Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier vanavond rustig zeg is iedereen soms op date???
Nee joh! John Williams was op TV (Help, mijn man is klusser), vandaar de rust denk ik....hahhaha
Hmmm John... daar heb ik niet zoveel mee... zit met een schuin ook naar rtl5 te kijken pfff en gelukkig weer een beetje rust in mijn hoofd... ook wel lekker
Vind John dan wel fijn om naar te kijken...

Gek kun je worden van die onzekerheden en twijfels he?! En jezelf maar toespreken; "stel je niet aan er is niks aan de hand", maar toch die andere gedachtes telkens....
Ieder zo haar ding he

Ja echt vréselijk! Heb je al mijn perikelen van gisteren al teruggelezen? Gelukkig kon ik het hier kwijt... want opkroppen kan ik al helemaal niet. En ja... telkens weer dat stemmetje...
quote:Anniemal schreef op 31 maart 2011 @ 17:37:

[...]

dankje

Tsja ik weet ook niet wat ik moet geloven... die klik zaterdag heb ik me zeker niet ingebeeld en we hebben allebei genoeg dates achter de rug om daar heel nuchter in te staan. Hij misschien in dit geval iets nuchterder dan ik, maar daar is hij nu eenmaal man voor. Mijn ex drukte me gisteren op het hart het gewoon de tijd te geven. Bij hem had ikzelf niet direct het gevoel "ja DIT is hem!" (en uiteindelijk blijkbaar ook niet voor elkaar geschapen), maar RP-man kapte het ook niet af en zei me gisteren over de telefoon ook niet dat ie er helemaal mee wilde stoppen. Als ik even heel sec terugkijk op het gesprek dat ik gisteren met hem had (duurde iig langer dan 5min ), gaf hij eigenlijk alleen aan mij langer en beter te moeten leren kennen om voor zichzelf te bepalen of hij ook daadwerkelijk een relatie met me zou willen. That's it. Dat het een man van mooie woorden zou zijn... nee, dat geloof ik niet. Ik zie wel hoe het verder loopt... zoals het er nu naar uitziet, tuf ik volgend weekend wel naar hem toe, maar details hoor ik (als het goed is) later.

Dat vind ik dan weer een beetje vreemd. Ik denk dan; gooi er gewoon een paar dates tegen aan, dan weet je het misschien wel!

Niemand weet toch na 1 date of je een relatie met elkaar wilt?

Heb het nu ook met Campingbordman hoor; zei die dingen ook na date 1. En nu hebben we afgesproken dat we gewoon zien waar het schip strandt; onze dates zijn heeeel leuk, en daar genieten we gewoon van. Of er een relatie uitkomt? Geen idee, maar dan hebben we iig een hele leuke tijd gehad!
Nee dat vind ik ook en dat heb ik hem gisteren ook letterlijk gezegd. "Je hoeft toch zoiets ook niet direct te beslissen??? Daar kom je maar op 1 manier achter... nog een keer afspreken". Toch? Maarja... daar komt dus dat kleine, irritante stemmetje weer om de hoek kijken
Zolang je het toch maar leuk hebt met elkaar, is het toch goed? Dit soort dingen moet je vooral niet overhaasten...
En hoe reageerde hiij daarop toen je dat zei?

CBman gaf me wel gelijk, maar begon op date 2 weer erover, hahhaha. Nu is ie er geloof ik wel aan gewend

Maar verschil met jou en je date is wel dat we na date 1 echt elke dag kontakt hebben, via sms/msn en we zien elkaar best veel vind ik (deze week 2x ondanks afstand en kind). Dat maakt dat ik bij deze man niet onzeker ben!
Hmm ff denken hoor... ik vroeg hem of hij zaterdag leuk genoeg had gevonden om voort te zetten...toen dat verhaal dat ik hem letterlijk hoorde denken en toen bovenstaand verhaal aangaf, waarop ik hem dus aangaf dat je dat niet met 1 date kan en hoeft te beslissen. En toen puntje bij paaltje kwam, vond ie het dus wel leuk genoeg om me een 2e keer te zien. *Stemmetje* ik vond hem daarin wat terughoudender... heb hem wel eerlijk gezegd dat ik op mijn beurt hem sowieso erg leuk vind, ook na wat er zaterdag allemaal is voorgevallen. Nu ben ik nogal direct aangelegd en wellicht had ik me ietsje meer in moeten houden, maar het floepte eruit. Slim of niet slim... gebeurd is gebeurd.

Mijn moeder vond het best idioot dat we hadden besloten ff ´af te koelen´... "als je iemand toch heel leuk vind, wil je toch juist heel veel contact???" nee ma, daar word je lekker zeker van :S
Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe onze 2e date zou verlopen...

* nee hij zegt niet op het allerlaatste moment af... hij zegt niet op het allerlaatste moment af...* aaaaargh!!!
Stiekem moet ik je moeder toch wel gelijk geven hoor, sorry!

Is er geen mogelijkheid elkaar eerder even te zien? Volgend weekend duurt nog wel heeeeel lang!? En hebben jullie tussendoor nog wel enig contact met msn ofzo?

Grrrrr....die mannen toch!
Was dat maar zo... meneer schijnt enorm druk te zijn (smoes of niet), aankomend weekend wordt van mijn kant niets en doordeweeks is niet heel handig, aangezien we niet direct bij elkaar om de hoek wonen...Ik heb hem ook al een week niet op msn gezien

Niet zo gek dus, al die twijfels... maar... hij wil me dus nog wel een x zien, heeft zelf het voorstel voor volgend weekend gedaan en verder dus (stomstomstom) de bal bij hem neergelegd
Vindt het niet stom dat je de bal bij hem hebt neergelegd hoor! Hij hoeft em nu alleen nog maar in te koppen!

Vindt het hartstikke stoer dat je em gebeld hebt! En nu is hij aan zet om er volgende week een spetterende date van te maken.....;-)

En tja....als die date er niet van komt....dan kom ik weer met mijn motto (tja, ik heb er maar 1); maak geen prioriteit van iemand voor wie je slecht bijzaak bent.

Maar lastig blijft het echt wel! Heb natuurlijk hetzelfde gehad met vage man, en ik weet van mezelf dat ik daar niet tegen kan.
Nee zo stom is het ook weer niet, maar ik heb liever zelf de touwtjes in handen. Hahaha je wil trouwens niet weten hoe lang ik met mijn mobiel in de hand heb gezeten voor ik op ´bellen´ durfde te drukken... en mijn telefoontje kwam natuurlijk totaal onverwachts, dus niet geheel vreemd dat hij ff moet acclimatiseren Ik ga er in 1e instantie ook niet vanuit dat die 2e date er niét komt, maar momenteel hou ik gewoon overal rekening mee. En dat terwijl ik een gruwelijke hekel aan wachten heb...
Hahaha zo´n vuurwerk als zaterdag hoeft ook niet persé denk dat momenteel grondbloemen of een mooie pot geschikter zijn dan een 10.000 klapper
Herkenbaar! Heb ook een hekel aan wachten, geduld is niet mijn sterkste kant....

Gelukkig heeft CBman ook weinig geduld; wat dat betreft zitten we op 1 lijn
Wees blij, dan weet je tenminste snel waar je aantoe ben...
Nou, dat ook weer niet hoor...Hij is niet heel duidelijk in woorden, maar ach; misschien zijn daden wel belangrijker.

Het is en blijft toch een man he?!
Als zijn daden maar goed zijn en zijn woorden die ondersteunen, vind ik het allemaal prima! Mannen... we zullen ze wel nooit helemaal begrijpen (en zij ons ook niet )

En nu ga ik mijn bed opzoeken
Het blijven vreemde wezens, hahhaha!

Truste en niet teveel nadenken!
Over stemmetjes gesproken. Ben sinds een paar dagen leuk met iemand aan het mailen. Gistermiddag stuurde ik het laatste mailtje. Vanmorgen zette ik de computer aan, mailbox open... niks? Niks! stemmetje * ja die staat nog maar net op deze DS heeft natuurlijk al andere leukere dames ontdekt krijgt natuurlijk allerlei leuke mailtjes ach eigenlijk is ie ook helemaal niet zo leuk hij bekijkt het ook maar blablabla* . Kijk ik even later weer bij m'n mail, is er een heeele lange mail van hem. Jeez, wat ben ik toch een idioot .
Hahaha, Marianne; over stemmetjes EN geduld gesproken...;-)

Zouden mannen dat nu ook hebben, of is het een typisch "vrouwending"?

L2C en Theo; laat je horen!

Trouwens Marianne; date in het verschiet of eerst nog even een tijdje mailen?
Mannen hebben vast niet zo'n stemmetje, daar zijn ze te simpel (of te nuchter?) voor, op een bepaalde manier. Sorry hoor, heren.

Leuk dat het goed gaat met de CBman, Rara, dat jullie zo'n beetje op 1 lijn zitten!

En er is nog geen date in het verschiet, maar als ik het goed inschat dan gaat die er wel komen....
Te simpel haha maar houden wij van simpele dingen niet waar?

Leuk Marianne dat je weer contact met iemand hebt.

Gewoon zo doorgaan en dan komt die date vanzelf wel.

Ik heb sinds gisterenochtend contact met iemand, zoals gezegd 6 jaar ouder, was niet helemaal de bedoeling.

Maar dan mag je toch hopen dat het echte "jagen"en het verzamelen van duizend en één vrouwen wel een beetje minder is geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven