3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 20 april 2011 om 12:21
quote:Gravinnetje schreef op 20 april 2011 @ 12:17:
Marmotje, mijn date is gewoon mijn vriendin. Denk dat ik dus maar gewoon stoelen reserveer.
Vil, ik heb de serie toendertijd gevolgd dus Martin is me zeer bekend. Vind hem eigenlijk de ondergeschoven ster van de serie.mmm dat is dan misschien wel handiger achterin vind ik altijd wel veel fijner omdat je dan beter het scherm kan zien. Verder wil ik nooit helemaal aan de zijkant zitten en geen lange mensen voor mij (maar ja dat laatste kan je niet aanklikken op internet )
Marmotje, mijn date is gewoon mijn vriendin. Denk dat ik dus maar gewoon stoelen reserveer.
Vil, ik heb de serie toendertijd gevolgd dus Martin is me zeer bekend. Vind hem eigenlijk de ondergeschoven ster van de serie.mmm dat is dan misschien wel handiger achterin vind ik altijd wel veel fijner omdat je dan beter het scherm kan zien. Verder wil ik nooit helemaal aan de zijkant zitten en geen lange mensen voor mij (maar ja dat laatste kan je niet aanklikken op internet )
a docter a day keeps the apple away
woensdag 20 april 2011 om 12:22
quote:Gravinnetje schreef op 20 april 2011 @ 12:17:
Vil, ik heb de serie toendertijd gevolgd dus Martin is me zeer bekend. Vind hem eigenlijk de ondergeschoven ster van de serie.
Speelde hij ook in All stars?
Martin is goed en tante Cor ook, maar je moet vooral op dat dialoog letten ik vond 'm ijzersterk al was ik bijna de enige die er erg hard om moest lachen
Vil, ik heb de serie toendertijd gevolgd dus Martin is me zeer bekend. Vind hem eigenlijk de ondergeschoven ster van de serie.
Speelde hij ook in All stars?
Martin is goed en tante Cor ook, maar je moet vooral op dat dialoog letten ik vond 'm ijzersterk al was ik bijna de enige die er erg hard om moest lachen
woensdag 20 april 2011 om 12:26
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 12:19:
[...]
Misschien omdat je niet goed leest?
Ik heb het toch regelmatig over mijn drie draken gehad geloof ik.
O jee....
Ik kan me nog een grote zwarte hond (Sorrow?) herinneren, 2 draken waarvan er eentje op een sport met stok zat.
Die derde was waarschijnlijk heel erg lief en braaf (altijd op haar kamertje aan het spelen of huiswerk maken)
*zo'n hond als Sorrow uit the new hotel Hampshire
[...]
Misschien omdat je niet goed leest?
Ik heb het toch regelmatig over mijn drie draken gehad geloof ik.
O jee....
Ik kan me nog een grote zwarte hond (Sorrow?) herinneren, 2 draken waarvan er eentje op een sport met stok zat.
Die derde was waarschijnlijk heel erg lief en braaf (altijd op haar kamertje aan het spelen of huiswerk maken)
*zo'n hond als Sorrow uit the new hotel Hampshire
woensdag 20 april 2011 om 12:36
Zo, kind is dus niet meer naar huis gekomen. Die mag ik om half 4 op gaan halen. Wat ben ik blij met mijn scooter...... Ze kiest altijd kinderen uit die hier niet in de wijk wonen.
En kaartjes zijn gereserveerd. ¤ 18,55 armer en dan nog eten. Nou ja, salaris wordt toch gestort vandaag of morgen.
Zaterdag ook uit eten maar overdag eerst nog paaseieren zoeken met de gymclub van Minivin. Etentje is het jaarlijkse familie-etentje van mijn familie. Bietje, we gaan eten bij je vrienden.
En kaartjes zijn gereserveerd. ¤ 18,55 armer en dan nog eten. Nou ja, salaris wordt toch gestort vandaag of morgen.
Zaterdag ook uit eten maar overdag eerst nog paaseieren zoeken met de gymclub van Minivin. Etentje is het jaarlijkse familie-etentje van mijn familie. Bietje, we gaan eten bij je vrienden.
woensdag 20 april 2011 om 13:42
woensdag 20 april 2011 om 13:49
woensdag 20 april 2011 om 13:55
daar ben ik weer, zucht.
Het schiet niet op vandaag...
BAM, goed idee, moet straks toch naar de winkel.
noteert;een kladblok kopen
Ik heb vandaag zomaar 6 molshopen in mijn tuin, ik denk dat ik die tuin maar afschrijf en er een dierenreservaat van ga maken.
Popp, succes met het kinderfeestje.
Wel zeggen tegen de kinders dat ze thuis niet op het behang mogen kladden (of alleen tegen de kinderen die leuke ouders hebben)
Het schiet niet op vandaag...
BAM, goed idee, moet straks toch naar de winkel.
noteert;een kladblok kopen
Ik heb vandaag zomaar 6 molshopen in mijn tuin, ik denk dat ik die tuin maar afschrijf en er een dierenreservaat van ga maken.
Popp, succes met het kinderfeestje.
Wel zeggen tegen de kinders dat ze thuis niet op het behang mogen kladden (of alleen tegen de kinderen die leuke ouders hebben)
woensdag 20 april 2011 om 13:58
woensdag 20 april 2011 om 14:00
Ik heb alweer erg veel gedaan, al zeg ik het zelf:
boodschappen gedaan bij Ah en Aldi
Verder nog bij het Kruidvat, Blokker, Bruna
Naar de kapper geweest
Auto door de wasstraat gehaald en uitgezogen
Banden van de auto opgepompt
Aantal kaarten voor de post klaargemaakt en op de bus gedaan
Gewassen
Was opgevouwen
Vuilnis weggebracht