December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hey Oefie!

Klinkt wel heel gezellig; Brian kletsend in de box en jij ernaast! Hier is de box ook een lekker rustig plekje om te spelen. Knap dat hij al een stapje los zet!

O jaaa, ik de laatste tijd wel echt van die suffe genante dingen.. Gelukkig kan ik er altijd zelf hard om lachen!

Ik vroeg me af, hoe het nu bij je op kantoor is. Bevalt het nu na een paar maanden nog steeds? Of zie je nu weer meer de voordelen van thuis werken?

Hoe gaat het met het stoppen met roken? Hier gaat het prima, nog geen last gehad. Nu rookte ik ook niet zoveel dus dat scheelt natuurlijk wel.

De vorige keer dat ik stopte, nu zo'n 3,5 jaar terug rookte ik veeeel meer dus was het ook moeilijker.

Je hebt nu trouwens ook zo'n tvreclame van de supersmoker, en ik moet dan steeds aan jou denken, haha!

Truste, meiskes
Het tweede filmpje staat er inmiddels ook op onder de eerste! En de brief is gelukt hoor hihihi.
Mainecoon: Wat een leuk filmpje!! Sjonge wat kan Davina al netjes zelf eten!! Ik ben jaloers hoor, haha! Manuel mept met zijn lepel een beetje in zijn bord en eet met zijn handjes. Of hij laat zich voeren, maar dat is hij meestal snel zat.

Een burn-out, tjeetje... kan er ook nog wel bij. Wel leuk dat je zin hebt in een nieuwe baan. Dat lijkt me een goed teken, nu maar hopen dat je op gesprek mag komen. Wat was het voor functie?

Oh shit, de stagiair is er al.... moet even 'het goede voorbeeld geven'
Gucci, je zal het wel even druk krijgen nu om alles te regelen, maar wel erg leuk!

Yora, balen van die 5, volgende keer beter hoop ik! Wat deed je ook al weer voor opleiding?

Mette, leuk he dat ze steeds meer ontdekken hoe ze de aandacht kunnen krijgen en dingen duidelijk kunnen maken!

Maincoon, leuke fimpjes! Justin eet nog niet eens zo netjes

Hij kan het wel, maar hij doet het niet!

Balen van die burn out...

Oef, he dat is een goede tip, eens kijken of ze die ook snapt!

Fijn dat de uitslagen goed waren!

Wel balen van de hoofdpijn...vreemd, ik hoop dat het snel over gaat...

Leuk dat Brian ook begint te stappen!

Ja, hup Tinus aan het werk!

Marloes
He meiden,

Ik had gister weer een bus pepti gekocht om te kijken of het daar aan lag dat ze steeds rond 5.30/6.00 wakker werd, en de nacht onrustig sliep. En ze heeft idd vanmorgen tot 7.30 geslapen en we hebben haar niet gehoord vannacht. Dus we stappen weer even over naar de Pepti en laten de koemelk even voor wat het is.

Mainecoon; Misschien een rare vraag hoor, maar hoe kom je nou aan een burnout? Zo lang werk je toch nog niet, na je depressie?

Of ben je te snel begonnen?

Is het weer een zelfde ingewikkelde functie waar je op gesolliciteerd hebt? Ik duim voor je dat je die baan krijgt!

Het lijkt mij wel heel goed gezien van de huisarts dat vier dagen werken misschien iets te hoog gegrepen voor je is. Anders blijf je kwakkelen meid, en dit is toch ook niks?

Tinus; Jaja, hophop aan het werk! Even het goede voorbeeld geven. Ik zie je al uitleggen aan hem; nou en dan ieder uur, hou ik de vivasite bij..

Ainne; Echt lief van de leidster dat ze Leah wilt opvangen! Weet je, van dat soort meiden moet je het hebben op de creche. Dan weet je echt dat ze hart voor hun werk hebben en zich echt bekommeren om je kind, als ze zelf in hun vrijetijd voor je klaar staan in zo'n situatie!

Marloes; zijn haar gaatjes nu al dicht?

Patries, Ainhoa; als jullie nog meelezen; hoe is het met jullie?
Mette volgens mijn huisarts komt die burn-out omdat ik niet lekker op mijn plek zit maar ik kon door die depressie ook niet makkelijk ergens anders heen. Burn-out schijnt ook te kunnen komen als je je onder gewaardeerd voelt en dat heb ik hier wel degelijk. Ik vertelde gister mijn bazin dat ik een sollicitatiebrief ging schrijven voor een functie waar ik meer zou verdienen terwijl ik 1 dag minder ga werken. Zegt zij van ja ik kan je nu geen salaris verhoging geven want dat ben je nu niet waard. Nou snap ik ook wel dat ze al een hele tijd niet echt op mij heeft kunnen bouwen, maar ik doe hard mijn best en dan kan ze het op z'n minst wel even wat anders verwoorden vind ik. Ik zit nu op een hbo/wo functie en de functie waar ik op heb gesolliciteerd is een mbo functie. Het is een functie bij de gemeente afdeling burgerzaken en hij lijkt me gewoon heel erg leuk (hoop alleen dat ie niet te simpel is maar ik denk van niet). Heb net de brief naar het postkantoor gebracht. Vind het wel een beetje spannend.

Tinus Davina gaat ook meppen in dr eten hoor maar pas als ze genoeg heeft gehad hihihi en dan trekken we het bord maar snel weg.
Zo, hèhè! Ik ben gedoucht, heb gegeten, Joeri slaapt (en doet dat hopelijk ook nog even) en ik ben nu klaar om te reageren op mijn viva-dinnetjes!

Ik ga eens even terug naar.....even kijken...na de foto's van Joeri's knipbeurt.

Mette

spijkerbroek maat 92? Wow! Joeri heeft nu een spijkerbroekje van H&M maat 80, maar hij heeft nog een aantal broekjes maat 74. Oké, die beginnen nu wat aan de korte kant te worden, maar het kan nog wel.

Misschien dat ik vanmiddag nog even ga shoppen, ik zie wel.

Pyama's 74-80 van de Hema beginnen ook wat klein te worden maar dan voornamelijk de bovenkant, de broekjes passen nog wel. Dat wor5dt dus ook een maatje groter kopen. Zal wel komen door de droger ook, maar Joeri heeft de laatste paar weken wel een groeispurtje gehad.

Moet dus ook vast wat nieuwe truitjes gaan kopen, 74 is aan de korte kant bij de mouwtjes. 80 past nog wel, 86 ook al.

Politie-T-shirt komt van de H&M, ze hadden ook met cowboys enzo. erg leuk!

Ik ken dat...als je alleen zit is het niet zo gezellig maar kom je wel aan al je werk toe. Ik zit bijna nooit alleen, maar soms moet ik even schriftelijk werk doen en dan pak ik wel eens even een kamertje voor me alleen en ben ik zo klaar. Anders kan ik er zo een hele dag over doen! Hahahah! Altijd even kleppen met collega´s enzo!

Leuk dat kiekeboespelletje van Noof! Hihihi! De hele dag door..... Joeri heeft dat als hij iets ziet hij het dan even wil zien en dan moet het weer terug. Zo ging dat met de kerstversiering die aan de kroonluchter hing, de kerstkaarten die in hun houder hangen, eigenlijk met alles wel...wijzen, die zeggen, vastpakken, en weer teruggeven zodta het weer op zijn plek kan...vermoeiend!

Super dat jullie wel weer meteen resultaat hebben bij de pepti! Dan nog maar even wat langer aan de pepti, goede nachtrust voor mams en paps is ook belangrijk! Wanneer gaan we weer eens afspreken???

Tinus

Hij vond het knippen niet echt leuk nee...maar het moest echt gebeuren. Nou ja, ik denk dat hij honger had want het was vlak voor het eten het knippen. Ik heb ook nog nooit zijn haar gekamt of zo, het zat altijd wel Het enige gefrunnik wat ik aan zijn haar deed was gel erin doen of droogfohnen...

Lief he dat knuffelen? Joeri doet niet uit zichzelf kusjes geven, maar begint nu wel te komen als je erom vraagt. Wat ik ook geweldig vind is dat hij je nu ook echt vast kan hoduen als je hem vast hebt...heerlijk die armpjes om je heen! Smelt....

Ik hoop voor je dat jullie volgend jaar wel een ander autootje erbij kunnen hebben! Is echt supermakkelijk!

Jaaaa!!! Wij hebben allemaal heeeeeeeeeeeeele leuke kindertjes!

Goede voorbeeld geven, werken jij!

Loewyz

een glijbaan! Hahahaha! Geweldig! En toppie dat jullie bezoek zich aan de regels heeft gehouden! Heb je inderdaad zelf ook nog wat aan je dag en avond om bij te komen! Nijntjespullen, Joeri is ook zo gek op dat rare konijn!

*nijntje, lief klein konijntje, nijntje....*

Wat heb je in elkaar geknutseld voor het kinderdagverblijf?

Wat een superfoto's!!! Hahahaha! En die tuktuk, super! Wat een leuk ding! (waarvandaan if I may ask?)

Enneh, heeft Merijn nog een speen dat hij die bij de kleine eruit wilde trekken?

Joeri heeft nu al 5 maanden geen speen meer maar hij wil er nog wel een in zijn mondje stoppen als hij er een tegen komt op het kinderdagverblijf of bij zijn nichtjes...

Yora

leuk die foto's van het appel eten! Hahahaha! Super!

Joeri doet het ook zelf van de bank af met eerst zijn beetjes. We hebben het een paar keer bij hem voorgedaan en sindsdien doet hij het zelf. Moet hem soms nog helpen, maar gaat meestal wel goed.

Leuke taart voor Joris! Hahahaha!

Balen van die 5! Voor wat? Enneh, ben het met Mette eens, een Yoraverwenavondje!

Sannie

sommige doodshoofdkleding vind ik wel leuk. Joeri had een hemdje met een lachend doodshoofdje van de H&M die vond ik heel euk, stoer maar toch lief en nu heeft hij ook een truitje met zo'n koppie erop, ik vind het wel leuk, is volgens mij ivm met de piratenfilm Pirates of the caribbean.

Balen van je collegaatje....dat soort dingen doen mij nu ook veel meer hoor.

Die broeken met die verstellingen van binnen vind ik echt een uitkomst! (Hema, H&M, thank you!)

Inderdaad wel weer grapppig om de groei te zien als je alle foto's achter elkaar bekijkt! Gaat zo snel...

Marloes

Heerlijk dat Amber en Justin zoveel lol samen hebben!

Wat goed van Amber, wijzen en daar zeggen en dan hand op haar bil, geweldig!!!! (filmen!)

Basu

leuk dat die tent een succes is! Hahahaha! Heerlijk de twee mannen IN de tent met al hun spulletjes! Super!

floddertje

wat leuk van je vriendin! Hihihi! Wat kun je dan zelf ook happy zijn he?

ainne

goed plan bedacht! 6 uur vliezen, 8 uur Leah naar de creche, bevallen, kind geboren, Vent Leah weer halen, ja, ik ben voor!

Enneh, wel wat rustiger aan doen hoor!

Toppie dat jullie nu 2 adresjes hebben waar Leah naar toe kan! Yeah! Geeft weer wat rust!

gucci

weer terug in Spanje...hoe is het weer er nu? Enneh, ja, kijken wat er mee gaat en wat niet! (wel leuk en spannend allemaal!!)

Oeps! Melkkan op de grond! Balen!

Mainecoon

jouw hoop is uitgekomen, het zonnetje schijnt hier! Kunnen Joeri en ik straks mooi met de hond wandelen! Dankje wel!

Wat een superfimpjes van Davina! Wat eet ze al goed zelf! Super! Joeri voer ik nog steeds, anders wordt het een puinhoop...tot nu toe laat hij het nog steeds toe dus!

Succes met de sollicitatie, en balen dat je weer naar de huisarts was....het houdt ook niet op he? Knuf!

oef

Wat een lap! Pfieuw!

Ik denk dat Joeri zo aan het huilen was omdat hij honger had en hij nog nooit gefrunnik aan zijn haar heeft gehad op die manier...tsja....hij heeft het overleefd!

Fijn dat je lever ok is! Balen alleen weer van je schildklier....

Nog nooit migraine gehad? Ik heb e eerste keer dat ik migraine had 7 dagren hoofdpijn gehad, echt heel erg... Ik wist niet wat het was, dag 8 ging ik naar de dok, toen was het over. Bij mij helpt paracetamol niet bij migraine, gewone hoofdpijn wel. Als ik migraine heb neem ik altijd ibuprofen omdat dat wel helpt. Tsja, misschien even naar de apotheek voor iets anders? Je hebt van dat speciale spul voor hoofdpijn...weet even geen naam. Beterschap, hoofdpijn kan naar zijn! (correctie, IS naar!)

Heerlijk dat Brian ook al probeert stapjes los te nemen!

Goed.....dit heb ik gered! Joeri is inmiddels wakker...het monster!

Hij neemt de laatste dagen ook al een paar losse stapjes, gisteren 3!

Staat ook steeds vaker even los, echt heel stoer!

Vannacht had meneer lekkage om 4 (of 5, ik weet het niet meer!) uur... Hem verschoond, en toen was het huilen, heb ik maar even een flesje melk warm gemaakt....160 ml. Toen die op was was het weer bleren, hij vond het lurken aan de speen zo lekker! Ja, sorry, je hebt geen speen meer, fles is op dus nu weer hup in je bed en slapen! Duurde even maar hij is wel weer gaan spaen en werd 08.15 uur pas weer wakker.

Zit nu in zijn bedje hele verhalen te vertellen aan beer (waarschijnlijk, dat is wat hij meestal doet) Ik hoor het door de babyfoon.

Heerlijk!

Nou, ik ga meneer maar even halen, kan hij zijn broodje eten!

Misshien tot later!

Ohja, geweldige site voor mooie en (waarschijnlijk) lekkere taarten zelluf maken! Kun je ook dingen kopen om je taart mee te versiere, workshops enzo, lijkt me echt super!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
He Knorrie!

Grappig, die site/winkel is van een moeder bij Noof op de opvang! Zus heeft daar ook de spullen voor de prinsessentaart voor Tess haar verjaardag gekocht.

Ga je lekker shoppen staks?

Wat goed dat Joeri al wat stapjes los zet!

We mailen wel even voor een afspraak, gezellie!!

Mainecoon; Stoer van je dat je meteen open kaart hebt gespeeld op je werk, echt goed!

Noof ligt lekker te slapen. Ik heb net met m'n neefje een verassingsdagje voor onze oma gepland voor haar verjaardag. Ze komt oorspronkelijk uit Friesland, dus nu gaan we met alle kleinkinderen+aanhang (20 man) een tour doen langs alle plekjes waar ze als klein meisje gewoond heeft, en waar ze op school heeft gezeten enz. Daarna lekker lunchen, en weer terug naar Oma's huis, waar dan al onze ouders ook weer zijn en eten we met elkaar.

Ik ga lekker een boekje lezen op de bank,

x
Waar een forum al niet goed voor is.

Er was een topic over de Quinnybuzz, en daar vertelde iemand dat ze ook het tekorte gordelprobleem had, en even een mail had gestuurd naar Quinny en een verlengsetje thuis kreeg gestuurd.

Ik heb dus ook gemaild, dat was eergister en nu bij de post het verlengsetje gekregen!

x
Mette: Dat vind ik een heel goed idee van je. Nu nog ergens een man vandaan toveren Ik ga vanavond wel uit eten met een vriendin en dan gaat Yora ook pizza eten of pasta ofzo Handig dat je dat verlengstukje hebt gekregen. Yora heeft een Hopla gekregen voor dr verjaardag van mijn zusje maar Hopla deed het niet. Nu kreeg ik vandaag een nieuw konijn die wel Hopla zegt. En Yora heeft m al gevonden ook.

NURSE : Waar ben je?? ?Dan twee keer op een dag en dan zomaar een week niet???

Marloes ik studeer taalwetenschap. Ik zag trouwens dat de taart van Amber ook bij de Hema vandaag kwam. Yora had net zo'n taart.

Knorretje:Ik heb ook op zulke websites zitten kijken voor Yora dr verjaardag en zag ook echt de leukste dingen voorbij komen. Ook ipv de barbie met jurk een zeemeermin op een steen enzo maar het lijkt me ook best moeilijk om te maken. Dan moet het en lekker smaken en mooi eruit zien.

Oef: Het is eigenlijk best een beetje stom want het vak waar ik een 5 voor had was kindertaalverwerving

Yora gaat bij mij nog steeds altijd in de doek. Ik woon in een flat zonder lift en ga veel met het openbaar vervoer. Dan vind ik het gewoon handig met boodschappen doen en dat je normaal kunt zitten in de bus. Bij mijn moeder gaat Yora wel in de wagen en daar heeft ze verder ook helemaal geen probleem mee. Maar het is nog steeds niet echt zwaar ofzo en ik vind het wel gezellig en lekker warm dus ik wacht eigenlijk nog steeds tot ze te zwaar gaat worden of het zelf niet meer zou willen. Er was bij die draagdoekmeeting iemand met een kindje van 1,5 die ook nooit de wagen gebruikte dus voorlopig kan ik nog even vooruit .

En straks als ze gaat lopen is het ook wel handig als ze moe zou worden dan hoef ik niet de hele tijd met een lege wandelwagen te slepen.
Casper zit op schoot, Renske zit naast me te plakken dus ik ben benieuwd hoe het gaat.

Hoe lang moet je nog voor je opleiding Yora.. Balen van de 5. Dat vind ik nu juist het nadeel van een draagdoek.. Je hebt hem altijd om, ook als je kind er niet in zit.. Ik doe vaak eerst een stuk met de auto of de fiets.. En dan moet je dat ding al omknopen... En dan ter plekke Casper erin wurmen.. En dan vervolgens en de zware boodschappen tillen, en je hebt ook al een draagdoek voor... Maar ieder zijn keus...

de taarten, wel leuk die website. Ik heb een aantal kookboeken over dit soort taartne. Ik heb een tijdje in Engeland gewoond en daar wordt het veel meer gedaan en kan je dus veel kookboeken erover vinden. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ze nog nooit gemaakt heb, ik hou eigenlijk niet zo van dat zoete van de icing..

mette, fijn dat je nu de verlenging hebt.. Ik moet zeggen de service bij quinny is altijd goed, ze zijn erg laagdrempelig met vervangen...

Het typen begint al moeilijker te worden, want er ligt nu een houtentrein in plankjes en stokjes tussen mij en het toetsenbord en af en toe valt er een onderdeel op de grond...

Oef, fijn dat alles goed is met je lever...

ainnee mooi plan.. Ik herken je zorgen helemaal.. Ik had het ook met de zwangerschap van Casper, want wij hebben wel familie, maar die wonen verder weg. Hier natuurlijk een thuisbevalling en Renske ging slapen, weeen heftige, VK gebeld, Casper geboren, en 10 minuten later werd Renske wakker. En ze heeft nog lekker gespeeld tot ik weer gedouched was enz.. Dus het kan echt heel ideaal zijn!!!

game over... Renske besloot op het bureau te klimmen, moest ik streng toespreken, Casper kroop ondertussen de trap op en het bleek nog even bedtijd. En manlief belde dat hij onderweg is, dus ik mag koken..
dames; nou heeft Floortje maandag al rookworst op en nog geen stapje los gezet !!!! Daar gaat de rookworsttheorie \\:-)//

(zo, hehe, kan ik m ook eens gebruiken )
Mette; wat is pepti ?
Floddertje: Het gaat alleen op als je minstens een halve rookworst eet...
Sjemig, ik probeer al anderhalf uur mijn moeder te bellen, maar tis nog steeds in gesprek. Wat een ouwehoer zeg... We gaan morgen even shoppen, maar Jp had een andere auto mee, zonder autozitje. Nu moet mijn moeder morgen eerst bij Jp op z'n werk langs om dat stoeltje te halen anders kan ik niet met mijn moeder weg... gedoe!

Sannie: Knap dat je het aandurft met twee kids Viva'en! Mij lukt dat al niet met één zo'n monstertje... Leuk dat je in Engeland hebt gewoond. Was dat voor stage ofzo?

Yora: Jammer van die onvoldoende. Maar ik vind het sowieso al reteknap dat je nog een voltijd studie kan volgen met een kind. Da's toch vergelijkbaar met een fulltime baan, behalve dat je in je vrije tijd ook nog moet studeren.

Leuk dat je Yora meeneemt met je etentje!

Wel mooi meegenomen dat Yora niet zoveel weegt, gezien het feit dat je de draagdoek zoveel gebruikt.

Mette: Zeker netjes van Quinny!! Je hebt ze direct gemaild of niet? Niet via de winkel waar je hem hebt gekocht?

Knorretje: Wat leuk dat Joeri ook al stapjes probeert! En wat lekker dat hij speen-af is. Maar als ik me kan herinneren heeft hij die niet zo lang gehad toch?

Oef: Wat een ellende, die koppijn! Heb je het erg druk gehad misschien, of stress of een opkomende verkoudheid/menstruatie etc... Sterkte ermee! Wel fijn dat de rest van alle onderzoeken helemaal goed waren.

Wij hebben de box nog maar net weggehaald, want ik had dat ding echt al weken niet meer gebruikt. Nog even getwijfeld, maar het scheelt toch enorm ruimte en met het oog op de Open Dag over twee weken leek het me wel lekker om hem weg te halen.

Ik moet iedere dag zooo lachen om Manu. Sinds hij probeert te staan doet hij ook een ander trucje: hij 'loopt' op handjes en voetjes door de kamer. Net als een hondje! En af en toe stopt hij en dan doet hij zijn hoofdje naar beneden en dan koekeloert hij tussen zijn beentjes door. Het is dan natuurlijk de bedoeling dat je dat dan nadoet en dan giert hij het uit van de lol!! Heerlijk kereltje!!

Ik doe al een hele tijd over dit stukje: uiteindelijk mijn moeder te pakken gekregen en afgesproken voor morgen. Heb er zin in. Ik ga wat dingetjes kopen voor in huis, kussentjes en dat soort dingen.
Mette, misschien over een poosje eerst menegen met de pepti en dan langzaam afbouwen?

Amber d'r gaatjes zijn inderdaad al dicht. De 1e was dus al gelijk dicht toen de oorbel er uit was (hooguit een paar uurtjes) en die ander ging toen ook heel snel, je ziet nog wel waar ze gezeten hebben.

leuke verassing zeg voor je oma!

Goeie service zeg van Quinny!

maincoon, ik hoop dat die baan wat wordt!

Amber wil ook steeds zelf haar brood eten (met haar handen) maar zit dan erg te knoeien en gooit het steeds op de grond. Per maaltijd kreeg ze dan met veel pijn en moeite een krappe boterham weg. Dus ik dacht tussen de middag ga het ook eens proberen met een vork...ze vond het geweldig 1 boterham zat er zo in, dus nog maar 1 gemaakt die at ze ook nog 3/4 op!!!!

Eens kijken hoe lang ze dit leuk blijft vinden!

Knorretje, ik wil het zeker nog een keer gaan filmen, en dan maar zien dat ik het hier geplaatst krijg...(deed het eerst via you tube, maar weet niet of ik dat wel zo fijn vind...tips??)

Stoer hoor dat Joeri ook al voorzichtig aan de wandel gaat!

Mooie site, maar of het wat voor mij is.....

Yora, was het gezellig vanavond?

ok, dat hoor je niet vaak die studie...wat voor werk kun je er mee doen? en hoe lang moet je nog?

De taart was inderdaad van de Hema!

Sannie, klinkt ingewikkeld die typsessie van je!

Floddertje, ik zou een wat pittiger worst proberen dan

Tinus, wat een gedoe met zo'n autostoeltje af en toe he!

shopse morgen!

Ga weer even gezellig doen!

Groetjes Marloes
@Marloes

hey dat was mij totaal ontgaan joh dat Amber dr oorbelletjes al uit waren. Ook jammer zeg.

@Yora

Balen zeg van die onvoldoende.. mag je deze rap inhalen of niet?

Welk jaar zit je eigenlijk, al aan afstuderen toe?

@Knorretje

Die TukTuk is eigenlijk maar een doodgewone driewieler

Maar bij het in elkaar zetten bleek er in ene een onwijze regenkap op te zitten. (Alsof je in de zeikregen naar buiten gaat om lekker te driewieleren), maar met regenkap vond ik deze eigenlijk wel veel stoerderder.

Ehm ja... en nu kan ik niet meer terug kijken (klikte op bekijk bericht, wilde even kijken of de fiets erop kwam, dat is gelukt ja)

Nou ja... ik schrijf morgen wel weer even verder. We gaan lekker vroeg naar bed vanavond. Heb vandaag gewerkt (eerste werkdag van deze week) ben gewoon serieus helemaal gebroken.
Knorrie wat goed dat Joeri al losse stapjes zet! Mooi dat je lekker weer hebt gehad vandaag! En jullie hadden ook feest vannacht. Tsja wij ook Davina werd overstuur wakker om 3 uur en wilde niet meer slapen dus tussen ons in gelegd en toen sliep ze uiteindelijk weer om 5 uur ofzo en vanavond ging ze heel slecht slapen hoorde ik van Den. Ik was er zelf niet want ik ben wezen sporten en heb gelijk een abonnement afgesloten voor een jaar. En thanks voor de site heb hem in mijn favorieten gezet. Misschien ga ik eens bakken voor Den en mijn verjaardag (vieren we samen).

Mette ja het is een klein bedrijfje dus dan wil ik het niet rauw op haar dak laten vallen. En daarbij kan ik er absoluut niet tegen om dingen achter iemands rug om te doen ben gewoon een heel open persoon. Klinkt echt als een super leuk dagje zo voor je oma zeg! En wat een super service van de Quinny.

Yora ik gebruik ook soms nog weleens de draagdoek en ik vind het ook echt nog niet te zwaar. Ik vind met boodschappen doen de wagen juist wel handig dan kan ik daar behalve mijn kind ook nog boodschappen in kwijt. Maar goed ik hoef het dan ook niet een aantal trappen op te slepen.

Sannie dat klinkt lekker knus en gezellig hihihihi. Jeetje drukke afsluiting hahaha.

Flodder tsja hier heeft de rookworst helaas ook niet gewerkt hoor. Davina had 2 maanden geleden al rookworst op en nog steeds niks hihihi.

Tinus wat een grappig spelletje hihihi. Ik zag Davina voor het eerst bezig op handen en voeten vanavond en dan inderdaad hoofd op de grond alsof ze een koprol ging maken ofzo haha mal kind. Heel veel plezier morgen met shoppen! Lekker hoor.

Oef fijn dat je lever goed is maar balen van de hoofdpijn en de struma hopelijk is dat allemaal snel weer over!

Marloes ja hier is ook de vork een uitkomst hihihi. Ik prik het brood erop en dan stopt zij het in dr mond. Ik hoop ook heel erg dat de baan wat word hij lijkt me erg leuk en verdient goed en is vlak bij.
Loewyz inderdaad een beetje vaag zo'n regenkap maar ziet er wel stoer uit. Slaap lekker voor straks.
Zoooo, nu weer even tijd voor "rustig aan doen", dus even hier schrijven!

Ben echt he-le-maal bij qua werk, zit gewoon de emails in mijn inbox te kijken, zodat ik er gelijk bovenop kan springen en bij kan blijven. Heb welgeteld 1 email staan momenteel, heerlijk zo'n lege computer! Mijn baas mocht willen dat ik altijd zo bij was met mijn werk!

Ben inmiddels 37+1 weken en morgen is mijn laatste werkdag, wiehaa! En jullie mogen trots op me zijn, heb gisterenavond mijn ziekenhuistas ingepakt, dus zijn er nu écht klaar voor.

Loewyz, onwijs leuk ding die driewieler! En met regenkap inderdaad nóg leuker. Wie weet als ie ouder is dat ie zelf in de tuin kan fietsen dat je die kap dan wel zou gebruiken.

Oh voor de tabel: Leahs eerste echte woordjes zijn "daddy" en "this" (met bijbehorend vingertje) en "doggie". Geen mammie nog helaas, snik.

Mainecoon, jeetje burnout! Niet jouw makkelijkste jaar geweest zeg, afgelopen jaar. Onwards and upwards voor je nu hoor!!

Ik kon je filmpjes trouwens niet zien gisteren, probeer het thuis wel eens, ik het het vermoeden dat dat soort programma's hier op mijn werk geblokkeerd zijn, kan hier ook niet op YouTube.

Marloes, wat goed dat die vork zo'n succes is! Leah kan wel stukjes brood aan haar vork prikken, maar dan haalt ze het stukje er weer af met haar andere hand en dat gaat dan haar mond in. Nou ja, het begin is er! Ze is trouwens gek op haar boterhammetje 's avonds (ze eet overdag warm), het is echt een sport voor ons om elke dag weer een ander beleg te verzinnen om het afwisselend te houden.

Tinus, shop-ze vandaag! Lekker!

Floddertje, mmmmm rookworst.... kun je hier niet krijgen helaas, maar nu heb ik er zin in! Maar denk inderdaad dat je Floor gewoon méér moet geven!!

Yora, wat een leuke studie doe jij zeg! Ben zelf ook gek op taal. Heb, helaas, toendertijd de Pabo gedaan, hele suffe studie en ondanks mijn papiertje nooit wat mee gedaan (vond kinderen eigenlijk toch niet zo leuk, haha). Achteraf gezien had zo'n studie als wat jij nu doet veel beter bij me gepast.

Balen van die onvoldoende! Op de Pabo hebben we inderdaad ook wel wat aan kindertaalverwerving gedaan, maar is heul lang geleden, weinig blijven hangen vrees ik!

Jeetje dat Yora nog in de draagdoek gaat zeg, wat gezellig! Wij hebben toevallig vandeweek onze draagzak weer tevoorschijn getoverd voor nummer twee. Zal eens proberen of Leah er ook nog in wil. Alhoewel, met mijn buik nu zal dat wel niet lukken!

Mette, wat goed zeg, dat verlengingssetje! Je was dus duidelijk niet de eerste die hier tegenaan liep. De nieuwe modellen zullen inmiddels vast aangepast zijn. Oh en wat is Nova inderdaad een reus zeg, vergeleken bij die kleine minimannetjes op de foto!

Leah is ook nog steeds een mini, op de badkamerweegschaal zit ze op 9,5 kilo! Eind januari wordt ze weer officieel gewogen en gemeten.

Ben inderdaad superblij met die leidster. Sowieso zijn Leah en zij gek op elkaar, elke ochtend worden er uitgebreid knuffels en vieze natte kusjes uitgedeeld (door Leah dan he, de leidsters kusjes zijn niet zo nat geloof ik )

Knorrie, wat een leuke foto's, wat is het toch een stoer ventje he! En wat gaaf dat ie ook al wat stapjes aan het zetten is, nu gaat het hard!

Liiieeef dat ie tegen zijn beer praat. Wij hebben eigenlijk niets bij Leah in bed liggen, moeten we ook eens proberen, misschien dat ze in het weekend dan nóg langer uitslaapt (afgelopen zondag sliep te tot bijna 9 uur!!).
Het uit eten gaan was hardstikke leuk! Yora heeft zich keurig gedragen. Het was alleen een beetje jammer dat ze alle groente uitspuugde. Later probeerde ze het niet eens meer en kwakte ze het gewoon gelijk op de grond. Zat vriendin hard om te lachen. Het was wel grappig want ik kwam Yora tegen. Ik zat ooit in de klas met een Yora en ik heb die naam altijd onthouden en nu werkte die Yora in het restaurant. Yora is nog even komen kijken naar de kleine Yora want ze vond het wel bijzonder volgens mij.

Tinus: Ik zou sowieso dan 5 dagen moeten gaan werken anders en dan zou het nog zeeeeer krapjes zijn volgens mij omdat ik gewoon geen diploma heb. Dus verder studeren leek me de enige optie. Ik had het heel mooi bedacht vond ik zelf. Als Yora in bed ligt kan ik mooi studeren in de avond en kan ik overdag veel zelf bij Yora zijn. Want ik vind ook dat ik gewoon vaak bij haar hoor te zijn. Ik wil haar niet hele dagen wegbrengen want dat vind ik gewoon helemaal niks. En ik ben ook nog nooit een hele dag weggegeweest. MAAR dan moet ze wel normaal slapen. En Yora sliep ook in haar betere tijden nooit langer dan drie uur achter elkaar. Yora huilde sowieso ontzettend veel in het begin en dat kon ze ook ontzettend lang volhouden. Ik vond de doek toen ook echt een verademing. Ik denk dat ik nu gewoon wel moet gaan laten huilen want ik heb gewoon meer tijd nodig. Ik kan er ook ontzettend slecht tegen. Op dat gebied mis ik ook gewoon wel iemand die Yora dan naar bed kan brengen enzo want mij lukt het gewoon niet.

Marloes: Leuke vraag. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik precies ga worden later. Ik ben nog laaaaaang niet aan afstuderen toe.

Loewyz: Ik heb ook al zo'n driewieler voor Yora maar zonder dat mooie scherm erbij. Mijn moeder heeft m gekregen van een collega. Yora heeft er ook al eens op 'gereden' maar die van jullie is wel erg leuk!

Mainecoon: Vervelend van vannacht. Gelukkig slaapt Yora in de nacht wel goed. Ze wordt wel wakker maar slaapt ook heel snel weer. Lig er naast dus dat is ook wel erg makkelijk

Basu: Volgens mij is de Hema populair met de taarten!

Ainne:Lekker hoor morgen laatste werkdag. Het gaat echt snel. Ook fijn van die leidster. Vind het inderdaad wel heel lief van haar. Maar volgens mij zijn jullie dan ook gewoon hele leuke mensen. Eigenlijk is het ook een hele leuke studie maar het is ook vervelend als je steeds overal achteraan loopt te hollen. Soms weet ik gewoon even niet meer hoor hoe dit nu allemaal verder moet.

Yora en ik staan in de borstvoedingsagenda 2008 met deze foto in zwart-wit:

F5 voor update tabel

@Yora

ohhh dat is wel een hele mooie foto! Zo kersvers

Fijn dat het etentje zo goed is gegaan.

@Knor

Om nog even terug te komen op je vraag over die speen. Merijn zuigt al sinds dat ie 3 maanden is op zn duimpje. Had hem in ene gevonden. Maar speentjes vind hij nog altijd zeer interessant, vooral die van een ander

Heb vandaag even een flink stuk buiten gewandeld. Mijn auto stond bij de garage 8km verderop. Dus die zijn we maar even wezen ophalen. De laatste tijd is Merijn de kinderwagen erg snel zat. Zeker als we bij de winkels zijn. Dan wil hij er per se uit en vaak zet hij nog even kracht bij met een enorme huilbui (erg gezellig soms) nu had hij zich keurig gedragen. Lekker met zn toet in de wind. En zat vrolijk voor zich uit te kletsen tegen zwanen en honden die voorbij kwamen.

Ik ga eens even mn was doen... tot later!
Oh, práchtige foto Yora!! En wat leuk dat ie gebruikt is voor in een agenda!
Ben echt een beetje moe meiden... Yasmine doet het fantastisch en Roxanne ook alleen die heeft echt mega last van dr kiezen, mén wat een joekels komen dr door!

Hier spookt het 's nachts dus nogal...

Yasmine hebben we tussen onze hoofdkussens in liggen op dr aankleedkussen in een slaapzak, is 's nachts anders zo'n gestunt met mn slaapkop om dr uit dr wieg te plukken... ze slaapt dr ook lang niet zo goed in als tussen ons in.

Verder doet mn linkerborst ontzettend zeer... even in de gaten houden ben een beetje bang voor een (dreigende) borstontsteking....

Vandaag heeft Roxanne trouwens dr prikken gehad, nu hoeft ze pas weer bij de 3,5-4 jaar.

Ze is nu 82,5 cm lang bij ruim 11,5 kilo

Yasmine weegt nu 5 kilo bij 57,5 cm

Ook heb ik de huisarts gebeld voor een recept voor een spiraaltje te laten plaatsen (dus nee mette, we slaan een jaartje over dit keer! )

*Gaap*

Ik laat het hier even bij meiskes, onze meiden slapen nu dus ik neem t dr even van!

Tot snel hopelijk en hopelijk ben ik dan ook weer wat socialer....

OWJA! helemaal vergeten pas,... : Ainne: Mooie buik!!!!!!!!

xx
tje alweer de volgende prikken voor roxanne.. Ik moet hognodig even kijken wanneer casper weer moet, zit niet in mijn hoofd... En deze keer kunnen ze wat later niet lekker worden...

Balen trouwens dat je last hebt vanje linker borst, hopelijk niets aan de hand...

loewyz, heerlijk 8 km lopen, en mooi dat merijn het ook nog leuk vond...

yora, mooie foto..

we hebben ook al een driewieler staan, was zo lief toen, het buurmeisje besloot vorig jaar (of misschien wel het jaar ervoor al) dat zij te groot was geworden voor haar driewieler en wilde hem zelf aan Renske geven. Had ze blijkbaar helemaal zelf bedacht, want de buren waren zelf ook verbaasd.. Wel heel makkelijk zo..

wat grappig dat je de andere yora tegenkwam.. Uit eten gaat inderdaad best goed. Afgelopen zondag zijn we naar de griek geweest met mijn schoonouders en dat ging ook zo leuk.. Maar heb je dan geen colleges dat je yora zelden alleen hoeft te laten?

wat een feest vanacht maincoon.. hier ook een niet helemaal fit ventje.. Vanacht een paar keer wakker geweest en dat is hij eigenlijk nooit, hij kwijlt veel en heeft z'n handen in zijn mond... Rara wat zou het zijn...

ik heb inderdaad stages gelopen in Engeland. Eerst een half jaar onderzoek in Edinbrough en later 4 maanden psychiatrie in Bristol... Ik vind het zo'n heerlijk land!!! Ik zou er nog gaan wonen, met ex-vriendje, maar ja dat ging over.. Achteraf ben ik toch wel veel meer een familiemens en zou het niet fijn vinden om zo ver bij mijn ouders vandaan te wonen...

blehh, ik heb geen zin, ik moet eigenlijk een trainingsdag voorbereiden, voor as zaterdag, maar wil niet... Er komt iemand die heel vervelend aan het doen is (vind ik en hij staat er ook om bekend), en maar ik heb beloofd het te doen... Dus het zal morgenavond wel laat worden... Momenteel ben ik ook al naar boven verbannen.. Manlief vergadert beneden, en ik mocht nog naar wie is de mol kijken, maar vond dat ik verder geen tv beneden kon gaan kijken (tja manlief wilde CSI opnemen, en ik bedenk me nu pas dat ik ook op de slaapkamer had kunnen kijken..)

groetjes, sannie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven