Geld & Recht alle pijlers

ww uitkering

12-04-2011 09:32 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik stel deze vraag niet voor mijzelf, ben zelf aan het werk.

Maar mijn parnter heeft een ww uitkering, en eerst zagen we altijd elke week de weekbedragen erbij komen op de site werk.nl gegevens inzien. Nu is is dit ineens gestopt , je ziet wel de vorige weken allemaal maar vanaf de laatste betaling niets, nu hebben ze vaak een storing, vraag me af of meer mensen hier last van hebben.. vind het namelijk een beetje raar.
niemand ?:(
bel anders even met de instantie waarvan hij de uitkering krijgt.
Ja hij heb ik geprobeerd voor m vanmorgen, maar mijn abo geeft aan dat ik geen 0900 kan bellen:S weet niet waarom maar krijg dat tehoren als ik bel......
Ja hij heb ik geprobeerd voor m vanmorgen, maar mijn abo geeft aan dat ik geen 0900 kan bellen:S weet niet waarom maar krijg dat tehoren als ik bel......
dan mail je ze
En waarom zoekt je partner dit niet zelf uit?
ze hebben geen mailadres uwv, waarom mijn partner dit niet zelf uitzoekt, omdat hij doodziek op bed ligt
Wat kun je zelf bedenken om een antwoord te krijgen?
Pffff, ik vroeg gewoon of meer mensen storingen hadden met het inzien van hun gegevens, je kan je weekbedragen zien en ik vroeg mij af of dit alleen bij ons zo was dat het niet meer aaangevuld werd, of dat andere ook last hadden van een storing..Ik vraag dus geen antwoorden , in de zin van wat moet ik doen? ik vraag of meer mensen er last van hebben....
Er is een storing.
Dankjewel Jalisa, jij hebt er dus ook problemen mee? kwa weekbedragen en gegevens inzien
quote:Butterfly14 schreef op 12 april 2011 @ 10:00:

Pffff, ik vroeg gewoon of meer mensen storingen hadden met het inzien van hun gegevens, je kan je weekbedragen zien en ik vroeg mij af of dit alleen bij ons zo was dat het niet meer aaangevuld werd, of dat andere ook last hadden van een storing..Ik vraag dus geen antwoorden , in de zin van wat moet ik doen? ik vraag of meer mensen er last van hebben....Je hebt een vraag en er worden allemaal suggesties gedaan om achter het antwoord te komen, alleen worden deze allemaal afgewimppeld omdat dat niet mogelijk is. Ik probeer je alleen maar te helpen, omdat je blijkbaar dringend om het antwoord verlegen zit als je binnen 15 minuten als vraag of niemand het weet.
hier staan overigens contact gegevens ( mail en 0800 nummer )contact
Ik heb nog niet zo lang ww. Er staat dat er geen gegevens beschikbaar zijn maar ik heb wel al 2 weken betaald gekregen.

Ik wilde net mijn werkmap openen en toen kreeg ik de melding dat werk.nl in storing was.
Ik heb een vraag omtrent of iemand ook weleens inlogt en ook ziet dat er iets niet klopt op de site, of er op jouw ww pagina ook storingen zijn.. Ik vraag niet of ik nou moet bellen of mailen, dat snap ik zelf wel.. alleen 0900 pakt tie niet en mailen kan niet via de website ze hebben namelijk geen mailadres... Het is maar hoe je de vraag leest...
Butterfly, reageer je altijd zo defensief als iemand je wil helpen?
Ik moet het uwv nummer zelf bellen, kreeg een 0900 nummer door voor vragen over betalingen.... dus waar is dat 0800 nr van dan? Ook van uwv?
van werk.nl
ja nee moet het nr draaien van uwv werknemers 0900 9294..op dat 0800 nummer geven ze geen info omtrent betalingen. Maar toch lief van je dat je het opzoekt..dankjewel
Dat google he... dat is toch wel zo'n geweldige uitvinding

alternatief nummer UWV
er is een site 0900prepaid volgens mij.

En die zet 0900 nummers om in gewone netnummers.

Daar heb ik het uwv ook wel eens mee gebeld.
quote:Butterfly14 schreef op 12 april 2011 @ 09:57:

waarom mijn partner dit niet zelf uitzoekt, omdat hij doodziek op bed ligtZiek of om een andere reden niet in staat om te bellen.
Je kunt bij UWV werkbedrijf gratis bellen naar 0900-9294
En je had het over weekbedragen, bedoel je niet een ziektewetuitkering dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven