Opbergen van tassen

31-03-2011 08:04 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vrouw heb ik natuurlijk een Heeeele boel tassen alleen die krengen nemen zoveel ruimte in in mn kast. Dus ik dacht, mss heeft iemand eentip hoe ik se goed kan opbergen? heb helaas geen ruimte voor iets onder mn bed..
Ik lees mee, ik weet ook niet waar ik die krengen moet laten. Sommigen hangen aan een haakje, andere liggen in de schuur te verpieteren
Ik heb een big shopper in de kelderkast staan, waar ik al mijn handtasjes in prop doe.Wel onhandig als ik juist de onderste wil hebben, maar zo kom ik wel eens tasjes tegen waarvan ik al niet meer wist dat ik ze had.
Nope
Ik zelf, doe zoveel mogelijk tassen in een andere tas, zodat ik ipv 4 tassen er 1 overhoud (waar de overige 3 inzitten)

Maar dan alsnog slingeren er overal tassen van mij rond.

Dus ook ik lees mee
Men neme een grote houten plaat, verft deze in een leuke kleur en hamert er langr spijkers in.

Hangt dit bord vervolgens ergens aan een muur, naast je kast bijv. en hangt hier al je tassen aan.

Dit zelfde principe kan je ook begruiken voor je al je sieraden.
Haakjes aan de binnenkant van je kastdeur?

Als je een saaie slaapkamermuur hebt mooie haakjes daar hangen en ze als decoratie gebruiken?

Aan de kapstok?

In de meterkast?

In een ladekastje in de gang?

Of je laat ze net als ik door dochters gebruiken en je weet zeker dat ze nooit meer in de weg liggen ivm altijd kwijt.
Ik heb er ook heel veel, en daarvan gebruik ik zeker meer dan de helft niet. Maar weggooien is ook weer zo wat.

De tassen die ik gebruik (met enige regelmaat) heb ik aan een haak in mijn kast gehangen. (zo'n ouderwetse haak waar ze vroeger jassen aan ophingen zelf in mijn kast gehangen) de tassen die ik bijna niet of helemaal niet meer gebruik heb ik in een grote koffer gestopt, en die staan op de studeerkamer.
Erger u niet, verwonder u slechts!
En ik heb een tijdje zo'n schoenopberger gehad waar ik ze inpropte. Zo'n zak die je aan een haakje ophangt, maar die hing toch teveel in weg. En donderde ook elke keer van zijn haakje.
Nope
Haha ja mijn dochter heeft ook 3 tasjes van mij die ik niet meer leuk vind en die zijn idd altijd kwijt.

Mijn schoonzusje, twee vriendinnen en ik komen ook altijd 2 keer per jaar samen met allemaal tassen die we niet gebruiken en dan ruilen we. Op die manier behoud je natuurlijk wel het opbergprobleem maar heb je wel af en toe een leuke 'nieuwe' tas
Erger u niet, verwonder u slechts!
Ik heb een grote wasmand onder in mijn kast staan waar de meeste in zitten. Verder heb ik een verhuisdoos achter het knieschot staan waar er nog wat in zitten.
Ik heb een tassenboom gecreërd . Zo'n staande kapstok met heel veel haakjes eraan op verschillende hoogtes. En die hangt helemaal vol met tassen.

PS ik heb er een stuk of 30 dus ik zou het waarschijnlijk niet redden met bovenstaande oplossingen
Ik heb haken aan een muur opgehangen waar er twee achter elkaar aanhangen. Verspreid over de hele muur,ziet er mooi uit en ik heb ze snel gevonden.
quote:Haley schreef op 31 maart 2011 @ 08:29:

Ik heb een tassenboom gecreërd . Zo'n staande kapstok met heel veel haakjes eraan op verschillende hoogtes. En die hangt helemaal vol met tassen.

PS ik heb er een stuk of 30 dus ik zou het waarschijnlijk niet redden met bovenstaande oplossingen

Oooh dat vind ik wel een hele goede oplossing! Alleen nog ruimte vinden voor een kapstok :p

Ik heb er denk ik ook wel een stuk of 30 dus dan is het wel handig om overzicht te behouden...Na mijn verhuizing van 2 maanden geleden heb ik alle tassen nu nog in een grote tas onderin mn kledingkast staan, maar daar staan ze eigenlijk heel erg in de weg.

Toch maar is kijken voor boxen ofzo om ergens neer te zetten
Ik heb grote lades onder mijn/ons bed, in twee daarvan zitten allemaal tasjes e.d.

Heel makkelijk.
hmm ik geef tassen die ik echt niet meer wil gebruiken meestal aan mijn kindere, maar daarna liggen ze JUIST altijd n de weg.....(of ze zijn kwijt, maar dat is dan hun probleem ) Overige tassen probeer ik zoveel mogelijk in een ladenkast te proppen...maar die is altijd te klein. Zitten ook sporttassen, rugzakken en dergelijke van iedereen in.
Ik heb maar één tas, dus daar geen opbergproblemen mee

Maar wel een schoenentic, gelukkig (toch nog een échte vrouw )
Ik heb een muurkapstok waar al mijn tassen aan hangen.
Een grote witte boekenkast.Tassen er schuin in zetten en je kunt er een hoop kwijt.

Ik heb dus ook een tassentic
Ik heb zon schoenopberger die je in je hanggedeelte van je kast hangt met vakken. Hier zitten mijn tassen in gecombineerd met de schoenen die erin passen (er passen geen laarzen of hele grote schoenen in) misschien is dat een idee? De rest heb ik gewoon allemaal in een kastje gepropt.
Ik heb een haak aan de deur van mijn werkkamer met daar aan een riem.

Het gros van de tassen hangt aan deze riem. Is wel een dik pakket, maar 'loze' ruimte.

De meest gebruikte tassen heb ik in een expeditkast (ikea) staan. Is ook best netjes, Ieder vakje toch apart (qua inhoud) zal ik maar zeggen.
Nou het tassenprobleem is opgelost, ik heb ze uiteindelijk toch maar in een krat onderin de kledingkast gezet.. en heb er gewoon een paar weggegooid die toch niet meer mooi waren..

Gelijk een goede reden om meer tassen te kopen
ik doe de tassen die ik niet gebruik in mijn koffer
Haha!

Dit topic laat ik aan manlief lezen, hij denkt serieus dat ik de enige vrouw ben met een tassentic!!!
Ik neem ze altijd allemaal mee, heb er een speciale houder voor. Als ik even ergens op een terrasje ga zitten, dan zet ik deze houder neer en voila, ik kan met al mijn tassen tegelijk showen

quote:Haley schreef op 31 maart 2011 @ 08:29:

PS ik heb er een stuk of 30 dus ik zou het waarschijnlijk niet redden met bovenstaande oplossingenwaar heb je zo'n kapstok gekocht ik heb ook nogal veel tassen en gebruik uit gemaak vaak alleen de bovenste die in mijn grote wasmand zitten dus wil een andere oplossing maar van die tassenrekken die ze in winkels hebben zijn heeel duur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven