*Gewetensvraagje* fout webshop
woensdag 30 maart 2011 om 12:42
woensdag 30 maart 2011 om 12:46
woensdag 30 maart 2011 om 12:49
Ik heb ooit door een foutje twee Stokke kinderstoelen ontvangen. Ik heb hem in de verpakking bewaard met het idee dat als ik ook maar één mailtje zou krijgen over de tweede stoel ik hem direct terug zou sturen. Nooit wat gehoord..... Hij ligt nu te wachten tot ik hem ga gebruiken voor de baby op komst.

woensdag 30 maart 2011 om 12:51
Ik zou er melding van maken... Maar ik ben ook echt een softie in dat soort dingen! Heb laatst mijn broertje de friettent terug in gestuurd omdat ze vergeten waren zijn milkshake (die hij tijdens het eten besteld had) op de rekening te zetten.
De schuld van de ander, ik weet het, maarja...
Dit is natuurlijk wel een iets andere situatie, je hebt hier niet iets gekocht en niet betaald (ik vind altijd: je moet gewoon betalen voor wat je koopt/gebruikt/etc.)... Dit keer heb je iets gekregen waar je niet om gevraagd hebt... Tja, lastig!
Toevoeging: Ik zie nu dat het iets is van 100 euro... Dat zou ik toch echt wel melden, ik zou me persoonlijk lullig voelen als ik het niet zo doen.
Waarschijnlijk komen ze er niet achter denk ik... Heb je al betaald? (Niet dat ze je er voor laten betalen ofzo?!)
De schuld van de ander, ik weet het, maarja...
Dit is natuurlijk wel een iets andere situatie, je hebt hier niet iets gekocht en niet betaald (ik vind altijd: je moet gewoon betalen voor wat je koopt/gebruikt/etc.)... Dit keer heb je iets gekregen waar je niet om gevraagd hebt... Tja, lastig!
Toevoeging: Ik zie nu dat het iets is van 100 euro... Dat zou ik toch echt wel melden, ik zou me persoonlijk lullig voelen als ik het niet zo doen.
Waarschijnlijk komen ze er niet achter denk ik... Heb je al betaald? (Niet dat ze je er voor laten betalen ofzo?!)
gsleutel wijzigde dit bericht op 30-03-2011 12:53
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
woensdag 30 maart 2011 om 12:58
Ik vind het een lastige. Ik heb een tijd geleden ook iets besteld, niet gekregen en ook niet bij de buren afgeleverd (dacht ik). Ik gebeld naar bedrijf, zou even afwachten en mocht het pakketje niet meer komen, zouden ze een nieuwe opsturen. 3 dagen later kreeg ik een pakketje van bedrijf, en 4 dagen daarna kwam buurvrouw van 15 huizen verderop met mijn bestelde pakketje aanlopen. Vriend zei dat ik ze beide moest houden, ik had immers niet naar webshop gebeld om te vragen of ze pakketje nog een keer wilde sturen... Voel me er achteraf nog wel schuldig over (6 mnd later
).
Het is een lastige, ik denk dat ik in dit geval wel gebeld zou hebben, maar dat kan ik pas bepalen wanneer het mij zelf zou overkomen...

Het is een lastige, ik denk dat ik in dit geval wel gebeld zou hebben, maar dat kan ik pas bepalen wanneer het mij zelf zou overkomen...
woensdag 30 maart 2011 om 13:00
quote:Quacker schreef op 30 maart 2011 @ 12:49:
Ik heb ooit door een foutje twee Stokke kinderstoelen ontvangen. Ik heb hem in de verpakking bewaard met het idee dat als ik ook maar één mailtje zou krijgen over de tweede stoel ik hem direct terug zou sturen. Nooit wat gehoord..... Hij ligt nu te wachten tot ik hem ga gebruiken voor de baby op komst.
Ik geloof niet dat ik met een fijn gevoel mijn kind op zo'n stoel zou zetten...
Als het om iets van een paar euro gaat, ok, maar een stoel van over de 100 euro?
Als het om iets van een paar euro gaat, ok, maar een stoel van over de 100 euro?
woensdag 30 maart 2011 om 13:00
Gewoon melden..
Wat niet van jou is, is niet van jou.
Ik stel me altijd voor dat er nu iemand enorm op z'n flikker krijgt en ¤100 uit eigen zak moet betalen. En dan vervolgens de rekeningen nog wel kan betalen, maar z'n/d'r kinderen amper te eten kan geven..
Of dat ze de kids een dagje pretpark hadden beloofd en dat dat allemaal niet meer door kan gaan.. Tranen alom ...
Overdreven? Ja..
Maar tóch..
Wat niet van jou is, is niet van jou.
Ik stel me altijd voor dat er nu iemand enorm op z'n flikker krijgt en ¤100 uit eigen zak moet betalen. En dan vervolgens de rekeningen nog wel kan betalen, maar z'n/d'r kinderen amper te eten kan geven..
Of dat ze de kids een dagje pretpark hadden beloofd en dat dat allemaal niet meer door kan gaan.. Tranen alom ...
Overdreven? Ja..
Maar tóch..

woensdag 30 maart 2011 om 13:02
quote:Quacker schreef op 30 maart 2011 @ 12:49:
woensdag 30 maart 2011 om 13:03
quote:Annie Ooi schreef op 30 maart 2011 @ 13:00:
[...]
Eens..
Ik vind het gelijk aan jatten.. alhoewel 2 euro jatten is natuurlijk hetzelfde als 100.. Maar de gevolgen voor de verantwoordelijke zijn bij 100 euro veel groter...
[...]
Eens..
Ik vind het gelijk aan jatten.. alhoewel 2 euro jatten is natuurlijk hetzelfde als 100.. Maar de gevolgen voor de verantwoordelijke zijn bij 100 euro veel groter...
woensdag 30 maart 2011 om 13:05

woensdag 30 maart 2011 om 13:15
woensdag 30 maart 2011 om 13:20
woensdag 30 maart 2011 om 13:20