Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Wat jammer Flashy! Al is het niet zo gek, gezien de plunderaars die ik er gezien heb.

Wat voor leuke dingetjes heb je nu gekocht?

Krite, die is al langs geweest volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Fijn hoor, ik heb iets gekocht dat leeg/gebruikt is.

Ik had mascara, oogschaduw, lippenstift, nagellak, nagellakcorrector ( die is dus leeg!) en nagelbalsem.
Dat meen je niet! Wat zonde zeg Ga je er mee terug?
Hier vandaag gevrekt op een tweedehands kinderkledingbeurs: 2 korte broeken voor zoon voor 5.50 en een bodywarmer voor 8 euro . Alles nog als nieuw!
Kan ik iemand blij maken met C1000 zegels voor de tuinmeubels? Stuur dan even een direct berichtje dan stuur ik ze op naar je!
Hadieho, vandaag was ik bij Etos om 15 euro te besteden en zo een 50% kortings-kapper-bon te scoren en toen bleek dat alle make up 1 plus 1 gratis is, dit weekend. Dus morgen ook nog.
quote:plops schreef op 26 maart 2011 @ 18:28:

Dat meen je niet! Wat zonde zeg Ga je er mee terug?Heeft toch geen zin, zag gisteren dat iemand iets niet mocht ruilen dat net gekocht was. Wie zegt dat ik het niet zelf gebruikt heb...... Jammer maar helaas.
quote:Poffertjes schreef op 26 maart 2011 @ 20:26:

Kan ik iemand blij maken met C1000 zegels voor de tuinmeubels? Stuur dan even een direct berichtje dan stuur ik ze op naar je!ik heb ze toch niet nodig kom ik nu achter. hopelijk kun je er iemand anders blij mee maken.
@poffertje

ik spaar de C1000 zegels, als niemand anders wilt hou ik mij aanbevolen.
Nou wij zijn watertechnisch goed aan het vrekken vandaag :P. Er is een waterleiding lek, en aangezien we geen spullen in huis hebben om het nu te maken is de hoofdkraan uit, anders hebben we een zwembad in de wc. Gelukkig kan manlief het waarschijnlijk zelf maken en kon ik bij mijn ouders onder de douche. Katten waren erg tevreden met regenwater in hun drinkbak, dus alles weer geregeld.
quote:strawberryicecream schreef op 26 maart 2011 @ 10:03:

Zou je ze naar mij willen mailen?

Dank je wel!!Heb ik gedaan!
Ik heb nog een paar velletjes van die AH zegels voor Mary Poppins, dus als iemand die wil kan ik ze opsturen. (Zet dan even je mail adres hier, dan mail ik je voor je adres!)

Voor de Milner bordjes moet ik nog 2 punten, ik hoop dat de actie nog niet voorbij is straks...
quote:Flashy schreef op 27 maart 2011 @ 09:32:

[...]

Heeft toch geen zin, zag gisteren dat iemand iets niet mocht ruilen dat net gekocht was. Wie zegt dat ik het niet zelf gebruikt heb...... Jammer maar helaas.Als je in de buurt bent, zou ik het toch even proberen...
oeps
o
beetje overdreven, maar hier komt ie dan:
Ik zag het een keer voor bij komen hier: er zijn weer champignon kweekbakjes verkrijgbaar bij action.
oh, da's leuk!
Leuk! Ga morgen meteen even kijken.
Mweeeh :'( Ik gok dat 1 van mijn 4 overige huisgenoten al de Honig actie heeft gedaan want ik krijg de melding dat ik maar één keer mag bestellen per huishouden. De vrekken!
Trouwens, om toch maar even een tip te geven hier (ben een stille meelezer)

Hier in Groningen heb je bij de Etos altijd zo'n enorme graaibak met producten van 1 euro, 2, euro, 5 euro etc. Vaak is dan de verpakking beschadigd, of het gaat uit het assortiment, maar heb daar heel wat dagcremes en haarverf, deo etc gekocht, dus misschien een tip om eens te kijken. Verder ben ik meer Kruidvat dan Etos fan ivm de prijs natuurlijk
Misschien kun je het adres van je ouders ofzo opgeven? Mijn moeder zou het alleen zelf houden waarschijnlijk.

Of een toevoeging achter het huisnr. invullen, wil ook weleens helpen. Dus 21b ipv 21. Moet er niet ook een nr. 21b zijn want dan krijg je het alsnog niet.
Haha, ja daar had Yetiman het pas nog over. Dat ze in zijn studentenhuis steeds een proefabonnement op de Veronicagids namen met steeds een andere letter achter het huisnummer.
Ik heb hier nog een slankiecode liggen!!

Iemand interesse?

Ook kreeg ik laatste bij de AH 20(!!!) pakjes voetbalplaatjes voor mijn boodschappen van 7 euro! Ik denk dat ze er vanaf moesten, dus die liggen hier ook nog (en nog wat losse plaatjes)

Als er iemand interesse heeft, mail mij maar even!

doortje87@hotmail.com

Ik spaar zelf trouwens de Milner codes, dus als iemand die nog heeft?!
quote:Janna_ schreef op 28 maart 2011 @ 11:09:

Ik heb nog een paar velletjes van die AH zegels voor Mary Poppins, dus als iemand die wil kan ik ze opsturen. (Zet dan even je mail adres hier, dan mail ik je voor je adres!)

Voor de Milner bordjes moet ik nog 2 punten, ik hoop dat de actie nog niet voorbij is straks...

Als je ze nog niet weg hebt gegeven dan zou je mij er blij mee kunnen maken! Ben nu op mijn werk en heb nog geen plops email adres, dus als je ze nog niet vergeven hebt dan maak ik er vanavond thuis even eentje aan.

Kan ik jou ook nog ergens blij mee maken? (Heb helaas geen milner-codes )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven