Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
He meiden,

Ik leef nog hoor, erg drukke week achter de rug.... Maar nu eventjes lekker tijd om bij te lezen!

Leuk idee dat jullie met elkaar naar GV gaan, hij is zo hilarisch, echt leuk! Voor degenen die nog niet geweest zijn, ik zeg: zeker doen!

Bobbie en Janets, bedankt voor de tip van het jasje en polootje op Wehkamp. Heb gelijk een jasje voor dochter en shirtje voor Lukas besteld. Geen geld, en ziet er leuk uit..

Zo, Bobbie, dat was een vroegertje vanochtend!

Janets, wat leuk zeg, vandaag de meubels! Nog wel eventjes 'voor en na' foto's plaatsen he?

RR, hihi, moest wel lachen om die man van je, die zo lekker had geslapen... Tja, je hebt er soms van die dagen tussen zitten...vervelend is dat. Ik ben ook zelden hele ochtend of middag thuis met de kids, probeer altijd wel eventjes op pad te gaan. Toevallig vanochtend thuisgebleven, en ze hebben beiden heeeeel lief gespeeld, echt zo leuk!

Kos, jullie dus ook een vloer uitgezocht afgelopen weekend? Wij ook. Moeilijk he? Ik ben iemand die het echt voor me moet zien in het grote geheel. We laten nu een offerte maken voor eikenhouten vloer wit geolied. Erg mooi! Zo'n visgraat vloer vind ik ook super, maar daar vind ik ons huis niet echt geschikt voor.

Sanne, je vroeg naar de verbouwing: ze gaan half mei beginnen, dus schiet al erg op! Aan de ene kant heel veel zin in, aan de andere kant zie ik er erg tegenop, en denk ik regelmatig 'waar gaan we aan beginnen'.... Maar ja, komt vast allemaal wel goed!!!

Julia, jij had goed geshopt zeg, echt leuk!

Elza, he bah, volgende week het weekend alleen... Is hij dan deze week wat extra dagen thuis, of niet?

Hippie, bij jullie wordt de tuin dus aangepakt, leuk, maar vast een rommeltje inderdaad... Heb trouwens eventjes geen juffen-kado inspiratie. Zit zelf ook hard te verzinnen omdat Lukas bijna naar de volgende groep overgaat. Wil ze toch een kleinigheidje geven, maar echt ook nog geen idee. Dus als iemand leuke tips heeft, ik lees mee...
Oo kaatje jouw vloer klinkt ook mooi! En wat heerlijk dat ze dan zo lief spelen he. Dan is een ochtendje thuis wel lekker!

Kos d'r vloer ook nog niet op gereageerd. Klinkt mooi! Wij hebben hier beneden een eiken visgraat , wel met een bies. Ik vind het mooi!

Ik hoor tess alweer! Ze ligt er net een uur in! ZE is ook sinds gisteren erg aan het kwijlen dus er zal wat doorkomen.... ik laat haar nog even maar vrees dat ze niet meer gaat slapen.... dat zal gezellig worden vanmiddag..... pffff
Oh Hip, sterkte. Een niet uitgeslapen kindje is nooit zo gezellig inderdaad... Maar misschien valt het mee en valt ze nog even in slaap, ik hoop het voor je!
Janets, wat een leuk jasje! Goed geshopt dus. En goede tip van de polo's!

En de meubels komen vandaag, wat goed. Als je nog advies wil over welke tv, mijn man heeft weken alles uitgezocht en uiteindelijk hebben we een Sony Bravia gekocht, werkelijk geweldig beeld en makkelijk te bedienen. Kan een kaart in van bv Ziggo en dan heb je geen kastje meer nodig.

Sanne, ik ga zo ook eens op de Wehkamp kijken, ben benieuwd!

Men wat vroeg was ze wakker zeg. Ik slaap ook niet goed als hij tussen ons in ligt.

RR, ik klaagde al zo toen ik 1 baby had, dus jij mag het zeker hoor met een 2e erbij. Hoe is het verder vandaag gegaan??

Elza, wat een heerlijk kind. Hahaha gewoon mama wegsturen. Tim moet ook wel wakker worden, maar ik klets dan gewoon tegen hem terwijl ik in zijn kamer rommel.

Ben nu al bezig met de lasagna, heb het zo druk de laatste tijd. Straks breng ik Tim naar opa en oma, moet morgen heel vroeg op weer. (bah, 05.15!) Maar dan neem ik eten mee voor hem, want eerst zou hij hier eten en dan wegbrengen maar dat is zo laat. Maar mijn ouders hadden al eten voor zichzelf, dus dan maak ik het nu vast en kan ik het in een bakje meenemen. Vanavond ook nog vergadering en ik heb al dagen hoofdpijn. Lag gister weer om 19.30 in bed tv te kijken. Heb net sterke neusspray van mijn apotheek gehad, hopelijk helpt die morgen goed.
Hip, hoop dat ze nog even in slaap valt.

Hier ook 2 nieuwe kiezen achterin onder, zitten grote witte bobbels. Hij heeft er wel last van, zit de hele tijd met zijn handen in zijn mond. Hij heeft nu beneden aan allebei de kant 1 kies en daar komt er dus aan allebei de kanten 1 bij. Boven ook nog maar 1 kies aan allebei de kanten.

Sanne, Tess was al helemaal klaar? Hoeveel kiezen heeft ze dan?
Bijna alles uitverkocht in 104. Jammer!!
Hmmm kado voor de juf. Ik had bij AH hele leuke hollandse stenen bekers gezien en die vul ik met iets lekkers (reepje chocola, theezakje of koffiesachet), folie en strik en klaar. Maar dat is traktatie voor haar verjaardag..voor een afscheid mag het wel iets groters zijn denk ik?

Ff snuffelen bijv. voor iets leuks bij een goed tuincentrum...ik loop daar zelf altijd te kwijlen tussen die mooie spullen dus daar zou ik wel wat kunnen vinden. Tekening erbij van Tess en een lieve kaart met een bedankje?

Bij ons heerste er een tijdje geleden ook waterpokken op het kdv maar mijn Tess was zo'n beetje eén van de weinige kindjes wat het (helaas) niet heeft gekregen. Had mijn ouders al ingeseind voor oppas.

Kaatje, wat ik ook een heel leuk idee vond.....van die grijze zeepjes in de vorm van een hart met een dik koord eraan..die kunnen ze dan in bijv. kledingkast hangen....ziet er iig heel erg leuk uit. Blokker had ze vorige week in het krantje maar in de winkel waren ze al uitverkocht.

Ik denk dat ik jouw vloer heel erg mooi vind als ik het me zo voorstel. Wij hebben ook een eiken geoliede vloer maar dan bruin...wit of vergrijsd lijkt me ook super.

Dog, wij hebben ook een Sony Bravia...zijn we ook erg tevreden mee. Tess heeft nu 8 kiezen dus we zijn gelukkig klaar hier met het tanden en kiezendrama.

Vervelend die hoofdpijn! Ben je ook verkouden?

Zo, de steigerhouten tafel is besteld voor in de tuin....komt volgende week al en Tess d'r kadoos zitten ook al in het boodschappenmandje Wel handig zo'n relaxed dagje...heb alles bij Liesjes houten speelgoed besteld..wel zo makkelijk.
Ik ben ontaard, mijn kind heeft op (leuk ingepakte) rozijnen getrakteerd bij zijn afscheid en ik had niets voor de juffen. Toen hij van het ene dependance naar de andere in een andere plaats ging heb ik voor alle juffen een taart bij de Hema besteld waarop de foto van Tim stond met daarboven: Bedankt voor de goede zorgen!! Maar daar had ik veel meer mee dan met deze juffen waar hij maar 5 maanden is geweest. Ik weet niet, heb er dit keer niets eens aan gedacht. Maar ik vond het heel erg toen hij bij de babygroep in de andere plaats wegging, deed het echt omdat het voor ons veel dichter bij is nu, maar wat een geweldige meiden waren het daar.

Tess al 8 kiezen, ok als deze door zijn zitten we op de 6, dan nog 2 te gaan dus.
Doggie, een kastje of kaart van ziggo???????? Ik denk dat wij dan wat ouderwets zijn, volgens mij hebben wij alleen maar een antenne kabel? die vanuit de meterkast naar de tv gaat (okee onder de vloer door en netjes uit het zicht) hahahaha! Staat idd wel bij al die toestellen "ziggo geschikt" ect, snapte al niet wat dat betekent.

We zoeken een (goedkoop) 81 cm beeldbuis LED philips tv (maar misschien is sony ook wel beter??)met weinig snufjes!! Manlief is niet van de extra's en ik eigenlijk ook niet!

Zal de kiezen bij watse eens tellen, weet het eigenlijk niet, in ieder geval 4 kiezen en alles wat daarvoor zit.

Ik zal even een foto maken van de kamer, wel erg kaal maar dan krijgt kos even een goed beeld van de vloer.

Hippie, bah erg he zo'n bende om huis heen maar dan heb je het volgende week weer mooi, lekker voordat het mooie weer komt!

Kaatje, klinkt mooi die vloer, hou ook erg van white wash. Ach voor dat jet het weet is de verbouwing weer achter de rug en kan je lekker genieten van je mooie huis!
Heeft Tess al 8 kiezen ? Ow jee, hier dan nog 4 te gaan

Ik wilde een cadeautje geven aan een juf die zwanger was, maar volgens mijn schoonzus, die in de oudercommissie zat, hebben ze dat lieve rniet op ons kdv. Ze willen niet dat de ene juf bevoordeeld wordt boven de ander, dus toen heb ik maar niets gekocht eigenlijk.
Bobbie, is bij ons ook het beleid.(dus door er niet aan te denken heb ik me onbewust aan het beleid gehouden. ) En met trakteren het zo simpel mogelijk houden omdat kinderen van ouders met weinig geld zich niet anders voelen. Dus geen kleine cadeautjes bij de traktaties. Vind dat heel goed eigenlijk.

Janets, hahaha een antennekabel?? Bestaat dat nog dan?

Wij hebben gewoon een kaart in de tv en dan worden alle zender inclusief de betaalpakketten, zoals kinderpakket ed doorgezonden.
hmmm over dat trakteren he.. ik had toch allemaal flesjes bellenblaas gekocht? Toen ik vorige week eens keek, bleek dat ik 9 NAVUL flesjes had. dus wel de vloeistof maar niet het bellenblaas beugeltje (hoe heet zo'n ding). Nou had ik ook al een literfles navul gekocht, leek me makkelijk. Dus zit ik hier met een enorme berg! haha gelukkig dat ik het zag, je zal het weggeven :(

Maar goed, nog steeds niets van andere kids op haar KDV gezien, dus ik weet even niet wat ik zal doen??

Toen ik haar ophaalde waren ze buiten aan het spelen, mooi even kunnen spieken. 2 nanny's waren de hoki poki aan het zingen en dansen en haha... de enige die meedeed was mijn kind! leuk om te zien.

Janets, volgens mij is het verschil gewoon digitaal of niet. Ach zolang het werkt... maar je moet dus wel even opletten of je een ingang voor de kabel hebt in de nieuwe tv?
Elza; handig....haha...anders vraag je toch op het KDV of je mag trakteren? dan weet je het direct! de hoki poki...ach jou kind is gewoon enorm gezellig!

Valt mij altijd op als ik spiek dat em dan nooit met anderen kinderen speelt. lijkt mij altijd zo sneu. Het huilen bij het ophalen is eindelijk gestopt. Volgende meet ben je er gewoon weer bij! (als het kan...)

Janets; ach wij zijn ook ouderwets met snoer...maar kunnen alles ontvangen hoor, hebben nog een enorm groot lelijk bakbeest staan. kreng gaat helaas niet kapot. En die op onze slaapkamer heeft geen afstandsbedieing en te klein om de ondertiteling te lezen.

hmm, trakteer beleid geen idee...ga cupcakes maken voor de juffies van Em! deze http://www.deleukstetaart ... /viewtopic.php?id=143586.

Sanne; lekker gewerkt? of was je vrij? haha...Wat heb je gekocht voor tess? en waarom bestel je niet voor haar een hello kitty taart bij een speciale taartendecoreer online shop...(of hoe heet zo iets?)

Doggie; poehee, succes met belachelijk vroeg opstaan!

dames; naar GV dus? A`dam is wel goed, maar dan niet om 18.00 uur...heb natuurlijk geen opvang op vrijdag bedacht ik mij. welke bios, arena of de munt??? graag iets waar ik het liefst direct naast parkeer...ben inmens lui aangelegd en mag toch niet drinken!
Hihi Kos, het kan dus altijd erger.. je moet dus je bed uit om de tv uit te zetten ;)

Ik zie Joy ook altijd meer zelf spelen hoor, denk niet dat het nog sneu is op deze leeftijd.

Ik had al gevraagd over het trakteren en dat was prima zeiden ze. Zal het nog een keer vragen; misschien is mijn Engels nu beter ;)

kreeg in NL een tijdje voor haar 1e verjaardag een A4-tje met do's en dont's, handig.

Dog welterusten! Je zal zo wel gaan slapen lijkt me....

Tjonge jullie gaan dus echt naar GV! leuk!! ben beeeeeetje jaloers.
Oh en Kos wat een leuke cupcakes!!! Hoe maak je zoiets, heb je vormpjes voor die bloempjes dan?
wow Kos wat knap! leuk hoor die cupcakes.

Wel goed hoor al die regels op het kdv. Ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht. Hoewel we wel een keer een cadeautje hebben gekregen van een jongetje wat weg ging wat ik een beetje overdreven vond. Maar dat vonden de juffen ook.

Lekkere actie met je bellenblaas Elza jij hebt voorlopig genoeg bellen hahahaha

Sanne, lijkt me echt superleuk om mee te gaan naar Gooise Vrouwen. Ik moet alleen even kijken of het lukt de 15e. Een vriendin zei laatst ook dat ze met me naar GV wilde dus ik ga haar eerst even bellen. En ik moet even kijken of vriendlief geen plannen heeft.

Gaan jullie naar Arena?

(daar kan je direct naast parkeren Kos)
Ja knap he Juul! Ik geloof niet dat ik het geduld heb voor dat soort kunstwerkjes, ben meer van het gooi- en smijtwerk geloof ik ;)

Hmm eigenlijk te gek voor woorden dat je je hoofd breekt over iets als een traktatie op het KDV, ze hebben het zelf nog niet eens door. Maar goed, bellenblaasnavul doe ik toch maar niet.
van 1 tot 11 mei draait hij bij mij hier in hippiestad. Kan je ook naast parkeren.... ben wel zelf tot 7 mei in ierland...

tess is weer zo aan het kwijlen..... en heeeel moe. Wel lekker spagetti gegeten nog.

doggie hopelijk slaap je al. sterkte morgen met opstaan!

manlief had vlucht gemist omdat hij met een collega aan de bar zat! nou ja..... kwam wel 20 min. voor vertrek bij de gate maar vliegtuig was al weg. is natuurlijk ook heel raar.

Hij komt nu nog wel thuis vanavond hoor, maar met een omweg en een stuk met de trein. Hoop gedoe.

elza, die hokey pokey is heel populair he. Mijn oudste vond dat ook altijd heel leuk toen ze klein was.
ga morgenochtend trouwens op kraambezoek. leuk!!!
Hip, najaaaaaaa vlucht gemist! wat dom ;) Balen zeg, hmpf.. Had hij geen bagage ingecheckt?

Oh en het is dus hokey pokey ;) ja echt heel leuk! Toen ik het thuis begon te zingen (zover ik het ken dan he) deed ze weer heel enthousiast mee.

Is Tess ook verkouden misschien?

Hier een man die een zakendiner heeft, vandaar dat ik de hele tijd online ben, met 1 oog naar de tv.

Leuk op kraambezoek! even lekker baby snuffen!
geen bagage, was maar een dagje.

Haha ik ook online en tv! En ja tess is ook verkouden.... Trouwens hele leuke foto van jullie zeg op hyves!! is die dit weekend genomen? En fijn dat je geslaagd bent voor de schoentjes!

Ja heerlijk even baby'tje vasthouden morgen....!! Ik was net wel vandaag tegen een vriendin aan het vertellen dat ik het wel lekker vind dat tess ook wat groter wordt. Ik groei er ook gewoon uit ofzo.
Hier ook nog even over trakteren....Tess kreeg laatst van een meisje wat 1 jr geworden was een heel zakje vol...vond het een beetje overdreven....zat een badeendje in, plastic opwindbaar beestje, Nijntje koek, 4 spekjes en doosje rozijntjes.

Ik doe zelf een zakje knijpfruit met in het folie een plastic gekleurd doosje met kleine viltstiftjes. Doe er een kaartje met foto aan met de tekst "ik knijp er tussen uit en ga bij de peuters spelen"

Nou Kos, ik zat op mijn werk maar gewerkt..haha, niet echt...het was heel rustig.

Ik heb voor onszelf als kado een hout met roze keukentje van kidscraft besteld. Voor mijn schoonmoeder een HK poppenwagen en voor mijn ouders een watertafel (ZONDER ZAND!!!).

Ik bestel een grote slagroomtaart denk ik en koop een lading HK taartversiering voor erop. Doe ik toch nog wat zelf

Die 2 tv's gaan straks toch wel de deur uit in je nieuwe huis mag ik hopen? Gewoon per ongeluk laten vallen joh...Wij hebben met de verhuizing meteen 2 flatscreens gekocht, voor boven en beneden...je geeft dan toch al zoveel geld uit, dat je 2 tv's dan echt niet merkt

Haha Elza, wat een stunt van die bellenblaas....kun je niet een typisch hollandse traktatie doen....hoewel, als niemand wat doet, waarom zou jij het dan wel doen? Volgens mij is het idd vrij normaal dat kindjes nog niet echt samen spelen...wel naast elkaar maar niet met elkaar. Achter elkaar aan rennen en dansen doet Tess wel met kindjes maar als ik haar kom halen is ze ook meestal alleen aan het spelen.

Ik red de 15e voor GV ook niet 18u. Vriend is pas kwart over 6 thuis en ik hoor dus net dat hij moet honkballen...seizoen start as vrijdag. Hij wil eventueel afzeggen maar dan moet ik wel even zeker weten dat we gaan.

Arena, hmmm dan kan ik alleen niet met de bus...dus ook geen wijn

Zo, ik ben uitgezweet...nu douchen. Net hardgelopen les 13...waar ben jij ergens Juul?
Oh, er is weer geschreven....douchen moet even wachten

Ik teken voor GV in Hippiestad....dan maar wat later maar is Bobbie dan al terug van vakantie?

Tjonge, vliegtuig was dan wel heel snel weg zeg Hip!! Ze hebben mijn naam ook weleens omgeroepen dat ik de vlucht vertraagde en dat mijn bagage eruit zou worden gehaald...ging met een paar meiden naar Spanje er er moest nog even gerookt worden Maar wij kwamen echt net een paar min. voor tijd aan en vliegtuig stond er gewoon nog.

Nouja, gelukkig komt hij nog wel thuis vanavond!

Hier een man die voetbal zit te kijken...maar nu ga ik echt douchen.
Hip, goed he wij... multi tasken! ;) Tess is misschien door verkoudheid extra aan het kwijlen, kan ook daardoor wat moe zijn?

Tja Sanne, vraag ik me dus ook af... waarom zou ik het dan wel doen? maar goed, ik zal nog eens navragen bij de meiden.

Hoe gaat het met je knie?? Les 13; was dat niet Juul's favoriet? ;)
Elza, geen last meer van knie dus heb nu echt heerlijk gelopen. Haha, nee dat was les 11...die hebben we dus gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven