Good Luck!
maandag 7 januari 2008 om 20:07
Mal voor jullie is deze onzekere tijd ook gewoon kut, helemaal omdat er heel veel van af kan hangen. Maar ook jij bent een kanjer hoor! Wat fijn dat jullie over een eventueel vervolgtraject (hoe het dan ook mag verlopen) dezelfde gedachtes hebben. Dat moet fijn zijn!
Wat fijn dat ze even hebben gebeld om te vertellen hoe het gaat. Toen Mart voor het eerst wegging heb ik ook tranen met tuiten gehuild, maar geloof me je gaat ervan genieten van die paar uurtjes voor jezelf!
O ja en toen Mart net liep had hij ook onverklaarbare huilpartijen midden in de nacht, duurde dan ook heel lang voordat hij getroost weer lekker ging slapen.
Wat fijn dat ze even hebben gebeld om te vertellen hoe het gaat. Toen Mart voor het eerst wegging heb ik ook tranen met tuiten gehuild, maar geloof me je gaat ervan genieten van die paar uurtjes voor jezelf!
O ja en toen Mart net liep had hij ook onverklaarbare huilpartijen midden in de nacht, duurde dan ook heel lang voordat hij getroost weer lekker ging slapen.
maandag 7 januari 2008 om 20:11
Morgen is ons mannetje jarig, dan wordt hij alweer twee Het is zo genieten en leuk om ze te zien opgroeien! Net samen met Vent de kamer versierd, ik moet alleen morgen wel werken maar vent is gelukkig thuis en als ik thuis ben gaan we lekker uiteten met z'n allen .
Op het kdv willen de leidsters geen traktatie maar geld, dat doen ze dan in een pot voor een personeelsuitje. Ik vind het zo stom om geld te vragen dat ik gewoon een doos chocolaatjes heb gekocht. Bij een verjaardag hoort een traktatie, geen geld vind ik. Of ben ik nu gewoon allemaal dingen aan het zoeken omdat ik het daar stom vind?
Op het kdv willen de leidsters geen traktatie maar geld, dat doen ze dan in een pot voor een personeelsuitje. Ik vind het zo stom om geld te vragen dat ik gewoon een doos chocolaatjes heb gekocht. Bij een verjaardag hoort een traktatie, geen geld vind ik. Of ben ik nu gewoon allemaal dingen aan het zoeken omdat ik het daar stom vind?
maandag 7 januari 2008 om 20:26
maandag 7 januari 2008 om 20:26
quote:compu schreef op 06 januari 2008 @ 21:30:
Zo, we hebben het gehad. Foto's op de site van vandaag. Het was rustiger dan verwacht, wel fijn.
Dank voor de felicitaties!
Truste.
Overheen gelezen dus.
Kadootjes: 2 poppen (1 kan plassen!), kruiptunnel, poppenwagen, heel veel kleding..
Juud, geld? Vragen ze geld omdat er een kindje jarig is??
Wat is dat nou voor een inhaligheid? Belachelijk.
Fijne dag morgen!!
Zo, we hebben het gehad. Foto's op de site van vandaag. Het was rustiger dan verwacht, wel fijn.
Dank voor de felicitaties!
Truste.
Overheen gelezen dus.
Kadootjes: 2 poppen (1 kan plassen!), kruiptunnel, poppenwagen, heel veel kleding..
Juud, geld? Vragen ze geld omdat er een kindje jarig is??
Wat is dat nou voor een inhaligheid? Belachelijk.
Fijne dag morgen!!
maandag 7 januari 2008 om 20:28
Dat vind ik ook wel een beetje raar en hebberig om geld te vragen voor een personeelsuitje ik zou zeggen: \\:-)// Waar gaan jullie eten Juud? Leuk met zijn drietjes! Alvast een fijne dag maar dat wens ik morgen ook nog wel.
Star, hoe laat ga je vliegen?
Even een vraagje voor de duploo trein bezitters, ik wil deze denk ik gaan geven, maar wou even weten of er een muziekje/geluidjes uit komt, dit omdat Mr J gek is op dingen die geluid maken. Nu zag ik op de deluxe doos een muziekicoontje staan, maar die vind ik zo duur, ik wilde eigenlijk de basisset alleen daar heb ik geen doos van gezien
Star, hoe laat ga je vliegen?
Even een vraagje voor de duploo trein bezitters, ik wil deze denk ik gaan geven, maar wou even weten of er een muziekje/geluidjes uit komt, dit omdat Mr J gek is op dingen die geluid maken. Nu zag ik op de deluxe doos een muziekicoontje staan, maar die vind ik zo duur, ik wilde eigenlijk de basisset alleen daar heb ik geen doos van gezien
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 7 januari 2008 om 20:51
Wij hebben de "goedkope" trein, was ¤ 45,00 bij de blokker. De trein zelf maakt een geluidje en ook als hij remt. Hij is echt heel erg leuk en misschien dat het Jonathan ook wel wat stimuleerd om erachter aan te lopen (mart laat hem namelijk niet op de rails staan en rent er de hele dag achteraan )
Oh ja Mal er is nog post voor je onderweg!
Vent wil chinees eten (vind Mart ook lekker helaas) maar ik word al misselijk als ik eraan denk, dus denk ik het pannenkoekenhuis, is voor Mart het leukst en hij is jarig of poffertjes...(maar dat is weer niet een hele maaltijd)
Oh ja Mal er is nog post voor je onderweg!
Vent wil chinees eten (vind Mart ook lekker helaas) maar ik word al misselijk als ik eraan denk, dus denk ik het pannenkoekenhuis, is voor Mart het leukst en hij is jarig of poffertjes...(maar dat is weer niet een hele maaltijd)
maandag 7 januari 2008 om 21:07
Sorry, kom ik weer aan met mijn gezeur...: Berend slaapt weer net zo slecht als op vakantie. Vannacht is lief zelfs ergens anders gaan slapen ( op Berend's kamer) omdat ik van mening was dat B van hem wakker werd. Maar het was nog erger dan als lief gewoon was gebleven: 9 uur naar bed, half 11 wakker, 1 uur, 4 uur en half 7. Vreselijk. Ben echt bekaf. Tel daar bij op dat Laurens niet wilde slapen vanmiddag, dus ik de hele dag druk druk druk was... Ben even niet in de gelegheid om uitgebreid te mailen hier (nu dan even op de bank), dus niet zo gezellig. Hopelijk gaat het snel weer beter, maar als ik hier niet ben, lig ik waarschijnlijk oververmoeid op de bank.
Juud, alvast een gezellige dag morgen!!
Juud, alvast een gezellige dag morgen!!
maandag 7 januari 2008 om 21:24
Ik was nog helemaal vergeten te zeggen dat Jonathan zijn matje eraf is! Onze thuiskapster kwam en die heeft er een modelletje ingeknipt. Ging echt supergoed, als ik met de schaar aankom dan gilt ie het hele huis bij elkaar, maar onze kapster mocht alles doen . Moet wel even wennen aan dat korte maar ze zei dat het babyhaar er echt af moest en dat het dan mooi dik gaat aangroeien.
En ook de grote man heeft ein-de-lijk zijn haar in een leuk kapseltje. Hij heeft best wel inhammen die hij met lokjes wilde bedekken en die werden ook steeds dunner dus ik zat al 2 jaar te zeuren dat het eraf moest, maar hij durfde niet, en nu eindelijk wel en het staat heeeeel leuk!!! het zit nu een beetje wild bovenop en hij lijkt wel 5 jaar jonger zo!
En ook de grote man heeft ein-de-lijk zijn haar in een leuk kapseltje. Hij heeft best wel inhammen die hij met lokjes wilde bedekken en die werden ook steeds dunner dus ik zat al 2 jaar te zeuren dat het eraf moest, maar hij durfde niet, en nu eindelijk wel en het staat heeeeel leuk!!! het zit nu een beetje wild bovenop en hij lijkt wel 5 jaar jonger zo!
maandag 7 januari 2008 om 21:39
Haha Mal ik zie M. later al helemaal voor me als zo'n man die z'n haar over z'n kale hoofd kamt (sorry M ) Zijn vader heeft wel een hele mooie bos met haar toch? Ben benieuwd naar het nieuwe kapsel van J. . Bij mart is het ook weer kort en dat heeft ook wel weer wat. (tja ik moet toch wat zeggen als het lang laten groeien niet lukte met dat vlashaar ) En jij, ook nog geknipt? Nou ga even opruimen en dan lekker naar bed.
Ciao meisjes!
Ciao meisjes!
maandag 7 januari 2008 om 21:43
Mijn schoonvader heeft idd een mooie bos krullen. Helaas heeft dat 1 generatie overgeslagen en Mr J heeft mijn haar, dus we hebben helaas niks aan opa's mooie krullen.
Heeft Mart nu weer stekeltjes? Jonathan heeft het een beetje opgeknipt > soort Ciske de Rat kapsel. De weg naar een leuk kakkie-hockey kapsel is lang
Heeft Mart nu weer stekeltjes? Jonathan heeft het een beetje opgeknipt > soort Ciske de Rat kapsel. De weg naar een leuk kakkie-hockey kapsel is lang
maleficent wijzigde dit bericht op 07-01-2008 21:45
Reden: typefouten
Reden: typefouten
% gewijzigd
dinsdag 8 januari 2008 om 07:21
Goedemorgen,
Mart van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!
Lekker smikkelen en smullen vanavond met je papa en mama!
En voor Juud ook natuurlijk een fijne dag gewenst.
Over CG's haar: ik kan het er wel uit kijken! Had zo gehoopt op wat langer haar, maarja het is uiteindelijk niet belangrijk he. Komt hopelijk wel.
Mart van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!
Lekker smikkelen en smullen vanavond met je papa en mama!
En voor Juud ook natuurlijk een fijne dag gewenst.
Over CG's haar: ik kan het er wel uit kijken! Had zo gehoopt op wat langer haar, maarja het is uiteindelijk niet belangrijk he. Komt hopelijk wel.