3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, vaders passen op en hebben papadagen. Daar verdienen ze een aplausje voor want het is heul errug bijzonder om als vader ook een keer voor je kind te zorgen. Moeders....och....dat is vanzelfsprekend. Yugh.
Nou Min als hier de papa een dagje oppast krijgt ie van mij applaus hoor, echt waar!

Verder ben ik het geheel met je eens qua braakuitdrukking maar das niks nieuws he?
quote:Vilma schreef op 19 april 2011 @ 15:55:

Min, is dat "vaderdag"?Papadag is die ene dag in de week dat papa ook een thuis is met de kinderen. Dat is zo bijzonder dat het papadag genoemd wordt. De overige 6 dagen...ach ja...
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 15:55:

Nee joh, vaders passen op en hebben papadagen. Daar verdienen ze een aplausje voor want het is heul errug bijzonder om als vader ook een keer voor je kind te zorgen. Moeders....och....dat is vanzelfsprekend. Yugh.

*krabt zich even *

waarom is het bijzonder als papa een dag thuis is om voor kinderen te zorgen... heb geen kinderen maar das toch niet meer dan normaal, lijkt mij?!?!
a docter a day keeps the apple away
quote:marmul schreef op 19 april 2011 @ 15:57:

[...]

*krabt zich even *

waarom is het bijzonder als papa een dag thuis is om voor kinderen te zorgen... heb geen kinderen maar das toch niet meer dan normaal, lijkt mij?!?!Inderdaad

Daarom vind ik het dus ook zo'n onzin.
O getver, ja, papa-dag, het klinkt al even infantiel als het bedoeld is.
vil, is je dochter al thuis?

t is bijna vijf uur dan even snel langs de winkel en dan BBQ-en met mijn lieve huisgenoten
a docter a day keeps the apple away

Het is ook wel echt BBQ weer. Heerlijk! Hier staan gewoon de worteltjes op.
Vin, heb je volgende week nog oppas nodig?
Goedemiddag trouwens!

BAM! heel gezellig en leuk je hier weer te zien. als vanouds!
nu eten en douchen.

Wat was het warm zeg! Heerlijk!
Wat was het hier gezellig druk vandaag zeg!! Ik ga morgen Randstad bellen en zeggen dat ik echt geen tijd heb om nog te werken, ik mis veels te veel van 3000
Zo, skottel staat aan, maltbiertje erbij en een peukje, ik zit lekker in de zon.

Het lijkt wel weer zomer!
Heerlijk BAM! Ik ga snel een tonijnsalade in elkaar gooien en dan weer stenen sjouwen voor de tuin
quote:bankje schreef op 19 april 2011 @ 17:16:

Vin, heb je volgende week nog oppas nodig? Nee want ze gaat dinsdag gewoon naar de BSO en daarna ben ik of Graaf thuis. (die heeft op donderdag die gehate papadag ). Maar je bent natuurlijk wel van harte welkom. Ga jij lekker met haar spelen en ga ik lekker in de zon liggen.......
Leuk trouwens dat Minny en BAM hier weer mee doen!

Dochter is terecht en is alweer de hort op.

Heb ik lekker mama-tijd
quote:Gravinnetje schreef op 19 april 2011 @ 18:40:

Leuk trouwens dat Minny en BAM hier weer mee doen!Eens
hoe steriel is een gesteriliseerde man?
quote:Gravinnetje schreef op 19 april 2011 @ 18:40:

Leuk trouwens dat Minny en BAM hier weer mee doen!Ach ja, we merkten dat het forum hard achteruit holde en hebben na lang vergaderen besloten weer terug te keren.

Uiteraard tegen betaling van Sanoma maar dat mogen we niet vertellen
quote:mamalief schreef op 19 april 2011 @ 19:02:

[...]

Ach ja, we merkten dat het forum hard achteruit holde en hebben na lang vergaderen besloten weer terug te keren.

Uiteraard tegen betaling van Sanoma maar dat mogen we niet vertellen

Ik zou je zo geloven als je het onderste on-onderstreept had gelaten. Er mist iets hier op het forum .

Eh,...de "sfeer van vroeger" die mis ik.
Oef, zonet stukjes gelezen over mislukte operaties, nou, als gesteriliseerde vrouw ben je dus ook al niet 100% "waterproof".

Oh jee, zouden daarom mijn buikspieroefeningen maar niet willen werken?
FF zwaaien

Ben gaar, hele dag gewerkt, nu me ff snel opknappen en dan kaarten. Hopelijk ben ik het niet verleerd, is 3 weken geleden.

Doeiii, fijne avond allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven