Mode & Beauty alle pijlers

Borsten groter

13-04-2011 22:23 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik weet niet of dit hier goed staat, kom hier nooit.

Maar ik zal het kort houden. Ben een meid van 26 en ben blij met mijn lijf, alleen niet met mijn borsten. Het is een kleine a cup, en ik blijf het moeilijk vinden om dit te accepteren...voel me er minder vrouwelijk door.

Zijn er meiden die dit ook hebben, hebben jullie tips?

Verder staan er zoveel dingen op internet waarvan je grotere borsten zou kijrgen, pillen/cremes etc....Als dit echt zou werken, dan zou toch niemand meer een borstvergroting doen? Wat is jullie mening hierover, hebben jullie hier ervaring mee? (niet met een borstvergroting hoor, dat wil ik niet!! maar met pillen/cremes, etc....of andere tips?)

Ik zou al blij zijn met een b cup!

Thanx!
veel linksomgedraaide yoghurt eten
Als er een wondermiddel zou zijn had je dat allang geweten denk ik.. kom 15 kilo aan, dat helpt zowiezo. (sorry flauw he?)
Ik heb geen ervaringen met pillen of borstvergroting. Ik heb ook een kleine cup A, en vind het ook behoorlijk vervelend.

Ik vind het inderdaad niet vrouwelijk. Maar moet zeggen dat het met hardlopen wel weer handig is, als je grote borsten hebt, moet je wel een goede sport BH hebben, dat heb ik dan weer niet nodig.

Pillen probeer ik niet, omdat ik geen troep in mijn lijf wil, en het idee heb dat het niet blijvend is. Je moet steeds blijven kopen, en ze zijn ook duur.

Operatie, eigenlijk vind ik dat je alleen moet opereren als je wat mankeert; en zomaar een ding in je borsten stoppen; staat mij ook tegen...
Bij mij hielp de anticonceptiepil geweldig. Een beetje te geweldig eigenlijk. Ik had geen cup e nodig, nu heb ik weer een c cup gelukkig.
Ik lees even mee, ben 31 en heb cup AA. Een borstvergoting hoeft van mij ook niet, ik draag push-up bh's waardoor ik het met kleding eigenlijk geen probleem vind. Maar wat ik vervelend vind is dat ik voor mijn gevoel 's avond mijn borsten uitdoe als ik me uitkleed. Dan ben ik zo plat.

In wondermiddeltjes geloof ik niet zo. Maar wie weet heeft iemand een magische tip!
quote:Boertje037 schreef op 13 april 2011 @ 22:29:

Als er een wondermiddel zou zijn had je dat allang geweten denk ik.. kom 15 kilo aan, dat helpt zowiezo. (sorry flauw he?)Nee hoor. Ik weeg ruim 10 kilo meer als voor mijn zwangerschappen, maar heb nog steeds een kleine a cup. Alleen zwanger zijn en borstvoeding geven zorgde tijdelijk voor een c cup, maar inmiddels ben ik weer terug bij af.
The time is now
Ik ging van een C naar F door de microgynon pil (oja 15 kilo gewichtstoename hielp ook.. )
Ik ben ook niet rijkelijk voorzien van 'oren en poten' zoals ze hier zeggen, maar ik ben er eigenlijk wel tevreden mee. Ik heb een A-B cup, hangt beetje af van de omtreklengte die ik neem. Een 85A past ongeveer hetzelfde als een 80B..

Ik ben zelfs zo gewoon aan mijn bescheiden voorgevel dat ik me schaam als ik een push-up draag. Ik heb zo wel eens een voorgevulde bikini gekocht, 1 keer gedragen, voelde me er zo niet mezelf in dat ik hem nooit meer heb aangedaan...

Ik moet wel zeggen, wat bij mij duidelijk heeft geholpen is wat bijkomen. Ik was altijd heel mager, nu ben ik een vijftal kilo bijgekomen en dit geeft toch 1 cupmaat meer. Ik geloof niet in andere wondermiddeltjes.

Ik zou zeggen, probeer eens rond te kijken naar andere meisjes met kleinere borsten. Ik vind vaak bepaalde zangeressen/modellen/actrices met kleinere borsten namelijk heel knap, en vaak wat specialer.

Dus proberen de goede kanten ervan te zien, en niet luisteren naar mensen die er iets negatiefs over te zeggen hebben.
Ik denk dat ik maar beter nooit kan stoppen met de pil dan!
quote:anno1984 schreef op 13 april 2011 @ 22:25:

veel linksomgedraaide yoghurt eten

:
Accepteren of opereren. Je hebt nou eenmaal niet meer dan een A cup maar je kunt er wel meer door maken door een goede push up BH. Ik stond ook niet vooraan in de rij om het maar zo te zeggen, vroeger vond ik het verschrikkelijk! Nu zie ik er alleen maar de voordelen van. Heb nergens last van met hardlopen, altijd leuke bh's in mijn maat, geen starende mannen in mijn decollete . En bij een slank lijf past een kleine cup ook veel beter.
quote:nephthys schreef op 13 april 2011 @ 22:37:

Ik zou zeggen, probeer eens rond te kijken naar andere meisjes met kleinere borsten. Ik vind vaak bepaalde zangeressen/modellen/actrices met kleinere borsten namelijk heel knap, en vaak wat specialer.

Kiera Knightley bijvoorbeeld. Haske plat, maar super vrouwelijk.

The time is now
quote:elastiekje schreef op 13 april 2011 @ 22:37:

Ik ging van een C naar F door de microgynon pil (oja 15 kilo gewichtstoename hielp ook.. )Ik werd er verder niet zwaarder van, echt alleen mijn tieten werden groter.
Dames, we are not alone!!!

Thanx voor de reacties!

Ik ben slank en wil niet aankomen, slik de pil al, dus daar zal niks aan veranderen.

Het is ook zo dat het veel voordelen heeft, ik rij paard en sport, en heb idd geen sportbeha nodig, heerlijk!

Overdag, met kleding een een goede push-up heb ik er niet zo'n moeite mee, het is idd 's avonds als ik mijn beha uit doe....

Accepteren zal waarschijnlijk de enige oplossing zijn..
Shinyme, ben je er ook onzeker over in relaties dan? Mijn vriend vindt het juist mooi. Gelukkig maar . Ben niet van plan een operatie te doen haha.
Gwen heeft tegenwoordig wel tieten toch?
The time is now
Als het in verhouding is, is het toch goed?

Anders kun je ook gewoon afvallen... mits je borsten daar niet kleiner van te worden maar dat hoeft ook helemaal niet zo te zijn.
quote:shinyme schreef op 13 april 2011 @ 22:51:

Overdag, met kleding een een goede push-up heb ik er niet zo'n moeite mee, het is idd 's avonds als ik mijn beha uit doe....

Accepteren zal waarschijnlijk de enige oplossing zijn..

Grappig, het eerste dat ik doe als ik savonds thuiskom van werk is mijn bh uitdoen.

Ik vind het zo leuk om gewoon in een tshirtje zonder bh te kunnen rondlopen. Ik heb dan ook bijna alleen maar bh's zonder beugel.

Bij de H&M hadden ze daar een hele reeks in, gelukkig toen heel veel kleurtjes ingeslagen want ik zie ze nu nergens meer :(
Gwen is ook 2x zwanger geweest of heeft boobjob gehad. Kelly Rowland heeft t wel laten doen en ook toegegeven.

Kleinere borsten heeft echt z'n voordelen ;)

Had vroeger kleinere borsten en kon mooie truitjes aan op stap met open rug enz enz nooit gedoe met bh bandjes en aandacht genoeg!

Nu ik een D heb (gewichts toenamen baal ik soms: bh's zien maga groot uit :( gezever met truitjes moeten grotere maat vanwege borsten en wijder bij de taille. Met sporten een speciale sport bh anders hup hup niet echt fijn:(

In onze fam heb je grote en kleine borsten, mijn zusje heeft ook een a-B maar man die ziet er met opstap gaan altijd super sexy uit met haal speciale outfit waar geen bh nodig is! Ze voelt zich heel zelf verzekerd en aandacht niet normaal! Niet iedere man kijkt naar grote borsten;) oh en ladies...ze gaan ook niet hangen:p
Ja, in relaties ben ik er ook onzeker over. Voor mijn gevoel was het dan zo nep als ik mijn beha uittrek..Maar ja, aan de andere kant....als een jongen op 2 hoopjes vet moet vallen, dan is het ook wel triest
Idd als het een man gaat om je cup maat, is hij dan wel relatiemateriaal?

Ik heb wel een x een opmerking van een ex gehad dat hij wel ff teleurgesteld was, mja ik was ook teleurgesteld over zijn borsthaar whahaha. Heb er verder na mijn puberteit nooit meer last van gehad dat ik geen D cup heb. Heb een slanke vriendin met een grote cupmaat en die is er helemaal NIET blij mee! Veel pijn en mensen praten altijd tegen haar borsten.
quote:shinyme schreef op 13 april 2011 @ 23:00:

Ja, in relaties ben ik er ook onzeker over. Voor mijn gevoel was het dan zo nep als ik mijn beha uittrek..Maar ja, aan de andere kant....als een jongen op 2 hoopjes vet moet vallen, dan is het ook wel triest

Niet zijn,

ik kreeg vroeger bij het uitgaan vaak meer aandacht dan vriendinnen die beter 'voorzien' waren. Gewoon omdat ik me goed in mijn vel voelde en dit ook liet zien.

Dus er zijn genoeg mannen die er niet om geven of het juist leuk vinden.

Ik vind ook niet dat je speciaal bh's moet kopen met vullingen om toch maar 'te doen alsof'. Kijk naar het meisje hier rechts op de viva achtergrond. Als ik zo naar haar kijk lijkt ze me vrij plat, maar ik vind haar echt heel knap en aantrekkelijk. En dat zeg ik als hetero vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven