Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja die is idd dan wel typerend nu heb ik het geluk dat ik tegenover een ijszaak woon... ach we zien het vanzelf wel! Ik krijg zo het idee dat ie ergens vaart waar totaal geen bereik is...van mn laatste sms ook nog geen afleverrapport binnen :-[

Dus jij mag morgen heerlijk voor hem gaan kokkerellen! Is ook wel het leukste... je hebt lekker de tijd aan jezelf en doen wat je wil!
Hejhoi..

shame on me....een tijdje terug schreef ik hier, in de aanloop naar mn eerste internet-date. Die leuk was, maar waar ik inmiddels niet echt contact meer mee heb....volgens mij ben ik aan de beurt om te mailen tsja...dat zegt al genoeg eigenlijk.

Maar vorige week werd ik aangesproken op msn, door een gozer met wie ik een aantal jaar terug contact heb gekregen door volgens mij Paiq. En eigenlijk zaten we binnen no-time lekker weg te kletsen.

In de afgelopen jaren, wel eens contact gehad, maar maar heeeel weinig. In de tussentijd had hij een vriendin...inmiddels niet meer, zij zijn uit elkaar.

Beiden gaan we binnen nu en een paar maanden verhuizen, naar huizen die bijna naast elkaar liggen

erg grappig...sinds dat msngesprek mailen we nu dagelijks...(ik zit namelijk voor een weekje in spanje... ;)

Hihi wellicht binnenkort ook maar eens mee afspreken.

Leuk om te lezen hoe het daar gaat! Anniemal,genietze!!
Anniemal, ben het met je eens dat het horen van een stem ook wel heel veel zegt. Maar zou het IRL geheel af maken, maar ja afstand belemmert dat. Maar met een beetje geduld komt dat ook wel goed.

Maggy, blijf op dat pad van goed nieuws!

Leuk dingen willen we lezen vooral leuke.

Roosje, hoelang heb je met hem geen contact gehad?

Ik vroeg begin van de week of we nog wel zouden "daten" als er een tijdje geen contact meer is geweest en diegene duikt na verloop van tijd weer op.

Geen nieuws hier!

Ik ga "mijn man" gewoon IRL ontmoeten.

Vraag me niet waarmom maar ik heb het idee dat een DS uiteindelijk voor mij niet helemaal je van het is.
N. en ik hebben een tijdje gemsnt, maar hihi ik was toen zelf in een fase waarin ik het echt niet durfde verder te gaan dan msn

Het was toen net uit met mijn ex, en volgens mij heb ik toen gewoon naar wat contact gezocht, maar verder niks.

Nu heb ik zoiets van er mag wel weer wat leuks voorbij gaan komen (ben nu bijna 1,5 jaar weer vrijgezel). Vandaar dat ik nu ook maar online contacten een kans geef

Heb niet heel hoge verwachtingen (hihi met die vorige gozer had ik heel leuk mailcontact, vrij snel wat afgesproken, maar dat bleek het toch niet echt te zijn...was ook weer duidelijk dan )
Ok het contact ging niet verder omdat jij er niet aan toe was.

Maar is het contact verwaterd ofzo? En waren jullie nu tegelijkertijd online dat hij je aansprak?

Tijd zal het leren, voor ons allemaal!
quote:Daisy376 schreef op 07 april 2011 @ 15:00:

Ok het contact ging niet verder omdat jij er niet aan toe was.

Maar is het contact verwaterd ofzo? En waren jullie nu tegelijkertijd online dat hij je aansprak?

Tijd zal het leren, voor ons allemaal!

Het contact verwaterde idd, beiden een relatie, minder op msn.

En nu waren we beiden tegelijk online, en zo een paar uur verder was leuk. Nu dagelijks mailcontact. Ik ga over een paar maanden vehruizen, hij einde van deze maand. Dan wonen we 2 straten bij elkaar vandaan wel grappig, dan is de drempel ook minderhoog.
Bijzonder, en leuk om te lezen!
quote:Daisy376 schreef op 07 april 2011 @ 15:08:

Bijzonder, en leuk om te lezen!we shall see en hihi in tussentijd gewoon lekker genieten van wat het leven brengt :-)
hallo, ik ben nieuw als het gaat om internetdaten en was blij dat ik dit topic tegenkwam! Net ingeschreven op een site en er lopen echt zoveel leuke mannen rond (naast ene hoop idioten natuurlijk)! Ik merk nu dat ik eigenlijk op heel verschillende types val, eigenlijk weet ik niet meer wat ik nu wil, door het grote aanbod aan mannen haha! Herkennen jullie dat? Heb binnenkort 2 dates met twee totaal verschillende mannen: de ene 10 jaar jonger en echt jongensachtig/hip, de ander daarentegen een man die 10 jaar ouder is en meer het klassieke type....ik ben benieuwd.....maar krijg reacties van veel vesrchillende types....daten jullie met één specifiek type man of hebben jullie hetzelfde als ik?
Ok, advies nodig, nieuw hier en ook redelijk nieuw op RP. Vind niet snel iemand leuk dus zit al maanden op RP, 1 date hiervoor gehad.. was niets… op niet betalend gezet totdat iemand interesse toonde… Die bleef interesse tonen dus vooruit..

Date gehad. Hartstikke gezellig, hij gaf aan niet teveel te willen drinken etc omdat hij het zo gezellig vond en geen slechte indruk achter wilde laten.. Bij hem blijven slapen omdat ik niet meer bij mijn fiets kon komen.. (achter een afgesloten brug). Volgende ochtend wilde hij niet dat ik wegging, wilde ontbijt op bed maken enz enz. Toonde in alles interesse familie enz. Bracht mij naar mijn fiets, zij nogmaals dat hij mij echt nog een keer wilde zien.

Volgende ochtend een berichtje

Volgende dag ik een berichtje en hij gaf aan dat hij het druk had gehad en bang was dat hij dat de hele week zou hebben. (zelfstandige dus kan heel goed) gaf weer aan dat hij het gezellig en leuk had gevonden.

Daarna niets

Ik een berichtje, hij reageerde direct en ook met een vraag. ’s Avonds reageerde hij weer..

Gister stuurde ik, dat het tijd was voor ontspanning als hij het zo druk had en wanneer hij tijd heeft als hij daar zin in had.. Niets vernomen….

Ik snap het niet!! Toen we afspraken zette ik de tijd ook eerder en vertelde hij daarna dat hij zich enorm heeft moeten haasten om het te redden. Hij was 5 minuten te laat maar had ook mn voicemail ingesproken dat hij 5 min later was etc..

Wat nu? He just not THAT into you?
Alles is mogelijk, Flowerpowergirl. Misschien te druk, misschien toch geen zin meer, misschien aan het nadenken. Ik zou hem maar even laten voor wat hij is en het initiatief verder bij hem laten.

Ja, ik weet het: niet eenvoudig, maar voor jezelf het prettigst als blijkt dat hij inderdaad not that into you is...

Ik hoop voor je dat het niet zo is!!
maar hij heeft het toch ook heel druk?

Ik herken dit wel, maar dan andersom haha

Was heel druk met mijn werk, echt rennen vleigen en had dit mijn date (die ik heel leuk vond) ook gezegd. Kreeg de dag erna ene berichtje, maar geen kans om te reageren, kreeg ik de dag erna (had nog niet gereageerd) een berichtje of ik boos was omdat ik niet reageerde.......nee dus, had het ECHT druk...........dus tja, dat kan dus
Naja, hij stuurde uit zichzelf een berichtje gelukkig dag erna direct 's ochtends, maar omdat hij eergister wel direct reageerde en eerder ook al.. maar nu op mijn vraag of hij binnenkort wel tijd heeft niet... Dan denk ik, er is altijd wel 1 momentje dat je wel tijd hebt om te reageren als je echt interesse hebt... Misschien maak ik mij ook wel druk om niets.. dat kan ook..

Ik reageer verder ook niet van waarom reageer je niet, zo ben ik niet... Ik sms hem ook niet elke dag oid en max 1 berichtje als ik sms dus het kan niet zo zijn dat ik hem stalk hehe..
FWG

Geloof me, je kunt echt periodes hebben dat je hoofd er even niet naar staat. Laat hem nu met rust, hij komt vanzelf wel.
Ik hoop het maar want ik heb het heel gezellig gehad en zou het vreemd vinden als hij opeens omturned.. Alle signale waren nl. goed.... Maar het blijven mannen en ze kunnen natuurlijk ondanks dat ze A zeggen opeens toch B gaan doen.. En daar heb ik zo'n hekel aan.. Wees gewoon duidelijk en zeg dan dat het eenmalig was, zeg dan niet meerdere malen dat het allemaal zo leuk en gezellig was en mij graag nog eens wilt zien....
Geduld is een schone zaak, Flowerpowergirl .

Het is me al vaker opgevallen hier, snel opvlammende dates zijn ook vaak weer snel afgelopen. Dus wees maar blij....

Mijn date-to-be en ik doen het ook rustig aan. Tien dagen aan het mailen, elke dag contact. Maar, oh, wat is die man moeilijk uit z'n tent te lokken. Subtiele hints werken hier (weer eens) niet. Dus ik moet binnenkort maar met zwaarder geschut komen .
quote:BMarianne schreef op 08 april 2011 @ 12:46:

Geduld is een schone zaak, Flowerpowergirl .

Het is me al vaker opgevallen hier, snel opvlammende dates zijn ook vaak weer snel afgelopen. Dus wees maar blij....

Wat bedoel je hiermee? Dat het positief is dat hij alsnog de volgende ochtend een berichtje stuurde of niet??

Tjah, ik ben nooit zo van het lange mailen ed.. Als het over wat heen en weer gechat goed zit spreek ik vaak heel snel af. Alleen is het nog maar 2 keer voorgekomen en al het andere vind ik niets.. Ben erg selectief.. Alleen ook erg ongeduldig en kan er gewoon moeilijk met mijn pet bij dat iemand niet iets kan laten horen...
Mijn vriendin zou hard lachen als ze de berichten hier zou lezen.

Het gaat over smsen,mailen,wanneer wel/niet,niet reageren enz..

Volgens haar hebben mannen behoefte aan duidelijkheid,gerichte vragen als wat de bedoeling is?Waarom sta je op een DS?

Bij niet genoeg belangstelling of twijfelachtig gedrag haakte ze meteen af,het heeft haar een geweldige vriend opgeleverd,hij zegt nu zelf dat als zij niet zo duidelijk geweest was in wat zij wil het niets geworden was.

Tja,en zelf ben ik weer single na een korte relatie met de RPman.

Hij bleek achteraf teveel dingen te hebben wat niet goed zat,in de knoop met zichzelf zullen we maar zeggen,dus ik heb het uitgemaakt.

Nu alleen actief op Knuz,ben aan het mailen met een man,binnenkort maar wat afspreken.
Bowiefan,

Ik heb een hele duidelijke gerichte vraag gesteld en hou zelf ook van duidelijkheid, ga alleen niet direct als iemand niet een reactie geeft een bericht eroverheen sturen... Ik laat het dan gewoon alleen wilde ik hier weten wat andere daarvan denken aangezien hij eerst naja, je kan het verhaaltje lezen...
Zoals hier boven al is gezegd zou ik het tijd geven FPG, en niet achter hem aanlopen! Dan gaan ze zich storen, en dat wil je niet.Maar goed, zoals mijn opa al zei: "je kijkt ze wel tegen de kop maar en nooit in".

Wat houdt zwaarder geschut in Marianne?

Op knuz staat bijv een profiel van een man, die ik durf te wedden veel vrouwen aanspreekt. Nu heeft die man een andere foto geplaatst. En wel van zichzelf zittende in een grote wolk sigarettenrook. Kan me zo voorstellen dat vrouwen zo afknappen op die man. En zo zijn er nog tig van dat soort foto's.

En dan heb ik het nog niet over wat er beschreven is.

Ik ben ook zo'n persoon als jou vriendin BF, als ik maar enig idee heb dat ik aan het twijfelen ga haak ik af. Ga niet lopen leuren of wat.

Ik heb het al eerder gezegd, ik ga mijn toekomstige vriend IRL ontmoeten. Denk dat die DS mij niets zullen opleveren. Ik moet ze zien, horen en dan kan ik direct bedenken of het wat is.

Ik heb wel door Knuz inmiddels heel leuk contact met iemand die never nooit mijn partner kan worden. Hij is nl 24 jaar, en dus veeeeeels te jong ( ziet er wel zeer smakelijk uit).

Maar zijn familie is afkomstig uit het land waar ik woon en dus hebben we veel gemeen en veel te babbelen. En gisteren zei hij het nog, dat hij blij was met het contact en zo denk ik er ook over.
I've got a text message :D:D:D
I've got a text message :D:D:D
Twee zelfs, PFG

Zie je wel, gewoon geduldig zijn, haha.

En wat zegt ie?

@Daisy Óf ik ga 'm mijn 06 geven met de vraag of hij me een smsje stuurt op mijn verjaardag (zeer binnenkort), óf ik ga vragen of hij wat met me gaat drinken. Dit is de eerste keer dat ik zelf initiatief moet nemen. Terwijl hij in zijn profiel zo zelfverzekerd en gedecideerd overkomt. Hij was een weekje op vakantie, mss heeft het daarmee te maken.

24 jaar?? Jeez. En waar is de ouwe gebleven?

@Mette Bij mij zijn 't ook heeeel verschillende types, maar das juist leuk. En zo moet je er een beetje achter komen wat jouw type is. Voor zover je dat nog niet weet....
Yep met een voorstel tot afspreken dit weekend dus heb mij zorgen om niets gemaakt
Marianne, die 24 jarige is géén relatiemateriaal hoor!

We delen de interesses in het land waarin ik woon, en waar hij vroeg of laat naartoe wil gaan om te wonen.

Die ouwe zal ergens nog aanwezig zijn.

Maar zoals ik dat ook met Dr to be had moet iets van 2 kanten komen, en komt er van hun kant niets, verdwijn ik voor ze er erg in hebben van het toneel!

Ben je niet bang dat jij degene moet zijn die initiatief toont?

Komt er uit zichzelf niets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven