Trio MVV

03-04-2011 01:12 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 6 jaar een relatie met mijn mannelijke partner en ik ben er sinds 2 jaar achter dat ik bisexuele gevoelens heb. Mijn partner heeft hier absoluut geen problemen mee en laat me vrij om af en toe met een vrouw af te spreken. Soms hebben we ook een trio. Het probleem is echter dat we wel eens proberen wat te zoeken op internet, maar dit is echt een doolhof aan fakers. Het is bijna ondoenlijk een serieuze reactie te krijgen of een serieuze oproep te vinden. We hebben ook een PC overwogen, maar hier komen toch erg veel stellen en geen vrouwen alleen. Ik ben niet op zoek naar een man erbij (die van mij heeft een hoog genoeg libido) maar echt een vrouw om mijn bisexuele behoeftes te vervullen.

Kan iemand mij een tip geven waar ik zoiets het beste kan vinden? Ik heb dus al verschillende advertenties geplaatst op een aantal sites zoals kinky en sexjobs. We zijn ook regelmatig in de rosse buurt gaan kijken, maar daar vragen de dames wereldprijzen en moet je je afvragen ze zijn echt bi of niet. We zijn best bereid om voor een lekkere trio naar het buitenland te rijden....

Graag wat tips of adviezen!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2011 @ 01:45:

[...]

Juist.

Het gaat me niet gelijk om een trio, zoals in mijn eerste post, maar om Lesbi contact en misschien later een trio.

Zo'n hork ben ik nou ook weer niet, dus ik heb zeker wel iets te bieden.

Maar goed bedankt voor al jullie positieve inbreng, ik kan er wel wat mee.
Er zijn toch zat sites voor bi-vrouwen? En er zijn speciale bi-feesten en kroegen waar alleen vrouwen komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat de partner van Kathy haar bi avonturen wel prima vindt, maar dat hij zelf ook af en toe "mee wil doen". Dus toch onder een voorwaarde?
al eens aan de nvsh gedacht ? die houden allerlei thema avonden
quote:Jaschenca schreef op 03 april 2011 @ 11:13:

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat de partner van Kathy haar bi avonturen wel prima vindt, maar dat hij zelf ook af en toe "mee wil doen". Dus toch onder een voorwaarde?

Ik zit nog niet zolang op dit forum, maar ik merk nu al dat er mensen zijn die gelijk hun mening klaar hebben over wat iemand vind en wat iemand denk.

Ik heb een zeer open relatie met mijn partner. Hij vind het prima als ik een lesbi avontuur heb en ik vind het prima (geil zelfs) als hij een andere vrouw neukt. Soms komt het tot een trio. Dus geen voorwaarde zoals jij schetst. Misschien handiger je niet getoetste aannames voor je te houden, je doe mee aan stemmingmakerij die er niet is.
Zoiets is soms op te bouwen/uit te proberen met een al dan niet gemeenschappelijke vriendin die er al is.

Misschien gewoon eens je kennissenkring rondspeuren.
quote:kathy83 schreef op 03 april 2011 @ 11:19:

[...]

Ik heb een zeer open relatie met mijn partner. Hij vind het prima als ik een lesbi avontuur heb en ik vind het prima (geil zelfs) als hij een andere vrouw neukt..Is het dan ook een optie dat HIJ een vrouw " scoort " waar jij - later - eventueel mee meedoet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
een oproepje op linkedin...
Probeer excitant.nl eens. Een site alleen voor stellen en bi-meiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven