Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Zo, IBI, collecteren, wat dapper! Ik heb het een paar keer gedaan, vind het wel leuk maar moet wel een drempel over van tevoren. Goed zeg!

Misschien was dat ook wel even genoeg voor nu, dat de knutselclub er achteraan iets teveel van het goede was (nouja dat bleek ook). Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.

Heeft jouw apotheek geen bezorgservice? Bij mijn ouders in het dorp is zo'n service, handig ook voor de oudere mensen. Zelf haal ik wel gewoon mijn medicijnen bij de apotheek. (nou ja, normaal gesproken )

Sinds ik deze medicatie heb slik ik mijn medicijnen erg trouw, in principe. Dat is sinds afgelopen zomer.

Weet ook niet waarom ik deze week niet eerder gebeld heb. Ben wel benieuwd of het meteen beter zal gaan als ik mijn medicijnen weer heb. Vanavond heb ik ook weer een tijd voor pampus gelegen, half slapend. Zooo moe.

Ste, bedankt voor je bericht. Prima toch als je niet vast gaat posten. Ik ben ook eens gestopt met een topic, ik had het idee dat ik steeds 'moest' lezen en dat kan niet de bedoeling zijn. Hier is het niet verplicht alles te lezen, vind ik.

Volgens miij hebben we allemaal wel eens dat we vooral spuien en dat het zo'n verhaal wordt dat het niet eens gelezen hoeft te worden. Ik wel iig.

Yellow, je hebt gefietst schreef je. Heb je een sportfiets of een gewone stadsfiets? Fiets je vaker?
Ik heb dat niet trouwens, alleen spuien. Als ik echt zeg dat ik me echt kut voel en verdrietig ofzo dan moet ik wat van je (sjah, kan maar beter eerlijk zijn)

Ik heb gewoon een damesfiets, dus het was nogal zwaar fietsen, en een houten kont en doos nu

En spierpijn. En dus ga ik nu slapen.

Ik hoop dat je zo alsnog kunt slapen Moon ondanks dat je al wat geslapen hebt vanavond.

Ste , ook van mij een dikke
Toen ik het schreef dacht ik al: Yellow schrijft volgens mij iets gerichter

Zo, das nog meer een prestatie, 40 km op een gewone fiets.

Denk wel dat ik kan slapen straks.

Welterusten!
Ja ze bezorgen ook wel maar dan moet ik weer zorgen dat ik perse thuis ben en dat vind ik ook een belasting.

Collecteren ging trouwens goed! Vriendelijke mensen en best aardig wat opgehaald.

Zit nu ATWT te kijken maar moet eigenlijk gaan slapen. Nou ja tijdens de reclame ga ik maar vast naar boven dan ben ik alweer een stapje dichterbij.
Hmm niet gelukt maar ga nu toch echt naar boven. Zucht
Welterusten.

Die bezorgers bij mijn ouders proppen ook nog wel eens iets door de brievenbus. Maar dat moet dan wel passen.
goedemorgen

Ik wilde nog even aanvullen dat ik maar 1x heb gehad hier dat ik er echt doorheen zat zeg maar. Toen reageerde er niemand, en dat is niet erg, zo gaan die dingen, dus niet dat jullie je nu verplicht voelen om op alles te gaan reageren wat ik zeg. Zo werkt het natuurlijk niet.
Hey Yellow, vandaag niet uitgeslapen??

Pff, ik zie op tegen morgen. Vriendlief moet tennissen, en dacht "dan ga ik socializen met de meiden".. Maar die moeten ook ergens anders tennissen.. Pff. Nu ben ik toos vriendloos. Dus ik dacht, misschien kan ik even naar het strand lopen'...Maar dan word ik gelijk bang. Krijg gelijk een gek gevoel in m'n borst. Dus ik denk niet dat het wat wordt morgen...

En nu weet ik niet wat ik morgen moet doen, want iedereen is weg en ik wil niet alleen zijn...
Waterlelie wat lastig! Heb je geen andere familie of vrienden waarmee je kan afspreken?

Bedenk ook dat je de ene dag zo kan voelen en de andere dag beter waardoor je het alleen zijn aan kan.

Hier is het juist andersom dacht dat ik het hele weekend lekker nik had werd ik gisteren eraan herinnert dat ik zaterdag avond een feest heb omdat de wijkvereniging waar ik vrijwilliger voor ben 20 jaar bestaat. Plek met herinneringen want pat was daar ook vrijwilliger en we hebben ons trouwfeest daar gehouden. Kom er nu iedere week want daar is de knutselclub maar als ik me zo rot voel als nu is dat gewoon moeilijk. Had blijkbaar afgesproken te blijven slapen bij oom en tante. Normaal gezellig maar nu misschien te veel. Maar ja ik wil alles op alles zetten om normaal over te komen en dat het goed met me gaat naar omstandigheden dat ik het liever niet afzeg

vanmorgen kon ik weer niet wakker worden. Zit nu in de metro op weg naar mijn werk. Heb wel al medicijnen opgehaald duurde erg lang allemaal.
Oh IBI, dat kan ik me voorstellen!! Wat een rot gevoel moet dan zijn zeg, om daar heen te gaan...

Ik heb nu afgesproken dat ik morgen naar m'n ouders ga als ze thuis zijn.. Wilde eigenlijk niet, moet 40 minuten in de auto zitten en vertrouw mezelf niet helemaal vanwege de Exofor.. Maar aan de andere kant, het rijden gaat al 2 weken goed ( naar m'n werk ) dus moet dit ook lukken.

En als ik niet naar m'n ouders ga, dan moet het geowon zo zijn dat ik alleen thuis ben morgen. En dan ga ik het huis wel weer poetsen ofzo..

Vandaag om 4 uur klaar, dan naar de psychiater ( ben zo benieuwd ) en dan m'n weekendboodschappen doen..
IBI, dapper dat je toch probeert naar dat feest te gaan. Maar als het niet gaat, dan 'mag' je weer naar huis hoor. Feestjes zijn al moeilijk als je je niet goed voelt, en dan ook nog zo'n beladen locatie...

Waterlelie, fijne dag alvast bij je ouders.

Yellow, ik weet niet of ik toen gezien heb dat je er doorheen zat. Alsnog een

Hier is het weer zo ver: moe, moe, moe.

Ik kan na vier uur de medicijnen ophalen. Zit al te denken of er een leuk terras is in de buurt van de apotheek, dat ik daar een half uurtje zon kan pakken. En misschien even naar de bibliotheek. (kan ik nog een flinke openstaande boete betalen en dan ga ik nu boeken halen die ik WEL terugbreng )
Ik ben al een tijdje niet lekker en ben al ruim een week overtijd. Dus man was best enthousiast omdat ie dacht dan ik dan zwanger kon zijn. Al jaren roept man dat ie er nog niet klaar voor is en nu leek het hem wel wat

Best een beetje stressen want ik heb er nog een spiraal inzitten.. Deze week heel veel gesproken over een kindje.. We zagen het wel zitten

Vanochtend bloed test gedaan, ben niet zwanger. Toch wel een domper hoor..

Dus dat is de reden dat ik somber was. Ik dacht dat ik moeder zou worden.. En nu ben ik het niet en ben ik alsnog somber. Klote hormonen.

Iebs, mijn knie gaat beter dankzij fysiotherapie. Moet 360 oefeningen per dag doen dus dat mag ook wel he Lief dat je het vraagt. Of is dat een hint dat we moeten afspreken? Doet je nr het nog? Kunnen we smsen.. X

Ik ga naar fysio!
Wat kom ik toch altijd vrolijk over.. Komt door die smileys denk ik..

Ik ben dus niet vrolijk. Maarrrrr (komt ie weer: positief denken!) ik mag weer rosé van man dus daar word ik vanzelf vrolijk van vanavond!
Hey Choco, toch jammer...

Ik ga me even met iets persoonlijks bemoeien

Is jouw arts op de hoogte van je kinderwens? Heb je medicatie waarmee je zwanger kunt worden?

Met sommige AD kan het niet, met andere wel. Ik ben er zelf een beetje naar aan t kijken. Niet dat ik nu kinderen wil ( ) maar zoadat - als ik zwanger zou willen worden over een paar jaar, eventueel - niet ineens mijn hele medicatie veranderd hoeft te worden.

Ik had net iets stoms. Er lag al een tijdje een brief van de zorgverzekering, ik dacht: goh laat ik m een keer open maken. Ging om 12 euro wat ik al lang had moeten betalen en nu wilden ze mijn aanvullende verzekering stopzetten per april. Ik heb t meteen overgemaakt en (ja assertief) meteen gebeld over die verzekering. Hij was nog niet stopgezet, gelukkig.
Gekke Moon, waarom denk je dat ik zo'n horrormonenmonster ben? Ik heb een hormoonvrij (dus koper) spiraal ipv de pil, ben gestopt met roken en heb geen AD meer hoor. Stoere chooc heeft vorig jaar 21 sept besloten met alledrie te stoppen

En sinds vandaag is de ha ingelicht over onze kinderwens Het nadeel is, we hebben de wens maar niet de moed. Dus dit 'ongelukje' vonden we wel dapper.. (En ik vind het zo vreselijk moeilijk hierover te praten ivm Iebs.. Sorry mop.. Ik moet het kwijt maar het voelt zo dubbel.. )
chooc, was gewoon oprechte belangstelling wbt. je knie fijn dat het beter gaat en dat je het trekt om zoveel oefeningen per dag te doen. Nummer is nog steeds hetzelfde en het bubbelbad kan niet wachten totdat jij er plaats in gaat nemen.

Wat betreft je (niet bestaande) zwangerschap. Ik kan me herinneren dat je deze spanning al eerder gehad hebt en toen bleek het ook niet zo te zijn. Kan er niet iets lichamelijks aan de hand met je zijn waardoor je menstruatie niet regelmatig is? Word daar wel naar gekeken? Dit brengt natuurlijk veel spanning met zich mee en dan zit je tussen hoop en angst in en dat is gewoon niet fijn.

@Moon, wat goed dat je alsnog gebeld hebt en dat het nog niet stop gezet was.

Ik kreeg net een brief dat de automatische incasso van de gemeentebelasting goed binnen is gekomen en dat ze dus gaan afschrijven. Gelukkig maar want ik was eigenlijk te laat met inleveren.

Poeh kreeg ook een brief van de ANWB dat het ¤ 500,- kort voor 5 lessen en een nieuwe examen. Poeh he dat is weer veel geld!

Ben naar mijn werk geweest en ben nu weer thuis. Ga zo nog boodschappen doen en bij het DHL ophaalpunt de nieuwe harry potter ophalen.

Morgen is er een grote rommelmarkt in de plek waar ook het wijkcentrum zit dus ga vragen aan mijn tante of ze mee gaat. Meestal vind ik rommelmarkten wel leuk.
ow crosspost met chooc. Ik ben heel blij dat je het gewoon bespreekt dit topic moet voor ons alle een plek zijn waar we dingen kwijt kunnen dus ook als je weet dat het voor iemand gevoelig ligt.

(neemt niet weg dat ik het wel lief vind dat je er rekening mee houdt)
chooc,

heel weg herkenbaar.

ik was de laatste menstruatie ook over tijd, 5 weken.

in gedachten was ik soms al moeder.. ik zag het al helemaal voor me.

niet gepland, wel welkom.

en dan die domper van een negatieve test..
quote:chocolover schreef op 08 april 2011 @ 15:04:

Gekke Moon, waarom denk je dat ik zo'n horrormonenmonster ben? Ik heb een hormoonvrij (dus koper) spiraal ipv de pil, ben gestopt met roken en heb geen AD meer hoor. Stoere chooc heeft vorig jaar 21 sept besloten met alledrie te stoppen

En sinds vandaag is de ha ingelicht over onze kinderwens Het nadeel is, we hebben de wens maar niet de moed. Dus dit 'ongelukje' vonden we wel dapper.. (En ik vind het zo vreselijk moeilijk hierover te praten ivm Iebs.. Sorry mop.. Ik moet het kwijt maar het voelt zo dubbel.. )

Haha, al die maatregelen had ik even gemist

Was in een tijd dat ik het ff druk had en een haat-liefde verhouding had met forum, denk ik

Als jullie nog even wachten kan ook geen kwaad toch, (cliché) jullie zijn nog jong. Je moet er wel aan toe zijn. Voor je gevoel, maar ook praktisch (huis af, etc)
Leuk IBI, de rommelmarkt. Ik vind het best goed klinken wat je allemaal doet, qua activiteiten. Hoop dat je nog iets leuks kunt kopen voor een prikkie
Sjee Ibi wat een geld! Man gaat ook binnenkort beginnen maar dat schiet zijn werk voor en wij betalen ¤100 per maand af. Jeetje, ik schrik van dat bedrag. Ik ga het er nog even met man over hebben over of het echt 100 per maamd is en of de hoeveelheid lessen niet uitmaakt..

De nieuwe harry potter?! Mis ik iets??

Och appel? Kom ik aan met een week overtijd (Ik moest wel snel laten prikken want bij ons in de familie zijn zwangerschappen niet te zien via urinetesten, dus moet standaard bloed prikken. En omdat ik het spiraal nog heb (of niet, geen idee haha) moest ik het snel weten ivm verhoogde kans op miskraam). Gebruiken jullie nog anticonceptie?

En Moon ja, we zijn jong.. Maar ik heb ooit chlamidia gehad dus mij is geadviseerd voor mijn 30e kindjes te hebben gekregen.. Nog 4,5 jaar dus en dat telt maar af in mijn hoofd.. Er kan niks gebeurd zijn en dat ik er snel bij was maar er kan ook schade aangericht zijn.. Dus als ik dan denk zwanger te zijn ben ik hoopvol, ik kan zwanger worden. En dan is het niet zo en denk ik daar weer aan.. Tsja, zo ben ik met mijn horrormoontjes

En iebs idd, ik vind dat je veel doet. Het heeft me zo getroffen alles.. Ik vind het nog steeds moeilijk, laat staan jij. Ik vind je een kanjer. En je bent een geweldig mooi mens (En ik ga dit weekend bespreken wanneer ik naar jou toe ga. Ik wil wel bubbelen! En jou knuffelen.. Ik mis je..)
of het 1 of 5 weken is maakt niet zoveel uit chooc, het is gewoon een.. hoe zal ik het noemen.. spannende tijd.
Oh en die oefeningen haat ik nu wel hoor.. Ze zijn vreselijk zwaar.. Maar mijn mooie fysioman maakt alles goed

En idd vorige keer ook te laat ongesteld geworden. Maar dat was met de pil.. Ik hou sinds het spiraal ook mijn cyclus bij. En het was dis regelmatig.. Tot deze keer. Ik ben ook een half uur geleden ongesteld geworden
Idd appel.. Maar onze tijd komt wel.. Of niet.. Dan ben ik voor altijd 'leuke tante chooc'
Gezellig chooc je bent van harte welkom!

Ja het autorijden kost echt veel geld. Had eerst een pakket van 42 uur TTT en examen voor 2600 daarna 12 uur les en examen voor 750 euro en nu dan 5 uur en examen voor 500 euro. Idd. voor de zekerheid even navragen of die 100 euro aflossen zeker is. Zou wel fijn zijn als hij een rijbewijs heeft lijkt me zo.

Ow lees nu dat je ook ongesteld bent geworden. Moeilijk hoor lijkt me heel dubbel.

Wat betreft veel doen dat vind ik dus echt tegenvallen. Misschien omdat ik met Patrick eigenlijk altijd vol zat met dingen en ik nu ook veel thuis zit wat ik niet gewend ben. Wel fijn om te lezen dat jullie vinden dat ik nog aardig actief ben soms is het goed om iets vanuit een ander oogpunt te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven