Rijles!!

30-03-2009 21:24 2967 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle lessers verzamelen!

Op deze topic kunnen we ons ei kwijt over alles wat met (rij)lessen en theorie te maken heeft

Ik trap af met mijn ervaringen van vanmiddag.

Arrg wat was dat een hel!

De motor is wel 10 keer afgeslagen,stond zelfs midden op de weg stil.

Ik en de koppeling zijn nog geen goede vrienden

Gelukkig gaat het met theorie wel voortvarend

xx
JJ, je kunt het, veel succes!
Er wordt geduimd!!!
quote:Ruza schreef op 11 april 2011 @ 19:44:

Huh? Mamalief, je auto verkocht? Maar huh? Auto verkocht om rijlessen te betalen. Ik snap m niet

Ik had nog een auto van mijn man, die had ik gehouden omdat ik wel even snel mijn rijbewijs zou halen.

Na vier jaar dacht ik dat het er niet meer van zou komen en zette ik hem te koop.

Net de dag dat ik mijn intake-les had, issie verkocht.

Zo zit dat dus

JanneJip, succes!
Ik heb nog steeds verkrampte spieren va de schrik van gister, ik hoop dat ik morgen weer durf te rijden...

Baal ook behoorlijk van dat extra geld en van het feit dat de instructeur me er niet even op gewezen heeft.

Maar ja, niks aan te doen en ik moet nu wel doorgaan anders is het helemaal zonde van het geld.
Ben aan het duimen!!
Mamalief, als je straks je rijbewijs hebt denk je echt niet meer aan het geld. Je kan stoppen, maar dan is het al helemaal weggegooid geld. Een rijbewijs halen is nu eenmaal vrij prijzig, maar straks kan je wel overal naartoe wanneer jij dat wil en ben jij een veilige bestuurder omdat je voldoende lessen hebt genomen. Ik heb ook veel lessen gehad, maar heb het zo goed geleerd van mijn instructeur. Gister moest ik daar nog aan denken, ik moest in zo'n onrustig toestand rijden en was zo blij dat ik alles op de automatische piloot kon en het verkeer gewoon goed begrijp. Aan het geld van al die lessen denk ik niet meer.

JanneJip is bijna klaar!
Helllllup, ik heb morgen examen voor de 5de keer....

En er zit zoveel in mijn hoofd. Vooral, wat als het weer niet lukt.

Maar goed denk ik maar niet aan. Ik ga het nu gewoon halen.
Jaaa jannejip veel succes!

Ben benieuwd hoe het is gegaan!

@zusjevos; was jij nou degene die van schakel naar automaat was gegaan? Hoop voor je dat dit keer met BNOR het beter gaat

Ik heb morgen weer mn eerste rijles sinds de 2e keer zakken, ben benieuwd.
quote:zusjevos schreef op 12 april 2011 @ 11:05:

Maar goed denk ik maar niet aan. Ik ga het nu gewoon halen.

Inderdaad!!! Heel veel succes! Alle tips heb je vast al tig keer gehad, laat het maar over je heen komen. Je ziet wel hoe het loopt, je kan inmiddels wel rijden en anders deed je geen examen!

Hoe laat moet je op? Het duimen op dit topic werkt vaak erg goed
Rijbewijs halen is nu al mijn beste investering ooit.

Zusjevos... als het weer niet lukt? Dan ga je gewoon nog een keer. Maar dat is nu helemaal niet aan de orde. Hoe laat moet je? Succes alvast.
...
Gehaald!!!
GEFELICITEEEERD! :D
Om 8.45 van huis opgehaald, uurtje nerveus maar foutloos gereden. Gelukkig nog een stukje snelweg, daar had ik namelijk nog veel respect voor. Nou, tegen 9.30h waren we bij onze "CBR", waar de Prüfer al klaar stond. Even een beetje plassen en een boterham naar binnen geschoven, en toen begon de pret.

Paar vragen beantwoord over lichtknopjes (erg simpel) waarop de Prüfer zei: goed, de helft heb je al gehaald. Een erg aardige op je gemaksteller dus. Verder de boodschap dat ik moest zeggen als ze te veel lulden. Weet niet waar ze het over gehad hebben, bij het tussenstukje bla van de caravan was ik al afgehaakt, wij reden onze rondjes, reed een plotselinge regenbui in en was wat laat met de ruitenwissers, vergat een keertje richting aan te geven (in stilstand, dus niet heel gevaarlijk), fileparkeren was ook niet superstrak. Verder gewoon veilig gereden, niet te snel, niet te langzaam. Twee keer motor afgeslagen. En toch... Was het allemaal zeker genoeg en kreeg ik mijn kaartje!

Zit dus nu bewonderend te kijken naar mijn eerste echte rijbewijs, erg cool dat je die hier gelijk meekrijgt!!!

(En toen stond ik ver buiten de stad, op het terrein van de CBR, en ontdekte dat ik niet thuis werd gebracht, hahahaha!)
Jeeej! Dankje Atelier!
GEFELICITEERD!!!!! Wat leuk voor je. Geweldig, JJ!
*Zit te stuiteren op stoel*

Had een klein traantje in mijn ooghoek, vond het zó spannend! Maar zowel rijleraar als Prüfer waren superaardig en relaxed, die hebben er echt alles aan gedaan (ik ook ). Wel de bemerking: "Ik kan me voorstellen dat je wel eens nog beter hebt gereden?!" Haha. Ehm... Ja .
Gefeliciteerd geslaagden!

Inderdaad. Ik ben gestopt na 35 lessen.

4 jaar daarna opnieuw begonnen. Na 53 lessen en 3 examens overgestapt op automaat. Daar 4 weken geleden ook voor gezakt. En nu dus BNOR examen. (Kosten 5000 euro)

Ik probeer niet te denken. Wat nou als. Maarja stiekem doe je dat toch. Kosten ben ik beu. Ik draag al die maanden al een last op mijn schouders. Meer lessen heeft geen effect. Ga alleen maar dingen fout doen die ik eerst goed deed. En ik ben bang dat vaker opgaan niks meer uitmaakt. Ik word er alleen maar gestresster van. Alleen ja voor mij werk is rijbewijs eigenlijk toch wel nodig.

Maar goed ik moet nog examen doen morgen om 10 voor 3. En dat gaat gewoon lukken. Waarom niet. Autorijden kan ik. Daar ben ik van overtuigd.
Gefeliciteerd Janne Jip!!!

Maarre... niet thuisgebracht? Das lullig.

Ook geen nieuwe auto kado zodat je zelf naar huis kon rijden?

Wat een slechte service zeg
Ik ga er ook gewoon maar niet aan denken dat deze grap me ¤140 per week kost, ik ga gewoon door totdat ik het heb en dan betaal ik in 1 keer de achterstallige kosten zonder er bij na te denken.

Met internetbankieren doet het toch minder zeer dan wanneer je het contant moet geven.

Ik hoop dat ik het 9 mei gewoon haal.

En anders zien we dan wel weer
quote:JanneJip schreef op 12 april 2011 @ 11:51:

Jeeej! Dankje Atelier!ooh wacht ik zit te lezen, jij hebt in duitsland gelest od niet?
quote:JanneJip schreef op 12 april 2011 @ 11:51:

Jeeej! Dankje Atelier!ooh wacht ik zit te lezen, jij hebt in duitsland gelest of niet?
ik was zo enthousiast dat ik m 3 keer heb neergezet ;)
Het gaat goedkomen Zusjevos
Van harte gefeliciteerd JanneJip! Als ik jou was, zou ik m inlijsten =D

Ik had net weer een les en die ging best goed volgens mij dus dat is wel fijn met het examen in zicht ; )

mamalief en zujevos, het gaat jullie vast wel lukken, veel succes in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven