A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Haihai

ik dacht al, ik zie Tweeling bij wiehier, dus er ís vást een berichtje.

Ik moet thee eerst zien, voordat ik over haar lijn ga oordelen

Ik heb vandaag wéér een leuke meeting gehad. Ja, vorig weekend ook al, erg he En LE was dit keer alleen mee, die wil volgende week wel wéér. Hij vindt vooral de jongens van Meave erg leuk. Hij was toch een beétje verbolgen dat we níet gaan. hihi

maar goed

morgen ga ik naar 2 andere vriendinnen, die ik ook al een half jaar niet gezien heb en die vlak bij elkaar wonen. Eerst naar de ene, dan naar de ander. Elvis was niet enthousiast (alwéér weg??) maar ik ga toch..

donderdag hoef ik pas weer naar 't werk

oh heerlijkheid
Later is nu
Dreamer jij bofkont dat je pas donderdag hoeft te werken, ik heb me vrijdag al verslapen, nog een beetje in het ritme van de vakantie denk ik:-)

Was ook heel maf ik werd precies een uur later wakker, had dus even niet door dat het niet 7.20 was. Toch nog aardig op tijd hoor, niet helemaal maar moest teckel ook uitlaten, en die heeft natuurlijk niks te maken met wekkers:-)

Leuk al die meetingen, en ook nog enthousiaste kinderen, oke Elvis snapt het niet helemaal (herkenning;-) maar jij lekker genieten hoor!

Het is niet de bedoeling dat je me ziet bij wiehier, ik zie mezelf ook zelden, maar dat is al teveel, geeft toch een onvrij gevoel niks voor een tweeling, Viva en ik zijn het wat dat betreft niet helemaal eens!!

Maar aan de andere kant vind ik het wel gezellig als ik PD meiden zie bij wiehier:-)

Wij PD meiden gaan binnenkort maar eens lunchen, niet om naar de lijn te kijken, maar omdat het zo gezellig is om elkaar te zien!!!

Dat is rot Mik, ik weet niet wat voor weer je nodig hebt om je beter te voelen, maar dat wens dat alvast voor je, en als het lekker warm weer is geniet ik er ook van mee;-)
.
Hee meisjes ook allemaal zo genoten van het mooie weer?

En voor mij kwam het ook zo goed uit met mijn aanval van schoonmaken opruimen. Kerstboom staat nu gezellig buiten te genieten van de frisse lucht en de vrijheid zonder ballen en lampjes.

Ook heb ik de kerstboom die op het raam aan de voorkant was gespoten met nepsneeuw verwijderd, op de deur naar de tuin staat nog wel een hele grappige kerstman maar die laat ik nog even:-)

En natuurlijk flink gestofzuigd om alle dennennaalden te verwijderen, gestoft en gesopt want met die zon in huis zie je alles.

Nu kan ik tevreden gaan slapen;-)

Zoon en dochter plus vrienden hebben heerlijk gefeest vannacht, blijkbaar hebben ze hier nog een afterparty gehouden, maar daar heb ik niks van gemerkt, wel toen ze naar huis gingen, maar toen was het voor mij al bijna tijd om op te staan:-)
.
Ja, heerlijk dat de zon nu ook schijnt!

Ben ook aan het opruimen geweest maar Rudolph vind ik nog zo gezellig hier, die laat ik nog even staan ook omdat hij ontzettend grappig is!

Maar afstoffen en soppen enzo moet ik nog voor een deel doen.

En daar heb ik niet echt zin in vandaar dat ik ontwijkend gedrag vertoon en liever zit te forummen!

Mik, ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met je schouders want aan beide kanten pijn dat is pffffffffff, vooral als je niet weet hoe je nog een beetje lekker kunt liggen om te slapen en ook met zoonmik is het erg lastig (en ongetwijfeld erg pijnlijk omdat je vast geneigd bent meer te doen dan eigenlijk kan)

Dreamer leuk al die meetingen! Hoe was de meeting gisteren?

En lekker dat je een paar dagen vrij bent, hopen dat het zulk mooi weer blijft! (heb eerlijk gezegd geen idee wat voor weer het wordt, afgelopen dagen niet gevolgd)

Zonnige dag allemaal!

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Beetje laat maar uit een goed hart:

Een heeeeeeeel goed en vooral ook zo gezond mogelijk 2008 gewenst!!!
Jij ook Nef

IK heb heerlijk gehad bij vriendinnen. Lekker is dat toch.
Later is nu
Nef jij ook een heel goed en gezond 2008!!

Dreamer, mooi dat het zo heerlijk was!

Het werd hier vandaag nog een regenachtige dag met af en toe erg guur weer en soms ook nog even zon.
Even zwaaien naar Twins; ik zie je bij wiehier staan!
Ik zwaai ook!
Ben jij niet aan het klappen?

Gezellig trouwens dat je even aanwaait!
Klappen, mag ook

Ja, ik waai veuls te weinig aan.
Ja, kom je eens wat vaker bijkletsen hier?

Klappen voor Twins is ook prima hoor! Vind ze vast net zo leuk!

Ik ga trouwens zo naar bed, ben zelf nog lang niet moe maar lief kan niet zonder mij slapen en hij moet om kwart over 4 alweer op.
En waar blijft Twins? Zeker met de teckel uit

Zonder zwart warm vestje.

Slaap lekker.
U 2!
Is toch wel knap, Yasmijn, dat je zelfs met deze wind weinig aanwaait

Goedenmorgen allen

aangezien Twins niet meer langsgeweest is, neem ik het zwaaien + applaus dankbaar in ontvangst

koffie iemand?

niet?

nou, ikke wel

toedels
Later is nu
Ha dat krijg je nou van Wiehier;-) Ik heb gisteravond wel even op het forum gekeken wat ze van ANTM zeiden, toen ben ik weer wat anders gaan doen, nee niet met de teckel gaan wandelen. Is dat vestje nog steeds niet uit elkaar gevallen Yas;-)

Nef leuk je weer eens te zien, en Yas natuurlijk ook!!

Mijn nieuwsjaarswens was voor iedereen die hier wel eens komt, dus ook voor jullie:-)

Gisteren was ik lekker op tijd naar bed, en toen kon ik dus niet slapen grrrr, ben wel blijven liggen, slaap je niet dan rust je toch:-)

En natuurlijk was ik vanmorgen ook veel te vroeg wakker, dus dat schoot ook niet op. Maar iig niet verslapen, dat is me na de vakantie al een paar keer overkomen, niet heel erg, maar toch dat ik moest haasten, en dat is niet goed voor een tweeling;-)

Ja doe maar koffie Dreamer, kan ik best gebruiken!!
.
Haihai

aangezien hier ook ervaren moeders rondlopen met vooral oudere kinderen, heb ik een vraagje. Ik heb even geen zin een nieuw topic te openen, maar zit er wel mee.

LE, jongetje, 8,5 jaar, is ineens bang voor de dood. Vooral dat je dan niets meer weet, dat er niets meer is, enz. Hij lijkt niet bang NU dood te gaan, maar zit er enorm mee. Al 4 avonden huilend naar beneden. Nu heb ik gezegd er morgenmiddag met hem over te willen praten, maar ik weet niet meer hoe.

ik heb het al gehad over verschillende ideeën over wel / niet leven na de dood, maar hij vond dat allemaal geen optie. Met reincarnatie weet je niet meer wat je vorig leven was. (heb hem erop gewezen dat HIJ altijd zei dat hij indiaan geweest was, maar dat was geen bewijs) In de hemel vind je vast niemand terug, want je ziet er anders uit. En dat er niets is, is helemaal geen optie.

Gisterenavond had hij bedacht dat een knopje waarmee je jezelf weer jong kon maken een uitkomst was, en dat hij dat wil gaan uitvinden. Toen heb ik 'm dus verteld dat het dan wel te vol werd hier en dat dat volgens mij ook niet zou kunnen.

Kennelijk is de realisatie van 'dit is de dood, het is onherroepelijk' binnengekomen. Hoe en waarom weet ik niet, hij ook niet.

Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt en hoe ben je ermee omgegaan? Ik wil nog wel bij de bieb kijken, maar hij zit er vooral mee dat hij ooit doodgaat, niet eens nu, en dat je dan niets meer weet. Hij vroeg ook hoe het is als je flauwvalt en of je dan nog wat weet enzo.

Dus.. Twins, je kijkt weer ANTM? Ik zie daar dus echt niets in. Beroerd dat je niet kon slapen. Ik heb vaak dat ik eerder dan Elvis naar bed ga, soms uren, en dat ik pas kan slapen als hij in bed kom. Dan slaap ik ook binnen 10 minuten. Dát is dan wel weer lekker, maar het vroeger naar bed gaan is dan wat zinloos.
Later is nu
Ik ben weer helemaal fit en gelukkig (oke ik heb vanmiddag een dutje gedaan:-)

Maar dat gelukkig komt van The Secret, ben helemaal blij van het boek, heb zin om iedereen te knuffelen, dus bij deze!!

En nee ik heb geen alcohol of pilletje op;-)

Ik vind jullie superleuke meiden, en ik ben erg blij met jullie!!
.
Ow ik wil wel geknuffeld worden hoor Twins

Dream pittige gedachten voor een 8,5 jarig jongetje, zo te lezen een echt denkertje. Geen tips voor je eigenlijk, behalve eventueel wat spirituele dingen lezen mbt tot hemel, leven na de dood enzo. Wie weet dat hij daar wat in vindt waarin hij zichzelf kan herkennen (hier zijn we bij de "mama er zit een draak/spook/monster in mijn kamerfase heel ander werk dus)

Schouders doen het al wat beter, maar nog niet zoals ik wil trouwens.

Vandaag mijn nieuwjaarspresentje van het uitzendbureau gehaald op de nieuwjaarsborrel, was met collega van de afdeling, ook van zelfde uitzendbureau. Presentje wat valt onder de noemer: leuk dat ik een blijk van waardering krijg, dat waardeer ik, maar presentje zelf is goedbedoelde rotzooi

Het was een opblaasbare poef die misselijkmakend naar rubber stonk , enkeltje prullenbak dus (klink ik nu erg ondankbaar? )
Knuffel terug voor twins.. misschien moet ik dat boek ook maar lezen dan, nou, als we morgen toch naar de bieb gaan (en een reuzenboete gaan betalen )

monsters en spoken jaag je weg met een beschermknuffel he, Mik

als het goed is dan.

er zijn nog meer tips, maar dan moet ik graven

daar is ie dan de knuffel

wat is daar eigenlijk 'secret' aan?

Ik moet trouwens volgende week voor het eerst naar de cursus. Ik wilde m'n cursusdagen in de agenda gaan zetten, zie ik ineens dat ik al huiswerk moet doen Goed dat ik nu al kijk, en niet daar ter plekke, zou net wat voor mij zijn
Later is nu
Hahaha Dream!

Hier helpt het "laica is groot en alles is bang voor haar" nog heel goed. Vooral als het bakbeest dan uitgebreid op mijn bed gaat liggen, omdat ze op de slaapkamer mag
Dreamer wat een lastige vragen van LE!

Ik heb een boek van Char en ik vind het wel heel erg mooi wat zij vertelt.

Ik zal wat dingen zo los opschrijven, misschien kun je er wat mee, haal er maar uit waar je wat aan hebt.

Ze geeft in haar readings steeds aan dat er in de geestelijke wereld geen dood bestaat en dat liefde de brug is die ons met de geestelijke wereld verbindt. En dat wanneer iemand dood is, de liefde van diegene dan nog steeds verbonden is met de mensen op aarde.

Onze dierbaren blijven om ons geven en wij kunnen hun met onze gedachten, goede wensen en gebeden liefde blijven toezenden.

Ze zijn maar een gedachte verwijderd en wanneer je aan hun denkt, dan weten ze dat.

Wanneer de naam of het gezicht van een beminde in je hoofd opduikt, weet dan dat dit hun manier is om met je te communiceren en stuur hun jouw liefde terug.

Ze zegt ook dat we onze persoonlijkheid niet verliezen wanneer we overgaan.

In de geestelijke wereld kun je ook nog steeds groeien en dingen leren.

Misschien kun je er iets uithalen en daar een verhaal omheen bouwen.

Ik geloof zelf ook vast dat je dierbaren je op staan wachten op het moment dat je overgaat naar de geestelijke wereld en dat je ze zo ook zult herkennen, zult weten dat ze het zijn.

Heel veel sterkte morgen!

Verder van mijn kant ook veel knuffels!
Ik geloof zeker dat er na dood meer is, dat je 'ziel' niet ophoudt te bestaan maar doorgaat zoals je op dat moment was. Ik heb meerdere ervaringen gehad waarin ik een geliefde meende te herkennen. Geruststellend en angstig tegelijkertijd.
Had helemaal je berichtje niet gezien Dreamer, moeilijk is dat hoor!!

Ik herken het heel erg want ik was als kind ook enorm bang voor de dood, en ook om flauw te vallen, blijkbaar hebben die dingen iets gemeen.

En dat is natuurlijk ook zo, controleverlies, het onbekende, loslaten.

In de hemel vind je elkaar weer omdat je van elkaar houdt, en de gedachten om bij iemand te willen zijn is genoeg, net zoals het op aarde is. Als je nu aan iemand denkt ben je toch ook bij die persoon.

Wat mij heel erg geholpen heeft (later pas want de dood was niet echt een geliefd onderwerp bij ons thuis;-) om juist veel over de dood te lezen, en voor LE dus veel praten, er zijn vast wel boeken bij de bieb die passen bij wat jij wil vertellen, en anders gewoon in je eigen woorden.

Verder doe je het al heel goed, volg je gevoel, en laat LE doen wat goed voor hem voelt.

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je zelf geloofd, ik ga er vanuit dat je blijft wie je bent, en nog heel veel 'andere mensen' gaat worden, er gaat niks verloren, er komt juist een heleboel bij.

Maar het belangrijkste voor hem is om te weten dat hij er altijd zal zijn, en de mensen waar hij van houdt ook.

Hij is iig een gevoelig en slim kind, misschien zijn er ook wel films waar hij verder mee kan, of sites op het internet.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven