witte broek
maandag 11 april 2011 om 16:27
Ik draag mijn (nieuwe) witte spijkerbroek al zeker twee/drie weken (niet non-stop trouwens )
Ben wat beperkt met m'n zwangerschapskleding en die spijkerbroek zit gewoon prettig. Helemaal niet bij stil gestaan of dat mode-technisch al zou kunnen.
Maar doe hem meestal alleen aan als de zon volop schijnt.
Ben wat beperkt met m'n zwangerschapskleding en die spijkerbroek zit gewoon prettig. Helemaal niet bij stil gestaan of dat mode-technisch al zou kunnen.
Maar doe hem meestal alleen aan als de zon volop schijnt.
maandag 11 april 2011 om 16:30
Heb van het weekend idd ook behoorlijk veel mensen al in een korte broek met slippers en een hempje zien lopen, moet iedereen zelf weten maar ik vind het lichtelijk overdreven. Was heerlijk weer maar vond het zaterdag nog behoorlijk fris op het terras en dat met spijkerbroek, laarzen en een colbertje aan.
maandag 11 april 2011 om 16:38
Jahoor, als het mooi weer is draag ik gerust een witte broek
Waarom zou het te vroeg zijn? Bij mij hangt het van de hoeveelheid zon af geloof ik en die was er van het weekend in overvloed! Heb er dus niet eens bij stil gestaan dat het misschien "niet zou kunnen" - zou ook echt niet weten waarom niet!?
Een witte broek is ook leuk in de winter, met lichtgrijze laarzen bijvoorbeeld. Erg mooi!
Waarom zou het te vroeg zijn? Bij mij hangt het van de hoeveelheid zon af geloof ik en die was er van het weekend in overvloed! Heb er dus niet eens bij stil gestaan dat het misschien "niet zou kunnen" - zou ook echt niet weten waarom niet!?
Een witte broek is ook leuk in de winter, met lichtgrijze laarzen bijvoorbeeld. Erg mooi!
maandag 11 april 2011 om 16:46
maandag 11 april 2011 om 17:03
maandag 11 april 2011 om 18:12
Het kan best, als het lekker weer is.Ik heb geen idee wat voor weer het is in nl. maar hoor iedereen over heerlijk, warm weer dus ik denk dat je daar gewoon naar moet kijken. Is het warm en zonnig, prima!
Zit zelf nu in Las Vegas en hier is het nog best frisjes helaas. Maar goed, kom net uit de sneeuw in Bryce canyon dus dit is al een hele verbetering. Heb wel een witte broek bij, maar doe hem nog maar niet aan hier haha!!
Zit zelf nu in Las Vegas en hier is het nog best frisjes helaas. Maar goed, kom net uit de sneeuw in Bryce canyon dus dit is al een hele verbetering. Heb wel een witte broek bij, maar doe hem nog maar niet aan hier haha!!