Juli 2011 #

29-12-2010 13:03 967 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamlftuitg.

datumafspraak

echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta

jongen!

tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!

Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!

cursus "zwanger actief" en "baby op komst".

kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!

Asjemenou4014 julijongen!

dochter ('09)

naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!

zoon (’08) en dochter (’10)

begonnen met "zwangerschapszwemmen".

Vakantie: eind apr weekendje weg met man,

mei weekje Belgie/Ned

Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!

cursus "mensendieck".

berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!

dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!

1e symptomen van zwangerschapsdementie

4e kindje

Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!

mama van Sam*

kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!

heeft 2 kinderen van 7 en 4

promotie gemaakt, erg druk op werk.

mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus

Vakantie: meivakantie Center Parcs

Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!

het is een wildebras!

denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs

Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!

nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.

Verlof: 1 juli

Leeuw2831 juliverrassing!

handjes en voetjes voelbaar!

druk met inpakken en school

Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
Lees net in Zwanger Special (van het blad Kinderen) dat een verstopte neus en ontstoken tandvlees (heb ik ook ) zwangerschapskwaaltjes zijn. Liever geen neusspray gebruiken Mari, maar een zoutoplossing. Weten we dat ook weer!

Koninginnedag vind ik een van de leukste dagen van het jaar. Lekker feesten in de stad. Is nu natuurlijk een tikkeltje anders. Als het echt lekker weer is denk ik dat ik wel ga, maar dan de iets rustigere gedeeltes van de stad opzoek.

Vlinder, Nolleke gaf aan niet te veel op internet en het forum rond te willen hangen uit zelfbescherming. Vanwege de vroeggeboorte van haar zoontje en wil ze zichzelf niet angstiger maken dan ze al is.

Je bent behoorlijk druk met het kamertje. Ti's bij ons ook nog niet af hoor. We krijgen nog nieuwe kozijnen die dan ook nog geschilderd moeten worden en daarna kan ik de gordijnen bestellen. Moet lachen om mijn moeder, ze zegt steeds dat ik traag ben en dat alle kleertjes ook nog gewassen moeten worden en dat vroeger alles met 7 mnd klaar moest zijn. En dan zeg ik, mam...ik heb nog weken de tijd..relax!! Haha..
Goeiemorgen!
Goeiemorgen!

Gisteren toch een afspraak gemakt voor een pretecho (3D). Maandag om 13.30. Helemaal in de buurt van mijn werk, dus dat is makkelijk.

De tuin wordt vandaag bestraat, de werkers stonden al om 7 uur op de stoep...Hopelijk mooi weer.
Oh leuk 3D, vond het zelf erg bijzonder. Zet je van het weekend een foto op Hyves van je mooie tuin!

Heb net 2 nieuwe bh's gekocht. Nooit gedacht dat ik ooit cup D zou dragen
Goedemiddag!

Vanacht een rotnacht gehad. Leek wel of ik de hele nacht een harde buik had en ook een wee-achtig gevoel. HEt werd gelukkig niet erger en heb nu nog steeds een beetje een gespannen buik. Werd er erg zenuwachtig van. Hopelijk trekt het vandaag weg. GElukkig wel minder verkouden.

Leuk de pretecho! Wij gaan ook maandag en ik ben erg benieuwd!!!!

Het is niet zo zonnig als verwacht helaas. Ik lig een beetje te hangen na deze rotnacht. Vanavond gaan we met vrienden uit eten. Denk dat ik zo lekker een bad ga nemen. EVen een dagje luieren ;)

Ha ha mijn moeder zei gisteren dat ik niet met zo'n holle rug moet staan ;) En dat ik wel alles moet wassen (kleertjes) ha ha ha. Mijn schoonmoeder en moeder kopen meer spullen dan ikzelf dus hoef straks bijna niets meer te kopen ;)
oh nou dan hoop ik dat ze zich niet te druk maakt, misschien komt ze weer mee schrijven als ze voorbij 27/28 weken grens is?

2jongens en mari allebei de echo maandag! leuk hoor!

mari, wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. hopelijk komende nacht beter...

haha vera, herkenbaar, ik heb nu een E, had dat ook niet verwacht... als je straks een paar dagen na de bevalling stuwing hebt sta je helemaal verbaasd naar je borsten te kijken...

gordijnen bij oudste hangen straks nog even bij meissie.

gister lekker met mijn moeder gewinkeld, bij prenatal een shirtje met grote broer en een met grote zus voor oudste en meissie en dan in babyblauw en roze ook de kleine broer en kleine zus gekocht... zo schattig... voor mezelf ook nog een en ander geshopt, positiespijkerbroek maar dan zonder zo'n buikelastiek dus een heel laag model met rekstukken aan de zijkant (snappie?) erg fijn voor de zomer want die stoffenband boven mijn broek lijkt me straks alleen maar erg warm, en ook nog een knal roze jurkje/shirtje en een bruine bolero.
Hoi meiden,

Nou, het was even wat terugleeswerk, maar ik ben weer bij!

Ik ben hier inderdaad even wat minder geweest (niet alleen hier hoor, gewoon minder op internet bezig geweest) en dat heeft zeker geholpen.

Het zijn hier erg angstige weken geweest. Bij alles wat ik voel raakte ik in paniek. Angstig om weer een kindje te verliezen en dan afscheid te moeten nemen van mijn kinderwens. Ik heb gewoon veel te veel tijd om over alles na te denken.

Gelukkig nu bijna (as maandag) de eerste magische grens van 26 weken bereikt en ik voel dat ik langzaamaan rustiger begin te worden gelukkig.

Nu de angst minder wordt, begin ik het liggen steeds meer beu te raken. Ik lig nu al ruim 11 weken op het bed, 23 uur per dag. Voel me alleen maar een broedkip en heb erg de behoefte om me weer 'gewoon' mens of vrouw te voelen. Gelukkig durf ik steeds meer te gaan doen, naarmate de zwangerschap vordert en zo ben ik vanmiddag voor de eerste keer sinds januari de deur uit geweest (behalve de ziekenhuisbezoeken en 1x voor de pretecho) en even een uurtje naar de verjaardag van mijn moeder geweest.

De controles zijn even wat minder geweest (mijn baarmoederhals werd korter), maar sinds 2 weken is ie iets langer geworden en nu stabiel, dus dat geeft ook vertrouwen.

Zo, ik ga dit even posten en dan ga ik op jullie reageren!
Vlinder, ik lees dat je lekker geshopt hebt, heerlijk!

Leuke dingen hebben ze bij de Prenatal he! Ik doe daar aan internetshoppen, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet met lege handen de deur uit kan gaan.

Mari, wat vervelend zo'n rotnacht. Hoe is het nu met je? En hoe voelt je buik? Goed in de gaten houden of het niet met een regelmaat komt, anders de vk gewoon bellen hoor.

2jongens, wat leuk, een 3D echo! Ben erg benieuwd wat je ervan vindt en naar de foto's. Wij hebben volgende week de 3D echo.

En wat een leuk gesprek met jullie kinderen haha. Ach, ze zullen straks vast ook blij zijn dat het een meisje is, dan kunnen ze haar Yolanthe noemen ofzo, heeft het toch iets met voetbal te maken.

Ik heb trouwens net als jij ook een fluxus gehad (een fluxus is trouwens >1000 ml bloedverlies, dus jij hebt echt een hele flinke fluxus gehad). Ik heb 2 liter verloren en de placenta is op ok verwijderd omdat de navelstreng afgescheurd was.

Is jouw placenta nog wel vanzelf geboren?

Vera, toch nog een ander mooi voordeel aan zwanger zijn he, groeiende borsten! Zijn het van die meegroei BH's of al voedings BH's?

Mijn borsten zijn al enorm van zichzelf (tot genoegen van mijn vriend, hihi) en tot nu toe nog niet echt gegroeid volgens mij en dat hoop ik ook. Heb cup G, dus dat is meer dan zat, haha.

Oei, die wortelkanaalbehandeling klinkt erg pijnlijk. Heb je er nu nog last van.

Babykamer, ik lees dat er al velen lekker bezig zijn in de babykamer. Hier zijn afgelopen weekend de deur en kozijnen geverfd. As week wordt 1 wand lichtgrijs geverfd en dan komen volgende week zaterdag de meubeltjes.

Zo, weer genoeg gekletst. Hoop dat ik niemand vergeten ben van de afgelopen berichten.

Fijn weekend nog!
Even snel een berichtje voor jou Nolleke: welkom terug !

Moet veel aan je denken. Doe vooral wat voor jou goed voelt.
Nolleke, wat fijn om van jou te lezen! Doe rustig aan. Ik snap je gevoel over een broedkip zijn, mar het is toch even nodig. Nog even doorzetten dus! En inderdaad, de grens van 26 weken is bereikt, dat is al een mijlpaal!

Over placenta: was vanzelf geboren, maar later - enkele weken later - kwam ik achter dat er toch restjes placenta waren gebleven in mijn baarmoeder . Ik bleef namelijk vloeien tot 12 weken na bevalling. Moest toen naar de gyn voor een echo etc..Lange verhaal.

Mijn borsten zijn ook gegroeid, meer dan vorige zwangerschap trouwens, maar ik heb normaal gesproken een A, dus nu is het gewoon een mooi 90B geworden..Voor mijn gevoel zijn ze enorm groot Man tevreden

Morgen een kleine verassing voor mijn oudste..Hij is nu helemaal gek van de boeken van Geronimo Stilton ..hij komt dus morgen naar Selexys scheltema in Almere en zal zijn boeken signeren. Wil dus papa met N. daarnartoe sturen

Mari, doe rustig aan, misschien toch je VK bellen als je het niet vertrouwt?

Vlinder, leuke inkopen! Ik heb deze keer iets raar met mijn zwang-broeken. Ze zijn allemaal te klein geworden. Kan wel lopen, maar zitten is niet prettig meer. Kan alleen maar zo'n sportieve zw-schap broek aan van H&M, en leggings...
Hoi,

Nolleke wat fijn te lezen dat het goed met je gaat! Ik kan me voorstellen dat je het liggen helemaal beu bent. Ik vind dat ik nu al beperkt ben met een aantal dingen maar als ik het vergelijk met jou mag ik niet klagen!!! Volhouden hoor. Mag je wel gewoon zitten enz.? Heb je een tuin en mag je daar wel lekker in liggen met dit mooie weer?

Het gaat hier goed. Gisteren nog een beetje een zere buik maar vandaag gaat het weer goed en prima geslapen. Ik moet eerlijk zijn dat ik ook wel erg onzeker ben soms. Ben bij alles bang dat ik een wee voel of dat ik vruchtwater verlies. Als ik het echt niet vertrouw bel ik de vlk. Maar het gaat nu gelukkig weer goed. Vanmorgen lente-ontbijt van mijn werk gehad op een boerderij. Allemaal collega's met kindjes, erg leuk. Raar idee dat wij straks ook een kindje hebben. Verheug me er steeds meer op ;)
nolleke welkom terug, wat een heerlijk gevoel dat je nu in ieder geval de 26-weken-grens bereikt hebt, op naar de 30! kan me voorstellen dat je het liggen af en toe helemaal zat bent (understatement). fijn dat je vandaag even een uurtje eruit bent geweest. schrikken van je controles maar nu gelukkig alles weer stabiel.

2jongesn hoe vond je oudste het in de boekwinkel? was het druk? is het eglukt een gesigneert boek te krijgen?

klinkt leuk zo'n ontbijt mari!

ons meissie begint het stappen echt door te krijgen, 5-6-7 stapjes achter elkaar doet ze nu! ook man heeft het vandaag voor het eerst gezien, we zijn helemaal trots op d'r (en zij volgens mij ook op zichzelf ze wordt er helemaal enthousiast van als ze wat gelopen heeft en dan weer veilig de box/bank/tafel bereikt heeft).
Hoi Nolleke, wat fijn, dat het zo goed gaat! Ik kan me voorstellen, dat je ontzettend ongerust bent en heel voorzichtig doet. Je bent nu al zó ver gekomen, inderdaad de grens van levensvatbaarheid heb je bereikt! Dat moet toch wel een béétje rust geven! Zoveel op je bed liggen is moeilijk, want dan mis je een hoop, maar je mag er dus kennelijk wel eens een uurtje uit? Goed dat je dat aandurfde!

2 jongens, i.d.d. geweldig dat je dat voor je zoon bedacht hebt. Heeft hij een leuke krabbel gekregen in zijn boeken? En was hij onder de indruk? Die auteur schrijft zeker kinderboeken, maar... wat voor? Strips of romans?

Mari klinkt erg gezellig, vanochtend dat ontbijt! Lekker met dit weer.

Wij gaan morgen om 13.45 uur óók al naar de pretecho, de derde morgen, geloof ik! Allemaal veel plezier, ik verheug me er echt enorm op. Het is toch lang geleden dat je je baby hebt gezien.

P.S. Mijn cupmaat is nu vlg. mij D, maar ik heb ook een E, omdat ze bij Prenatal aan meegroei-bh's geen andere maat hadden toen ik er kwam shoppen! Slecht, hè? Ze namen ook geen maat op!! Ik had voor de zwangerschap C!

Vera, zo'n wortelkanaalbehandeling heb ik ook gehad, in januari, weet je nog? Ik heb totaal wel 5 röntgenfoto's ondergaan! Droeg daarbij een loden schort. Wel goed, dat ze dat bij jou niet willen doen. Bij mij moesten ze ook de zenuw bijverdoven!! Haha, even niet lekker. Maar het viel 100% mee.

Ik heb de laatste dagen veel nachtmerries gehad. En ik ben al sinds vorige week dinsdag ontzettend verkouden, net als Mari en nog iemand, toch? De eerste dag nam ik extra vitamine C en at ik veel fruit en groente. Het hielp, want het werd snel beter. Maar helemaal over is het nóg niet.
Vlinder wat leuk dat jouw meissie gaat stappen. Verheug ik me ook al op ha ha. Lijkt me echt leuk.

Vanochtend pretecho gehad. Mevrouw is nu al eigenwijs ha ha want ze hield de hele tijd haar voet bij haar mondje. Ik moest bewegen en springen maar dat hielp helaas niet. Maar gelukkig toch goed het gezichtje kunnen zien. Het heeft mooie volle lippen en vooral de mond van papa. Erg leuk. Zal een foto op Hyves plaatsen. Placenta is mooi omhoog gekomen maar ga natuurlijk nog wel de 32 weken echo doen ;) en zoals het er nu uit ziet ben ik iets van 3 of 4 dagen later uitgerekend en weegt het ongeveer 7 pond en is het 52 cm lang bij de geboorte. Verder ook mooi de hartklepjes en kamers bekeken. Alles ziet er op en top uit. Helemaal gezond en een lenig kindje. En 100% zeker een meisje. KAn niet missen ;)
*breekt in vanuit het jan. 2011 forum)

@nolleke......kwam even spieken hoe het met je gaat. Fijn om te lezen dat het 'goed' gaat. Kan me voorstellen dat het liggen je wel tegen gaat staan......

* zwaait gedag en wenst jullie succes met de komende tijd*
Hoi allemaal,

ben een tijdje niet geweest, maar hier ben ik weer..

ik zie dat ik ontzettend veel gemist heb al die tandartsperikelen :( bah. ik heb sinds een jaar een nieuwe en die is stukken beter dan mijn vorige!!

bij deze heb ik nog geen een keer een gaatje gehad terwijl ik bij de andere standaard 3 a 4 gaatjes.

Bij mij groeit de kleine man lekker door. en ik steeds maar zeggen dat ie niet groeit en dat mijn buik helemaal niet groter word haha. net heeft mn vriend weer een foto gemaakt en toen ik terugkeek naar de vorige foto's is mijn buik wel degelijk 2x zo groot hahah

Ik begin nu ook ontzettende last van mijn polsen. vooral als ik wakker wordt kan ik wel janken van de pijn :(:(

morgen moet ik weer naar de verloskundige dus ben benieuwd.

ben ook ontzettend benieuwd hoe mijn bloeddruk is! of hij inderdaad gezakt is nu ik maar halve dagen werk.

de kleine man is lekekr wild in mijn buik en beweegt en draait lekker door.

ik heb wel steeds meer last van harde buiken.

hahah ik voel me wel weer kneus hoor met al mijn klachten!

sorry voor mijn ego verhaal!!
Hoi Shooting Star, leuk weer wat van je te horen! Wat een ellende met je polsen, ik wist niet dat je daar ook last van kon krijgen!!

Fijn dat je nog maar halve dagen hoeft te werken!

Je gebit zit zeker al vol, dat er geen nieuwe gaatjes meer worden ontdekt! Lijkt me een vreselijke tandarts die oude, zo'n soort schooltandarts van vroeger!

Hier is het mannetje ook druk in de buik, heb hem vandaag gezien bij de pretecho, we hebben 3D foto's en een 20 minuten durende 4D DVD (bewegende 3D beelden). Hebben hem bij thuiskomst meteen weer gekeken. Ik heb zojuist twee plaatjes op Hyves gezet.

Mijn controle bij de gyn is verplaatst naar a.s. vrijdag (de 22e).

Mari, wat goed dat de placenta omhoog gekomen lijkt te zijn! Leuk, hè, een pretecho? Ik ben blij dat we geweest zijn.
Grappig, zo veel pret-echo's op een dag, dames! Heb ook een foto op Hyves gezet. Was heel leuk, maar mevrouw wilde niet echt meewerken...ze lag met haar gezichtje tegen placenta aan, en ook met de navelstreng naast gezicht....dus het was niet echt mogelijk om mooi fotos te maken. Maar toch leuk, het kindje weegt al 968g ! En zeker een meid, kon het zelf zien

Shootingstar, leuk om van jou te horen! Laat het morgen even weten, hoe is het met je bloeddruk!

Mari, ook mooi foto's, en vooral fijn dat de placenta

omhoog is gekomen!

Cow, ook mooi foto's!! En beterschap!

Vlinder, wat leuk dat je meisje gaat lopen! Ze is net een jaar geworden? Mijn jongste liep trouwens pas met 18 maanden...ik was me al behoorlijk wat zorgen aan het maken, baby-massage etc, niets hielp, meneer was gewoon lui

Morgen ben ik vrij, denk dat ik lekker alleen (zonder kinderen) naar de Intratuin ga rijden voor wat plantjes..anders met de kids wordt het altijd konijnen en visjes kijkenen dan even een ijsje kopen in de Intratuin in plaats van rustig rond kijken voor wat plantjes.....na de schooltijd komt een vriendje van de jongste spelen bij ons, dus wordt gezellig druk morgen.. Wil ook wat takken gaan zoeken met de jongens voor de paasboom .
Leuk al die pretecho's! Voor de dames waarbij mini niet helemaal goed te zien was: mogen jullie niet nog een keer terugkomen?

Shootingstar, is dat niet carpaal tunnelsyndroom (als ik het goed schrijf)? Daar kan je last van krijgens tijdens de zwangerschap.

Nolleke, hoe was je controle gister?

Hier gaat alles nog steeds lekker. De kwaaltjes hier en daar zijn te verwaarlozen Vannacht wel weer hoofdpijn gehad, maar dat hou ik ong eens per 2 weken. Gelukkig niet die wekelijkse migraine aanvallen die 3 dagen aanhielden, van de eerste drie maanden. Het slechte slapen gaat me soms wel opbreken. Lukt me ook gewoon echt niet om overdag te slapen. Qua kamertje: nog niet gehoord wanner de kozijnen komen dus kan nog niet veel. Ik heb wel een boxkleed en aankleedkussen besteld, erg leuk. Heb besloten dat ik het bij één heel leuk (lees: prijzig..) aankleedkussen hou en er een paar simpele goedkope bij koop. Verder nog wat kleine dingetjes nodig, maar heb het gevoel dat ik nog tijd zat heb!

Ga stofzuigen en dweilen. Even de goeie huisvrouw spelen
was echt een verschrikkelijke tandarts haha.

mijn hele familie durfde er niet heen en had slapeloze nachten voordat we moesten hahah.

hij ging met boren ook altijd net iets langer door nadat je had aangegeven dat hij moest stoppen vanwege de pijn. Hork!!

schijnt dat hij tandarts in het leger was vroeger dus als je pijn hebt maakt dat niet uit ofzo iets..

ja carpaal tunnelsyndroom heet het inderdaad, maar gelukkig was het vanochtend minder.

ben ook echt benieuwd hoe mijn bloeddruk is vanavond.

oh ik zie dat ik niet de enige ben die slecht slaapt.

het is bij mij echt verschrikkelijk.

ik heb overal ontzettende jeuk zo erg dat mijn badjas in bed ligt zodat ik daar aan kan schuren hahah gisteravond ben ik om half 12 nog in bad gegaan met olie, dus uiteindelijk sliep ik pas om half 1 ofzo.

gelukkig kan ik smiddags wel slapen, maar als ik dat doe slaap ik savonds vaak nog slechter. echt ontzettend irritant.

wat grappig dat heel veel een 3d echo hebben laten maken.

ik had eerst zoiets van nee dat hoef ik niet, daar zie je al teveel op, maar het begint toch op de een of andere manier wel te kriebelen.

wel wil ik graag een fotoshoot doen met m'n dikke buik. ik zie zulke mooie foto's op internet.

maar daar moe tmijn buik wel wat groter voor zijn vind ik.

vinden jullie ook niet dat het zo ontzettend snel gaat?

nog een week of 7 werken en dan ga ik al met verlof..

hb er zo'n zin in
ik vind het ook supersnel gaan, zei van de week nog tegen mijn schoonmoeder, over 10 weken mag het al thuis geboren worden...

aan de ene kant lijkt het al zo dichtbij en aan de andere kant heb ik het gevoel nog tijd zat te hebben, ik ben er achter gekomen dat ik voorlopig nog niet aan de baby kamer kan beginnen... moet nog zoveel opruimen om daar ruimte te krijgen... gister al de hele avond bezig geweest met administratie... vanavond lekker zwemmen... gelukkig slaapt de baby de eerste maanden toch bij ons op de kamer dus er zit ook niet heel veel haast achter (al wil ik het kamertje eigenlijk wel af hebben voor eind juni)...
Sorry even klagen hier. Na heel veel discussies met mijn vriend over het aantal dagen werken na mijn verlof voorgesteld om 3 om 4 te werken. Ene week 3 dagen andere week 4 dagen, vind mijn werk dat niet ok en moet ik kiezen of 3x9 of 4x8. Of ik mag 1 dag per maand opnemen maar ja dan moet ik alsnog 3 creche doen. Ik vond het juist zo fijn dat ik maar 2 dagen creche nodig had en 1 dag opa''s en oma's. Baal nu ontzettend en sta weer voor de onmogelijke keuze. Financieel erg achteruit of zelf kapot zijn iedere week. Financieel is het met name lastig omdat we nog een huis willen kopen en het liefst een goede hypotheek willen. Dilemma's dilemma's.
wat lastig mari. wanneer kun je op je werk overleggen wat de mogelijkheden zijn? helaas geen tips voor je verder...

wij zijn er nu een beetje uit hoe het eruit gaat zien als ik aan de studie ga in september. man werkt nu vier dagen, blijft dat doen, hij gaat kijken of hij op maandag vrij zou kunnen zijn (ipv vrijdag) zodat ik dan stage kan lopen, dinsdag en donderdagavond moet ik naar school en dan is hij dus ook thuis (hij is nog bezig met studie op afstand dus als de kinderen slapen kan hij ook aan de bak) en op woensdag kinderen naar kdv zodat ik aan de thuisstudie kan... de baby wil ik pas naar kdv als hij/zij een half jaar is, gelukkig wil mijn moeder het eerste half jaar op woensdagmiddag op de baby passen (ze werkt dan zelf tot 12 uur)... binnenkort maar eens opzoek naar stageplek, en dan hard hopen dat ze een plekje op maandag hebben...
Sorry zie dat ik het niet zo duidelijk heb geschreven. Had 4 om 5 aan mijn werk voorgesteld en die willen dat niet. ivm continuïteit Voor ons was het de enige mooie tussenvorm. Ik ging er financieel niet te veel op achteruit en had 2 dagen per maand extra met mijn kindje.

Best pittig ook nog een studie vlinder. Mijn vriend heeft geen mogelijkheid om minder te werken. Zou ook financieel niet aantrekkelijk zijn. Wat een luxeproblemen eigenlijk ;) Gelukkig kan ik nog kiezen want er zijn ook veel mensen die niet eens 3 dagen zouden kunnen werken maar fulltime bijna moeten werken.
balen dat dta voor je werk geen optie was 4/5.

de kinderen zijn wakker en zijn allebei aan het kletsen in hun kamer, heel vrolijk haha... ga ze zo maar halen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven