Vakantie

07-04-2011 09:09 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief gaat zeer binnenkort met de jongens(die allemaal wel single zijn)...naar Chersonissos......

En ik gun hem van harte zijn vakantie...

Alleen uitgerekend....daarnaartoe.... Is waarschijnlijk mijn eigen foute beeld...en ik weet dat ik hem gewoon moet vertrouwen...

Maar als je soms ziet wat daar allemaal gebeurt....

Pff ik heb gewoon even jullie frisse blik en waarschijnlijk schop onder mn hol nodig. Zodat ik mezelf niet meer zo gek ga zitten maken ...Want waarschijnlijk zie ik spoken... alleen nou ja...het lukt me even niet om te relativeren...
Snap het wel maar als je bang bent dat hij vreemd zal gaan, dat kan ook gebeuren in het dagelijks leven. De "verleidingen" zijn wellicht groter maar dat zal je toch nooit tegen kunnen gaan, of hij nou daar heen gaat of ergens anders heen. Denk dat je gewoon moet vertrouwen op je vriend en hem een leuke vakantie moet gunnen, wat je ook doet, en zelf in de tijd dat hij weg is zelf leuke dingen doen.
Begrijp het ook erg goed, ga in de tussentijd ook leuke dingen doen. Zelf op vakantie?
Ik zou me ook zorgen maken als mijn man naar Chersonissos zou gaan.
Ik zou me meer zorgen maken over het feit dat ie dáár heen wil.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zou me niet zoveel uitmaken wat hij daar deed, ik zou verontrust zijn over WAAROM hij daar in godsnaam naar toe wil... Dat is toch de verschikkelijkste vakantiebestemming
Nou terwijl hij gaat moet ik gewoon werken. Dus nee heb zelf dan geen vakantie.

Wel hebben wat later in het jaar samen een vakantie naar Curacao...

Het is ook niet het feit dus dat hij op vakantie gaat, maar meer dat het nouja..Chersonissos is....
Dat kan ik mij voorstellen, lijkt mij niet de leukste plek om vakantie te vieren. Misschien als je 16 bent.

Waarom wil hij daarheen?
En dat ik niet zo goed begrijp waarom precies daar....

Ze zijn ook wel een stukje ouder dan het gemiddelde publiek wat daarheen gaat denk ik ( ze zijn nl eind 20...echt bijna 30 zegmaar)....

En dat de beelden die je ervan ziet niet echt een beeld scheppen van goh iedereen is trouw aan zn liefje daar....
quote:Dahlia74 schreef op 07 april 2011 @ 09:38:

Dat kan ik mij voorstellen, lijkt mij niet de leukste plek om vakantie te vieren. Misschien als je 16 bent.

Waarom wil hij daarheen?

Zijn maatjes willen daarheen...(dat snap ik ook al niet mjaa)

En het is vrij goedkoop....en nouja omdat hij nog met mij naar Curacao gaat...wilden ze het goedkoop houden, maar wel met mooi weer...

Maar ga dan naar Italie ofzo:(....
Als ie vreemd wil gaan, doet het toch wel. Ook in NL!
quote:rieltje schreef op 07 april 2011 @ 09:30:

Zou me niet zoveel uitmaken wat hij daar deed, ik zou verontrust zijn over WAAROM hij daar in godsnaam naar toe wil... Nou eh --> zon, zee, bieren, flirten, stappen, keten, zwemmen, dat werk. Leuk toch, juist? Zie je die kerels nou echt oudheden willen bezoeken of letterkundige musea doorsjokken?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:april88 schreef op 07 april 2011 @ 09:40:

[...]

Maar ga dan naar Italie ofzo:(....

Italië is duur, voor cultuurliefhebbers en voor stelletjes. Alle drie contra-indicaties.

Kom op, gedraag je niet als een mokkend kind, geef eerlijk aan dat je onzeker bent, en stop met afgeven op die vakantiebestemming want dan omzeil je je eigen aandeel. Wees een wijf met ballen en spreek uit wat er werkelijk aan de hand is.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 07 april 2011 @ 09:41:

[...]

Nou eh --> zon, zee, bieren, flirten, stappen, keten, zwemmen, dat werk. Zie je die kerels nou echt oudheden willen bezoeken of letterkundige musea doorsjokken?

Heb je ook wel weer een punt mee...

Dus misschien zie ik het ook allemaal wel te zwaar en laat ik me teveel beinvloeden door dat soort programmas als oh oh cherso...en verhalen die je wel eens hoort.

Daarom...ik gun hem zijn vakantie...zonder meer!

Alleen ik heb ff een schop onder mn reet nodig....om zelf wat minder te stressen
quote:Very Cherry schreef op 07 april 2011 @ 09:44:

[...]

Italië is duur, voor cultuurliefhebbers en voor stelletjes. Alle drie contra-indicaties.

Kom op, gedraag je niet als een mokkend kind, geef eerlijk aan dat je onzeker bent, en stop met afgeven op die vakantiebestemming want dan omzeil je je eigen aandeel. Wees een wijf met ballen en spreek uit wat er werkelijk aan de hand is.

Het is ook zeker onzekerheid zondermeer.

Alleen daar heb ik hier een stuk minder last van....

Maargoed ik zei al...ik heb een schop onder mn kont nodig...;)
Je bent dus bang dat hij vreemd gaat? Je denkt dat die kans minder aanwezig is als ze bijv. naar Mallorca gaan?
Nou, wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar een dorpje vlakbij Cherso. En het valt wel mee hoor, tuurlijk er is van alles, maar je kunt ook een auto huren en Kreta over rijden ( wat wij dus doen) Cherso is niet alleen maar zuipen en feesten, in ons hotel zaten vorig jaar vooral mensen met kinderen en oudere mensen, daar hebben we het ook op geselecteerd. Dus die gaan daar ook naar toe.
quote:Mac123 schreef op 07 april 2011 @ 09:48:

Je bent dus bang dat hij vreemd gaat? Je denkt dat die kans minder aanwezig is als ze bijv. naar Mallorca gaan?

Vorig jaar gingen ze naar allicante.....Toen voelde ik me niet hetzelfde als nu.

Maargoed mijn eigen onzekerheid groeit gewoon...het ligt ook aan mij. Niet aan hem...

We zijn nu langer bij elkaar..mijn gevoelens worden dieper voor hem. En ondanks dat ik hem nu beter ken ben ik banger om op mn bek te gaan.
Tja meid, je kan hem wel thuiswillen houden maar dat is symptoombestrijding. Wil jij een trouwe man die alleen maar trouw is omdat jij voorkomt dat hij in de verleiding komt? Dat vraag ik me wel vaker af bij dit soort topics. Ik wil een man die sowieso trouw is, ongeacht in welke situatie hij komt. En als dan blijkt dat hij vreemdgaat, tja, dan weet ik ook genoeg.
Laten gaan, hij kan je hier ook bedonderen.
Ik zat 2 jaar geleden nog in Stalida, net naast Chersonissos en ben de 30 toch ook al gepasseerd.

Kroegen genoeg gezien, maar ook Knossos, Chania, Rethymnon etc. Eigenlijk zo'n beetje heel Kreta gezien, want 2 weken pokkeweer gehad.

Denk eigenlijk dat je je eens af moet vragen waardoor je zo onzeker bent... zoals al gezegd wordt, vreemdgaan kan hij overal. Of iets minder Oh Oh Cherso kijken...scheelt ook stukken.
Oh ja en bespreek het met meneer in kwestie!
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 07 april 2011 @ 09:56:

Oh ja en bespreek het met meneer in kwestie!

Dat doe ik ook wel, naast hier...

Alleen soms moet mijn hysterie er ff uit;) want ik weet zelf heel goed dat ik het erger aan het maken ben...

Heb weinig respons vanuit vrienden(want moet eerlijk zeggen die heb ik al een hele tijd niet meer zoveel...en dat was al voor dat ik een relatie kreeg...) dus ik zocht hier gewoon even een klankbord om mijzelf weer met beiden benen op de grond te zetten...
quote:april88 schreef op 07 april 2011 @ 09:38:

En dat ik niet zo goed begrijp waarom precies daar....

Ze zijn ook wel een stukje ouder dan het gemiddelde publiek wat daarheen gaat denk ik ( ze zijn nl eind 20...echt bijna 30 zegmaar)....

En dat de beelden die je ervan ziet niet echt een beeld scheppen van goh iedereen is trouw aan zn liefje daar....ooow zijn de tegen de 30!? dan zullen ze het geen fuck aan vinden :-) alleen maar tienerkroegen daar!! no worries..
Ach joh dat komt allemaal wel goed! Chersonissos is niet Sodom en Gomorra . Tuurlijk, er zijn verleidingen, maar die zijn er ook als je vriend hier gaat stappen in Nederland. Chersonissos is niet Oh Oh Cherso, dat is natuurlijk flink aangedikt..

Als jij het niet erg vindt dat je vriend zonder jou op vakantie gaat, zou ik hier ook echt niet mee zitten hoor! Vertrouw je je vriend? \

Vertel hem ook gewoon hoe jij je voelt hierover he.. Niet dat je tegen je vriend zegt dat het allemaal oke is en dan uiteindelijk gaan zitten mokken dat hij nou uitgerekend daar naartoe gaat. Niet dat je die weken dat hij daar is van spanning constant op de wc zit en ontzettend geprikkeld bent.. Verheug je gewoon lekker op jullie vakantie samen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven