Slechte huisvrouwen

31-03-2011 12:39 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals ik, hangen dus op dinsdag de was buiten op, constateren op woensdag dat de was nat is geregend en denken op donderdag een keer na over wat er met die was moet gebeuren.

Moet ik het nu nog een keer wassen, of kan ik het gewoon in de droger gooien? Dank u.
Hihihihi, volgens mij heb ik eindelijk forummers gevonden waar ik een klik mee heb . Ik ben ook zo'n schoonmaakwonder, fijn te lezen dat ik niet de enige ben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Of je dekbed buiten hangen en dat dan vergeten.... terwijl je de trap oploopt om 1.00 's nachts bedenk je je ineens....
En in plaats van dat we nou gewoon de was gaan doen in plaats van hier slap ouwehoeren over de was, dan worden we misschien nog echte huisvrouwen.
Hahaha die Mutsy!

Ik vind het zo herkenbaar. Ware het niet dat ik het dus " even " zou laten en er dan na 20 zure regenbuien achter kom dat het er nog steeds ligt (want van rek afgewaaid) en dan hoef ik het ook niet meer in de wasmachine te doen, dan kan het zo de kliko in.
quote:rainbow_angel schreef op 31 maart 2011 @ 12:48:

[...]

Vind je dat echt lekker ruiken? Ik vind mijn kleren uit de droger niet lekker ruiken ook niet met een geurdoekje erbij, ik hang het gewoon lekker op, het liefst buiten, dat vind ik veel lekkerder ruiken.

Nou het zal in iedergeval opfrissen van een rondje wasmachine met wasmiddel.

Ik vind was-uit-de-droger niet lekkerder of minder lekker ruiken dan opgehangen was, maar mijn luiheid bepaalt wat ik met mijn was doe

Trouwens met Ariel ofzo (geen idee wat ik gebruik, iets merkerigs) komt het best lekker uit de droger hóór

*Snift aan mouw*
Ik zie trouwens ook dat ik me om moet kleden, weer met de katten geknuffeld en m'n zwarte jurk heeft nu een witte harige plek ter hoogte van mijn buik.
Of je buren van 3 huizen verder komen je was terug brengen.... kan ook. Nadat het een week in hun boom heeft gehangen....
Mirrimpie jij hoort er eigenlijk niet bij. Jij wast het nog een keer. Foei!
Dus hier vind je ze.... die leuke vrouwen die me wel begrijpen!l
quote:zusenzoo schreef op 31 maart 2011 @ 12:56:

Of je buren van 3 huizen verder komen je was terug brengen.... kan ook. Nadat het een week in hun boom heeft gehangen....

Nee dat hebben we niet, wel dat ze met de kat aankomen, omdat die op hun balkon ligt te chillen na een ontsnappingspoging bij ons.

Wel al regelmatig helemaal naar beneden (we wonen 4 hoog zonder lift) moeten lopen omdat ik m''n was liet vallen. Het valt ook altijd precies in de border met aarde i.p.v op het schone gras.
hehe, dit voelt als thuiskomen ;)
quote:mutsy20 schreef op 31 maart 2011 @ 12:55:

Ik zie trouwens ook dat ik me om moet kleden, weer met de katten geknuffeld en m'n zwarte jurk heeft nu een witte harige plek ter hoogte van mijn buik. Ja dág, jij gaat nog meer was creeeren. Je zegt gewoon tegen iedereen die scheef kijkt dat het "Desiiiiiiiiiiign" is...
Zusenzoo :-)

Ja of je kinderen die in de zomer dat leuke shirtje uit de zandbak opgraven....
quote:zusenzoo schreef op 31 maart 2011 @ 12:56:

Of je buren van 3 huizen verder komen je was terug brengen.... kan ook. Nadat het een week in hun boom heeft gehangen.... hadden ze het wel even voor je gewassen toen ze het terug brachten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Stinkt het? Zo nee..laten drogen en in de kast.
Of je bh even in een sopje zetten. Waarna man na een dag of 4 opmerkt dat die bh onderhand toch wel schoon zou moeten zijn nu.

Bedankt mijn dag is weer goed.

Ik vindt stofzuigen ook zo zonde van de tijd, een uur later ligt het er toch weer en in die tijd had ik ook de was kunnen doen, die soms wel iets langer schoonblijft.
Oh dit soort gedrag, is dat bij jullie ook toepasbaar op de belastingaangifte?
quote:mutsy20 schreef op 31 maart 2011 @ 12:58:

Oh dit soort gedrag, is dat bij jullie ook toepasbaar op de belastingaangifte? Moest dat niet voor 1 april?
Dat shirtje dat je begin maart al miste Of nou ja, eigenlijk nog niet miste omdat je huishoudelijke onvermogen een kenmerk blijkt te zijn van algemene wanordelijkheid

Oh dit soort gedrag, is dat bij jullie ook toepasbaar op de belastingaangifte? Ja, ik ga er vanavond maar eens voor zitten.....
In dit soort gevallen geef ik me een tweede kans, weer de was in de wasmachinne. Volgende keer beter.
quote:_airecolette_ schreef op 31 maart 2011 @ 12:58:

[...]

Ja dág, jij gaat nog meer was creeeren. Je zegt gewoon tegen iedereen die scheef kijkt dat het "Desiiiiiiiiiiign" is...Als je zorgt zoals hier dat je van onder en boven onder de haren zit alsof je een kleedje aan hebt, dan kan je gewoon doen alsof het zo hoort, een soort nepbontje wat je aan hebt .

Oh dit soort gedrag, is dat bij jullie ook toepasbaar op de belastingaangifte? Dat besteden wij wijselijk uit, voor die 6 tientjes... Ons kent ons zullen we maar zeggen.
quote:N00tje schreef op 31 maart 2011 @ 12:45:

Ik zou het nog een rondje wasmachine geven.

(vervolgens het er 2 dagen laten inzitten en weer opnieuw moeten wassen omdat de was stinkt)Zo herkenbaar . Alhoewel ik mezelf de limiet heb opgelegd van niet meer dan 2x dezelfde was draaien. Blij dat ik niet de enige ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven