Chicken Pasanda

31-03-2011 16:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een relatief simpel recept voor chicken pasanda?

Ik heb er zelf al een aantal gevonden.. Maar voor de meeste ingrediënten moet ik echt de héule stad door..

Iemand tips?

http://notecook.com/main-course/meat/chicken-pasanda/
Ja ditrecept maar ja of je dat wilt...
Al deze ingrediënten kun je bij de AH kopen (en ook wel bij de meeste andere supermarkten).

Verder zijn alle recepten die ik heb gevonden met dezelfde ingrediënten of je moet inderdaad iets uit een potje gaan maken zoals Dolfje aangeeft.
Jaaa, Patak rules!! Ik ben niet van de pakjes, zakjes en potjes, maar maak uitzondering voor Patak
Ja, PRIMA ..

Waar koop ik dat
Ohhh wat lijkt me dat lekker zeg!
C1000? Die bij mij in de buurt heeft een groot schap met allemaal originele buitenlandse producten.
Gewoon bij de supermarkt, potten met een paars logo etc. Tenminste mijn kleine AH heeft ze gewoon.
Het is ook ééécht heel lekker!

Een milde smaak, maar toch curry en en en hmmmm!

Ik doe trouwens wel cashewnootjes verkruimelen ipv amandel..
Niet bij elke supermarkt hebben ze het hele assortiment dus daar moet je even naar kijken,geloof dat AH en Jumbo vrij veel hebben.Plus heeft wel veel van Pataks(tenminste de Plus hier in de wijk) maar maar heel weinig curry's.

Ik vind deze ook heel lekker maar ja ik ben een pataks fan

Goed idee trouwens voor morgen.
Ieuw, op het plaatje van Pataks vind ik het er niet zo lekker uitzien. Die yoghurt er bovenop...

Smaakt dus een beetje naar kaneel? Ik heb het nog nooit op, eens een keer proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven