afwijken van CAO
zondag 3 april 2011 om 20:27
zondag 3 april 2011 om 20:32
Ik zou een week wachten en dan naar personeelszaken stappen met je verhaal. Gewoon neutraal houden, een kopietje meenemen van de cao bepaling en de factuur meenemen. Je zegt dat je van mening bent dat de kosten door de werkgever vergoedt worden, mochten ze dat ontkennen kun je het kopietje laten zien.
Jullie hebben een contract afgesloten, een arbeidscontract met voor beide partijen rechten en plichten. Jouw werkgever zal zich aan zijn afspraken moeteen houden en jij ook. Zo simpel is het. Voel je er niet vervelend over als je voor jezelf opkomt.
Jullie hebben een contract afgesloten, een arbeidscontract met voor beide partijen rechten en plichten. Jouw werkgever zal zich aan zijn afspraken moeteen houden en jij ook. Zo simpel is het. Voel je er niet vervelend over als je voor jezelf opkomt.
zondag 3 april 2011 om 20:32
" Hallo baas ... Ja, goed. Ik wilde even iets aan je voorleggen. Ik vroeg dhr. coordinator naar het declareren van mijn factuur voor de inschrijving in het bladieblaregister en was heel verbaasd te horen dat die niet vergoed kon worden, temeer dit wel in de CAO opgenomen is. Kun jij mij verder helpen?"
Hoezo verwacht je een conflict te veroorzaken hiermee?
Hoezo verwacht je een conflict te veroorzaken hiermee?