wraakgevoelens

10-04-2011 12:49 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey allemaal,

ik ga op dit moment door een hel van een tijd. Mijn ex en ik zijn een tijdje uit elkaar en sindsdien scheldt hij me voor alles uit: hoer, slet, noem maar op, noem maar op!! Soms bel ik hem nog wel eens en het loopt ALTIJD uit op ruzie. en niet zo beetje ook. Hij maakt ook mijn miskraam belachelijk die ik vorig jaar had. hij maakt er hele gemene opmerkingen over. en zo gaat het ook over de seks die we hadden... echt heel gemeen.

als ik puur naar gevoel kijk vind ik dat hij hier niet zomaar meer kan wegkomen. ik laat me toch niet zomaar uitschelden!? voor hoer enzvoort. dus qua gevoel heb ik echt wraakgevoelens. hij komt hier telkens zo makkelijk mee weg omdat het via mail en telefoon gaat. ik heb soms echt zin om daar langs te gaan om hem te meppen of in ieder geval iets kapot te maken wat hem dierbaar is... zo laat ik toch niet me omgaan!? hij komt hier te makkelijk mee weg!!

mijn verstand zegt: laat hem stikken! maar ook zegt mijn verstand vaak: boh, die jongen is echt te ver gegaan. het doet mij gewoon pijn.

we hebben trouwens 3,5 jaar gehad.

wat vinden jullie hiervan?
Blokkeer zijn telefoonnummer en zijn emailadres. Waarom bel je hem nog als hij je zo behandelt???

Wraak heeft geen zin, hou de eer aan jezelf.
Stop met hem te bellen, hij is het niet waard.
Hem niet meer bellen smsen en emailen. Als het vanuit hem komt niet opnemen, openen en beantwoorden.
nou inderdaad, waarom bel je hem nog?
Wil je echt nog het spel 'how low can you go?' met hem spelen? Ik zou uitgespeeld zijn en hem volledig uit mijn leven bannen.
dankje voor jullie reacties.

ik denk dat ik hem nog belde, in de hoop dat hij eens normaal zal doen en eens sorry zou zeggen van wat hij allemaal gezegd heeft. Dat dat niet komt, kan ik moeilijk verkroppen. In plaats daarvan krijg ik: je bent gewoon een domme hoer...

ja, en dan komt de woede weer... dan heb ik echt zin om hem...grrrrrrrrr. ik wil gewoon hem niet laten denken dat hij alles zomaar kan zeggen en ik dat gewoon pik!!!!!
Zijn grootste plezier komt van het reageren door jou. Negeer hem, en jij bent de sterkste. En hij de zwakste schakel. Tot ziens nooit!

Sta er boven. Hij is het niet waard. Iemand die jou zo behandeld, daar moet je geen (negatieve of positieve) energie meer in steken. En ja, dat betekent af en toe op je handen zitten. Of een mail maken en die weer wissen.

Blokkeer zijn e-mail adres, zijn telefoonnummer etc.

Get a life of your own.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:causeandeffects schreef op 10 april 2011 @ 12:57:

ik denk dat ik hem nog belde, in de hoop dat hij eens normaal zal doen en eens sorry zou zeggen van wat hij allemaal gezegd heeft.Hopen is vaak het uitstellen van een teleurstelling.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je doet het echt jezelf aan. Stop al het contact en begin met verwerken.
Oehh, niet netjes van je ex (zacht uitgedrukt) maar zoals al geschreven, niet meer bellen en ook niet reageren als hij belt.

Door omstandigheden heb ik mijn ex sinds deze week ook in de Negeer-stand gegooid. Verschil is denk ik dat wij kinderen hebben dus contact moet er waarschijnlijk wel blijven. Maar als hij belt kan hij iets vragen over de kinderen, andere vragen hoeft hij niet te stellen. Hij kan, nog makkelijker, ook de kinderen zelf bellen...............Niet meer met hem praten geeft me toch wel rust merk ik nu

Succes en blokkeren die handel
Geef hem geen aandacht meer, dat is veel betere wraak. Je beloond zijn nare gedrag nu met aandacht. Laat het los.
Maar waarom scheldt hij je zo uit? En heeft hij dat in de afgelopen 3,5 jaar nooit vaker gedaan?

En verder wat de rest zegt, negeren die hap
quote:causeandeffects schreef op 10 april 2011 @ 12:57:

dankje voor jullie reacties.

ik denk dat ik hem nog belde, in de hoop dat hij eens normaal zal doen en eens sorry zou zeggen van wat hij allemaal gezegd heeft. Dat dat niet komt, kan ik moeilijk verkroppen. In plaats daarvan krijg ik: je bent gewoon een domme hoer...

ja, en dan komt de woede weer... dan heb ik echt zin om hem...grrrrrrrrr. ik wil gewoon hem niet laten denken dat hij alles zomaar kan zeggen en ik dat gewoon pik!!!!!je roept het over jezelf af met hem te blijven bellen.
Je steekt je vinger in een gat in de muur.. Op eens wordt er keihard in je vinger gebeten.. AUW!.. Steek je je vinger nog eens in de muur in de hoop dat je nu een kusje krijgt?

Niet? Waarom dan nog wel bellen? Je doet het jezelf aan hoor meid ..

Hij klinkt als een hufter, maar dit is natuurlijk slechts jouw verhaal. Er gewoon mee kappen dus. Zijn telefoonnr blokkeren lijkt me niet nodig als jij slechts hem belt.. Als hij jou belt kun je toch gewoon niet opnemen?
Hoe is dit topic trouwens afgelopen? lang geleden gestoken door teek
quote:SweetSummer schreef op 10 april 2011 @ 13:02:

Je steekt je vinger in een gat in de muur.. Op eens wordt er keihard in je vinger gebeten.. AUW!.. Steek je je vinger nog eens in de muur in de hoop dat je nu een kusje krijgt?

Niet? Waarom dan nog wel bellen? Je doet het jezelf aan hoor meid ..

Hij klinkt als een hufter, maar dit is natuurlijk slechts jouw verhaal. Er gewoon mee kappen dus. Zijn telefoonnr blokkeren lijkt me niet nodig als jij slechts hem belt.. Als hij jou belt kun je toch gewoon niet opnemen?

Charlie bit me again!

TO; inderdaad stoppen, met elk contact!
0Zoals al vaker hier op het forum gezegd is: De beste wraak is Je eigen leven heropbouwen, en er iets leuks van maken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:coocoo schreef op 10 april 2011 @ 13:16:

[...]

Charlie bit me again!

TO; inderdaad stoppen, met elk contact!
Je weet hoe hij is en toch bel je hem?

Terwijl het ook nog je ex is.

Dan kies je er toch voor en dan ben je achteraf boos?

Vind het een beetje een rare situatie.
Zo herkenbaar..... Mijn ex en ik hadden ook zo'n kat-en-muis spelletje (want ja, ik zie het als een soort van spel waarbij beide spelers elkaar niet kunnen loslaten): sms'en, bellen en elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Het sloeg, werkelijk waar, nergens op!

Dit duurde ongeveer een maand ofzo, totdat ik een wijze beslissing nam: ik besloot hem nog een laatste sms'je te sturen waarin ik hem een fijn en mooi leven wenste met een mooie dame aan zijn zijde.

Hij stuurde mij daarna nog enkele sms'jes, waarop ik niet reageerde. Sindsdien heb ik nooit meer iets van hem vernomen. Ik ben blij dat dit spel is afgelopen. Het kostte mij zoveel energie en verspilde woede. Wees wijs en stop met contact zoeken. Hoe moeilijk ook. Een man die je uitscheldt is je niet waard.

Kijk eens in de spiegel en stel jezelf de vraag: is die man mijn energie nog waard?
Wees vooral erg blij dat je van hem af bent! Zie je nu pas zijn ware aard of ging het tijdens jullie relatie ook al zo? Maar negeer hem alsjeblieft!
Nog één keer contact met hem: "Ik vind de dingen die je zegt, onacceptabel. Ik wil geen contact meer met je."

Daarna nooit meer contact zoeken (en niet reageren als hij het wel doet).
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
die ene keer contact is hij niet eens waard.. negeren en geen blik waardug meer gunnen en heel heel gelukkig worden dat is de beste wraak
quote:causeandeffects schreef op 10 april 2011 @ 12:49:

wat vinden jullie hiervan?

Eerlijk?

Dat je een sukkel bent omdat je nog geen ander

nummer hebt en hem nog steeds niet geblokkeerd

hebt op de mail.

Lijkt me een gevalletje, ik wil aandacht maakt niet

uit positief of negatief.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven