stapelbare stoelen

08-04-2011 19:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben opzoek naar stapelbare stoelen. Ze zijn er al wel voor 10 euro maar dan lijken het me slappe stoeltjes. Toch heb ik er ook niet heel veel geld voor over. Wie heeft ervaring met stoelen?

bv. van Ikea of Leen Bakker ofzo?

Alvast bedankt!!

Dit is een stapelbare stoel van Ikea en die zijn van goede kwaliteit.

Zijn 39.95 per stuk.

Volgens mij zijn deze ook stapelbaar, zijn 89.95.
Kringloopwinkel!!!
Voor binnen of buiten?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Wij hebben deze gekocht toen we onverwachts een huisje kregen en dus ook (niet te duur) een hele inrichting moesten aanschaffen... Wij gebruiken ze als eetkamerstoelen maar ze zitten lekker en zijn niet duur (¤19.95,-)
quote:gsleutel schreef op 08 april 2011 @ 20:14:

[afbeelding]

Wij hebben deze gekocht toen we onverwachts een huisje kregen en dus ook (niet te duur) een hele inrichting moesten aanschaffen... Wij gebruiken ze als eetkamerstoelen maar ze zitten lekker en zijn niet duur (¤19.95,-)

Bedankt voor jullie reacties!!

En wat deze stoel betreft; ook een beetje stevig?
Ja, hoor, verjaardagen e.d. hebben ze gewoon overleeft... Voor ons is de keuze hier op gevallen voornamelijk vanwege de prijs, maar ook omdat vriend en ik er beide goed op kunnen zitten. En dat is vrij uniek want ik ben klein (stevig, korte beentjes) en hij is erg lang (smal, bijna 2 meter). Zie dan maar eens aan goedkope stoelen te komen waar je beide een beetje prettig op kan zetten. Wij hadden zoiets van: als wij er beide goed op kunnen zitten, kan bezoek dat ook...

Ze hadden ze volgens mij ook in t wit.

Ik heb deze.

Bij Wehkamp.nl (dus worden thuisbezorgt) 2 voor 40 euro en ze zitten perfect!

in allerlei kleuren te koop.

http://www.wehkamp.nl/hui ... n/tafels-stoelen/stoelen-(set-van-2)-minoux/C28_8H1_H1A_508344/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven