!!!Bar too much 190 !!!
dinsdag 12 april 2011 om 21:12
De EEG -uitslag was waar ik al bang voor was, hij heeft elke 2-3 minuten een epileptische piek van een paar secondes. Vandaar dat gedaalde IQ en de problemen op school. Zijn brein gaat elke keer even uit
Nu de meiden halen. Sta met lekker aso hard Zugo 103 in het zonnetje voor school - ff afreageren
Nu de meiden halen. Sta met lekker aso hard Zugo 103 in het zonnetje voor school - ff afreageren
donderdag 14 april 2011 om 01:44
He JO!
Op dit moment zwaar kut.. Dochter gaan we morgen naar pleeggezin brengen,,, pretty much mixed up feelings rihgt now....Zoon gaat ook pand verlaten...heb de keet in nog jaar tijd bijna leeg... had me dat welanders voorgesteld moet ik zeggen..
Tja, is niet anders.... en moet er het beste van maken...
We hebben wel een helegezellige avondgehad, lekker gegeten, veel gelachen en ook wel even gehuild....
Zie als een berg tegen morgen op...
Op dit moment zwaar kut.. Dochter gaan we morgen naar pleeggezin brengen,,, pretty much mixed up feelings rihgt now....Zoon gaat ook pand verlaten...heb de keet in nog jaar tijd bijna leeg... had me dat welanders voorgesteld moet ik zeggen..
Tja, is niet anders.... en moet er het beste van maken...
We hebben wel een helegezellige avondgehad, lekker gegeten, veel gelachen en ook wel even gehuild....
Zie als een berg tegen morgen op...
donderdag 14 april 2011 om 22:28
donderdag 14 april 2011 om 23:37
Hier gaat het ff minder, De Zoon heeft extra medicatie gekregen van een neuroloog hier en prompt vandaag verschillende oude en nieuwe soorten aanvallen. Geen adem kunnen halen en momenten van afasie zijn nieuw, wapperen met een arm oud. Staat niet in de bijsluiter, kan dus toeval zijn. Maar wel eng.