Het theehuis
dinsdag 8 januari 2008 om 20:29
Respect Pep voor je huis schoonmaken met Wup! Hopelijk slaapt tie en lekker dat je vanavond wat kan doen ook al wil je vast hangen....enne wanneer ga je over al enig idee??
Verder nog niet bijgelezen behalve dat leuke man er niet is bij Inad en Kess supergoed nieuws heeft...langzaamaan bijlezen!
Nesta ziek zlieg, hoge koorts, hangen, hoesten als een zeehond, niks aan
Verder nog niet bijgelezen behalve dat leuke man er niet is bij Inad en Kess supergoed nieuws heeft...langzaamaan bijlezen!
Nesta ziek zlieg, hoge koorts, hangen, hoesten als een zeehond, niks aan
dinsdag 8 januari 2008 om 20:36
dinsdag 8 januari 2008 om 20:56
Slim, die fruitvliegjes!
Ik heb het brood er niet uit zien komen, maar wellicht dat het er intussen allang uit is. Heb gisteren nog wel even de huisarts gebeld en die zei dat het geen kwaad kon, omdat brood tot nat en en zacht wordt. Het zou er dus vanzelf wel uit komen.
Heb weer flinke bende op mp gezet. Ben trots op mezelf.
Arme Nesta! Is hij erg hangerig?
Ik heb het brood er niet uit zien komen, maar wellicht dat het er intussen allang uit is. Heb gisteren nog wel even de huisarts gebeld en die zei dat het geen kwaad kon, omdat brood tot nat en en zacht wordt. Het zou er dus vanzelf wel uit komen.
Heb weer flinke bende op mp gezet. Ben trots op mezelf.
Arme Nesta! Is hij erg hangerig?
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 8 januari 2008 om 20:59
Eowynn noteert voor de toekomst *brood in neus kan géén kwaad*
Goed Kess, sollicitatiegesprek!
Cool! Ik kreeg alleen ontvangstbevestiging vandaag Luiers idd Etos. Broekjes heb ik soms, nu weer omdat Juna steeds 'broek uit' roept en dan op het potje gaat zitten. Ik vind ze wel handig, Eowman vindt ze vreselijk.
Is het handig om voor Juna gewoon ondergoed te kopen omdat ze toch echt met het potje gaat stoeien?
Goed Kess, sollicitatiegesprek!
Cool! Ik kreeg alleen ontvangstbevestiging vandaag Luiers idd Etos. Broekjes heb ik soms, nu weer omdat Juna steeds 'broek uit' roept en dan op het potje gaat zitten. Ik vind ze wel handig, Eowman vindt ze vreselijk.
Is het handig om voor Juna gewoon ondergoed te kopen omdat ze toch echt met het potje gaat stoeien?
dinsdag 8 januari 2008 om 21:34
dinsdag 8 januari 2008 om 21:49
Vishje, Slaap lekker
House was weer heeeeerlijk, en de serie zelf ook
Wat een hufter, hahaha. Relatie met House in niet te doen volgens mij, maar gewoon alleen voor af en toe stomende sex zeg ik jaaaaa
Kess, wat leuk zeg!! Ben benieuwd. Klinkt als hele leuke baan
En Eow ook trouwens, ben benieuwd naar je reactie op Diri's vraag.
Diri, beterschap voor zieke Nesta zieke kindjes zijn zielig.
Eow, voor Juno. Zwaargewichtje
House was weer heeeeerlijk, en de serie zelf ook
Wat een hufter, hahaha. Relatie met House in niet te doen volgens mij, maar gewoon alleen voor af en toe stomende sex zeg ik jaaaaa
Kess, wat leuk zeg!! Ben benieuwd. Klinkt als hele leuke baan
En Eow ook trouwens, ben benieuwd naar je reactie op Diri's vraag.
Diri, beterschap voor zieke Nesta zieke kindjes zijn zielig.
Eow, voor Juno. Zwaargewichtje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 8 januari 2008 om 21:53
Hij hoest ook zo hard, ben ik ook weer zenuwpees, vind ik altijd eng als ze zo hard hoesten bleggghhhh...
Ja Inad ik ben ook nieuwsgierig naar antwoord op mijn vraag
Pepje rustig aan, Pep jezelf maar beetje op (oooooooooooh ben zo funnybunny) enne nog wat opgeschoten?
Kijk nog steeds geen House, is te errug, ben hiploze mam
Ja Inad ik ben ook nieuwsgierig naar antwoord op mijn vraag
Pepje rustig aan, Pep jezelf maar beetje op (oooooooooooh ben zo funnybunny) enne nog wat opgeschoten?
Kijk nog steeds geen House, is te errug, ben hiploze mam
dinsdag 8 januari 2008 om 22:01
Ja, dat hele harde hoesten is naar. Als het klinkt alsof ze de boel onder gaan braken.. Misschien weten ze nog niet zo goed hoe ze de kriebel anders kwijt moeten raken en 'overdrijven' ze daarom de hoest een beetje?
Geef je em iets? (in de zin van hoestdrank ofzo)
Ik kijk nu nieuwe politieserie met Eva Long eh Longorrr - die van Desperate Housewifes
Geef je em iets? (in de zin van hoestdrank ofzo)
Ik kijk nu nieuwe politieserie met Eva Long eh Longorrr - die van Desperate Housewifes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 8 januari 2008 om 22:03
Aaaah arme Nesta zo ziekjes Zal wel moeilijk slapen worden dan voor jullie met dat geblaf
Juno yeah baby! (helegaar vergeten )
Haai Vish, baai Vish!
Wazzie lekker Inad? Ik vinnum ook zo spánnund
Zo, m`n elektrische deken staat aan en ik drink nog een bakkie thee en dan naar bed. M`n rug is fokked op maar dat had ik kunnen verwachten. Ben benieuwd hoe het morgen is
Ik heb best wat kunnen doen gelukkig; woonkamer en slaapkamer zijn in principe in ordnung (alleen ramen lappen nog, bluh). En in de slaapkamer dus iets of wat op de vloer keilen. Hele huis is gestofzuigd, zelfs de trap en halletje beneden *applaus voor meselluf*. Ik moet nog doen: keuken, badkamer, toilet en berghok.
Ik heb geconstateerd dat ik toch iets voor de ramen in de woonkamer moet hangen; iedereen die voorbij kwam keek met verbazing omhoog dat er licht brandde en wat ik dan wel niet aan het doen was
Buurman kwam zich semi-voorstellen. Aardige gozer, in geen geval relatiemateriaal
Nu even snel naar NS!
Juno yeah baby! (helegaar vergeten )
Haai Vish, baai Vish!
Wazzie lekker Inad? Ik vinnum ook zo spánnund
Zo, m`n elektrische deken staat aan en ik drink nog een bakkie thee en dan naar bed. M`n rug is fokked op maar dat had ik kunnen verwachten. Ben benieuwd hoe het morgen is
Ik heb best wat kunnen doen gelukkig; woonkamer en slaapkamer zijn in principe in ordnung (alleen ramen lappen nog, bluh). En in de slaapkamer dus iets of wat op de vloer keilen. Hele huis is gestofzuigd, zelfs de trap en halletje beneden *applaus voor meselluf*. Ik moet nog doen: keuken, badkamer, toilet en berghok.
Ik heb geconstateerd dat ik toch iets voor de ramen in de woonkamer moet hangen; iedereen die voorbij kwam keek met verbazing omhoog dat er licht brandde en wat ik dan wel niet aan het doen was
Buurman kwam zich semi-voorstellen. Aardige gozer, in geen geval relatiemateriaal
Nu even snel naar NS!
dinsdag 8 januari 2008 om 22:09
Tussikind ken ik nie was da??? Heb wel van die homeopatische druppels, die lijken te werken.
Oh Inad het is dus wel herkenbaar met dat hoesten, gelukkig...denk altijd dat alleen Nesta zo blaft en dan bijna braakt, nu weer gerustgesteld!
Haha dat zou een bak zijn Eow, wie weet!
Pep autsj rug fokked op, nu maar even rustig aan dan en ramen kunnen altijd nog ...wanneer ga je erin denk je? Heb ik gemist....
Goed bezig en nu lekker slapen jij, heb je verdiend. Vind echt gaaf jij en een huisje en gordijnen geen overbodige luxe dus of leuk plakplastic
Ga zo naar bedje, trusten alvast!
Oh Inad het is dus wel herkenbaar met dat hoesten, gelukkig...denk altijd dat alleen Nesta zo blaft en dan bijna braakt, nu weer gerustgesteld!
Haha dat zou een bak zijn Eow, wie weet!
Pep autsj rug fokked op, nu maar even rustig aan dan en ramen kunnen altijd nog ...wanneer ga je erin denk je? Heb ik gemist....
Goed bezig en nu lekker slapen jij, heb je verdiend. Vind echt gaaf jij en een huisje en gordijnen geen overbodige luxe dus of leuk plakplastic
Ga zo naar bedje, trusten alvast!
dinsdag 8 januari 2008 om 22:13
Bij plakplastic krijg ik vuiniszakken-op-de-ramen associatie (maar ik ken het wel hoor, is leuk ook)
Wanneer erin weet ik nog niet Dier. Ik denk volgend weekend ofzo. En dan in de loop van volgende week al zoveel mogelijk spullen zelf daarheen rijden. Ik heb vandaag broertje gebeld en die komt graag meehelpen overhuizen maar weet niemand om mee te helpen En de wasmachine en droger (om maar wat te noemen) krijgen we echt niet met z`n 2 dat steile rottrappetje op
Wanneer erin weet ik nog niet Dier. Ik denk volgend weekend ofzo. En dan in de loop van volgende week al zoveel mogelijk spullen zelf daarheen rijden. Ik heb vandaag broertje gebeld en die komt graag meehelpen overhuizen maar weet niemand om mee te helpen En de wasmachine en droger (om maar wat te noemen) krijgen we echt niet met z`n 2 dat steile rottrappetje op
dinsdag 8 januari 2008 om 22:20