Vraagje

06-04-2011 18:45 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik dit bij relatie moet zetten of Psyche,

Maar kan iemand zo verslaafd zijn aan softdrugs(wiet) dat als hij dit niet krijgt, agressief word?
Ik ken wel een persoon die behoorlijk chagerijnig wordt wanneer hij geen wiet heeft. Er wordt gezegd dat het niet kan maar volgens mij is het wel degelijk verslavend!
Natuurlijk kan dat... Weed is verslavend.
vraagje, ben je hier bang voor of is dit gebeurd?
Natuurlijk!

Vertel...wat is er gebeurd?
Maakt het uit waarom iemand agressief tegen je doet?

Dit moet je sowiezo niet accepteren.
Zoek je een reden voor agressie zodat je kan hopen dat het stopt?
vraagje, als dit binnen je relatie gebeurt.... waarom ben je dan met iemand waar je bang voor bent of die agressief reageert omdat hij niet kan blowen?
Ja.

Als iemand aan wat-dan-ook verslaafd is en het niet krijgt, kan die persoon agressief worden, neerslachtig worden, onrustig worden of blablabla etc.
Iemand die agressief wordt door drugs, is ver heen en geen relatie materiaal.
Absoluut!

Iedereen reageerd anders op weed.

De ene word er een sloom kasplantje van (ikke dus) en de ander superdruk of zelfs agressief.

De reden waarom iemand rookt kan er ook mee te maken hebben. Er zijn veel mensen die weed gebruiken als een vorm van zelfmedicatie om bepaalde gevoelens of frustraties te onderdrukken. Juist in die gevallen kan het niet hebben van weed zeer heftige reacties veroorzaken, omdat dit dan gepaard gaat met het onvermogen om met zijn/haar emoties in een nuchtere toestand om te gaan.

Alles wat trouwens zo'n invloed op je gemoedstoestand heeft, zou ik niet langer als een onschuldig geestverruimend middel zien en er direct mee stoppen. En uit proberen te vinden waar die agressie nou echt vandaan komt.
Goeie titel, dit topic.
Ik ben er niet bang voor, ik vroeg mij af of dit kon, ja dus, als ik de antwoorden hier zo lees.

@amalia uhm wat is er mis mee, het is toch ook een vraag van mij!
De tijd dat ik dacht dat weed SOFTdrugs waren, ligt ver achter me
@lilalinda: Want?kun je dit uitleggen?
Ik ben er ook wel achter dat softdrugs 10x erger is dan ik vroeger dacht, het verneukt letterlijk iemand persoonlijkheid... Maar ik denk dan ook weer dat het aan de persoon ligt
@Butterfly: Het gehalte THC (stofje in wiet waar je stoned van word) is, zeker bij de Nederwiet, zo hoog geworden dat het eigenlijk niet meer de naam softdrugs zou moeten verdienen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ja hasse88 ik merk t:S
Maar vertel Butterfly. Er is een reden waarvoor jij dit topic geopend hebt, en er is een reden dat jij dit onder Relaties hebt gepost.

Dus... vertel...?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je merkt het? Je vriend word agressief van wiet?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
ja als hij niks heeft
quote:Butterfly14 schreef op 06 april 2011 @ 20:30:

ja als hij niks heeftDan heeft ie een vet probleem. Ik zou zeggen: laat hem naar de huisarts gaan, hij heeft hulp nodig..
Sorry dat ik gisteren niet meer reageerde , mijn inet viel steeds weg. Maar het is idd een probleem, word verbaal heel gemeen/agressief... vreselijk. Ik wist echtniet dat softdrugs zó''n negatieve invloed kon hebben op iemands persoonlijkheid.
Het is niet zozeer de drugs als wel de verslaving die deze invloed heeft. En dat is ook iets wat in zijn karakter zit. Sommige mensen worden evengoed agressief als hun sigaretten op zijn, of als er geen M&Ms in huis zijn.

Huisarts lijkt me nu de eerste stap, want een verslaving kom je zonder hulp eigenlijk niet vanaf.
Ja dat klopt wat jij zegt Return_of_kreng...

Dokter zijn we al geweest, er komt heel veel ellende naar boven als hij stopt, hij verdooft dit dus als het ware, dus moet hij ook op een andere manier hulp hiervoor. En ergens is hij hier gewoon nog niet klaar voor ....:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven