A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Thee, alles oke bij jou? Neem ff aan dat iedereen dat verhaal van Alphen meegekregen heeft?

Ik heb een soort van collega in Alphen wonen (bedrijf waar wij nu heel veel mee samen werken en samen in pand hebben gezeten voorheen), die heb ik gesmst uren geleden, maar nog geen reactie. Het is echt al tijden geleden dat ik hem gesmst heb, dus hopelijk heeft hij inmiddels een ander nummer of gewoon telefoon uitstaan, maar geeft me wel een onbehaaglijk gevoel.

Wat een drama zeg. Ik ken dat winkelcentrum goed, ongelooflijk echt dat dit gebeurd is, onwerkelijk.
Ja, gewoon te bizar. Zoiets lees je altijd, dat het elders gebeurt, nu gewoon in de buurt
Later is nu
Hoor net via via dat collega oke is, hij was daar en ging om 12 uur weg... jemig zeg.
Las net in topic hierover dat Thee er heen zou gaan, maar eerst even sigaretje heeft gerookt en toen de winkels niet meer inmocht. Bizar, nog meer bizar, hoe roken ineens goed kan zijn voor je gezondheid

Thee
Later is nu
Jeeee, wat een geluk thee (en idd, dat roken je dan ineens behoedt voor eventueel onheil, bizar). Poeh hee, geluk hebben!!
Ach lieve tweeling, jij smst mij over Alphen terwijl je zelf net dit hebt meegemaakt

Ik kreeg eerder vanavond een sms van tweeling over 'hier' en gaf aan dat ik hier nog even zou posten. Ondanks, voor mijn gevoel steeds sterker door het oog van de naald, is hier alles ok en daar ben ik, hoe triest het verder ook is, dankbaar voor.

Dee en tweeling, jullie weten vast nog wel waar we 2 (?) jaar geleden met mijn verjaardag zijn wezen lunchen. De schoten zijn precies links en rechts vanaf die lunchroom gelost. Ik ken het pad, de route, kom er bijna wekelijks. Ik ga er zeker niet vanuit dat ik dan tot de slachtoffers had behoord/kunnen behoren maar wel van dat je dan iets meemaakt dat niet meer van je netvlies afraakt.

Bij de winkels hier vlak naast mijn flat (50/60 meter) is het winkelcentrum ook ontruimd en zijn de bewoners tot minimaal morgen uit huis geplaatst.

Heb Lief gelukkig wel gesproken,die belde nadat ie mijn voicemailberichtje had gehoord.

En ik was nog wel van plan vandaag dit topic helemaal door te lezen, sorry dat het er ng niet van gekomen is. Heb vooral nieuws 'gelaafd'.

Dee, bedoel je zakenrelatie V?

Tweeling, ik ben maandag/woensdag bij Lief (en natuurlijk maandag ons uitje in jullie stad), hoop je donderdag of zo te mailen, o.a. over 'nieuws' m.b.t.onze laatste meet.

Ga nu slapen, maar zal morgen extra kaarsje voor jou branden!
Jee Thee, wat een drama! Ik dacht later dat ik jou ook had kunnen smsen maar was even niet in me opgekomen omdat ik zo in beslag genomen werd door "collega" (nee, niet V, weet even zo snel niet wie je daar mee bedoelt).

Twin dacht nog dat het in het winkelcentrum was geweest waar wij toen geweest zijn en ik was ervan overtuigd dat het daar niet was. Sprak andere collega, en ik zei "nee, het is daar en daar" en hij dacht van niet. Hadden Twin en hij het toch goed. Hoe dan ook, die plek kan ik me ook nog levendig voor de geest halen. Is alles goed met Freak ook?

Moet even posten, want kan niet terug lezen want zie dan steeds de eerste berichten van dit topic.

Ik dacht dat je vandaag hier zou zijn, zei ik al tegen Twin vanavond, dus hopelijk veilig, maar verkeer gelezen, het is dus maandag pas.
Slaap lekker hopelijk
Ja heb gelukkig goed geslapen. Als een blok zelfs. Ok, zal mede door (natuurlijke) slaapmedicatie en wijntjes zijn gekomen maar werd vroeg en fris en fruitig wakker.

Vanavond is er een avondwake bij het winkelcentrum waarbij iedereen verzocht wordt een kaars mee te brengen. Weet nog niet of ik ga.

Op dit moment worden de auto's in de div. parkeergarages vrij gegeven, in die garage nog wel onder politiebegeleiding.

Dee, ik mail of sms je de naam die ik bedoel nog wel.
En oh tweeling, geen idee waarom mijn antwoord smsje er zo lang over heeft gedaan om bij jou binnen te komen...
Ik hoor het wel Thee.

Ben je naar de avondwake?

Had het er vanmiddag met Twin nog over, je hebt echt zo'n geluk gehad! "Slechts" getuige zijn is al enorm traumatisch natuurlijk, gelukkig is dat je allemaal bespaard gebleven, hoewel het idee van daar net kunnen zijn je natuurlijk ook niet in de koude kleren gaat zitten (wat een rare uitdrukking zeg).
Ja Thee daar hadden we het hier thuis ook nog over dat je een hele goede beschermengel hebt!

Gelukkig dat je goed hebt kunnen slapen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Moet even mijn posting van 'het' topic terugzoeken, dan c/p ik het naar hier. Het was een indrukwekkende wake.
Ben weer thuis en ben 'blij' dat ik toch gegaan ben.

Het was drukker dan ik had verwacht, veel drukker. Geen idee hoeveel mensen maar volgens mij stond het in het hele stuk wel 30 rijen dik.

Paar, voor mij, emotionele momenten.

Lopend vanaf mijn huis komen zo'n 100 meter vanaf het winkelcentrum voet- en fietspaden bij elkaar en zo werd de stoet van alle kanten steeds groter. Kippenvel.

Via omweg (want de ene kant (parkeergarage-ingang/de Bron) was geen doorkomen aan.

Uiteindelijk stond ik bij het 'witte muurtje' (trap uitgang AH en veel in beeld geweest), naast de grote camera;s van NOS.. Sprekers stonden 'verkeerd' opgesteld volgens velen. Bij de verhoging naast waar ik stond hadden bijna alle mensen volgens mij de sprekers ook kunnen zien.

Emo 2: naast mij, groepje vrienden, denk 14 tot 16 jaar. Stoer uiterlijk, allemaal een kaars aan. Een wendt zich af van zijn vrienden en blijft maar tranen vegen. Tussendoor donkere zonnebril op. Mevrouw naast mij gaf hem een zakdoek. Zijn bril ging af en blijkbaar had hij het idee dat huilen idd niet erg is. Er ontspon zich een gesprek en zo ik begreep waren zowel een dodelijk slachtoffer als een gewonde vrienden van hem. Daarna heb ik hem gevraagd mijn kaars aan te steken, dat vond hij wel fijn geloof ik.

Emo3: de 1e toespraak met hulde aan alle medewerkers van alle winkels die met gevaar voor (en bekopen van) eigen leven probeerden mensen te helpen. Dat applaus dat toen kwam ging me door merg en been.

Toen kwam er een oproep om naar de grote bloemen/kaarsen plaats te gaan (denk buurt ingang parkeergarage) maar alles bleef stilstaan.

Vervolgens ontstond er spontaan een 2e kaarsen-zee op 'het witte muurtje'. Daar heb ik mijn kaars ook gezet. Naast de politie op dat stuk, enkele jongeren die steeds de kaarsjes die uitging opnieuw aanstaken.

Net hier bij vlak bij mijn flat nog even met 2 agenten staan praten (dienst vanochtend 8 uur gestart) en m'n complimenten overgebracht voor hoe alles gegaan is vanaf gistermiddag.

Ik ben niet geboren/getogen Alphense. Woon hier deze maand 23 jaar en 9 april blijft in mijn geheugen, zoals dat voor de Enschede-mensen 13 mei blijft.

En ja Dee, ik heb oprecht geluk gehad en dat is gezien aankomst daar en mijn moeder bellen na afloop echt een kwestie van minuten geweest. Ben echter wel blij dat ik gegaan ben, al vind ik dat lastiger alleen.

Gelukkig morgen naar Lief, zowel ons uitje als minder online, is even beter voor me.

voor alle betrokkenen
Thee tranen hier. Wat indrukwekkend!

Jas Timba, kan helaas niet los ik zou 'm zo ophalen, maar ik weet natuurlijk niet of je zoiets zoekt. 't Is een allemansvriend en kan met kinderen, dus ook bij familiebijeenkomst, denk ik dan.
Later is nu
Thee wat een bijzondere en indrukwekkende posting. Ik had het vannacht nog gelezen en kon toen gewoon nog niet reageren, maakte veel indruk op me. Dapper dat je toch alleen gegaan bent.
Ah lief Dreamer dat je meedenkt maar Timba is niet het soort hondje dat we zoeken. Dat is wel een heel groot verschil met Bo.

We zitten te denken aan een langharige teckel of een engelse cocker spaniel. Maar we weten zo weinig van dat soort honden en of ze werkelijk bij ons zouden passen. Maf is dat dat we na bijna 14 jaar hond dan zo onzeker zijn.

En ook, we hebben een hondje gezien maar is een teefje. Help, ik heb nog nooit met een teefje te maken gehad, ken alleen reuen die overal vrolijk de poot tegen optillen.

Het is echt jammer dat het met die Cavalier king charles zo mis gegaan is tijdens het fokken en dat, las ik ergens, alle hondjes in Nederland van dat ras maar van 4 hondjes afstammen. Dus heel veel erfelijke problemen. Zijn schattige hondjes om te zien maar als je vooraf al weet dat bijna al die hondjes ondraaglijke pijn hebben vanwege dat hun schedel te klein is voor hun hersenen, echt zielig.
haha, een langharige teckel is nog wel weer wat kleiner dan Timba hoor Of gaat het om het haar? Zo gezien de Engelse Cocker.

Ik zag in het asiel ook nog een Cavalier King Charles, maar ernstig verwaarloosd met huidproblemen. Zag er niet zo mooi uit, maar dat zegt niets, natuurlijk.

Ik zag Timba gewoon en was zélf verkocht.. maarja.. ik mag niet nog één, dus probeer 'm aan jou kwijt te raken
Later is nu
Hahaha grappig dat je zelf helemaal verkocht was!

Ik weet dat een langharige teckel kleiner is, eh... hoe leg ik het goed uit, ja gaat om hoe de koppies eruit zien, aaibaarheidsfactor (alhoewel ik besef dat dat voor iedereen weer verschillend is en werkt!) en het feit dat het toch jachthonden zijn, zowel teckel als de cocker spaniel. Moeilijk om precies uit te leggen wat ons er in aanspreekt. Eigenlijk zouden we het allerliefst weer een heidewachtel willen maar vanwege mijn reuma is dat gewoon niet handig en niet slim. En ook al heb je de hond goed onder appèl, dan nog blijven dat hele sterke honden. En maakt nogal verschil of er 28 kilo aan de lijn trekt of 14 kilo of in geval van teckel nog veel minder.
Ach misschien doen we ook wel te moeilijk. Bo kwam destijds gewoon. Mijn vader meldde destijds dat hij een pup mocht uitzoeken (vanwege het uitlenen van zijn dekreu) en niet wist wat hij er mee moest. Tja, ik wist wel wat ie er mee kon doen.

Nu verdiep ik me er misschien veel te veel in. Aan de andere kant misschien wel logisch omdat we een heel ander ras krijgen als dat ik van huis uit gewend ben en blijkbaar kost (me) dat toch even tijd. Vriend vindt alles lief en schattig en oekiepoekie.
Wat een kippenvel verhaal dat je gelukkig net te laat bij het winkelcentrum was, en ook die herdenking, wat ontzettend ontroerend moet dat geweest zijn.

Ik hoop dat je bij lief een beetje tot jezelf kunt komen

Snap het ook niet van dat smsje, had je soms ook nog gebeld? Ik zag verschillende oproepen maar geen naam erbij.

Ik stem voor een langharige teckel Jas
.
Dank voor de lieve woorden en knuffels
.
quote:tweeling schreef op 11 april 2011 @ 22:59:

Ik stem voor een langharige teckel Jas
Goed, ander onderwerp. Ik kreeg zo straks een mailtje met daarin het volgende:

"Op zeer korte termijn is een richtlijn van de Europese Unie op komst die ervoor gaat zorgen dat alternatieve, natuurlijke medicijnen en kruidengeneeskunde niet meer voorhanden zullen zijn (dus ook niet voor dieren!). Er wordt zelfs gesproken over een verbod op geneeskrachtige kruiden kweken in eigen tuin.

Dat betekent dat er alleen nog reguliere medicijnen te krijgen zullen zijn met alle chemische ingrediënten en toxische bijwerkingen van dien. Hier wordt al jaren voor gelobbyd door de farmaceutische industrie, die hier uiteraard miljarden aan verdient. Als je klikt op de volgende link http://www.savenaturalhealth.eu/, wordt duidelijk uitgelegd wat er aan de hand is, hoe ongelooflijk urgent dit is (30 april a.s.!) en kun je de petitie tekenen."

Zou toch wat zijn hè, dat we zelf niet meer mogen beslissen wat we in de (kruiden)tuin zetten! Ben net zelf peterselie en basilicum aan t kweken, peterselie is een natuurlijk antibioticamiddel, dat zou dan straks niet meer mogen? En dan verdwijnen er opeens allerlei natuurlijke geneesmiddelen?

Zomaar verbieden wat er al honderden jaren aan geneeskrachtige kruiden zijn?

Pffff.
Persoonlijk heb ik altijd meer het idee dat dat soort mailtjes spam zijn, Jas. En natuurlijk reclame voor de site, die in het mailtje genoemd is.

Niet echt mooi weer hier, bah.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven