Rijles!!

30-03-2009 21:24 2967 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle lessers verzamelen!

Op deze topic kunnen we ons ei kwijt over alles wat met (rij)lessen en theorie te maken heeft

Ik trap af met mijn ervaringen van vanmiddag.

Arrg wat was dat een hel!

De motor is wel 10 keer afgeslagen,stond zelfs midden op de weg stil.

Ik en de koppeling zijn nog geen goede vrienden

Gelukkig gaat het met theorie wel voortvarend

xx

zoals jullie zien ben ik erg enthousiast ;)
Lees maar "even" dit topic door, en kijk hoeveel namen je NIET herkent...:

Dat zijn alle mensen die het WEL gehaald hebben .
quote:JanneJip schreef op 29 maart 2011 @ 13:14:

Lees maar "even" dit topic door, en kijk hoeveel namen je NIET herkent...:

Dat zijn alle mensen die het WEL gehaald hebben .

haha ' eventjes dit topic doorlezen' ;)

Maar je hebt gelijk, uiteindelijk halen heel erg veel mensen het gewoon maar ik heb zo nu en dan gewoon even een onzeker momentje.
Succes Atelier!

Ik heb de fijne tijd van 8:00, heb toen ook mijn TTT gehad, was best druk! Wel handig aan de ene kant, want ik hoef al minder minuten + je kunt langer ergens stilstaan haha. Maar aan de andere kant: ik heb erg moeite met wannéér ik nou kan gaan, dat dat wel een extra uitdaging wordt.

We zullen het zien

Succes in ieder geval! Laat maar even weten hoe het is gegaan
Heel veel succes, Atelier!!!
Heel veel succes morgen Atelier!! Behoud de rust, maak je niet te druk en rij gewoon. Je doet je best en meer kun je niet!
wakker! wordt over een half uurtje opgehaald! spannend! heb er zin in
Zoooo, het is zover Atelier_madame!!!! Heeeeel veel succes vandaag, je kan het! Rustig blijven en gewoon je ding doen

quote:elastiekje schreef op 29 maart 2011 @ 11:02:

Maar het stomme is dat ik het altijd ook goed voor hém wil doen

Dit is wat mij echt lessen heeft gekost. Ik verstijfde helemaal, omdat ik geen fouten durfde te maken. Heb mezelf echt heel streng moeten toespreken om dit een beetje los te kunnen laten. En een tijdje valeriaan geslikt.

Succes nog morgen Elastiekje, waarschijnlijk is je instructeur het allang vergeten.

JanneJip, het gaat echt opschieten voor jou nu! Spannend! En heel leuk natuurlijk.
Ik duim!
ik duim ook!
*Is bezig met zinvolle duimochtendgymnastiek*

Atelier? Kunnen we proosten?
Ze is nu denk ik klaar!
helaas niet hard genoeg geruimd gezakt.. besluitvaardigheid was niet goed genoeg, oa op een rotonde gewacht toen een vrachtwagen de boel blokkeerde, en de omkeeropdracht niet veilig genoeg volgens de examinator.. instructeur was meegereden, vond wel dat ik goed reed alleen nog paar puntjes waaraan ik moet werken.. kijken ging wel heel goed..

nu nog iets van 6u doen en dan weer op hopelijk!
He bah!!! Niet leuk... maarrrrrrrr wel weer een stapje verder - de laaste dan, he

Goed dat het kijken goed gaat, zeer belangrijk en waarschijnlijk ook het moeilijkste. Zo'n vrachtwagen is pech hebben en de omkeeropdracht eigenlijk ook. De volgende keer moet je gewoon es geluk hebben dat niemand je tegenzit. Goed dat je meteen weer doorgaat, Atelier!
He, shit, Atelier.

Klinkt inderdaad als een flinke pechfactor. Bittermoon heeft gelijk dat kijken echt heeeeeel belangrijk is. Vind het ook heel goed dat je gelijk de volgende keer inplant. Nu weet je in ieder geval hoe het gaat, maakt wellicht de volgende keer een beetje minder spannend.

Voor nu echter even want het is wel hartstikke balen.
Idd gewoon beetje pech hebben en nog oefenen op die besluitvaardigheid. op naar de derde keer :p
Aah wat jammer! Je kijken is iig wel goed en daar hebben volgens mij veel mensen het meeste moeite mee! En die besluitvaardigheid herken ik. Nja jammer dan, volgende keer beter!! Waar heb je ongeveer gereden allemaal?
Hè, balen zeg! Wat jammer Atelier. Wel een compliment dat het kijken goed ging, ik hoor vaak van anderen dat daar flink op gehamerd moet worden, maar dat heb je alvast mee. Besluitvaardigheid is wel een lastige, zeker als je een beetje zenuwachtig bent, dan ga je twijfelen. Nou, nog even de puntjes op de i en dan ga je er weer voor!
Ik hoor ook dat veel mensen zakken op hun kijktechniek of omdat ze gewoon niet kijken. Dus die heb je idd al goed.
Atelier, bij mij is het ook het kijken idd, ik denk dat het al heel wat is dat je dat goed doet! De rest is inderdaad een beetje geluk hebben en veel oefenen.. En ja, besluitvaardigheid, dat komt met de tijd ;)

Ik heb deze week mijn toets! Ben benieuwd.. :p
ach ja er zijn ergere dingen op de wereld, alleen jammer dat dat rijbewijs zo duur is om te halen.. ik kreeg al een mailtje van mijn rijschool, over ong 6 weken kan ik weer op. vandaag of morgen maar ff nieuwe datum plannen.

@ruza ik heb in zuilen gereden en stuk richting maarsen en de zuilense ring
Balen atelier!

Zelf vanmorgen proefles gehad, ging wel goed.

Alleen nog wel jonge instructeur ( nog geen jaar bezig) en vraag me af of het uitmaakt, de klik is er wel.
Flashy, mijn instructeur is pas 28 (geen idee hoe lang hij dit al doet) en ik zou me geen betere kunnen wensen! Verschilt denk ik nogal per persoon.
Flashy, jij kunt prima rijden, nog even de puntjes op de i zetten. Wel fijn dat de klik er is, wellicht kan hij je dat zetje even geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven