Januari 2009 (deel 3)

05-01-2011 10:04 1392 berichten
Alle reacties Link kopieren
Januari 2009 - hier verder!

Deel 2
Vandaag een nieuwe laptop gekocht. Ben inmiddels ook 41 weken zwanger vandaag...... Reageer morgen wel meer!
Poeh, het wordt spannend Kittycat! Nog geen voortekenen?

Bevalt het om je ouders nu in de buurt te hebben?

Golfje, jij ook al zo'n kdv-fan in huis? Hoe vindt je oudste het nu op school?

Kijk eens: Bodywarmers voor jongens!

Het tweede zomerjasje, van katoen dit keer, is binnen. Poeh, wel érg fuchsia. Maar goed, Bloem vindt hem mooi en hij is warmer dan die andere (en minder brandbaar...) dus ik vind het prima.
Nog geen nieuws van Kitty he.. Spannend hoor!
41 alweer Kitty, bij 42 + 3 wordt de baby ingeleid? Goede nacht gehad?

Heerlijk Golfje, wij zijn gisteren ook een hapje gaan eten op het terras. Yuna vindt dat ook altijd erg gezellig. Ze kan ook prima een uur 'stil' zitten. En we zijn ook nog een ijsje wezen eten als toetje maar dat vond ze te koud

Hip; heeft Dieke dan ook moeite met afscheid nemen of juist jij? Of beide?

Wen; zou het ook liever hebben zoals jij. Helemaal straks tijdens mijn verlof en als de baby er is. Het is niet zo dat ze er niet met plezier is en soms rent ze ook wel gelijk weg om te spelen maar meestal blijft ze als een aapje aan me hangen.

Lucia; is Chica alweer helemaal beter?

Ik ben vandaag een dagje vrij, geen straf met dit weer! Vriend gaat met broer nieuw laminaat leggen boven en op zolder. Hoop dat het in een dag gelegd kan worden.
quote:kittycat5 schreef op 22 maart 2011 @ 09:34:

Bij de gyn was alles goed. Baby doet het nog goed, wordt er alleen niet lichter op. Gaat nu richting 8 pond! Baby ligt verder helemaal ingedaald dus het is toch echt afwachten. Mocht hij of zij er maandag nog niet zijn dan wordt er voor volgende week een ks gepland. Hopelijk komt het niet zover.

Dit schreef Kitty vorige week. Hopelijk is er al wat aan de gang, anders wordt de ks gepland, zo te lezen..
Ja, Chica is weer helemaal beter. Sinds donderdag koortsvrij, dus vandaag weer naar t kdv. Had ze wel zin in.

Heerlijk weer he! Wij zijn gisteren ook een ijsje gaan eten met Chica, vond ze helemaal geweldig.

Vandaag een dagje in de zon met Chiquita, lekker hoor!
Wat heerlijk dat jullie lekker naar buiten kunnen vandaag! Hier is het voorlopig nog een beetje grauwig buiten. Maar ach, het hele weekend buiten in de tuin geweest en dat was heerlijk

Kittycat zal dan inderdaad wel een KS krijgen, of misschien is ze inmiddels al bevallen? (aangezien ze zaterdag schreef dat ze zondag wel meer zou schrijven ) Ik hoop het voor haar!
Hier was het zaterdag pokkeweer, hele dag regen zowat..

Grappig dat jullie meiden zo gehecht zijn aan hun winterjas. Chica heeft dat met haar winterschoenen. Ze moet andere schoenen, een maatje groter, maar ze wil alleen haar ZWARTE schoenen.. Ik heb onwijs leuk gympjes gekocht bij de hema, met bloemetjes, en die wil ze pertinent NIET aan.. En ze zijn zo schattig (vind ik).

Ze gaat trouwens eindelijk bijna naar maat 22.. Wat een kleine pootjes he..
Ohw mijn geheugen is echt slecht de laatste tijd... Nou maar misschien kunnen we dan binnenkort een sms verwachten. En hopelijk hoeft het geen ks te worden. Duim voor haar!

Lucia; ha Yuna is OOK gehecht aan haar winterschoenen. Ze wil alleen haar ZWARTE winterlaarsjes aan. En die worden nu echt te warm (zit een bontje in). Maar nieuwe passen wil ze niet. Heb nu 3 paar via internet besteld, hoop/duim dat ze er eentje leuk vindt! Inderdaad, kleine voetjes heeft Chica. Yuna moet nu maat 24.

Hier is het nu ook ineens weer bewolkt. Jammer maar goed, het begin van de lente is er, heerlijk!
O wat n eigenwijsjes he.. Wat gaat dat nog worden!
Sorry dames, het lukte me gisteren niet meer om te reageren omdat m’n man de hele dag de laptop nodig had voor z’n werk. Maarre…. Ik zit nog steeds hier thuis met baby in m’n buik! Ongeloofelijk wat een eigenwijze kinderen wij produceren. Elena ging in de laatste weken in stuit liggen en deze baby weigert eruit te komen. Sinds vannacht verlies ik wel roze/rood slijm (sorry voor de onsmakelijke omschrijving) en dat schijnt een teken te zijn dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten. Vanmiddag moet ik weer naar de gyn en ik hoop dat dit haar ervan overtuigt een ks uit te stellen want morgen loopt de 10 dagen deadline van het ziekenhuis inderdaad af!

M’n moeder is nog hier (vader is afgelopen zaterdag terug naar huis gegaan) en dat bevalt goed tot nu toe. Ze neemt me veel werk uit handen en Elena is sinds m’n ouders hier zijn, en nu m’n moeder nog dus, constant in een opperbest humeur. Waarschijnlijk door de vele aandacht die ze krijgt. Ze is vandaag ook niet naar de crèche want ze vermaakt zich erg goed thuis, zeker met het prachtige weer dat we hebben en m’n moeder zou anders klagen dat ze niets te doen heeft nu er nog geen baby is. Ik maak me wel een beetje zorgen voor als de baby er is en ze de aandacht moet delen.

Chili, het schiet ook op voor jou, je verlof dan. Hopelijk hoef je niet zolang te wachten net als ik. Yuna was er toch ook eerder dan verwacht, geloof ik?

Leuk trouwens, al die jassen ideeen. Elena heeft van m’n schoonmoeder een katoenen jas gekregen die ze nu veel aan heeft maar ik wil er nog een keer een andere bijkopen.

Lucia, fijn zeg dat Chica weer helemaal beter is. Geniet van Chiquita en de zon!

Ik ga me voorbereiden op weer een bezoekje aan het ziekenhuis. Ik zal proberen om nog een update te geven vanavond (als ik er tenminste niet hoef te blijven .
Je houdt ons wel in spanning

Ik duim voor je dat het ziekenhuis nog even flexibel wil zijn!
Jeetje Kitty, jij ook al een zittenblijver? Net als Chiquita, die kwam ook een week later dan haar zus. Succes in het ziekenhuis, ik duim voor je dat ze nog even willen afwachten!
O, zo lief, Chiquita ligt nu in de box te spelen en ze probeert uit alle macht een speeltje te pakken wat naast haar ligt. Met een supergeconcentreerde blik maait ze haar hand steeds in die richting, met af en toe een gefrustreerd geluidje

Wat gaat t toch snel!!
Kitty, heel veel succes! Het gaat nu (sowiezo) niet lang meer duren!
Nou, gyn heeft me van binnen onderzocht en me gestript en de uitkomst is dat m'n lichaam er in ieder geval helemaal klaar voor is. Heb enkele cm ontsluiting en baarmoeder is er klaar voor. Omdat het er allemaal zo gunstig uitzag heeft ze me tot woensdag gegeven om zelf de bevalling te starten en als dat niet morgen gebeurd of die nacht erna dan kan ik kiezen om toch ingeleidt te worden of een keizersnede. Ze zal eerst proberen om m'n vliezen te breken om te kijken of dat helpt. Dat inleiden komt als een verrassing omdat ze dat vantevoren helemaal uitgesloten had. Maar aangezien van binnen alles zo gunstig eruit ziet durft ze het toch wel aan. Morgen moet ik bellen of ik daarvoor wil kiezen. Het liefst beval ik zonder allerlei kunstgrepen maar als ik moet kiezen denk ik dat ik toch eerst het inleiden probeer.

Nou ja, we kunnen uiterlijk woensdag een baby verwachten!

Oh, en niet onbelangrijk, de baby maakt het nog steeds erg goed.

Lucia, dat gaat inderdaad snel. Wel weer leuk lijkt me inderdaad om die ontwikkeling te zien.
Fijn dat alles nog goed gaat en dat je het nog steeds natuurlijk mag proberen! Spannend joh, nog max 2 dagen.. Hup, duik in je weeen! Haal de ananassen, bitter lemon én je man maar tevoorschijn!
Juist, hup, het bed in met die ananassen, drankjes en man, have fun nu het nog kan (moeder even wegsturen dan he)

Fijn dat inleiding een extra optie is geworden! Enne, met enkele cm ontsluiting heb je die er tenminste vast opzitten. Go Kittycat!

Wat schattig Lucia! Jeetje, alweer aan het meppen naar speeltjes, dat gaat hard inderdaad.
Het klinkt herkenbaar! Ook ik had enkele cm ontsluiting en alle huismiddeltjes toegepast. Resultaat: nog geen baby. (sorry ) UIteindelijk begon het, maar zette het niet door en werden de vliezen doorgeprikt en kreeg ik alsnog een weeen opwekkend infuus. Ik vond het niks(heel heftig!!) maar ik denk idd altijd beter dan een ks.

(en het was bij de eerste, dus houd je maar vasst aan het feit dat een tweede vaak veel sneller en gemakkelijker gaat. Dat was bij mij zeker zo)

Ik duim voor je dat het vannacht begint! Zet em op!!
Oh super spannend Kitty! Hoop dat de baby zich vandaag meldt . Succes meid!

Heel erg eigenwijs Lucia. Ben wel benieuwd trouwens naar hoe Chica het allemaal vindt, haar kleine zusje. Ik zie het meest tegenop naar hoe Yuna zal reageren.

Wen; En? Wil Bloem de jasjes al aan?
Dat wilde ik ook nog vragen, hoe Chica het nu allemaal vindt. Op de foto's ziet het eruit alsof ze dol is op haar kleine zusje

Bloem wil de jasjes wel aan, maar is extra blij als ik haar winterjasje te voorschijn haal Work in progress, zeg maar.
Jaaa sms van Kittycat! Ik zet hem op Hyves voor wie hem niet ontvangen heeft

Van harte Kittycat, man en Elena met de geboorte van jullie zoon en broertje!
Ja, super he!! Nogmaals van harte!!!
En een natuurlijke bevalling lees ik net, super!
Wat een leuk nieuws!! Van harte gefeliciteerd! Kan niet op hyves, maar weet genoeg: een zoon! (jongetjes zijn zoooo leuk )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven