@BARBARELLA

08-04-2011 09:46 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jij zou gisteren nog een recept plaatsen van een aubergineschotel (bij het topic over zonder koolhydraten eten). Ik wacht nog steeds...so please!
Die gaat niet blij zijn
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien moet ze haar nick maar eens veranderen. Iets met weg van de minste weerstand enzo
was die nick niet vroeger zo?
Waarom gaat ze niet blij zijn?
quote:Nammma schreef op 08 april 2011 @ 09:58:

Waarom gaat ze niet blij zijn?Komt ze zelf wel vertellen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:AlettaJacobs schreef op 08 april 2011 @ 09:56:

Misschien moet ze haar nick maar eens veranderen. Iets met weg van de minste weerstand enzo Weinig kans ben ik bang.
als je echt haar aandacht wil. dan moet je haar Barbabella ding dong noemen
Het gaat me dus alleen om het recept. Ik krijg een vriendin te eten, die geen koolhydraten eet. En een ovenschotel met aubergine lijkt me heerlijk en Barbarella wist een lekker recept zei ze...
quote:Nammma schreef op 08 april 2011 @ 10:03:

Het gaat me dus alleen om het recept. Ik krijg een vriendin te eten, die geen koolhydraten eet. En een ovenschotel met aubergine lijkt me heerlijk en Barbarella wist een lekker recept zei ze...Ik zou beginnen met het correct spellen van haar nick, als je kans wilt maken op het recept
google is your friend:

KLIK
quote:nouschi schreef op 08 april 2011 @ 09:53:

Die gaat niet blij zijn Misschien wil ze zelfs het recept wel niet meer geven (weet wat je bedoelt nog voor ik het topic geopend had )
He, nou hebben jullie het verklapt...
quote:thee schreef op 08 april 2011 @ 10:06:

[...]

Misschien wil ze zelfs het recept wel niet meer geven (weet wat je bedoelt nog voor ik het topic geopend had )Het staat er ook nog eens in hoofdletters
Of ze komt hier helemaal niet, omdat ze denkt dat het over iemand anders gaat
quote:baby_ernie80 schreef op 08 april 2011 @ 10:09:

Of ze komt hier helemaal niet, omdat ze denkt dat het over iemand anders gaat Die kans is heeeeel klein.
quote:nouschi schreef op 08 april 2011 @ 10:08:

[...]

Het staat er ook nog eens in hoofdletters Het is een beetje als met een rood uithangbord een dolle stier voor zijn kop rammen
Kortom Namma, hou google achter de hand
Als je "dolle stier" typt, bij google afbeeldingen, krijg je dit:

Het is BARBABELLA !!!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja hallo, ik weet zelf wel recepten met aubergine. Maar het gaat me om zonder koolhydraten....

Maar jullie worden bedankt...
quote:_Barbabella_ schreef op 08 april 2011 @ 10:13:

Het is BARBABELLA !!!!!!!Joh
Ja, dat vind ik echt.
quote:_Barbabella_ schreef op 08 april 2011 @ 10:13:

Het is BARBABELLA !!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven