Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Leuk Sardegna die lingerie maar dat past niet bij mij denk ik. Ik heb vaak ook voedingsbh hoor en ook met jurken houd ik vaak rekening etc.

Leuke foto s op hyves

Ik ga slapen!

Geen 2,5 uur ? Ik ga het eens uitzoeken!

3x overstappen denk ik.
Viool, je hoeft alleen maar in R over te stappen denk ik?

Ik ben jaloers op jullie gewichten Hier heel veel meer

Bizar zeg, die schietpartij...

Nog even tv kijken, dan gauw naar bed. Vandaag heerlijk gewandeld met schoonmoeder, man, kinderen, zwager en schoonzusje en nichtjes, met de Duinenmars. Uiteindelijk 2 uur op pad geweest, met korte pauze tussendoor. Nu wel gaar, zijn net een half uur thuis...
Lekker zo'n wandeling Tieger.

Wat een weer, heerlijk zonnetje! Buiten gepicknickt in het bos met z'n allen. Lmeisje voor het eerst op de fiets, ging heel goed. Volgens mij vond ze het leuk, ze zat gezellig te babbelen en 'mee' te sturen met haar kleine stuurtje.

Iedereen van de lente aan het genieten?

RW hoe was het feest gisteren?
Heerlijk weer ! Ik zet even op hyves; verbouwing
Hallo dames!

J is echt 1!!! Zijn feestje gisteren was heel gezellig hij was echt het stralende middelpunt.

Hij heeft heel erg genoten van de aandacht, de taart kon hij geen genoeg van krijgen (zie foto's) hij heeft hele leuke kado's gekregen (vooral auto's) echt super leuk.

Het feestje was vanaf 14.00 en toen was hij net wakker. Om 16.30 heeft hij weer een uur geslapen en toen heeft hij het tot 20.00 volgehouden. En omdat hij gewoon regelmatig geslapen had overdag is hij s'nachts ook gewoon gaan slapen (ken ik wel anders na zo'n drukke dag)

vandaag had hij een beetje een pechdag we gingen naar de kinderboerderij eerst viel hij van een trapauto hele schram op zijn gezicht en daarna hapte er een kip in zijn vinger!!!! echt zo zielig dus misschien vanacht wel een enge droom

Ik ga naar bed, oudste voor het eerst zonder luier ik ben benieuwd hij wilde het zelf iedere ochtend zit zijn luier vol dus ik ben benieuwd maar misschien is dat ook omdat hij weet dat hij dan zijn luier om had

lekker ego allemaal later meer ik ga douchen morgen werken en ik ben moe!!!
Dat klinkt als een supergeslaagd eerste verjaardagsfeestje RW. Leuk zeg, ook de foto's. Alleen wel sneu van de kip en de val. Was oudste droog vanmorgen?

Lmeisje gister precies 9 maanden. Vind ik wel een soort mijlpaal hoor: even lang op de wereld als in mijn buik. En ben ik nu officieel ontzwangerd? Voel me best goed eigenlijk

's Middags hardgelopen in het bos, grote L mee op zijn mountainbike, echt leuk! Mijn snelheid en afstand werden nauwkeurig bijgehouden op z'n nieuwe fietscomputertje

Kleine L heeft 4 nachten nauwelijks geslapen, heeft nu 2 karteltandjes en volgens mij zijn er nog 2 onderweg. Vannacht was ze alleen om 3 uur en 5 uur eventjes wakker, dat was een hele verbetering tov de nachten daarvoor. Nu nog even hopen dat ze 3 uur ook weer gaat skippen en ik ben blij.

Alweer zulk prachtig weer vandaag, ik ga de was buiten hangen.

Zeg amalia, is je aaiphone stuk? Of heb je mooi-weer-forumpauze? (normaal ben je hier toch wel iedere dag, dus je wordt gelijk gemist als je er niet bent hoor )
Jaa idd m;n Iphone stuk!!!

Zooo zwaar irritant. Wat moet ik nu????

Goed, ik voel me Uma, maar dan de onderkant. Heb zomaar opeens een giga aambei. Ben er strontsjaggo van. Kan echt wel janken. Gisteren was ik heel moe dus lag er kwart voor 12 in, en om half 12 lag/hing/zat ik beneden op de bank van de pijn en nog moeier. Vreselijk. Soms gaat het goed maar opeens weer niet. Kon wel janken bij de kassa vanmorgen bij de Appie. DAcht echt; hoe krijg ik die boodschappen thuis?

Zo, genoeg geklaagd, maar wat k*t zeg. Ben er echt van slag van. Nooit zo'n last van gehad, behalve na de geboorte van oudste. Bij middelste en Aatje was het zelfs niet zo erg.

Goed. Ehm, verder druk weekend gehad. verjaardagen, moeder in zkh voor een nwe heup dus heen en weer rijden, feestje in Amsterdam. Allemaal laat laat later dus ik ben erg moe.

Foto's van RW bekenen van de jarige Job, geweldig!

Ik ga koken! Ws vanavond ben ik er wel weer hoor.
Sardegna, dat had ik ook met 9 mnd: ben ik nu ontzwangerd? Ha ha. Aatje is al 10 over 5 dagen! Wow, echt bijna geen baby meer
nou dat was snel bijgelezen haha

amalia wat rot een aambei heb je al zalf en de hele ratteplan ervoor? En balen van je aaifoon zit er geen garantie meer op?

Ja jullie kindjes gaan ook snel nog even en er is er weer een jarig!!!

Sardegna fijn dat je je goed voelt! En leuk lekker joggen in het bos en grote L mee! Stoer hoor!

Lekker gewerkt vandaag, nu hier de bende opruimen, de kids liggen nu steeds later in bed, ik wil nu voortaan iedere avond logopedie oefenen met oudste als de rest al op bed ligt schiet er zo vaak bij in. En we willen nu iedere avond ook met hem oefenen fietsen zonder zijwielen. Hij word al bijna 5 en doen dat dus nooit hij heeft goede moed dus wij ook!

Maar wel stukje tijd inleveren maar voor een goed doel!
Ooh Amalia da's klote Hier ook weer 1 helaas, bah. Heb je Curanol in huis?

Sardegna sportief zeg, maar wel gezellig zo met grote L! Lijkt me sowieso hele leuke leeftijd.

RW klinjkt als een heerlijk geslaagde dag!

We hebben de nachtvoeding van Umini eraf gehaald en zijn nu aan het rekken 's nachts met de speen, is dat ontaard? Als ze wakker wordt leggen we haar tussen ons in en krijgt ze rond 7 uur haar eerste fles.
he uma tja ieder zijn ding maar ze is nog geen maand oud? Vind het wel heel snel!
Hmm vind ik ook best snel Uma. Maar als ze het trekt...

Ja, Curanol in huis maar helpt niet. Pff, hel!

RW, vindt oudste het niet erg dat er nog zijwielen op zitten en bij de klasgenootjes niet? Of maakt dat niets uit? Ah, moet snel lukken toch?

Nee nee neee, heb al 3 zandkoekjes met roomboter op. En dit weekend allemaal verjaardagen dus het gaat Sonja technisch helemaal niet goed! Vet werkt echt verslavend volgens mij, als je dat eenmaal neemt wil je meer meer meer!
De meeste klasgenoten komen niet met de eigen fiets want ze komen verspreid uit de hele stad dus meestal met auto/ bakfiets/ achterop dus hij heeft geen idee. Hij heeft ook de focus nog niet hoor fietst pas sinds een jaar met zijwielen. Kijkt alle kanten op behalve de goeie
Oja dat is eng he? En dat moet dan het verkeer in . Nou, gaat vast wel lukken toch. Vaak is het een kwestie van 10 minuten en hopla ineens zie je ze gaan. En zo niet, dan zijn ze er nog niet aan toe. Lekker de wielen erop houden dan. Kan jou het schelen.
Maarmaarmaar ze is al 6 weken hoor Tot nu toe gaat te goed, mocht t niet lukken gaat er uiteraard weer een fles in.

Amalia Curanol duurde hier een dag voordat het een beetje werkte, daarna werd het steeds beter. Er is hoop!!

Oh... nou krijg ik ook honger...

RW als ze eraan toe zijn kan het snel gaan... Umaxi fietst sinds twee weken zonder zijwieltjes, 2x geoefend en toen was het klaar. Ze moeten er toch eerst zelf de leukigheid van inzien.
ja joh gaat uiteindelijk wel lukken hij heeft er zelf lol in om te oefenen dus dat is al fijn. Hij heeft nu nog het kleinste fietsje om op te oefenen als hij het nou kan krijgt hij mooi voor zijn verjaardag in juni een grote fiets!
Zo ik lig onder de zonnebank te iphonen OMG wat ben ik vuig en decadent

Vandaag gek joh, binnen 1 uur een mail en telefoon los van elkaar twee opdrachten aangeboden qua werk binnen dezelfde instelling ! Nouja ?! Ik ga wie weet daar op in. Is wel erg toevallig. Eventueel mijn therapie ook aan kinderen met verst handicap aanbieden.

Man is vrij woensdag en gaat aan ons huis starten. Na het weekend de stucer gepland.

@amalia wat rot van die aambeien ! Helpt ander eten ? Of zeg ik iets doms ? Heb er geen verstand van.

@uma wat is de reden van het rekken van de voeding ? Drinkt ze veel ?

Ootje drinkt nog veel dat zuuplappie

@rw lekker gewerkt vandaag lees ik en nu nog met zonder zijwielen ;) fietsen

Bij mviool vielen ze eraf en toen fietste hij gewoon door. Later durfde hijweer niet en heefy pas met 6 (??) weer geprobeerd
Amalia, , wat rot!

Uma, tja, ik weet het ook niet. R sliep met 3 weken al door. Overdag gaf ik haar dan wel om de 3 uur, zodat ze nog wel op 6 flessen zat, maar ik ging haar niet 's nachts wakker maken.

RW, oudste hier is 5,5 en fietsen is nog steeds een draaamaaa.

Wat Amalia en Uma zeggen herken ik dus ook niet. Hier al zooooooo vaaaaaaaak aan het oefenen, maar het lukt gewoon niet. Hij kijkt ook overal, behalve daar waar hij kijken moet. Nu is hij motorisch ook behoorlijk onhandig. Misschien dat dat ook meespeelt...

Hahaha,ik wil je niet bang maken, hoor, maar dan weet je in elk geval,dat het niet altijd in 2x klaar is!

Ik ga zo even je verjaardagsfoto's kijken. Leuk! En arme J en die kip...

Viool, hoeraaa, vioolman heeft vrijgenimen en er gaat weer wat gebeuren in vioolhuis! Fijn zeg!

Lekker trouwens zonnebank!

Jee, Sardegna! Lmeisje alweer 9 maanden! Idd een mijlpaal!

Tieger hoe gaat het nu met jou en het werken? Heb je wat meer rust?

Hier alles ok met de AM!

Oudste had zaterdag zijn 1e zwemles! Ging best goed eigenlijk! De eerste keer moest er een ouder mee zwemmen. Tja, weinig keus...dat was ik dus. Op de brief stond, dat je zwemvaardig moest zijn. Whaaaaahaaaahaa, nou ja, ik ben echt een zwemnerd, maar volgens mij ben ikniet door de mand gevallen.
@rikst bleek weer zwemvaardig en heeft daarmee de zwemles van oudste ingeluid ! Hoera!

Nog even over dat fietsen, ja met afgeleid en onhandig zijn is dat dus helemaal niks he ! Dat herken ik zo. De doeners zijn er het best nog in, gewoon de fysieke figuurtjes en dan moet je ook een goed evenwicht hebben vanuit het bekken en dat stabiel houden. Ben benieuwd. KInderen kunnen ook gewoon voelen dat ze het nog niet kunnen.

Ik ga zo maar appels raspen voor Ootje.

Wat eten l meisje en a meisje nu op de dag ?

En S geef jij L meisje bio brood of gewoon standaard ??

Krijgt A meisje al brood ?
Goedemorgen,

RW wat heb jij een leuk weekend gehad! Maar vooral heeft dan mannetje van jou een fantastisch weekend gehad. Mooi hoor.

Amalia wat zul je je onthand voelen zonder die aaiphone. Krijg je nou een een nieuwe of wat?

Wat lastig weer die aambei! Gaat het al wat beter nu we 2 dagen verder zijn? Oftewel, doet de curanol zijn werk?

Uma dat zou idd al heel snel zijn als ze door blijft slapen. Fijn toch! Mijn oudste sliep ook met 3 weken al door, ging prima. Als ze het maar zelf doen vind ik!

Mijn bengeltje krijgt rond 21 uur zijn laatste voeding, en dan komt ie rond half 4 à 4 uur voor een voeding. Soms moet ik dan wakker maken, want als ik hem laat slapen, ben ik bang dat ie om bijv 5 uur komt, en dat ik dan daarna niet meer kan slapen. Dus ik hou die nacht voedingen er nog even in. Voordeel is dat ik 's avonds gewoon op tijd in bed kan liggen.

Rikst ik heb enorm veel bewondering voor je dat je al zo'n lange tijd AM bent. En dan ook nog de eerste zwemles van je oudste. WAt een gedoe zeg!
Over dat fietsen, mijn oudste leerde vorig jaar op vakantie in Italie ineens fietsen zonder zijwieltjes. Toen was ze net 3,5 jaar. Het buurjongentje op de camping had zijn grote fiets mee, en ze wilde er persé op fietsen. Het was nog een grasveld ook, met alle benodigde hobbels. Maar het lukte haar wel ineens. WAt was ik trots zeg!

Ik ga even de foto's op hyves bekijken. Tot later!
wat stoer bengel van je oudste fietsen op grasveld! Kan me voorstellen dat je heel trots was!

rikst meegezwommen lijkt me leuk en fijn dat het goed ging de eerste keer, spannend hoor! Oudste roept steeds dat hij niet naar zwemles wil, hoeft ook nog niet maar hij heeft er dus ook nog helemaal geen zin in, en dat fietsen joh, hier is s ook motorisch niet sterk, het is een denker geen doener. We zien het wel

J is al twee dagen zwaan kleef aan en dan op mamamamamaaa man mag hem niet oppakken dan begint hij te schreeuwen. Natuurlijk heel vleiend voor mij maar wel vermoeiend!

Even tips, ik wil eigenlijk nog een soort draagdoek voor j lijkt me erg handig voor op vakantie, ik heb hem als baby veel gedragen in zo'n gewone lange rekbare doek, maar zoiets is veels te warm nu voor hem hij heeft het snel warm. Wil het liefst hem ook nog dragen aan de voorkant vind ik zo gezellig heeft iemand een idee?
Rw ik had een zelfde soort vraag. Ik wil ootje in voorzitje en in stad dan in een simpele doek, soms zie je van die slens voor op je heup ofzo??

Wat een leuke fiets verhalen allemaal hier !!

Ootje eet lekker van mn pannenkoeken en is gek op yoghurt !
RozeWolk, kijk even op een draagdoekentopic. Je hebt ook verschillende doeken die wat dunner zijn.

Ik heb een hoppediz, die bevalt goed. Is gewoon een geweven doek, kun je mee buik- en rugdragen, en je zou er ook een knoop mee kunnen doen dat je J meer op je heup draagt.

Vanmorgen naar het cb geweest, voor de spraak van middelste. Beetje een tegenvaller, had van de cb-arts meer een bevestiging (of niet) gekregen dat het inderdaad afwijkend is hoe ze praat. Maar we hebben wel een verwijzing gekregen voor de logopedist, dus via de huisarts maar contact opnemen.

Verder vandaag een dagje vrij, even lekker relaxen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven