Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Moggu,

Hier ook weer een prachtige dag, zalig!!!

Dat start to run klink best motiverend door de afwisseling. Lekker hoor, hoe lang zijn jullie dan per lesje bezig? Interval is wel het beste voor de vetverbranding ;)

Zijn jullie al druk met voorbereiding van het 2e verjaarsfeestje? Ik nog niet echt,... we hebben we een springkasteel gekocht ;) en balonnen met een fles helium. haha En ik heb een adres voor goede lekkere mooie taarten. Moet ik volgende week al heen eigenlijk want ze hebben het druk.

Er komen niet zo heel veel mensen, heb hiet geen familie natuurlijk. Maar heb wel een paar vriendinnen met kindjes gevraagd, gewoon op haar echte verjaardag van 11:00 tot 14:00 dus niet echt iets bijzonders, maar voor Joy genoeg denk ik!

Irma... hmm zou ook niet mijn keuze zijn, Benjamin wordt Ben denk ik?

Ga even wat doen!
oh nageltjes knippen gaat hier prima, ze vindt het wel interessant!
Elza, de eerst les was 20 min. en nu zag ik van de week dat ik 35 min. moest dus het bouwt wel op.

Denk dat ik onderhand wel alles kan rennen maar ik hou me netjes aan het schema, bevalt prima.

Wij houden het ook nog klein hoor...is alleen maar goed denk ik op deze leeftijd. Koninginnendag/Tess d'r verjaardag valt dit jaar op zaterdag dus dacht het eerst een dag later te vieren omdat veel mensen op die dag mss wat anders willen doen (waaronder wijzelf . Maar we doen het toch zaterdagochtend van 10 tot 1 met familie en 3 vriendenkoppels met kids...druk zat denk ik.

Cadeautjes zijn wel besteld en taart bestel ik bij de bakker en leuk ik zelf op met HK versiering.

Verder weinig toeters en bellen hoor voor die 3 uurtjes.
GV; dus de 15e doen? flim begint om 19.30 of 20.30...

Sanne; je kan altijd mee terug rijden no-problem

Verjaardag, we zijn natuurlijk wat kleiner behuisd en de tuin is niet aangelegd. Mss dat wij dan ergens gaan brunchen met de family..tevens is het nauurllijk hemelvaart.
Ik vind het prima de 15e, gezellig ! Tijd maakt me niet uit !

Ow Sanne, nagelknippen is hier dus ook een drama, nagles van de handjes gaan goed maar de teentjes ?! Vorige week weer een poging gewaagd, maar madame roept de hele tijd au au eng eng. Het lijkt er net op of ik eerder in d'r teentjes heb geknipt maar dat is niet zo hoor Kind heeft nog steeds een schoenentrauma. Gisteren hele leuke instappers van Diggers gepast, maar ze riep weer steeds uit uit. Ze waren ¤ 70 en vond ze te duur om mee te nemen. Wel trouwens nog een heel leuk shirtje van Tumble 'n Dry gescoord en een tuniekje van St Oliver en dat bij ene winkeltje bij ons in het centrum. Was er nog niet eerder geweest want loopt vanaf maatje 92.

Ben morgen 27 weken. Zal binnenkort fotootje plaatsen op hyves. Voor mijn gevoel heb ik er tijdens mijn bevalling veel aan gehad, ondanks de weeenstorm.

Linkjes voor de liefhebbers

schoenen

http://www.koningspaar.co ... group_id=9&aid=19&lang=NL

Tuniekje (ik heb m in roze):

http://www.soliver.nl/Jur ... cgid=ju_kg_roecke_kleider

shirtje

http://www.debijenkorf.nl ... t-hart-in-pailletten.html
Zo, beide kids op bed. De kleinste wordt wel zo wakker denk ik, dus even snel. Vanochtend leuk peuteruitje gedaan: 1 halte met de trein en toen via de markt naar de kinderschoenenwinkel. Meisje zit in maat 22. Viel me mee. Leuke zomerschoentjes uitgezocht. Maar ja, ze moet ook nog een paar dichte schoenen denk ik. Rib uit je lijf!! Ze liep meteen naar de lelly kelly's, schrijf ik dat goed? Maar die zijn er thank god pas vanaf maat 23. Haha.

Hier ook bezig met de 2e verjaardag. Volgende werk ga ik langs Ikea, want dat keukentje krijgt ze van ons. Verder nodigen we 's ochtends de familie uit en eind van de dag onze vrienden. Kan ze tussendoor nog even naar bed hopelijk. Heb er zin in! Deze verjaardag gaan ze veel bewuster meemaken natuurlijk.

Benjamin vind ik wel een schattige naam! Maar wel voor een laatste zoontje. En dan moet je minstens 3 broers en zusjes ervoor hebben. Haha.

Sanne> wat had jij ook alweer besteld voor Tess? Ik moet nog een lijstje maken voor de familie, misschien kom ik nog op ideeën.
Schoenen:

http://www.omoda.nl/shop/ ... tino-ballerina-0449/20586

In het echt zijn ze iets grijzer.

Leuk tuniekje Bonnie! En Tumble n Dry is wel een leuk merk hè? Kom weer een hoop nieuwe dingen tegen nu ze naar de grotere maten gaan. Ze hebben er ook leuke broekjes van, maar Tirza heeft van broeken meestal nog 86...
15e helemaal goed voor GV. Tijd maakt me ook niet uit...als niemand voorkeur heeft dan 19:30u?

Ja Bobbie leuk even een foto! 27 weken alweer, tijd vliegt. Ik heb ook nog nooit misgeknipt want vijlde de nageltjes meestal maar ze wilt gewoon helemaal geen polonaise aan haar lichaam momenteel.

Leuke spulletjes heb je gescoord...vooral dat tuniekje, erg schattig.

RR, toevallig hadden we het in de lunchpauze hier over die Lelly kelly's...had er ook nog nooit van gehoord. Collega d'r dochter van 4 heeft ze...alleen omdat er een make-up mobieltje bij zit...schoenen wilt ze niet aan...d'r vriendinnetje op school zei vanmorgen "wat ben je laat, je hebt toch wel je make up mobieltje bij je" Haha, 4 jr!

Ik heb een houten keukentje van Kitskraft besteld, met beetje roze accenten. Vond die net wat fleuriger dan die van de Ikea, heb wel getwijfeld maar vriend heeft beslissing genomen jaja...

Een HK wandelwagen voor schoonouders en een watertafel voor mijn ouders. Als je plaatjes of linkjes wilt dan hoor ik het wel...heb ik thuis.

Aan vrienden heb ik houten spulletjes voor in d'r keukentje gevraagd...die zijn ook best prijzig zag ik.

Ook leuke schoentjes gescoord zie ik voor Tirza!

Elza, Benjamin wordt idd Ben...dat vind ik nou ook net het niet leuke eraan..
oh die schoentjes zijn geweldig! Ik wil zo graag zilveren stappertjes voor Joy, maar die zijn hier lastig te vinden in in NL zaten de modelletjes niet goed. Ze heeft net zelf een paar sandalen uitgezocht bij Sainsbury's... plastic dingen van 4 pond. lelijk maar ze wilde perse en op blote voetjes buiten doen we niet meer, vanmorgen nog een splinter moeten verwijderen!

Joy loopt steeds in mijn schoenen rond ;) wel ballerina's hoor, geen killerheels haha..

27 weken!! best een eind op weg Bobbie!

Sanne en Kos dus ook rustig aan met de verjaardag. de 1e verjaardag is toch meer een mijlpaal denk ik.
http://www.schoenweb.nl/s ... 1-purple-8157-p-2759.html

heb er verdorie 79,95 voor betaald!

en een paar van merk Freaks, maar die kan ik nergens online vinden :(
Goed zo julia!!! Nu weer doorgaan!!

Tot hoeveel lessen gaat het eigenlijk dat start to run??

RR, dat zijn echt al nachten, net als bij visje!

Wel een goed idee om het feestje van de kids van 10.00 tot 13.00 uur te houden, ga ik ook over nadenken, Watse is op een zondag jarig.

Bobbie, heerlijk even ontspanning en bewust bezig zijn met je zw.schap. Is het elke week totdat je gaat bevallen of 10 lessen ?

Sanne, de foto's zijn al gemaakt, zal ze zo even plaatsen.
elza, balen ! Groot verschil zeg. En acht ja van die plastic dingen voor in de tuin is best ok toch.

Bobbie dat gaat best snel idd!

Mijn oudste draagt al een paar jaar lelly kelly's ja....... ik kies niet de allerfelste uit hoor. Dat is helemaal zo'n bonte kermis. Sommige zijn wel leuk.

Heb niet veel tijd want ik moet tess zo uit bed vissen om de oudste van school te halen. Waren vanochtend bij mijn oma die is 88 geworden vandaag......

Weer een hello kitty clipje verloren.... ben er al 3 kwijtgeraakt!

Tuin gaat lekker. Bijna klaar! Bloemen en planten komen er maandag in, net als de schommel.... haha

Ik moet gaan, later meer!
Ze staan erop hoor! Gordijnen gaan in het najaar de deur uit, wil even rustig "sneupen" en we hebben nu al genoeg geld uitgegeven, dus maar even sparen!!
Hahaha Elza, het kan erger, Sofie loopt steeds op papa z'n slippers Balen ja !

Ga denk ik voor de vakantie nieuwe Crocs kopen, wel fout maar wel lekker makkelijk. Sofie heeft al een paar van d'r nichten en vindt ze tof helemaal als er leuke versierseltjes op zitten.

RR, idd goed idee om verjaardag in 2-en te splitsen ! Trouwens hadden vrienden laatst ook gedaan, was ze (en ons) goed bevallen !

Yoga is 10 lessen !
RR, hahaha wij hadden Watse dus best Benjamin kunnen noemen!! Het grappige is dat we dat ook weleens zeggen tegen hem!

Bobbie, crocs, wel fout maar super praktisch hoor!!
Hier zijn papa's slippers ook favoriet en als ik terugkom van lopen wil ze vaak mijn gympen aan...zit ze te freubelen met die veters alsof ze gaat strikken.

Crocs vind ik wel grappig hoor voor die hele kleintjes....leuk ook met die versierseltjes. Bij ons hebben veel peuters ze aan op het kdv.

Net even op die Jelly Kelly's gekeken...lijken een beetje op die Sketchers die Tess heeft en die ze dus niet aan wilt.

Maar je hebt heel veel soorten zag ik...

Janets, mooie bank hoor !!
Crocs, tja voor volwassenen vind ik het echt niet kunnen, maar Tim heeft ze ook voor de vakantie en zomer.

Tim wil vaak mijn "werkschoenen " aan als ik thuis kom. We hebben er een heel leuk filmpje van, kijken of ik dat op hyves kan zetten als ik thuis ben.

Janets, mooi is het geworden, heb al gespiekt op hyves.

Verjaardag, nog geen gedachte aan gewijd, zal dat volgende week eens doen.

Ga zo weer werken. Heb weer voor $50 voor Tim gekocht. Korte broek, polo's, slippers ed. Zelf veel make-up en nieuwe kwastenset van Sephora's die je ook nog makkelijk mee kan nemen. Heerlijk!!!
Oh filmpje lukte ook vanaf hier.
Crocs... ik heb een paar neppers bij haar gepast, maar die zijn echt zo wijd! floept ze direct weer uit. En neeeee voor volwassenen kan het echt niet!!

Lelly Kelly's heb je hier ook, tja... kan me voorstellen dat ze het zelf heel mooi vinden! ;)

Leuk filmpje Dog! Zag het net op hyves. grappig he, ik weet nog dat ik het ook leuk vond om de schoenen van mijn mama aan te doen ;)

lekker geshopt zeg! Volgens mij geef jij steeds direct je salaris uit haha!

heb de foto's van Janets nog niet gezien, zo weer even terug naar hyves dus.

hier een heeeel vrolijk meisje dat laat naar bed ging, ze bleef rennen en vliegen. nou betrapte ik haar vanmiddag op het pikken van een suikerklontje uit de kast, zou ze dat vaker doen????
Oh er is weer leuk geshopt.

RR: en goede nacht gehad? leuk peuteruitje met de trein, hier ook maar eens proberen. Schoentjes dus maat 22. hier ook.

heb dus deze gekocht voro erbij http://www.zara.com/webap ... 2BBALLERINA%2BGESP%2BLEER

veels te groot...lijkt eerder maat 23 ofzo wel jammer.

lelli kelly mag nog heel lang weg blijven van mij, sommige zijn echt to much...vooral die met hakken

Bobbie; leuk geshopt, en 27 weken al weer tjonge! mag je nog wel mee in het vliegtuig?? die schoenen vind ik echt onwijs leuk!

Crocs, loop ik liever omheen, alhoewel het die peuters wel zoet staat. maar ik vind ouderwetse waterschoentjes ook altijd wel leuk staan.

Hier word ook graag verkleed en met schoenen gesleept, laatst stond ze in mijn laarzen net klein duimpje

Doggie; nog lekker aan het werk? Tim loopt er wel altijd lekker exclusief bij, kost je wel een groot deel van je salaris, maar dan heb je ook wat!

namen blijft hier drama, jongensnaam zo goed als uit...jules denk ik. twijdel nog een beetje. meisjesnaam is echt nog lastiger. Man wil graag julia of mijn naam...mijke zou ook een optie kunnen zijn. maar dat vind ik ergens weer gek bij emily...

Julia; valerie, zo heet een baby in directe omgeving al. les 12 dus beter, lekker hoor!

moet zo naar het ziekenhuis voor combinatietst, heb er vannacht slecht van geslapen, toch gek, want bewust maak ik mij geen zorgen!

Elza; zoetekauw Joy. tja weet niet of ze het vaker gaan daan zou hebben. mss wel ja, gewoon wegzetten die pot ....kids worden echt soms een beetje stout he?
Kos, succes straks met de test!! ach logisch dat je een beetje nerveus bent toch?

heb ook slecht geslapen, maar met andere reden denk ik. Gisteren voor het slapen een glas rode wijn gedronken en het lijkt of ik er gewoon niet meer tegen kan!!

Die leuke schoentjes als bij Zara zijn voor Joy gewoon te wijd rond haar hieltje, dus kan ze niet op lopen.

Ja stout, toen woensdag die NL vriendin hier was had ik buiten een schaaltje paaseitjes gezet waar ze steeds van jatte. Stond ze weer zo'n ding open te frunnikken, en als ik het zag heel snel terug leggen!
Kos, succes vandaag bij de test! Toch altijd wel spannend he...

Doggie, wat een superschattig filmpje van Tim op hyves zeg, echt zo leuk! En hij kletst ook al goed he!?

Bobbie, alweer 27 weken, dat gaat hard zeg!

Elza, grappig he, dat ondeugende. Ze hebben het volgens mij al echt wel door hoor, wat wel en wat niet mag...

Wat een heeerlijk weertje he... Echt super. Jammer alleen dat ik hoofdpijn heb, en een druk programma vanmiddag en vanavond... Niet zo'n goede combi, dus nu maar eventjes rustig aan doen!
Zo wat is het rustig hier, iedereen is vast van het geweldige weer aan het genieten !! Nog een middagje werken en dan heerlijk weekend !

Kos, heb je uitslag van combitest al binnen ? Zit je al weer op 12 weken, wat gaat dat hard dan ! Leuke naam Jules ! En jouw voornaam is ook mooi

Mag nog meem we vliegen met KLM en daar mag je dacht ik zelfs tot week 36 vliegen.

Hihi Elza, denk dat het gewoon iets om te pakken is .. Gisteren hadden Sofie en ik samen een ijsje op. Zegt ze doodleuk: 'nog een ijs' en loopt naar de ijskast. Die kreeg ze gelukkig nog niet open, dus toen kwam ze met een pak koekjes uit de kast ernaast terug

Dog, leuk weer kleertjes gekocht voor Tim ! Sephora heeft wel leuke spullen he ! Bij de V&D hier in de stad zit een Sephora winkel in. Ze hebben make-up merken die je verder niet niet hier !
Kos moet je de test laten doen vandaag of krijg je de uitslag? Jules leuke naam! Past ook leuk bij emily. Ik vind mijke ook wel leuk maar vind de combi met emily mwahh zeg maar. Zal ook nog eens verder denken. Isabelle?

Doggie waar koop je die kleertjes voor tim dan meestal? Gap? Sephora ook leuk he. Ze hebben hier maar een klein gedeelte maar gelukkkig wel mijn eyeliner

Elza, kleine snoeperd die joy!! Bij mij staat het hoog hoor, als tess er zelf bij zou kunnen.... oei dan is het eind zoek ben ik bang! Lekker weer ook bij jullie?

Kaatje, rustig aan en neem een paracetamolletje..... hopelijk gaat dehoofdpijn dan snel weg! sterkte!

Bobbie, crocs voor kindjes is best prima. Heel makkelijk schoon te maken en aan en uit te doen. In de zomer dragen mijn kinderen ze ook. Voor de oudste kan het niet meer omdat ze idd heel breed zijn. Voor tess heb ik van die kleintjes knal roze. Staat hartstikke leuk (vindt ze zelf ook! ) Voor zoon die met zo'n streep dan lijkt het nog wat. Zelf zou ik er van z'n levensdagen natuurlijk niet op gaan lopen.......

Had vanochtend een leuke playdate met tess

Ze kwijlt nog steeds wel erg maar het wordt wel al iets minder heb ik het idee. Zal toch echt de rechterhoektand zijn die doorkomt, de andere zijn al door. Kiezen komen er volgens mij nog niet aan.

Heerlijk dat weer! De tuin schiet al op. Tegelen is bijna helemaal klaar (nog net niet dat is dan wel jammer voor het weekend). Maandag gaat hij planten en bloemen halen en de rest doen.

Nou ikga nog eens even wat bankzaken doen hier nu tess ligt te slapen. Zoon is lief met z'n kapla aan het spelen. Zulk leuk speelgoed!
oeps alweer tijdje geleden dat ik gepost heb geloof ik. beetje druk vooral op het werk en met mezelf, zuchtt....maar gelukkig is het nu weekend. stonden iets na half 9 al in de suup voor de weekboodschappen. thuis snel alles opgeruimd, wasje opgehangen in de tuin, bakkie koffie en toen lekker een rondje gewandeld door het dorp. ff testen hoe het ervoor stond met knie en dat viel gelukkig mee!!!! maandag weer opnieuw beginnen met hardlopen, les 1 here I come

verder moet ik hoognodig aan de shop voor zomerjassen en zomerschoenen voor de kids maar door knie en tijdgebrek nog geen kans voor gehad. dus jolijn loopt nu in een gekregen jasje (leuk voor erbij hoor maar niet als DE zomerjas) en ze heeft nog haar winterlaarzen aan...... zoon heeft een trainingsjack aan (kan tegenwoordig, is harstikke hipperdepip) en zijn geox schoenen zijn superversleten maar hij weigert zn nikes aan te doen (bye bye nikes, die heeft ie misschien totaal nog maar 3/4 keer aangehad)

ach, tis nog geen 30 graden maar toch

ben totaal niet bijgelezen (vergeef me ) en duik nu de tuin in, ff chillen in de zon (frut slaapt en zoon speelt bij vriendje, wat een rust!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven