Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Kosmic, super dat huisje!!! Wel errug duur hoor!!

leuk die jurkjes, die laatste is helemaal mooi!!

Ben het met RR eens, als je twijfelt over de hoogte toch maar terug gaan.

RR, wat ben jij toch handig met chris aan de borst!! Nog een paar maandjes dan heb je je nachten weer deels terug.

Manlief is ook al vanaf 6.00 weg, komt vanavond voor 21.00 niet terug, wel lekker rustig, de kids zijn dan veel rustiger. Ze zijn prachtig buiten aan het spelen, al vanaf vanochtend.
hmm, fiets maat zou moeten kloppen. eerst zadel maar eens omhoog..hij fietst lekke!

RR: 6 weken chris alweer! tuuurlijk worden de nachten beter, ws wel pas als je verlof over is...zal je nl altijd zien..me-time is ook belangrijk.

volgende week zaterdag jij er even op uit? Of ga je vrijdagavond mee naar gooische vrouwen?

Elza; tja huisje mooi, maar licht over de top jurkje gaaf hé? je kan hem gewoon bestellen hoor

maar er zit een enorme flap/overslag waardoor de buik makkelijk kan groeien. (alleen de billen moeten nu ophouden)

Jullie ook huisje bij de trampo, hier is dat ook de bedoeling en daar dan wat boompjes voor ,zodat je spelende kinderen wel kan zien, maar niet hoeft te zien als je niet wil.

net mooi dealtje met emily..die werd na een uur huilend wakker en wilde buite spele!. gezegd dat sacha het vriendinnetje ook nog slaapt en em dus ook nog moest...als het niet zou lukken zou ik haar weer komen halen..tadaa. ze vond de deal goed en ze slaapt...
Die Kos, nu al dealtjes sluiten met Em! Goed dat het werkte!

Mijn billen groeiden trouwens ook het eerste toen ik zwanger was. En mijn dijbenen. Dus wel herkenbaar hoor.

Fijn dat de nekplooi goed was.

Janets, gefeliciteerd met je dochters A-diploma. Op naar B!

Hip, heb nu bij Old Navy gekocht, Gap had niets. Bij Sephora's koop ik vaak eigen merk of Bare Naturals. Is hier zo duur! En bij onze V&D is geen sephora helaas.

Had me laten opmaken en daardoor heb ik nu een hele andere kleur oogschaduw dan ik normaal koop, maar wel heel mooi.

Verder ben ik een zeef en weet ik niet meer wat er geschreven is. Beetje jetlag en moe.

Hier thuis is er vandaag een grote draak geland. Poe wat is Tim vervelend zeg. Oh is nu wakker, hopelijk is ie na zijn slaapje gezelliger.

Verder kan ik niet in de zon zitten want man is de hele dag al met de hoge druk spuit bezig.
Heb het opgelost door bij de buurvrouw een wijntje te drinken.

Zij vroeg ons en ik ging vast hahaha. Kids lekker spelen en ik in de zon. Helemaal goed. Morgen weer zon!!
hahahahaaa Dog, goed geregeld! ;) Tim weer wat vrolijker?

Kos via die site kan ik het jurkje niet bestellen?

Meiden wat een drama in Alphen a/d Rijn! Het is hier ook op het nieuws. Jeezzz.. je zal er maar net (met je kindje) boodschappen doen he!! Waarom, waarom doet iemand zoiets?

RR, toen ik BV gaf kon ik echt niet forummen hoor, ik had 2 handen nodig voor vasthouden van kind en borst! Ze waren dan ook giga!

Heerlijke dag gehad, lekker in de tuin bezig geweest. Bomen gekapt en gesnoeid en lekker in de zon gezeten. Net lekker sate van de BBQ, kind helemaal gezellig -ik vind haar soms van de een op andere dag weer veranderd-

Morgen wordt het hier 20 graden, zalig!
Elza. heb net op de computer het RTL nieuws gekeken, wat vreselijk is dit!! Heb er een paar tranen om gelaten. Ik liep ook om 12.00 met Tim in een AH, je verwacht toch geen gek die gaat schieten? Sinds ik een kind heb, betrek ik het allemaal op mezelf.

Je zal er maar gelopen hebben met je kind.
ja, vreselijk hoor, heb dat ook doggie, dan zie ik mezelf al lopen met de 4 kids en bedenk dan al helemaal hoe ik het moet hebben en iedereen veilig moet stellen!!

Heb de deuren nu al op slot gedaan daardoor!!! Manlief is nog niet thuis en eigenlijk gaan hier de deuren pas op slot als we naar bed gaan.

Goed opgelost doggie, iedereen blij, morgen kan je weer lekker in je eigen tuin zitten!!

Kosmic, die em toch!!! hahaha, wordt later een onderhandelaar!!

Elza, bij jullie dus ook mooi weer, fijn he!!, en al lekker een sate van de bbq gehad!!
Zo, ik heb in mijn eentje twee kinderen gevoederd, gedrenkt, gebadderd en op bed gekregen zonder wanklanken. Ben best wel trots.

Elza> toen Joy baby was had je nog geen iPhone hè. Dat ding is heel makkelijk met een hand te bedienen. En ik heb met aankoppelen natuurlijk wel twee handen nodig, maar verder stut ik het mannetje gewoon met mijn arm. Maar ben er ook wel echt handig in, dat vond de kraamhulp ook al. Oh en ik ken dat gevoel dat je kind ineens veranderd lijkt. Ervaar het met Tirza momenteel regelmatig. Kleine meisjes worden groot!

Doggie> gezellig, zo'n buurvrouw. En Tim dus ook weet opgeklaard? Afleiding doet wonderen hè. En nog beter is als je zelf niet voor die afleiding hoeft te zorgen dan. En Ik ga dus het nieuws niet kijken. Sinds Tirza's komst kan ik helemaal niet meer tegen leed. Echt, ik word er helemaal naar van. Wat een gekken lopen er toch rond.

Janets> een paar maanden? Pff, hoopntoh wel dat het iets sneller gaat. Haha. En goed van je dochter! Volgens mij ben je dan super trots als moeder hè? En B hebben ze tegenwoordig supersnel toch?

Kos> leuke deal met Em. Ze had zelf zeker niet door dat er voor haar weinig voordeel aan zat!? Wel lekker dat ze het pikt. En mooi van dat jurkje! Hier ook dikkere billen hoor. Mijn skinny's passen nog niet!! Hoort er allemaal bij!
Jaaa! Half 3 en half 6 vanmorgen!! Waar een mens al niet blij mee kan zijn...
RR: half 3 en half 6..en dan toch al om 6.30 uur ff forummen. uitslapen niet mogelijk? man niet thuis? knap hoor dat multitasken van je, en ook alle kids gewassen en gestreken op bed! Dikke bille, tja vrees dat het ook nu wel weer + 25 kilo zullen worden...maar ik sport (soms) wel, mss 20 kilo haha

Elza; lekker weertje dus bij jullie...jantje lacht jantje huilt, kan uren goed gaan en dan ineens drama! vooral als iets niet lukt. Saté jummie...ik dacht dat je online kon bestellen...als je hem heel graag wil roep je maar...post is zo geregeld

Janets; als ik alleen ben doe ik ook alles op slot, zelfs overdag als ik boven ben gooi ik alles op slot. weet niet waarom geeft soort van veilig gevoel. eerst had ik ook nog het alarm er bij

Doggie; slim...wijn drinken bi je buuf...gezellig he, dat het weer mooier weer word?

drama in alphen....pfff wat erg he...tja kan slecht tegen leed...
man nog steeds ziek, ga er dus maar lekker op uit. ga naar de geitenboerderij toe, is zo mooi weer!
Goedemorgen! Lekker weertje bij jullie? HIer ziet het er aardig uit, voorspellen kunnen ze niet, die 20 graden gaan we niet redden maar er is weinig wind, dus lekker naar buiten!

Vriend zit naar formule racen te kijken, wat een kl*re herrie vind ik dat...

Kos, wat heeft je man dan? Niet erg genoeg zodat je hem moet verzorgen in ieder geval, dus lekker leuke dingen doen. Volgend weekend is vriendlief op reis, dus heb ik een beetje hetzelfde ;)

RR knap gedaan in je eentje!! ach man is eigenlijk alleen maar nodig voor de tot stand koming van het kindje he ;)

Alphen, ik heb hetzelfde; betrek het op mezelf en toen ik hoorde dat er kinderen slachtoffer zijn werd ik echt niet goed. Wat een idioot.

Vrijdagavond vond ik een pakketje van Next in de brievenbus, donderdag besteld! Nieuwe jurkjes voor Joy, korte broekjes en 2 paar schoentjes, ze had ze al, maar haar teen zit tegen de voorkant dus die kan ze binnen een maand niet meer aan.

Ik bestel trouwens jurkjes in maatje 1,5 tot 2 jaar, want 2 tot 3 jaar (het volgende maatje) is echt veel te groot!!

Mevrouw heeft energie, ze rent nu rondjes in de keuken en wenkt dat ik mee moet doen!??! dus... toedeloe!
Oh net even Joy opgemeten, 92cm al weer, ik vond al dat haar broekjes opeens een stuk korter leken.. zo ook maar eens wegen.
Jij 25 kilo aangekomen Kos? Jeetje! Alles er snel weer af? Ik bij Tirza 12 en deze keer 16. Dankzij mijn nesquik verslaving maybe? Wel beide keren geëindigd net onder en op de 70 kilo. Ach ja... En nee, uitslapen lukt niet zo. Morgen als ik alleen met Chris ben misschien. Alhoewel ik ook naar een bruiloft moet. Jaja, op maandag. Hoe was het bij de geiten?

Goed idee Elza om Joy te meten. Ga ik straks ook eens bij Tirza doen. Ze weegt nu 12,6. Altijd als ze in de badkamer is wil ze wegen... En heb je Joy eruit gerend? Hihi

Ik heb net even lekker mijn paardjes gedaan. Heerlijk in het zonnetje. Straks als Tirza uit bed komt misschien nog even richting strand. Tot later!
13,1 kg! voor mezelf zou ik die,1 nooit melden!

Wij hebben net gepicknickt in de tuin! zal later foto's plaatsen ;)

Maandag een bruiloft.. is dat gratis? ;) Enne RR, jij bent die 16 al kwijt denk ik? 25kg is wel veel om mee te zeulen Kos! Maar je kan er niet altijd alles aan doen. Ik was 14 kg aangekomen (zoiets) en dat was er ook wel snel vanaf, dankzij BV hoor....

Ga de zon weer in!
RR, een bruiloft morgen??? Neem je chris mee?

Elza, toch nog mooi weer dus? Watse is nu 93 cm, ook best lang vind ik! Volgens woog hij de laatste keer rond de 14 kg, ik zal hem morgen weer eens op de weegschaal zetten!! En idd Elza, achter de komma telt bij ons niet he!!! hahahaha!

Ja, is een rot geluid als ze racen.

Kos, was het leuk bij de geitenboerderij?? wel druk zeker met dit mooie weer?

Ga me verkleden, zal mijn rondje weer even rennen!
Sanne, hoe ben jij aan je start to run-download gekomen? Voor het linkje van Kosmic moet je betalen. Ik moet namelijk echt weer iets gaan doen en jullie verhalen hebben me enthousiast gemaakt.
Strand niet meer gehaald. Het is de AH geworden.

Ennja, morgen is een beetje een gekke dag voor een bruiloft. Maar ben toch vrij en vind het wel een leuk uitje; allemaal oude bekenden als het goed is en dan kan ik meteen even met mijn mannetje pronken. Tirza is naar het kdv, dus die blijft lekker hier en doet de avond met papa. Blijkt alleen wel dat man had beloofd zijn schoonouders van Schiphol te halen, dus dat mag ik nu doen aangezien ik de auto mee heb. Baal ik van, want ik zit aan de andere kant van het land. Ik hoop dus maar voor ze dat het uitkomt met de voedingen van Chris...

Speaking of voedingen: ik doe vandaag eens verstandig en ga vroeg naar bed. Tot morgen

Deerne! Hoe gaat het met jouw duo? Alles op rolletjes?
Haai Deerne! hoestie?

janets, ah Watse ook flink hoor! fijn dat hij langer is dan zijn 'bruid' ;) Ja het is hier echt waanzinnig mooi weer, ok inmiddels is de zon onder, maar het is nog zalig buiten.

RR, ah zonde! maar ik denk dat het strand ook wel heel druk was met dat mooie weer? Man zijn schoonouders = jouw ouders? Of voeg je dingen samen? Tja.... dat is balen zeg, kan je niet gewoon snel de auto aan hem geven?

trusten!

Joy heeft vandaag heel stoer geschommeld aan een touw met een grote knoop aan de onderkant. toen ik het deed wilde zij ook perse. Knoop onder haar billen, beentjes gekruisd en het touw heel goed vasthouden en ze slingerde van papa naar mama. helaas op dat moment de camera te ver weg :( haha en toen we haar er vanaf wilde halen hielde ze haar beentje strak tegen elkaar zodat ze bleef hangen; mevrouw wilde niet.
RR je man's schoonouders zijn dan toch jouw ouders??
Geitenboerderij was druk...maar wel leuk! alleen vond emily alle geiten eng...hondjes vind ze wel leuk..riep ze "hondje kom hier" komt hondje eraan, 'optillen!" een echte daredevil! Allemaal lieve lammetjes gezien, die volgens mij kotsmisselijk waren van alle flesjes melk

heb em ook even gemeten 85 cm!

Elza; joy is lekker lang, fijn dat haar 'man' ook lang is! en die kleine die durft wel, schommelen op een touw met knoop! heeft ze nog suikerklontjes voor haar paard gepikt

RR: op man trouwens is natuurlijk gratis...maar goed idee om te gaan, alleen dat ritje schiphol past niet echt in je planning. ja 25 kilo is veel....gelukkig gin alles er (bijna ) helemaal weer af. ik heb nog geen verslaving gelukkig. En ik probeer ook om lekkere dingen buiten de deur te houden..lastig met een koekjesmonster als man.

Heb nu dus alleen koekjes gekocht waar ik geen klap aan vindt.

ja was bij triza minder lang zwanger, mss komen die kilo`s daar vandaan?

Ha deerne, hoe is gaat het?

Omdat em 85 cm was, heb ik haar ook maar weer op haar fiets gezet..had bijna iedere dag strijd met haar, dat als ze een fietsje zag, dat ze die ook wilde. Eigenlijk echt heel zielig, kind is echt dol op echte fietsen en alles met wielen. Maar het paste (fietsjes zijn pas vanaf 86 cm) en ze ging er meteen op weg. Nu nog leren dat het erbij hoort dat die fiets op de grond ligt en dat je hem dus eerst moet optillen...klein drama dus hier voor de rest alles goed

19.30 - 3.30 en 7.30 vanacht! Knappe man!

En zijn schoonouders = mijn schoonouders inderdaad.
Kos..... Em op een echte fiets met trappers? en als die op de grond ligt heeft ie dan maar 2 wielen??

Goed idee om koekjes te halen die je zelf niet bijzonder vindt, heb je dan (vr)eetbuien? Ach als die 25kg er vanzelf af ging, zal dat nu ook wel gebeuren met die (veel minder) kilo's. Toch?

RR hele knappe man!! goed zeg

hmm het is hier nu bewolkt, geeft niet... heb best wat te doen binnenshuis en als het mooi weer is doe ik dat niet.
Hello ladies !

Balen zeg dat ik met dit weer moet werken. Maar ach, nog maar 1 weekje en dan heb ik vakantieeeeeeeeeeee !!

Sofie kan sinds gisteren ook zelf fietsen op een driewieler dan. Het gaat nog niet ahrd, maar ze heeft wel door hoe het moet.

Verder niet veel bijzonders te melden. Gisteren heerlijke dag gehad. We zijn met broer, nichtjes bij vriend wezen kijken, die moest tenniscompetitie spelen. Sofie heeft tot half 3 's middags lopen rennen en dollen met d'r nichtjes, dus die was doodop. In de auto een klein uurtje geslapen maar de rest van de middag was ze nog wel moe, best logisch natuurlijk. Nou ja, lekker vroeg op bed gedaan !

Vanmorgen om 7 uur werd ze wakker en riep gelijk 'naar buiten pelen'

En ja vreselijk dat drama in Alphen. Ook ik denk bij dit soort dingen altijd, wat als mij of mijn kind overkomt, brrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven