Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Welkom terug VG. Goed te lezen dat je het gezellig hebt gehad! En ik zag je foto's op FB, heel mooi!

BHV is altijd wel leuk vind ik Pino, mag je 'nepbrandjes' blussen

Ik wil 127 hours ook nog zien trouwens, maar dat wordt vast na volgende week, aangezien ik volgend weekend naar *** vlieg om een vriendin op te zoeken (dit haal ik later weer weg).

Heb vandaag weer heerlijk gereden in elk geval ja, het was ontzettend mooi weer, zelfs zonder jas gereden!

Ex en ik hebben dagelijks contact gehad, maar het was niet zo prettig vond ik. Hij zit in zijn thuisland nu, maar vliegt vanavond terug naar Lib. Ik weet gewoon niet wat ik aan hem heb en ik vrees dat dat vrij weinig is. Dat ben ik me de laatste dagen vooral gaan realiseren. Ik heb het gevoel alsof ik aan een dood paard aan het trekken ben, niet fijn. Ik wil verdomme een gelijkwaardige en leuke relatie, maar met hem zit dat er niet zo in geloof ik. Hij zei dat ie me morgen zal bellen als ie weer daar is, maar goed, wat valt er nog te zeggen eigenlijk?

Nu lekker bankhangen, heerlijk.
Ik heb net Loft gezien, de Vlaamse (originele) versie. Echt een geweldige film, in lange tijd niet zo'n goede film gezien!

Ik heb geen idee van wat hij nu precies wilt en voelt VG. Het scheelt momenteel alleen wel dat ik er eem beetje boos van word en er dus wat afstand van kan nemen. Hij doet gewoon niet leuk en dat brengt ons niet bepaald nader tot elkaar.
Goedemorgen. Rustige maandag Heidel!
Goedemorgen Philein. Heel rustig hier, inderdaad. Heb niet veel zin in het huishoudelijk werk..maar ik heb geen keus, vrees ik.
Als je dat nu direct doet, dan kun je de verdere dag lekker genieten van het zonnetje Ik zou het wel weten!
Ja, klopt Philein. ...maar om het begin te maken...ik drink eerst nog een bakje koffie.

De zon komt er al door!! De eerste tulpen (yes) bloeien al....
Ja, hier volop narcissen en ook al wat tulpjes inderdaad. Zo gezellig.
Zo, even pause voordat ik ga koken.

Hoe gaat het met de studie Philein? Is het erg pittig?
---
Hoi Maj! Goed om je te lezen! Succes vandaag!

Heidel, studie kost me veel tijd, maar wel leuk, dat scheelt. Ik zit nu even in het zonnetje te lunchen
Vievje! Heb je weer een goede werkdag gehad? Ben je wel een beetje uitgerust nu?

Haha, dat probleem van eten koken ken ik. Ik heb het vanavond bij aardappeltjes (gebakken), verse worst en rode kool gehouden. Met appelmoes uiteraard

Ex is inderdaad niet erg lief meer, dat vind ik momenteel ook wel eigenlijk. Hij heeft gezegd dat ie me vandaag zou bellen trouwens, het zal mij benieuwen.
MajMaj, ga je deze week nog naar NL? Je bent echt toe aan een heerlijke vakantie. Gaat je ex nu mee of niet?

Looola, ben je er al weer? Lekker bruingebrand en uitgerust, neem ik aan?

Philein,...en heeft hij gebeld...

Vivagirl, ben je al weer in je ritme na je Miami_trip? Heb je gister vanaf het werk geforumd? Heb je trouwens nog wat van Dove gehoord, daar ben ik zo benieuwd naar...

pino, alles okay?
Goedemorgen, zonnetje schijnt hier alweer.

Ex smste me gisteravond laat, hij was laat gearriveerd en had geslapen. Dus geen telefoontje. Maar ja, so be it. Had het eigenlijk al niet eens meer verwacht.

Fijne dag allemaal!
Nou ja, Philein ..

anyway... hier word het ook weer mooi weer, morgen gaat het regenen..dus genieten we er dubbel van!
En in het weekend wordt het wel 20graden zag ik! Alleen dan zit ik in een nog zonniger oord
Bofkont!

Wat ga je allemaal doen? ..Paardrijden? ...Sangria drinken? ...Flamenco dansen?
Vooral heel erg veel gezellig kletsen met mijn vriendinnetje daar en natuurlijk lekker eten en drinken. Paard mag even op stal blijven
Misschien ga je ook naar het strand? Dat mis ik altijd zo als het mooi weer is. Nu is er hier wel een rivier, maar da's natuurlijk niks vergeleken met de zeeuwse kust.
Hm, is nog best ver weg hoor, dus nee, staat niet op de planning. Ben overigens ook niet zo'n strandganger...
http://www.youtube.com/watch?v=guTBfhgijY4 Maggie Macneal met terug naar de kust..............................

http://www.youtube.com/watch?v=ATKWUQrN ... re=related Saskia & Serge met zomer in Zeeland..................

heerlijk die oude liedjes....
Deze is wat nieuwer, maar ook al oud vrees ik

http://www.youtube.com/watch?v=pwe-r2tfd9A een heerlijk nummer.

Heb ik zo'n zin weer in NL te zijn als ik dit hoor...

Vivagirl hier is alles "im Lot auf dem Boot"...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven