Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Poll, check. 100% unanieme uitslag!

Ik wil House kijken! Houseee. Ik mis em
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vergeten wekker te zetten is typisch zo`n after-vakantiekwaal

Ik was in nieuwe stulp om schoon te gaan maken maar de Wuppert was het er niet mee eens. Kei-hard-brullen was zijn reactie op nieuwe omgeving en campingbed. Echt heul sjielug deed ie Dus nu weer hier waar ie vrolijk kletsend over de vloer zwabbert.... Boterham eten en dan poging 2 maar
Vanavond mag je weer van je stoel glijen Inad
Pep, laptop meenemen en teletubbie-dvd'tje op afspelen terwijl jij poetst? Denk je dat Wup dat wel leuk vindt?
Loretta is De Mol. Punt.
Nee haha

Hij voelt zich gewoon niet helemaal lekker denk ik. Hij zit nu ook steeds heel hard te huilen tijdens boterham eten...
En volgens mij baalt ie van dat campingbed, hij wil lekker schuiven over de vloer denk ik. Maar ja, dan moet het wel eerst wat warmer dan 10 graden zijn daarbinnen en de vloer schoon!
Is het normaal als je zoon van 12 maanden oud heel hard moet lachen als jij een boer laat of heb ik iets verkeerd aangepakt?
Hahaha, Wup is een oude, ietwat ranzige ziel

Ik zeg: eten en poging twee inderdaad. Of, als hij in de wagen kan slapen, stuk lopen en em dan slapen in wagen naar binnen rollen.

Ik dacht dat House alleen op donderdag was? Jipppie

Kess, wat ben je aan t doen vandaag? Nog brieven gestuurd?
Dinsdag en donderdag Inad. Allebei herhalingen maar wel uit verschillende series om het wat verwarrender te maken

Binnenrollen een No Go Ik heb een steile open trap om in m`n bovenwoning te komen.... Net gegeten, hij werd steeds vrolijker dus mischien had ie wel honger. Heeft m`n moeder toch gelijk iedere keer dat ze dat roept Net wel weer hard brullen toen ik `m op de grond bij z`n speeltjes zette dus ik denk dat het een faaaaaase is
Naar binnen rollen zal niet lukken bij bovenwoning, denk ik....

Ik ben vandaag erg hard aan het huishouderen en heb SOG. Maar morgenmiddag is Tony er niet en dan hoop ik toch echt een serieuze schrijfpoging te doen. Het moet!

Verder heb ik weer een tas kleertjes klaarstaan die ik opde foto kan zetten en moet ik nog een pakketje in orde maken. En dat moet eigenlijk allemaal tussen Vitotroosten door, die erg veel last van tandjes en jeuk heeft. Vannacht is hij ook een uur wakker geweest en hij trok de haren gewoon uit zijn koppie! Het wisselt echt heel erg per dag hoe het gaat, maar vandaag is hij gewoon zielig, eigenlijk. Volgende week weer naar de kinderarts. We zullen zien.
Loretta is De Mol. Punt.
Wij gaan voor poging 2!
Haai!

Ben luiers halen! En naar krankenhaus geweest. Ze waren verbaasd hoe goed Juno het deed. Hij woog donderdag 2765 gram, vandaag alweer 2890. Groeit keihard.

Ga even poll kijken. Mooi plaatje voor star!
Kess, wat mankeert Vito dan, dat hij zo'n jeuk heeft? Heeft hij eczeem?

En Eowynn, wat een grote vent is Juno al, haha (maar in jullie ogen is hij dat natuurlijk wel). Van welk gewicht komt hij oorspronkelijk? En hoeveel weken is hij nu (gecorrigeerd)?

Inad, dat onrustige gedrag kan - nu het geen coeliakie is - ook met een andere allergie te maken hebben. Grote broer is erg allergisch (voor noten, zaden, pitten, veel fruitsoorten) dus als Hanna ook allergisch is (voor koemelkeiwit dan misschien?) zou me dat niet verbazen.
Lieve, lieve, gekke, rare Vish! Bedankt voor je grappige cadeautje. Moest er erg om lachen.

Ja, Vito heeft eczeem.

Luiers bij de etos, Eow? Daar zijn de pampers in de aanbieding. Ik ga er vandaag of morgen ook nog even langs. Groots inslaan maar, want met het zindelijk worden van Tony schiet het echt nog niet op. Gebruiken jullie (al) luierbroekjes? E is dat (behalve dat het veel duurder is) nou echt handig?
Loretta is De Mol. Punt.
En nog geen kaartje van Inad.... Zou ze me terugpakken omdat ik laatst kaart had verstuurd zonder postzegel? Of had ik nou te weinig geplakt? En aan wie was die kaart ook al weer gericht? Verjaardag Vish dacht ik, of niet? Of Chica? Ik weet het echt niet meer!
Loretta is De Mol. Punt.
Zo, daar zijn we weer
Hmmpff deze dag mag wat mij betreft wel over zijn. Het gaat niet helemáál zoals geland geloof ik Kind ligt nu op bed, hopelijk gaat ie slapen. Wat kan dat jongetje huilen seg Ik heb `m maar op koooooouuuude vloer laten kruipen terwijl ik stofzuigde (dat vond ie wel okay) en daarna dus laten huilen in campingbed terwij ik dweilde. Niet leuk Score van vandaag is dus: woonkamer gestofzuigd en gedweild. Zucht.

Gelukkig stelde m`n moeder voor dat ik `s avonds wat ga doen en dat zij dan op de babyfoon let. Mischien toch geen gek idee (hoewel ik `s avond actief zijn háát!)
Ach scheisse, had gehoopt dat Kessje mijn ongefrankeerde ton wegende pakket vol troep inmiddels wel gehad zou hebben
Inad
Ow ruk, kind alweer wakker
Het is een sproooongetje, het is een faaaaase, het gaat weer ooooover
Pep, het kan ook gewoon karakter zijn he?

Heeft ie dus wel in campingbed geslapen uiteindelijk? Das mooi!

Ik heb leuke man helegaar nog niet gezien vandaag, grrrrrr.
Wat zijn jullie saaaaaai zeg!

Kess, hoe is het nu met jeukend mannetje?
Heej, Inad is er wel

Nee lieffie, niet in campingbed. We waren om 14 uur alweer thuis hè
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb uitnodiging voor sollicitatiegesprek! Ga nu eten en zal straks meer vertellen op NS. Ben er een beeeeeeetje hyperdepyper van.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven