Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Daar heb je die was fetisjist weer

Oh lingerie tip; hunkermoller verkoopt leuke zwarte slipjes met kant maar geen string maar ook geen broekje! Lekkere stof ( stretch )
Gooeoeoeoeoeoeoiemorgen!

JAAAAAAAAAAAAAAAA nog 2 ons en dan heb ik er 10 kilo af

Niet te hard juichen want er kan morgen wel weer een kilo bij zitten maar toch.... klein juichmoment toch?

Administratie, hou op. Nog een maand en ik loop precies een jaar achter Ik weet niet waar ik de tijd en zin vandaan moet halen om alles te verwerken. Alles is netjes betaald enzo hoor, maar wij houden bij hoeveel er binnen komt per maand en hoeveel er uit gaat en waar dat dan naar toe gaat. Dus hoeveel naar boodschappen, kleding, uit eten dat soort dingen. En daar loop ik dus een jaar mee achter Pfff. Alsof ik daar tijd zin in heb.

Ladies, hoe is het met de eetdate? Kunnen we de datum vastleggen en kan ik op zoek naar een restaurant?

Ik ga die zonnebankman eens bellen want ik wil het nu vandaag en snel geleverd hebben

Oh en ik moet mijn jongste koter van de psz afplukken. Time flies! Ciao!!
Amalia wat ontzettend schattig en knap van Aatje zeg!!! Ben erg benieuwd naar het filmpje!

Oh ik heb Gooische vrouwen ook nog niet gezien, lijkt me wel erg leuk.

Huuh! 10 kilo! Jemig! Wil ik ook!

RW dat klinkt wel heel schattig van J!

Bengel die enorme tenten, ik herken het helemaal! Ik had ze nog aan vanwege maandverband enzo, maar ben er nu klaar mee. Trek ze niet meer aan. Tips heb ik niet echt, sorry!

5x5 da's idd moeilijk, zorg maar goed voor jezelf!

Viool, lijstjeslijstjeslijstjes... t is eeeeeindeloos! Ben je bijna aan het eind is er alweer een nieuwe waslijst bijgekomen...

Umini vandaag 6 weken, joehoeeeee ik mag alles weer!! Heb zwkleding aan de kant gegooid, moet nu toch wel echt gaan shoppen dan

Ooh ze kletst en ze lacht aan een stuk door... huilt bijna niet, slaapt lekker, eet goed... ik heb werkelijk nog nooit zo'n voorbeeldige baby gehad!!

Ze gaat nu langzaamaan over op maat 56, je kan echt zien dat ze groter en zwaarder wordt... boehoe, het gaat veel te snel
10 kilo?!!! echt onwijs goed amalia!

eetdate vastleggen, ik ben voor. Alleen RW moet nog even laten weten of ze kan op DE datum.

Uma wat heerlijk zo'n makkelijke en lieve umini. 3e kindjes hebben het een beetje in zich geloof ik, om de makkelijkste van het gezin te zijn.

Net terug van zwemles. Vanwege pasen, hemelvaart, meivakantie en pinksteren is er pas op 25 juni weer afzwemmen. Middelste was een beetje teleurgesteld dat het nog zo lang duurt. Snap ik, want hij kan eigenlijk alles al voor A en moet nu toch nog heel lang op z'n diploma wachten.
Zonnehoedje gekocht voor Lmeisje bij hema, grote L lag helemaal in een deuk. staat erg grappig.
Hoi dames,

ik breek even in..ik heb lang geleden, nog in 2010 samen met jullie een beetje geschreven in de oude topic, was toen enorm aan het twijfelen, of ik zou wel of niet voor een derde kind gaan. Ik heb jullie niet echt meer gevolgd, maar zie uit tabel dat iedereen nu al bevallen is, van harte! Ik wilde toch even delen dat wij wel voor een derde gingen en werwachten deze zomer onze derde wonder (hopelijk gaat alles goed!).

Liefs,

Nata
Amalia, hoe doe je dat toch? Ik ben nog steeds niet afgevallen, de laatste weken kom ik alleen maar aan .

Maar op jou ben ik trots, jee 10 kilo, goed zeg!

Uma, 't gaat veel te hard he, je zou ze wel klein willen houden maar helaas werkt dat niet zo.

Balen Sardegna, dat de middelste pas eind juni kan afzwemmen.

Amalia, ik denk wel dat ik het kan accepteren, maar dat zal wel in stapjes gaan. Ik richt me eerst maar op de fiets, dan op de hulpmiddelen en dan de ergotherapeute, stap voor stap. Iedere keer weer een drempel, maar als ik die over ben gaat het wel lukken! Het scheelt wel enorm dat ik het glas altijd halfvol zie, ondanks de tegenslagen. Heb een hele positieve instelling en die heeft me er altijd wel doorheen geholpen uiteindelijk.
Gefeliciteerd Nata, gaat alles tot nu toe voorspoedig en hoe vinden je oudsten het?
Gefeliciteerd Nata ! Wat fijn dat jullie nu jullie derde verwachten !

Uma heerlijk dat je derde zo makkelijk is !

Ootje zei vandaag pa pa en draaide zich om naar man ( zal wel toeval zijn ??) en paar uur later ma-ma en dada honda habba
Kijk! Een berichtje vanuit de keuken: aaiphone weer gemaakt
Ootje zegt mama???? Hmm hier vooral papa

Nata gefeliciteerd! Leuk zeg.

Krijg toch altijd nog kippenvel bij dit soort berichten, blijft leuk.

Tuurlijk 5x5, stapje voor stapje. Heb je daar nog hulp bij, op psychologisch vlak?

Oh A wakker
Hoera voor aaifoon amalia. Poeh heb het gehad, ootje huilt veel laatste dagen zodra ik niks met haar doe of ze moet slapen en iedereen moest wat van me ;) ken je dat gevoel??? Ik wilde al twee avonden douchen maar steeds kwam het er niet van en nu na het eten ( staat in oven ) wil IK bestaan !!!!! Haalejuja zeg ik heb gewoon niet gedouched en nog 1 ding ik ga wel ergens anders douchen bij man doet de ketel het altijd en bij mij altijd niet

Wat goed Amalia ! 10 kilo ! Gezien ik een mona gezins toetje uit de Ah bonus net op heb zal ik er 10 kilo bij hebben die jij mist. Geen idee wat het nut er van was maar ootje bleef huilen in bedje en ik bleef pudding eten smaakte dus niet maar ik deed wat

Tja jaja nu is man na het klussen buurten daar kan ik dan niks op mopperen he .... Heb hem wel gebeld of hij nog komt eten of blijft hangen elders. Die klus valt tegen, ik dacht nu komt er actie maar voordat de hele motor in elkaar zit, net een puzzel zeg maar met paar honderd onderdeeltjes. Dat geduld zou ik nooit hebben.

Ik fantaseer verder nog even over gips plafond ornament
Aaaai, hij is aan de BUS klussen??? Ik dacht dat hij het huis bewoonbaar maakte voor je! Of ga je in de bus wonen ?

Nou, ik kan het haast niet geloven maar mijn lieve droppige moppie gaat gewoon richting kusjes geven! als ik mijn lippen tuit, doet zij haar mond open en legt die op de mijne. (ben meteen bang dat ze bijt, ha ha erg he?). En ik weet nog van de jongens dat dat het begin is. En ze slaat ook af en toe een beetje haar armen om mijn nek. Is ze niet geweldig???? Lekker moppie.

Gave jurk heeft Maxima aan in Duitsland zie ik nu op RTL nieuws, gaaf!
Au, vanmiddag met de jongens 30 hedrastruikjes in de tuin gezet; pijn in mijn rug en hoofd. Wrak...
30??? Wow ! Hoe groot is je tuin

Wat lief kusjes geven. Lief zijn ze die ukkies.

Viool goes hyves. Even handiger dan het viva forum he.

Heb je je zonnebank al ?

Bevalt het ? Ohhhh lekker hoor af en toe zonnen
Amalia wat ben je streng je zet viva meiden aan het trainen haha, ik durf straks niet te zwaaien hoor .....
Ha ha ik heb ook kipfilets.

Mijn tuin is vrij groot, 9x20 ofzo.

Nee zonnebank komt pas vlgnd week zaterag, mopper de mopper. Ik wilde graag al een beetje voorgebruind richting vakantie, dat wordt nu een heel klein beetje voorgebruind

Lekker luxe probleem

Oh filmpje van A op Hyves (draai je compu . )
Hoi nata, ja ik weet 't nog (russisch toch?). Gefeliciteerd! Gaat alles goed? Moet je nog lang? Leuk hoor. Hier idd alle babies gezond en wel geboren, het is een waar wonder.

amalia, wat supercute, aatje kusjes en knuffels!

Gelukkig weer aaiphone, 't begon hier al bijna rustig te worden zonder mobiele amalia berichtjes

Viool wanneer is HUIS aan de beurt??

Ik zie het helemaal voor me: pudding maar door en door scheppen terwijl hyper de hyper vanwege huilende ootje die moet slapen, arme jij. huil-en-pudding fase Maar de pudding woog geen 10 kilo toch? Ik vind amalia ook zo knap.... had ik dat al gezegd?

Lekker he, in de tuin klussen met dat heerlijke weer. Weer deel moestuin ingezaaid (bietjes en uitjes). Mijn spinazie komt al op.

Kwart voor 9 thuis van werk vandaag, hoera, dat is zooooveel beter dan 10 uur.
Aaaaaah, dat filmpje
Moestuin??? Ben al blij met hedra
Goeiemorgen! Druk hier
Goedemorgen !

Ik denk toch dat ik naar sofisch cb ga, toch leuker, en dan in mn studiestad. Vanmiddag eens bellen.

Wat een lastig weer! Qua kleding..
Middag..
En namiddag
Bijna avond !

Hier baby aan het tekenen met broer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven