Goede littekencreme
dinsdag 5 april 2011 om 01:04
Ik ben een tijd geleden gegrepen door de kat (ca 3 mnd terug) maar precies op/om mn pols. Nu heb ik 4 donkere littekens van ca 5 cm lag in de lengte van mn pols staan.. Zou graag een goede creme vinden om ze lichter te smeren want krijg vaak genoeg rare/vragende blikken (Nee.. ik hou echt van mn leven, nee, wilde er niet tussenuit knijpen) Mooi vervelend allemaal! Iemand raadde me PCLE creme (ehm ofzoiets? die van de reclame?) aan maar werkt dit? Dat ze verdwijnen daar ga ik niet van uit maar een beetje minder opvallen zou fijn zijn!
dinsdag 5 april 2011 om 01:21
Ik kreeg litteken pleisters die druk uitoefenden.. Hebben wonderen gedaan voor mijn littekens (borstverkleining).. Misschien dat jij ze kunt krijgen voor je pols.. Medische indicatie enzo.. Aangezien die krassen op je pols best heftig zijn...
Anders creme van biodermal..
En een troost: Toen ik 14 was had ik een jonge kat en had mijn armen VOL met krassen...(wild beest).. Die zijn nu onzichtbaar..
Anders creme van biodermal..
En een troost: Toen ik 14 was had ik een jonge kat en had mijn armen VOL met krassen...(wild beest).. Die zijn nu onzichtbaar..
dinsdag 5 april 2011 om 01:28
Ik heb toen mijn rooie kat klein was helemaal open gelegen. En diepe krassen ook. Maar alles is zonder creme weggetrokken.
Maar ik lees wel eens goeie verhalen over die pcle creme. Ik heb het gebruikt bij een litteken van een ongeluk maar ik had niet het idee dat het hielp.
Maar ik lees wel eens goeie verhalen over die pcle creme. Ik heb het gebruikt bij een litteken van een ongeluk maar ik had niet het idee dat het hielp.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven