het psyche forum

18-03-2011 21:03 606 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier in het psyche forum nogal wat "toestanden" .

vaak van mensen die lichamelijk prima in orde zijn en dus eigenlijk gezegend zijn met het leven dat ze gekregen hebben.

toch raar dan eigenlijk dat ze psychische problemen hebben met bijvoorbeeld de rouwverwerking van hun overleden cavia die ze als kind verloren hebben.

Ik zou tegen diegene willen zeggen. kijk naar de andere kant van de wereld of dichterbij naar de invalide buuf/buum en besef hoe SCHATrijk je bent en zeik niet zo.
quote:Zanne schreef op 19 maart 2011 @ 02:48:

[...]

Heb jij echt in je hele leven maar 2 puistjes gehad?!ja gelukkig wel ^^ maar genoeg andere mankementen hoor, no worries :P
quote:Julus schreef op 19 maart 2011 @ 02:42:

[...]

Konjn, vind ik een minder handige..of iets van potverdorie? En dan de humor erin?

Het moet iets zijn waar ik echt heel snel bij kan, potnondeju, potvolblomme etc. passen voor mij eigenlijk bij niet zo heel boos. Ik moet nog even denken en heb daar morgen ook een flinke treinreis voor.

Het is veel te belachelijk afschuwelijk laat nu. Had allang moeten slapen.
quote:mamzelle schreef op 19 maart 2011 @ 02:51:

[...]

Het moet iets zijn waar ik echt heel snel bij kan, potnondeju, potvolblomme etc. passen voor mij eigenlijk bij niet zo heel boos. Ik moet nog even denken en heb daar morgen ook een flinke treinreis voor.

Het is veel te belachelijk afschuwelijk laat nu. Had allang moeten slapen.Zijn er dan echt nog mensen die dat zeggen?
Ik kende er maar één, en dat is al twintig jaar terug. Ben zelf zo'n sufkont dat ik hem nog steeds briljant vind.
ik ga ook maar eens slapen, morgen om 12.00 ergens zijn en dat vind ik gezien dit tijdstip erg vroeg :P tot een volgende keer dames, was een gezellige maar heftige kennismaking voor de mooie reacties op mijn comments ^^
Mamzelle, ik vind hem geweldig! ALs je echt woedend bent gewoon heel rustig 'potvolblomme' zeggen.

quote:Zanne schreef op 19 maart 2011 @ 02:52:

[...]

Zijn er dan echt nog mensen die dat zeggen? In mijn jeugd gebruikten we vooral chips ( voor shit... das nu toch een algemeen geaccepteerd woord he? :P) en je zus, voor jezus :P
quote:herfstblaadjes schreef op 19 maart 2011 @ 02:54:

ik ga ook maar eens slapen, morgen om 12.00 ergens zijn en dat vind ik gezien dit tijdstip erg vroeg :P tot een volgende keer dames, was een gezellige maar heftige kennismaking voor de mooie reacties op mijn comments ^^

Welterusten

Nou dan ga ik ook maar slapen.

Trusten allemaal!
Ik ga ook slapen, bijna dezelfde tijd voor een afspraak, dus korte nacht.

Truste.
quote:biebje schreef op 18 maart 2011 @ 23:32:

Macumba ik vraag me oprecht af of je naar aanleiding van de reacties op dit topic een ander inzicht gekregen hebt.

Of dat je inzicht een beetje bijgesteld is?
Dit topic combineert mooi met die over verharding vd maatschappij.

Het lijkt soms alsof mildheid niet cool is ofzo, of zelfs iets ronduit negatiefs.

Ik vind zo'n instelling getuigen van geestelijke armoede.

Elkaar het licht in de ogen gunnen, dat dat maar weer in de mode mag komen.
Tijgermeisje, ik zat er ook al aan te denken.

het valt mij eigenlijk op dat de discussies behoorlijk hard kunnen worden op het forum bij onderwerpen waarvan ik het idee heb dat het eigenlijk gaat om elkaar inderdaad het licht niet in de ogen gunnen. (als je geen geld hebt, eigen schuld, ben je ziek, word je maar beter etc)
ik zit te denken he, ook n.a.v. dat andere topic, zou het er mee te maken kunnen hebben dat degenen die nu zo hard roepen eigenlijk bang zijn om zelf in die situatie te komen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
He, ik ook al. Ik ben het er overigens niet mee eens dat de maatschappij verhardt omdat de maatschappij nog kussenzacht is vergeleken met andere maatschappijen. Ook in sociaal en menselijk opzicht denk ik dat we met zijn allen een stelletje softies zijn (en dat vind ik niet erg).
Elk leed is leed en kan niet vergeleken worden.

Goh waar heb ik dat ook alweer gelezen?
you can check out any time, but you can never leave Bammetje
denk dat een samenleving die in beweging is, veranderingen, mensen doet teruggrijpen op conservatievere waarden.

Dat in combinatie met het vereren van geld (celebrity cultus) ipv mensen die de kleinere nederige goede daden doen zien als nastrevenswaardig (de verwarring van een succesvol mens = goed, loser = uitschot = fout, even op zn aller cru'st)

Ow en het beoordelen van een boek bij de omslag -> uiterlijkheden.

Zie bijv. topics op Mode en Beauty, over vrouwen van boven de 30. Crocs + fleece 'zal wel niet lekker in dr vel zitten'.

Dikke vette projectie/aannames.

Beetje n barf uitspraak maar wel waar volgens mij: 'To assume makes an ass out of you and me'

(Kan er nog boekwerken over voltiepen maar dat zou wat al te soapboxerig worden dus doe ik dat maar niet)
quote:Julus schreef op 19 maart 2011 @ 02:07:

[...]

Grappig, ik los het ook vaak met humor op. En dan liggen we allebei in een deuk en is de lucht geklaard. Mijn koosnaampje voor zoon is Verrekte Puber en ik ben Verrekte moeder en dat vinden we errug grappig.Vind ik ook.
Pffff...... zullen we vanavond op tijd naar bed gaan?
lieve Zjena,

Ik denk dat je heel veel hebt meegemaakt. Ik kan me goed voorstellen dat deze post ( waarvan ik vermoed dat het een stomme troll is) dat het jou ontzettend woedend maakt. Zeker als je al voortdurend al dan niet door je eigen familie niet geloofd / begrepen wordt. Maar dit kan echt niet. Ook al heb je er een ban voor over.

Verspil geen tijd en moeite aan iemand die er a niks van begrijpt en b vermoedelijk met deze post alleen maar wil zieken.
Zjena, er zijn genoeg mensen heir die jou en je problemen wel serieus willen nemen. Probeer daar mee te praten. Echt waar, de forumsters hier staan voor je klaar.
Zjena, niet doen!!! Je bereikt er niets mee (behalve die ban). Dit topic zegt niets over jou, niets over mij, of over wie anders ook dan over TO zelf......
Waarom zou iemand zich aangesproken voelen door zo'n openingspost?

Tenzij je al 20 jaar worstelt met het verlies van je cavia, denk ik niet dat je het je persoonlijk hoeft aan te trekken. OP zegt alleen iets over de schrijfster ervan...
Zjeen, wijffie, niet doen, laat je niet zo op stang jagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven