help me ?!?!?! is hij homo ?!?!?!?!?!

06-04-2011 09:37 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:Star schreef op 06 april 2011 @ 09:55:

Stuur Arie Boomsma op hem af en kijk wat hij ermee doet.Mag ie dan eerst even langs mij?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 06 april 2011 @ 09:58:

[...]

Mag ie dan eerst even langs mij?Ja ja als het om Arie Boomsma gaat ben je ook homo zeker?
Kun je niet wat beeldmateriaal plaatsen? Want zo kan ik niet echt een (voor)oordeel vellen. En ik ben benieuwd naar hoe 'ontzettend verwijfd kijken' eruit ziet.

ik weet dat ik hem moet geloven ja idd maar waarom denk k dan dat hij homo is ? ben ik gewoon lompe jongens gewendt ?

hij heeft het ook nooit over andere meiden die hij ook knap vind ...

dat is toch een enorme afknapper als een jongen dat doet? ik zou geen relatie willen met een vent die het steeds over andere meiden heeft. dan zou hij weinig respect voor me tonen. ik vraag me idd af wat voor jongens jij gewend bent.

het valt hem op dat sommige jongens veel verschillende schoenen aan heeft. ....

en dan denk je dus dat ie homo is??? hij vergelijkt zichzelf eerder met een jongen dan een meisje lijkt me. kijk jij niet naar wat andere meisjes dragen om inspiratie op te doen? ik wel. en daarvoor kijk ik niet naar de kleding van mannen.

[/quote]
wat je water geeft, groeit
quote:Star schreef op 06 april 2011 @ 09:58:

[...]

Ja ja als het om Arie Boomsma gaat ben je ook homo zeker?

Ho, He, Bi, ik ben een beetje wat mij het beste uitkomt zo op een dag...

Hoe zeggen ze da zo filosofisch??

Ik word verliefd op mensen?
Huiver Ende Bibber
quote:Summerdance schreef op 06 april 2011 @ 10:09:

[...]

Ho, He, Bi, ik ben een beetje wat mij het beste uitkomt zo op een dag...

Ik word verliefd op mensen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ennnnnnnn de OP is weg
OP weg? jammer, ik had een bevestigend antwoord willen geven.
Tjiezuzzz, is de OP al weg. Nouja, dan is ie vast homo.
OP weghalen vind ik werkelijk niet kunnen, zeker niet direct na 3 reacties. Kan me voorstellen dat je aan jezelf gaat twijfelen als je op een vrouwelijke man (als er al wat vrouwelijk aan is ) valt, maar om jezelf nu als lesbie te zien gaat me wel ver.
Dat nioemen ze geen verwijfde man, maar een metroman...als je een macho wilt, moet je maar bij motorraces gaan kijken..
quote:soulsissa schreef op 06 april 2011 @ 09:37:

...Of hij een homo is, weet ik niet. Dat jij een huilie bent wel.
Was te laat om je OP te lezen, dus ik reageer even zo op je vraag: "Nee joh, hooguit een beetje bi."

Hoe moeten wij nou weten of hij homo is? Niet alle homo's zijn hetzelfde/ gedragen zich hetzelfde, net als niet alle hetero's hetzelfde zijn/ zich hetzelfde gedragen.

Er zit niets anders op dan het hem te vragen en als hij het ontkent, kun je hem of geloven en bij hem blijven of niet geloven en bij hem blijven of hem niet geloven en weggaan of hem wel geloven en weggaan.

Succes ermee
quote:Nammma schreef op 06 april 2011 @ 11:08:

Dat nioemen ze geen verwijfde man, maar een metroman...als je een macho wilt, moet je maar bij motorraces gaan kijken..ik weet nog een topic hier waar een meisje wat problemen heeft met een übermannelijke militair. Misschien kan TO zijn nummer vragen.
jullie hebben gelijk minder zaniken en meer genieten
mmmmm, lekker zo'n meisje

Kun je nog eens lekker mee shoppen en make-up tips uitwisselen.
quote:Summerdance schreef op 06 april 2011 @ 10:09:

[...]

Ik word verliefd op mensen? Ik doe het nóg diepzinniger, ik word verliefd op geslachtsdelen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Er is een kans dat vragen niet helpt.

Stel je voor. Je bent een goed uitziende jongeman, geboren en opgegroeid in een zeer streng gelovige familie. (Hoewel dat niet eens hoeft, kan ook met een homofobe vader.) In de pubertijd ontdek je dat je homo bent. Van bepaalde jongens wordt je warm, maar eigenlijk van geen enkel meisje. Maar uit de kast komen? No way!

Je wilt toch zo normaal mogelijk zijn, dus je gaat een relatie aan met een meisje. Dat meisje vermoed wat en vraagt inene plompverloren: "Zeg (...), ben jij niet eigenlijk homo?" Denken jullie dan, dat die jongen zal zeggen: "Ja inderdaad! Ik hou eigenlijk meer van mannen." Denk het niet, hè....
jamaar hij is niet gelovig , en zijn familie ook niet ...

ze praten open over homo's en hij zegt dat hij geen homofoob is maar hij wilt niet dat ze aan hem komen

dus hij heeft er geen problemen mee.... hij denkt wel dat zijn vriend homo is , en die heeft ook een vriendin , en hij vind het lullig voor zijn vriendin want die heeft zo iets vanals je homo bent oke maar ga geen meisje de gek aan steken

voor de rest is er ook geen problleem in bed , ik denk indd dat hij gewoon een metroman is , en zal er aan moeten wennen...

ik ben gewoon jongens gewendt die wat ja , lulliger zijn

quote:VivaPepsi schreef op 06 april 2011 @ 12:41:

Er is een kans dat vragen niet helpt.

Stel je voor. Je bent een goed uitziende jongeman, geboren en opgegroeid in een zeer streng gelovige familie. (Hoewel dat niet eens hoeft, kan ook met een homofobe vader.) In de pubertijd ontdek je dat je homo bent. Van bepaalde jongens wordt je warm, maar eigenlijk van geen enkel meisje. Maar uit de kast komen? No way!

Je wilt toch zo normaal mogelijk zijn, dus je gaat een relatie aan met een meisje. Dat meisje vermoed wat en vraagt inene plompverloren: "Zeg (...), ben jij niet eigenlijk homo?" Denken jullie dan, dat die jongen zal zeggen: "Ja inderdaad! Ik hou eigenlijk meer van mannen." Denk het niet, hè....
quote:dolfje schreef op 06 april 2011 @ 09:50:

Sjonge OP al weg...Dat gebeurt me nou altijd! Dan denk ik: "Hm, interessant topic. Even erop klikken..." Klik! Shit, weg bericht!
hans66 wijzigde dit bericht op 06-04-2011 13:32
Reden: Het topic is er nog steeds! :)
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
quote:soulsissa schreef op 06 april 2011 @ 11:22:

jullie hebben gelijk minder zaniken en meer genieten...en minder de Delete-knop gebruiken. Grrrr.
World of Warcraft: Legion
Ik snap het hele punt eigenlijk niet

Als ik twijfel aan iemands geaardheid, maw, als ik het vermoeden heb dat hij misschien homo is, dan betekent dat in mijn ogen dat hij een bepaalde vorm van mannelijkheid mist en is daarom al direct een stuk minder aantrekkelijk.

Want stel nou dat hij GEEN homo is

Dan blijft het feit staan dat hij verwijfde trekjes heeft

En blijkbaar vind je dat niet aantrekkelijk, anders open je er geen topic over ... toch?
misschien vind ik dat niet nee.. ik heb geen idee , ik heb dit gewoon nog nooit zo meegemaakt het is een schat van een jongen echt hoor maar ik weet het soms niet , mischien omdat ik gewend ben dat mijn relaties verdoemd zijn en ik al aan dingen loop te denken die er eigenlijk niet spelen hoe dan ook zal ik met hem moeten praten , hoe ik het ervaar niet dat hij er wat aan kan doen want zo is hij nou eenmaal ,quote:Summerdance schreef op 06 april 2011 @ 13:30:

Ik snap het hele punt eigenlijk niet

Als ik twijfel aan iemands geaardheid, maw, als ik het vermoeden heb dat hij misschien homo is, dan betekent dat in mijn ogen dat hij een bepaalde vorm van mannelijkheid mist en is daarom al direct een stuk minder aantrekkelijk.

Want stel nou dat hij GEEN homo is

Dan blijft het feit staan dat hij verwijfde trekjes heeft

En blijkbaar vind je dat niet aantrekkelijk, anders open je er geen topic over ... toch?
Nog een keer dan....

Als jij je irriteert, ergert, iets zo dusdanig NIET leuk vind aan een nieuw vriendje dan is de kans heel groot dat jullie gewoon niet zo goed bij elkaar passen.

Ik vind mijn lief namelijk de allerleukste, allerlekkerste en de allerknapste maar vooral ook de aller mannelijkste man die er is

Was hij dat namelijk niet, dan was ik geen relatie met hem begonnen.

Waarom doe jij dat wel met iemand die in jouw ogen te verwijfd is?
trouwens, verwijfd zijn zegt niet zoveel over al dan niet homo zijn. Ik ken heel verwijfde hetero mannen en ubermacho homo's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven