. Vind ik leuk en ik doe het hopelijk nog als ik 60 ben!
zaterdag 26 maart 2011 om 21:06
Ik vond het ook altijd heel flauw, maar nu mijn kinderen er al anderhalve week naar uitkijken, zie ik er de lol wel van in.
KOmt mijn zoon stikkend van de lach naar me toe om te zeggen dat-ie dan tegen mij gaat zeggen dat mijn horloge kapot is, húmor!!! Voor de goede orde: hij is vijf.
Ik overweeg nu serieus de aanschaf van een fopdrol om bij het ontbijt op zijn bord te leggen
KOmt mijn zoon stikkend van de lach naar me toe om te zeggen dat-ie dan tegen mij gaat zeggen dat mijn horloge kapot is, húmor!!! Voor de goede orde: hij is vijf.
Ik overweeg nu serieus de aanschaf van een fopdrol om bij het ontbijt op zijn bord te leggen
zaterdag 26 maart 2011 om 21:07
zaterdag 26 maart 2011 om 21:08
quote:goldmember schreef op 26 maart 2011 @ 21:04:
Ok... Ik ben gewoon op zoek naar grappige verhalen. Er zijn vast wel leuke verhalen over 1 april in plaats van alleen maar kinderachtige. Maar eigenlijk ben ik zelf vrij kinderachtig, dus dat zal een hoop verklaren! Ik ben in de dertig en doe nog steeds wel eens belletje trekken of mensen heel erg in de maling nemen. Vind ik leuk en ik doe het hopelijk nog als ik 60 ben!Dat meen je toch niet echt zeker?
Ok... Ik ben gewoon op zoek naar grappige verhalen. Er zijn vast wel leuke verhalen over 1 april in plaats van alleen maar kinderachtige. Maar eigenlijk ben ik zelf vrij kinderachtig, dus dat zal een hoop verklaren! Ik ben in de dertig en doe nog steeds wel eens belletje trekken of mensen heel erg in de maling nemen. Vind ik leuk en ik doe het hopelijk nog als ik 60 ben!Dat meen je toch niet echt zeker?
zaterdag 26 maart 2011 om 21:09
quote:Lalie74 schreef op 26 maart 2011 @ 21:06:
Ik vond het ook altijd heel flauw, maar nu mijn kinderen er al anderhalve week naar uitkijken, zie ik er de lol wel van in.
Wat schattig!
TO, ik hoop dat je wat dat belletje-trekken een 'grapje' maakt.
Zo niet, moet je je echt even na laten kijken
Wat schattig!
TO, ik hoop dat je wat dat belletje-trekken een 'grapje' maakt.
Zo niet, moet je je echt even na laten kijken
Frankly my dear, I don"t give a damn