Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Ja als niemand trakteert zou ik het ook niet doen. Ze weten het zelf toch nog niet idd. zo lang mogelijk wachten met dat soort dingen

Sanne, goed hoor, weer gerend.

Hebben jullie allemaal tv in de slaapkamer? Wij niet hoor! We hebben maar 1 tv in huis - vind ik ook wel genoeg en de slaapkamer is voor andere dingen.
ik ga naar bed, slaap lekker allemaal!
Dank voor de morele support meiden! Het ene moment kan ik het slaapgebrek beter handelen dan het andere moment klaarblijkelijk. En ik ben ook geen ochtendmens. Ben er zelfs wel eens op aangesproken tijdens een functioneringsgesprek.

Enfin, de dag verliep verder redelijk. Ben even bij vriendinnetje geweest waar meisje lief heeft zitten kleien samen met haar zoontje. Leuk idee om cadeau te vragen voor onze bijna jarige monstertjes. Of ben ik de enige die geen klei in huis heeft? Daarna huiswaarts, boterham en meisje op bed. Mannetje bij me genomen en ook lekker een tuk gedaan. Daarna waren we allemaal opgeklaard.

Over traktaties: ik heb niets gegeven bij het overstappen van Tirza naar de peuters en ook niet toen Chris geboren was. Was natuurlijk ook net bevallen, maar stiekem vind ik het ook een beetje onzin. Enfin, als meisje jarig is wordt er natuurlijk wel getrakteerd. Is een hele happening geloof ik bij de peuters. Wordt gewoon iets lekkers, zonder cadeautje hoor. Enfin, heb wel eens een bellenblaas gehad met daaraan een kaarje met daarop: xx gaat naar de peuters. Bedankt voor de fijne tijd. We bellen! Dat vond ik wel een leuke tekst.

Over kiezen: hier nu vijf. Andere zullen hopelijk snel volgen. Dan is het gebit compleet. Moet zeggen dat die vijfde kies redelijk ongemerkt is opgekomen. Hopelijk geldt dat ook voor de laatste drie.

Over GV: ik wil ook! Denk alleen niet dat ik het geregeld krijg. Deze week maar eens met flesjes gaan oefenen, kan ik ook weer langer naar de paarden. Heb zo'n zin om weer te rijden.

Over c&a en wehkamp: nooit geweten dat ze daar leuke dingen verkochten. Ga ook eens neuzen. Jurkjes zijn echt schattig Julia!! En jasje voor dochter Janets ook.

Zo, en nu naar bed. Mannetje zal zich wel rond half 2 weer melden. Had laatste voeding om half 8. Hij doet zijn lange slaap helaas een beetje vroeg...
Oh Sanne, wat goed dat je al zover bent met rennen!!! Ik heb ook echt goede voornemens om morgenavond te beginnen... Denk dat ik ga proberen het bij les 5 op te pakken, ben benieuwd of dat gaat lukken!
Hup Sanne, douchen jij! ;) Maar fijn dat je knie goed gaat nu.. EN les 11 overleeft dus.

Kan de dag beginnen?

Hopelijk slapen jullie smurfen lekker uit vanmorgen. Alles voor vijf uur is veel te vroeg...
Gelukkig maakt een klein mannetje dat gelukzalig in zijn inmiddels weer slaap ligt te knorren op mij en stuiplacht veel goed!
Hmm, bovenstaand is niet echt een geweldige zin, maar jullie snappen vast de bedoeling wel. Ik ga slapen! Dat lijkt me beter...
Hihi RR, dat zijn toch ook geen tijden joh Hopelijk lig je nu nog lekker te slapen...
Wat hebben jullie weer veel zitten beppen gisteravond!

Ik heb toch wel een hoop gemist terwijl ik toch ook met laptop op schoot tv zat te kijken. Maar ik heb meer op hyves gezeten.

Wat goed Sanne dat je weer gelopen hebt. Bij mij is echt de sleur er in gekomen en ik zit dus nog steeds op les 11 die heb ik nu 3x gedaan, maar het gaat maar niet beter.

Denk dat ik snel les 12 ga doen, anders vind ik het straks helemaal niet leuk. Gister had ik echt geen zin het waaide zo hard bij ons... Heel slecht excuus ik weet het maar ik had het de hele dag al koud en zag het echt niet meer zitten.

Misschien dat ik vanavond nog weer even ga. Jouw gemotiveerde stukjes geven mij toch ook wel weer een boost.

hahaha RR, ik zie je al helemaal liggen met die kleine op je borst. midden in de nacht met het viva forum op je laptopje!

Draak heeft goed geslapen en werd vanmorgen vrolijk wakker. Heerlijk dat soort ochtenden.

Hip is manlief goed thuisgekomen?
Julia, vanavond ga ik ook weer hardlopen, dus jij ook, hahahaha!! Je moet gewoon!

Sanne, wat een super idee van dat knijpflesje en die tekst erbij, die ga ik onthouden voor als dochter naar de basisschool gaat. Die van hippie met de bellenblaas is ook goed.

Kos, wat een mooie cup cakes!!!!!!!!!!

Ben vanochtend weer voor controle geweest voor de nacht lenzen, vrijdag weer, als er niet meer verbetering in zit dan gaat hij andere bestellen.

Nog bij Expert geweest om naar de Sony Bravia te informeren, lijkt mij prima, vanavond met manlief overleggen.

RR, wat een tijd om te forummen, daarna nog lekker geslapen?? Is idd nu wel handig om eens een flesje te proberen, rond de 4 weken mee beginnen is prima.

Bobbie, volgens mij vroeg jij naar het tandenpoetsen, electrisch zou ik nog niet doen, borsteltjes zijn nog vrij groot in verhouding met de tanden. Als het moeilijk gaat dan is het het handigst om Sofie in de tafelstoel te zetten, er zelf achter te gaan staan dan kan je met 1 hand poetsen en met de andere hand evt. haar gezicht tegen jouw buik aandrukken zodat ze geen kant uit kan.
Morning! Nee, niet meer echt lekker geslapen, maar meisje is naar kdv gebracht door papa en een ochtendje heerlijk op ons gemak rondkeutelen is ook fijn! Voor mannetje wel veel rustiger in ieder geval. Hij is ligt al heerlijk 1,5 uur in zijn eigen bedje te slapen. Dat lukt normaal niet met Tirza erbij...

Juul> ik forum op mijn iPhone hoor. Of iPad. Even voor je beeldvorming! En fijn dat je draakje zo blij wakker werd vanochtend. Begint je dag goed!

Janets> waar laat jij je kinderen als je op expeditie gaat!? Of neem je ze mee? Wij hadden ook een bravia. Nu een ambilight. Vind die laatste wel mooier, maar bravia was ook prima. Heeft nu tweede leven bij mijn broer...

Bobbie> volgens mij mag elektrisch vanaf twee? Ik zet Tirza altijd op het wastafelmeubel en dan har hoofd tegen mijn buik met de ene hand vasthouden en met de andere borstelen. Ze heeft een tijd gehad dat ze niet wilde, maar dan ging ik de tanden van de pop borstelen - die natuurlijk niet wilde - en dan vroeg ik Tirza of E het even voor kon doen aan pop. Dat werkte als een trein. Vooral met heel veel theater pop laten tegenstribbelen stond garant voor een dikke twee minuten borstelen.
RR, Roman had eerst ook zijn lange slaap van half 7 tot half 1, heeft dat met een week of 8 verlegd naar de nacht. Nu gelukkig heerlijke nachten van 11 tot 7/8.
Ha visje! Heb jij roman toen steeds wakker gemaakt om 11 uur of deed hij dat uit zichzelf? Tirza sliep al snel van 9 tot 3 en dat werd steeds langer, dus die heb ik nooit wakker gemaakt m 11 uur. Maar half 2 is net niets... En hoe gaat het verder bij jullie? Alles lekker op de rit?
RR, ik neem de kids mee hoor, watse in de buggy en dochter loopt wel mee, gaat prima! Moet vrijdag weer voor controle komen maar dan heb ik alleen watse, dus prima.

Lekker zo'n ochtend alleen met Chris!!

Visje, dat zijn echt al lekkere nachten. Hoe gaat het met de combi werk/baby en andere kids?? GAat het goed of valt het zwaar?
RR dat is pittig, had je vandaag nog even kunnen slapen misschien?

Ik snap nu 'al' de opmerking 'we bellen' bij die traktatie... Hihihiii vond het een beetje raar, Maar nu juist heel leuk!

Janets, vervelend dat je nachtllenzen nog niet werken zoals je wilt. Nogmaals, laseren is echt een uikomst, maar dat is misschien een stap te ver.

Poetsen gaat hier redelijk ok. Gewoon als ze in bad zit, soms duurt het haar te lang en gaat het bekkie op slot, maar meestal lukt het wel.

Juul.... Brn je nog gaan rennen? Gewoon niet twijfelen en idd misschien eens naar volgend lesje ipv jezelf blijven straffen met les 11?

Echt een heerlijke dag gehad, vanmorgen nog wat bewolkt en fris, zat in de tuin met een nl vriendin en kind. Toen joy daarna sliep ben ik gaan spinnen, ontzettend zweten en toen brak de zon door. Uiteindelijk in hemdje buiten met joy gespeeld. Vriend op tijd thuis dus lekker een wijntje in de tuin. voelde als vakantie.

Ze had wel een lelijke splinter in haar voetje, die liet ze me vanavond zien. Hebben haar in bad gedaan en daar legde ze haar voetje op de rand zodat ik de splinter kon verwijderen, en wilde dat ik er ook nog dettol op spray-de! bikkel!!
Sanne ik ben geweest! Les 12 gedaan, ik had het helemaal gehad met die stomme 2 minuten loopjes van les 11.... Les 12 ging veeeeeeeeeel beter (ahum)

Wow Elza, wat een bikke die kleine Joy! Dat zal hier niet zo snel gebeuren hoor. Als ik al wijs naar haar teennagels gaat ze helemaal uit haar plaat!

Klinkt heerlijk je "vakantie"middag.
zo he, jullie zijn gisteren echt lekker aan de bep gegaan. Gezellig hoor!

RR: moest wel lachen om je zwaaiende smilie om 5. 00 uur in de ochtend...persoonlijk zou ik best chagerijnig worden van een vrolijke smilie. Borstvoeden duurt natuurlijk een stukkie langer. Waarom kan Chris niet goed slapen in zijn bedje als Tirza thuis is? maakt ze veel lawaai ofzo?

Julia; leuke jurkjes bij de C&A, heb vandaag in winkel wel een leuke geizen. Alleen als ik er dan sta, dan kan ik niet zoveel vinden, zijn bijna allemaal setjes ipv losse artikelen.

En waarom al 3x les 11? die was toch niet leuk, gewoon doorgaan naar de volgende!

Sanne; leuke verjaardagskado`s..ik denk dat je nu wel klaar bent of niet? heb nog niet echt een idee voor haar verjaardag duurt nog zo lang...HK thema denk ik! http://www.knalfuif.nl/hello-kitty/ (had als kind al heel veel HK!)

En nog gerend?

Janets; jij hebt heel wat tanden en kiezen te gaan...zeker als je alle kids nog nakijkt ofzo...hoelang doe jij over het ochtendritueel?

En nog spierpijn gehad?

Poetsen gaat hier rond uit slecht...had de pop ook al ingezet..maar mss wil emily er meer een showtje omheen haha...en anders maar met lichte dwang, zet nu nog niet door.

Elza; tjee, wat sneu een splinter, liep ze op blote voetjes door de tuin?

bellen blaas met i have the bubbles

Hier was het ook nog lekker, baalde wel dat man weer pas om 18.30 thuis was, is zooo laat. (vind ik ) em heeft nog even lekker kunnen buitenspelen, en begint zicht uit te sloven naar de andere kindjes...kijk eens roept ze dan! en ze is hebberig..alles is van MIJ...

Sporten...ben deze week een beetje lui, en nog niets gedaan naja morgen weer een dag.

Nu druk met namen....pfff...man had weer een geniale...tromgeroffel....irma....en dat dan ook met droge ogen voorstellen tsss....

GV; hippiestad, opzich goed, alles is er wel een hele grote kans dat ik dan zelf niet kan...Sanne; ik kan jou toch oppikken zodat je een drankje kan drinken? zo enorm om is dat volgens mij niet.

Irma

Hoe komt kosman erop?! Succes ermee: hier heef het ook lang geduurd voor er overeenstemming was...

Kleine man heeft 6,5 uur geslapen! Knap kind. Morgen eens eerst een speentje geven. Volgens mij kan ie nog wel een half uurtje langer sowieso.
Goedemorgen,

Jullie hebben weer veel geschreven op mijn vrije dag Wat een superweertje was het gisteren he, echt fijn ! Ben gisteravond voor de eerste keer weer naar zangerschapsyoga geweest, was heerlijk ontspannend !

Goed hoor Juul, ben trots op je, en op de andere rennende dames natuurlijk ook !

Wat een stoere meid die Joy, Elza ! Zo leuk he om even stiekem om een hoekje te gluren hoe ze aan het spelen zijn ! En wat een grap dat je navul hebt gekocht. Gelukkig kom je er op tijd achter !

Oef Kos, Irma ..... Blijft lastig he namen uitzoeken die je allebei leuk vindt. Wij zijn er nog steeds niet uit.

RR, het lange slaapje van Chris begint ergens op te lijken, hopelijk zet het door !

Leuk idee Sanne van het knijpfruit !

Tnx voor de poetstips trouwens. Gisteren toch maar een electrische gekocht, maar dat was nog geen succes, Sofie schrok een beetje van het geluid Nou ja we blijven maar eventjes aanrommelen, soms gaat het wel een beetje onder dwang hier hoor.

Voor mij maakt lokatie van de film GV niets uit hoor, idd als ik er maar makkelijk kan parkeren ! Ik ga 20 april weg en ben 4 mei terug. 5 en 6 mei is voor mij nog te vroeg (zal wel last hebben van jetlag), het weekend of de week erna is ok (behalve de woensdag want dan heb ik yoga) !
Irma... hmmm bijzonder

Zou niet mijn eerste keus zijn, ook niet mijn tweede trouwens. Maar goed, smaken verschillen.

En waarom 3x les 11... ik weet het eigenlijk ook niet, maar ik kan er dan niet tegen dat ik hem niet lekker kan lopen. Dus dan probeer ik het een paar keer.

Ach, blijkbaar ben ik gewoon niet zo van de interval, want die les van gister ging een stuk beter.

Wat vind je van Valerie? Zo heet het dochtertje van mijn collega.

Is misschien een beetje gekke combi met Emily... Ik denk nog wel even verder.

Ben gek op namen verzinnen.

RR 6.5 uur! dat begint er op te lijken.

Bij ons ook poetsen onder dwang, maar niet echt met een strijd. Ik ga meestal op de grond zitten en leg Eline als een baby op mijn schoot. Dan kan ik meestal gewoon goed haar tandjes poetsen.

Heerlijk trouwens Bobbie zwangerschapsyoga. Ik had vorige week een douchecreme die hetzelfde rook als de geurstokjes die mijn yogajuf altijd gebruikte. Ik raakte weer helemaal relaxed hahahaaha

Flashback!

Voor mij nu laatste dagje werken. Ik heb gister geruild met morgen omdat ik een training had woensdag. Dus morgen heerlijk vrij! Volgens mij wordt het van het weekend weer heel mooi weer, dus ik heb er helemaal zin in.
Juul, goed joh dat je nog bent gaan rennen!!!

Les 11 vond ik nou ook niet echt motiverend om door te gaan...rare les, ben je net lekker aan het rennen moet je weer wandelen...les 13 is echt ok, lange stukken rennen en korte stukjes lopen, veel voldaner gevoel na afloop. Vanavond doe ik les 14, volgens mij ook wel een lekkere.

Heerlijk morgen vrij, lekker lang en zonnig weekend!!

Ga je nog mee naar GV?

Tja, dat tanden poetsen gaat hier ook niet echt lekker...net zo min als d'r nagels knippen. Gisteren moesten echt even haar teennageltjes geknipt worden maar ik heb het niet voor elkaar gekregen. Als ze zo tegenstribbelt dan durf ik niet te knippen hoor.

Kos, Irma vind ik ook een tikkeltje oudbollig maarja, smaken verschillen. Als hier een jongetje was gekomen had vriend Benjamin leuk gevonden...ook zoiets...

Arena vind ik eigenlijk ook wel prima...zag dat ik er wel met de bus kon komen en bijna net zo snel als met de auto. Terug alleen wat lastiger (ligt eraan hoe laat het wordt).

Maar hoe laat pakken we de film dan en hoeveel gaan er nu mee?

Leuke site dat knalfuif, ga ik denk ook wat dingetjes bestellen.

RR, zo dat is een lekker poosje wat Chris heeft geslapen..en idd misschien met speentje proberen...mss trekt hij zo 8 uurtjes door.

Bobbie, heerlijk die yoga! Heb je dat bij Sofie ook gedaan en wat aan gehad tijdens de bevalling?

Hoever ben jij nu eigenlijk ondertussen en begin je al wat

uit te buiken?

Janets, waar blijven je foto's van je nieuwe meubeltjes?

Ben wel benieuwd eigenlijk....

Tess is momenteel een "tikkeltje" allergisch voor het woord "nee" wat een drama als ze iets niet mag. Heb het idee dat ze in deze fase meer huilt dan dat ze als baby heeft gedaan. Dikke tranen om werkelijk niks, erg vermoeiend.

Nouja, gelukkig mag ik vandaag lekker werken
Lees net nog even jouw tekst Bobbie...we kunnen wel naar Hippiestad maar als Hip pas de 7e terug is en mee zou gaan, dan blijven alleen de zo, ma, di en wo over om te gaan. Vind ik niet ideale dagen eerlijk gezegd zo doordeweeks....jullie?
Sanne, wanneer is GV nu dan? Wel de 15e?

(ik vind Benjamin wel leuk trouwens)
Ja, ik denk dat het de 15e wordt Juul.

Bobbie, Kos en ik gaan iig...ga gezellig mee!!

Ik vind Benjamin wel weer leuk om te horen bij iemand anders maar niet voor een kind voor mezelf...en ik vind de naam een beetje lang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven