help me ?!?!?! is hij homo ?!?!?!?!?!

06-04-2011 09:37 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Waarom vraag je het hem niet gewoon?
sorry.
dat heb ik gedaan hij ontkendt het alleen
Vragen?
Ben je verliefd op hem? Kun jij verliefd zijn op iemand die erg verwijfd overkomt? Ik niet namelijk. Dan maakt het mij ook niet meer uit of iemand homo is of niet. De liefde is dan toch over en ik zou het uitmaken. Je kunt natuurlijk altijd nog vrienden met hem blijven.
Poep, wie heeft jou gescheten?
'Help me??!!!!!'........
Gewendt?

Ontkendt?

En verder, als jij denkt dat hij homo is en kan hem niet op zijn woord geloven als hij zegt dat niet te zijn mis je een essentieel onderdeel in jullie relatie!

Vertrouwen!

Vertrouwen in dat de ander de waarheid spreekt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:soulsissa schreef op 06 april 2011 @ 09:40:

dat heb ik gedaan hij ontkendt het alleen

Tja, dan houdt het op he?

Hij kan nogal moeilijk homo worden/zijn omdat jij zijn gedrag niet 'macho" genoeg vindt.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Laatst was er iemand die ook op de gekste plekken de ... gebruikte. Heb je ook een andere nickname TO?
ik ben wel heel erg gek op hem verliefd weet ik niet
nee? dit is de eerste keer dar ik dit er opzet
het is niet dat ik hem macho genoeg vind ,,,... misschien ook wel , ik heb dit alleen nog nooit meegemaakt , dus weet ook niet, wat ik nu moet denken
Denk dat je t ook helemaal niets zou vinden als hij constant op andere meiden zou geilen terwijl hij met jou is. Mss maak je je gwn te druk, tegenwoordig zijn er genoeg verwijfde mannen die niet homo zijn.
Weet je wat je moet doen je nodigt een paar homo's uit een stuk of 8 of zo. En dan nodig je hem ook uit en dan ga je de kamer uit en verschuilt je achter de deur. Als hij 1 van die homo's dan bespringt weet je genoeg
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je noemt je vriend verwijfd? Oké.

En als je denkt dat hij homo is, wat vind je dan aantrekkelijk aan hem?
Ik denk dat als hij homo zou zijn, hij wel een jongen zou versieren ipv een meisje..dus...
hahaahah ja dat zou ik kunnen doen
Haha, hij is verwijfd omdat hij geen mooie vrouwen aanwijst als jullie op het terras zitten en het hem opvalt wat voor schoenen anderen dragen?

Geloof dat ik thuis ook een homo heb zitten!
Waarom open je een topic en verwijdert vervolgens de tekst? Wat is dat voor een domheid?
het is een heel aantrekkelijk persoon hij trekt zowel meisjes aan als jongens... het is de manier hoe hij soms doet....
Sjonge OP al weg...
Ach, ik quote mezelf maar evenquote:Summerdance schreef op 06 april 2011 @ 09:42:

En verder, als jij denkt dat hij homo is en kan hem niet op zijn woord geloven als hij zegt dat niet te zijn mis je een essentieel onderdeel in jullie relatie!

Vertrouwen!

Vertrouwen in dat de ander de waarheid spreekt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:soulsissa schreef op 06 april 2011 @ 09:49:

het is een heel aantrekkelijk persoon hij trekt zowel meisjes aan als jongens... het is de manier hoe hij soms doet....

Waarom geniet je niet van hem zoals hij is?

Waarom "denk" je nu de relatie kapot?

Als je wil kun je overal iets achter zoeken. Zou hij het tegenovergestelde gedrag vertonen, dan zou je daar een topic over openen, "Mijn vriendje kijkt naar alle mooie vrouwen... "

Geniet van de tijd die je samen doorbrengt, en maak geen problemen waar ze niet zijn. Dat is veel leuker en veel minder vermoeiend.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Stuur Arie Boomsma op hem af en kijk wat hij ermee doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven