Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Zo, heb net 4x computer op moeten starten maar hij doet het weer...denk dat Tess op een knopje heeft gedrukt ofzo

Kos, succes met de combi-test! Toch altijd wel spannend natuurlijk. Bloedtest krijg je toch ook pas later resultaten van?

Leuke schoentjes maar zien er idd breed uit.

Jules vind ik erg leuk en Julia past goed bij Emily...Mijke idd niet zo.

Kaatje, balen van je hoofdpijn vandaag. Mss ff gaan liggen met een roze smartie?

Ik had ook toevallig vanmorgen een playdate met Tess

Hip, was je nog op tijd op school om zoon op te halen?

Tess ligt er vanaf 1 uur in maar ik hoor haar nog steeds kletsen....volgens mij is ze over haar slaap heen.

Ik denk ook dat het voornamelijk het zelf pakken is....Tess weet dat al haar koekjes in de koektrommel zitten en die moet ik dan ook vaak pakken maar soms kijkt ze alleen maar even....ze is niet zo'n snoepkont...heeft liever een plak worst of kaas.

Jammer hoor Hip dat de tuin nog niet af is voor dit weekend....maarja, het voorjaar is net begonnen dus je kunt er nog heel lang van genieten hoop ik.

Tess wilde net haar All Stars niet meer uit...lachen toch, ze wilde ze eerst nooit aan.

Ik ga maar 's ff een was erin gooien....
Ow ja da's waar, de Tessen hadden een date vandaag, was vast heel geslaagd !

Collegaatje was net wezen shoppen voor haar dochtertje, ook hele leuke dingen van Tumble 'n Dry en een schattig broekje van Wild Pig (?) .. hebben !!
Halloooo dames, hier ben ik ook weer eens! Weer terug uit verweggistan, en inmiddels hebben we ook de sleutel van ons nieuwe huis gekregen vorige week. Jullie begrijpen dat het wat druk is nu... Ik heb niet bijgelezen, zijn er nog nieuwtjes, spannende dingen gebeurd? Wel heb ik hyves bijgehouden, zal daar later nog even reageren. Ik kom nu weer meeschrijven hoor, mis jullie!
zwaiir bara, welkom terug!

de tessen playdate! was het gezellie? vast wel..

nekplooi was goed, alhoewel ze niets kunnen zeggen tot ik de uitslag terug heb. kindjes wilde niet stil blijven liggen..

moet nu vliegen emily ophalen!
Dat is toch alvast een goed bericht Kos ? Ik kreeg bij de nekplooi trouwens meteen de uitslag van het bloed en dus de uitslag van de combi. Bij jou werkt het anders blijkbaar ?

Bara, welcome back, gezellig dat je er weer bent enne succes met klussen !
Bara, welkom terug...natuurlijk heb je het hartstikke druk met jullie nieuwe huis. Denk dat alle spannende nieuwtjes op Hyves staan.

Kos, volgens mij is de nekplooimeting bij dit soort testen juist heel erg belangrijk dus goed nieuws toch!!

Heb je het nou over kindjes??? Of is het een spelfout

Bobbie, kunnen ze dat bloed a la minuut testen dan?

Ik zou na anderhalve week een brief krijgen met de uitslag maar ik werd na een week gebeld omdat mijn bloedwaarden heel slecht waren. Wat uiteindelijk helemaal goed is gekomen

Playdate was idd gezellig, de dames hebben lekker thee gedronken aan de picknicktafel en met de baby's in de buggy's gewandeld. Volgende keer gaan ze geloof ik naar de markt
Hahaha Sanne kindjes

Bij mijn combitest werd bloed geprikt rond week 10 en de nekplooi echo gedaan bij week 12. Ik kreeg dus meteen de uitslag tijdens de echo !

Ow en Kos, ik vind Julian trouwens ook een hele leuke jongensnaam en mooi passen bij Emily !
Hip en sanne, leuk gedate!! Grappig de twee tessen bij elkaar!!

Bara, welkom terug! Was het leuk??

Kos, goed begin dus nu even afwachten!!

Leuk geshopt weer.

Elza, wat een kleine snoeperd!!!

Dochter heeft vanmiddag afgezwommen en ze deed het heel goed, zo leuk om te zien, nu op naar haar B diploma!!

Ze heeft van ons ringen met een rekstok eraan gekregen , dus ze zijn nu super leuk aan het spelen!!
quote:sanne069 schreef op 08 april 2011 @ 15:15:

Playdate was idd gezellig, de dames hebben lekker thee gedronken aan de picknicktafel en met de baby's in de buggy's gewandeld. Volgende keer gaan ze geloof ik naar de markt

geestig

mijn tess had het ook nog over de moooooie schoenen en buiten pelen glijbaan. Viel goed in de smaak dus! Bij mij ook trouwens...!!

Janets, goed gedaan van dochter!

Wij zijn vanmiddag nog na een rondje markt (met alle kids) even naar het speel park hier in de buurt geweest. Iedereen blij. DAarna hebben we vis met boontjes en rijst gegeten en tess heeft echt heel goed gegeten! Toe had ik aardbeien met slagroom en ook dat vond ze heerlijk...! Lekker dagje dus!
kos fijn dat de nekplooi in ieder geval goed was! wanneer krijg je de uitslag verder?

bara welkom terug, en spannend nieuw huis!
Haha viel mij ook direct op! KindjeS??? maar dat is vast een slip of the finger ;) De Nekplooi in ieder geval goed!

Klinkt gezellig die playdate van de Tessen, hahah volgende keer naar de markt ;)

Bara welkom terug! Tuurlijk ben je super druk, succes hoor. en idd op hyves vindt je de meeste nieuwtjes (lastig he, je moet hier echt 2 media doorzwoegen)

Chicaa, oh ja je moet duidelijk shoppen ;) van het weekend maar even naar oud-Elza dorp? zou ook wel even willen kijken daar.

Was vanmorgen helemaal niet lekker, maar ben toch maar naar Body Balace gegaan, ging daarna wat beter, dus met vriend lekker gelunched bij een restaurantje aan de rivier in de zon. prachtig!!! Daarna hebben we een speelrek voor Joy gekocht, groot houten ding met een (dichte) glijbaan, schommels en 2 huisjes bovenop elkaar top! Ook een klein zwembad voor de mooie dagen. Dus dat was weer even kassa!
hahaha wat leuk de tessen op date

en janets gefeliciteerd met dochter, ik vrees dat A hier nog wel ff gaat duren, meneer vind het maar niks dat gezwem

elza, tjing tjing maar vast superaanwinst voor in de tuin!!

wil best morgen even met je naar je oude durpie hoor

ff niet verder vertellen maarre ik ben vanmiddag in de tuin in de zon in slaap gevallen, oepsss. werd 5 minuten voordat zoon thuisgebracht wakker, anders had ik mooi voor gek gestaan hahahaha. nu dus weer een rode kop, ach ben ik in de zomer lekker bruin (hoofd in ieder geval )
Oooohhh Chicaa, lekker toch een tukkie in de zon? ;) Maar gelukkig net op tijd wakker dus.

Oh en ja hoor, gezellig ga wel even met je mee naar miijn ouwe dorp!

Zitten jullie trouwens ook op facebook?
JAAA me=FB (alleen niet zo aktief daar, vind hyves toch handiger op de 1 of andere manier) hoelaat moet ik je morgen oppikken??
jaaaaaa fb veel meer dan hyves! ook door het internationale gehalte!

effe smeren he chicaa !
haha snelle aktie elza!

Ben benieuwd naar het speelding en zwembad! wanneer wordt het bezorgd? Leuk hoor! Foto!!
Hahahaha... ja ik dus ook sinds kort, had een account gemaakt en dacht vandaag eens mee te starten ;) Leuk Hip! Idd voor jou is het een 'must'! Voor mij begint dat ook een beetje..

Speelding laten we maandag halen, zwembadje ook (die is klein hoor, kunnen er met z'n drietjes in zitten - niet zwemmen- eigenlijk is het dus een zibad!) Zodra het staat zet ik zeker een foto op Hyves / FB hmpf druk!
http://www.qualityinflatables.com/easyset10foot.html

Zoiets!
Elza, dat speelding klinkt erg leuk, even een foto hoor!! Krijgt ze dat voor haar verjaardag??

Klinkt als een gezellig dagje.

Hier geen FB, heb echt genoeg aan hyves, daar doe ik al amper iets mee.
dames wees gerust het is echt een kindje...idd typ fout...denk dat ik letterlijk gek zou worden met een tweeling haha

moet twee weken wachten op de uitslag. maar ik verwacht daar eigenlijk niets geks van.

Elza; hier ook FB, idd ook vanwege internationale karakter. En dan heb ik het nog niets eens over linked-in/foursquare/twitter en al die andere social media, die ik probeer bij te houden...voornamelijk voor mijn werk dat wel...

Lekker geshopt, jullie vrijdagen zijn zo altijd wel supergezellig (en duur ) met zijn tweetjes. Wij krijgen ook een speelhuis ding. staat al ingetekend in de nieuwe tuin.

Chicaa; lekker bruin dus...hihi lekkere actie. en nog geshopt?

Sanne; leuk dat de tessen samen naar de markt gaan, met lelly kelly schoenen aan, kettingen om en handtas erbij? moet soms echt lachen hoe emily erbij loopt...kleine madam

Fiets gisteren opgehaald, en hij is erg mooi! en fiets ook lekker, heb alleen het idee dat hij toch een maatje te klein is. gisteren ook nog lekker geshopt.

http://veromoda.bestselle ... en/vip-04-11-dress/310791

http://www.expresso.nl/20 ... show_cluster_item=1478515

Over de laatste ben ik nog een beetje onzeker, zit ook strak bij de billen zeg maar...dus die gaat misschien wel terug. Man is ziek...(ook telkens in het weekend....grmbll...) dus maar iets leuks doen met em.
Denk dat deze wel heel leuk staat in de tuin

http://www.royaltoys.nl/speelhuisjes/The-Victorian/

wauw!
Ola! Hier alles goed. Gisteren babykamer afgemaakt. Lekker op tijd. Vandaag is man weg, dus weer alleen met mijn twee bloedjes. Ze wisselen elkaar lekker af: Chris heeft van 10 tot net geslapen en Tirza ligt er sinds kwart over 1 in. Weinig me-time dus, maar gelukkig kan ik forummen met Chris aan de borst. Nachten zijn hier heel constant. Laatste voeding om 19.30 en dan vanaf 02.00 komt hij weer elke drie uur ongeveer. Nog even afzien dus. Maargoed hij is al 6 weken. Het zal binnenkort vast nog wel iets beter worden. Toch?
Gelukkig inderdaad maar eentje Kos! Uiteindelijk is een tweeling natuurlijk hartstikke leuk, maar het lijkt me echt afzien het eerste jaar. En lekker geshopt weer. Beetje strechstof die laatste? Anders past je buikje straks niet meer! En heel gaaf huisje inderdaad. Al denk ik dat kinderen rovershollen, dus iets ruigere huisjes, wel vaak spannender vinden. Biedt ook meer ruimte voor fantasie denk ik. En je fiets> als de framemaat te klein is teruggaan hoor. Daar krijg je last van. Je kunt het zelf opmeten: kijk bv even op fietsgigant.com/framehoogte.php
Ah Kos geweldig jurkje die laatste!! Ik wil 'm ook ;)

En gelukkig is het er maar 1, haha... zou wel een verrassing zijn.

Fiets te klein? Hoe kan dat nou.... Huisje is echt helemaal te gek, staat ook heel mooi in de tuin! Wij hebben de plek gekozen, wel in het zicht, maar achter in de tuin. Daar is ook de trampo, dus prima plek. Ik heb wel een foto gemaakt in de winkel, maar heel gek kan ik deze niet inladen?
Elza> we komen een keer een meet bij jou doen hoor! Heerlijk zo'n speeltuin in de tuin. Joy boft maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven