Sony Ericsson Xperia Arc, ervaringen?

13-04-2011 18:57 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mag binnenkort een nieuwe mobiel uitzoeken, wil graag een smartphone maar hoeft geen iphone te zijn (lijkt of je daar gelijk een mega-abbonement bij af moet nemen, ik bel helemaal niet zoveel). Moet wel een goede camera hebben. Ik heb al jaren Sony Ericsson Cyber-shot, steeds een nieuwer model, en ben daar best tevreden over. Ik zat dus nu te kijken naar een Sony Ericsson Xperia Arc, ben benieuwd of er al forummers zijn met ervaringen daarmee?
Ik lees mee, had hem vandaag ook in mijn handen. Twijfel nu dus tussen de experia en de nieuwe HTC die in juni uitkomt.
Nope, wel met Vivaz Pro en dat is geen aanrader.

Weet niet welk besturingssysteem de Xperia heeft, maar ik hoop voor jou een andere dan deze (en ik weet niet eens welke deze heeft).

Heb vandaag mn nieuwe opgehaald nadat mn oude na 3 maanden kuren had, hij sinds november 3x naar de fabriek is geweest ter reparatie en zelfs iemand van Ericsson heeft gezegd dat dit niet zon slimme keuze qua besturing was..

Verder was ik altijd fan van Ericsson, maar ben er nu een beetje klaar mee.

Maar daar vroeg je niet om haha! Moest even mn frustratie kwijt denk ik
Die Arc is een mooie en goede telefoon. In de vivaz zit symbian, de arc heeft Android 2.3 dus dat is geen probleem.

Ik zou er voor gaan! Zit alleen nog een jaar vast aan mijn Galaxy S ;)
Cool! Ik heb nog een maand, maar dit lijkt wel de goede keus voor mij geloof ik :-)
Nog een vraagje dan... Zitten er nou grote verschillen tussen de apple apps en die van de gemiddelde smartphones of zo? Ik heb echt geen idee.. ik gebruik wel internet op mijn huidige telefoon, maar ben een totale apps-virgin....

Ik heb geen zin in een duur abbonement met veel belminuten om een iPhone te kunnen krijgen, ik bel niet veel namelijk, maar zonder abbo zijn ze weer errug duur. Ik hoop dus dat een arc bijna net zoveel kan of zo ongeveer???
quote:DoubleDutch schreef op 13 april 2011 @ 20:02:

Nog een vraagje dan... Zitten er nou grote verschillen tussen de apple apps en die van de gemiddelde smartphones of zo? Ik heb echt geen idee.. ik gebruik wel internet op mijn huidige telefoon, maar ben een totale apps-virgin....

Ik heb geen zin in een duur abbonement met veel belminuten om een iPhone te kunnen krijgen, ik bel niet veel namelijk, maar zonder abbo zijn ze weer errug duur. Ik hoop dus dat een arc bijna net zoveel kan of zo ongeveer???

Voordeel van de Market van Apple is dat alle apps worden gecontroleerd voordat ze erop worden gezet. Op de Market van Android niet, dus je kan nog weleens een app downloaden die niet lekker werkt. Maar ik maak dat eigenlijk heel weinig mee.

Abonnement voor de Arc en de iPhone zitten beiden op 40 euro (bij de Arc is het abonnement het eerste jaar 25 euro). Bij de Arc zit er ongeveer een bijbetaling van 40 euro bij. Bij de iPhone is dat 99 euro deze maand bij Vodafone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven