witte vlekken...sperma of ???

20-04-2011 14:16 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik bij het juiste onderwerp zit.

Misschien een hele stomme vraag, en er zal vast weleens meer een topic over geweest zijn.

Kan urine ook witte vlekjes in zwart ondergoed veroorzaken? Of moet ik eerder denken dat het iets anders is....
Voorvocht?

Meneren krijgen een paar keer per dag een harde piemel. Zit in de natuur. Kan wat vocht bij vrijkomen.
Urine kan volgens mij geen witte vlekken geven..

Sperma, voorvocht, afscheiding wel..
Smegma
En ook gewoon huidschilfers en talg. Wrijf maar eens met een zwarte doek over je arm heen.

Maar ehm, vanwaar de vraag?
Ik heb last van witte afscheiding en dat is geen urine.

Of zie ik hier een vraag achter de vraag? Ben je bang dat je man vreemd gaat en denk je dat je dat zou kunnen bewijzen doordat hij witte spermavlekken in zijn onderbroeken heeft zitten terwijl jullie altijd sex zonder onderbroek hebben?
Waarom wil je dit weten?

Ik zie mezelf trouwens nog niet zo de onderbroeken van vriend gaan bekijken of er vlekjes in zitten(neem tenminste aan dat het niet over je eigen onderbroek gaat....)
quote:Katherina schreef op 20 april 2011 @ 14:25:

Ik heb last van witte afscheiding en dat is geen urine.

Of zie ik hier een vraag achter de vraag? Ben je bang dat je man vreemd gaat en denk je dat je dat zou kunnen bewijzen doordat hij witte spermavlekken in zijn onderbroeken heeft zitten terwijl jullie altijd sex zonder onderbroek hebben?
Wat dolfje zegt: wat, hoe en waarom??

Vieze onderbroeken moet je wassen, niet bekijken en zeker geen vragen over stellen.
quote:dolfje schreef op 20 april 2011 @ 14:27:

Waarom wil je dit weten?

Ik zie mezelf trouwens nog niet zo de onderbroeken van vriend gaan bekijken of er vlekjes in zitten(neem tenminste aan dat het niet over je eigen onderbroek gaat....)

Er staat toch ook nergens dat het om het ondergoed van vriend/man gaat?

Bij mij kwam de eerste gedachte op dat TO 'witte vlekjes' in het ondergoed van een kind heeft aangetroffen, en zich daar nu het hoofd over breekt hoe die vlekjes daar gekomen zouden zijn...

Maar ook dat staat nergens hoor, dat is mijn eigen eerste ingeving.

Ben benieuwd of we het nog te horen krijgen, waarom deze vraag gesteld werd.
Of ben je bang dat je vrouw is vreemdgegaan door de vlekken in het onderbroek? Hoeft helemaal geen sperma te zijn hoor.
quote:noukie995 schreef op 20 april 2011 @ 14:34:

[...]

Er staat toch ook nergens dat het om het ondergoed van vriend/man gaat?

Bij mij kwam de eerste gedachte op dat TO 'witte vlekjes' in het ondergoed van een kind heeft aangetroffen, en zich daar nu het hoofd over breekt hoe die vlekjes daar gekomen zouden zijn...

Maar ook dat staat nergens hoor, dat is mijn eigen eerste ingeving.

Ben benieuwd of we het nog te horen krijgen, waarom deze vraag gesteld werd. Zou ze dat dan niet op de kinderpijler hebben gevraagd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben o dertussen retebenieuwd!
Ik gooi ondergoed ongezien de machine in. Ben ik nu een slechte huisvrouw?
Mijn vriend mag zijn eigen ondergoed mooi wassen, ben ik nu een slechte huisvrouw .
Misschien snot, als iemand echt moest snuiten (hooikoorts he) maar geen zakdoek bij de hand had!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Zitten de vlekken aan de buiten of de binnenkant?
Is TO een man of een vrouw? En gaat de vraag over onderbroeken van de partner, kinderen of ...?

In zijn algemeenheid kan een witte vlek duiden op lichaamsvocht. Zeker bij vrouwen is witte afscheiding heel normaal. Maar ook wat voorvocht van mannen hoeft niet te duiden op iets anders dan wat voorvocht, maar het kan wel.

Oftewel, wij kunnen raden wat het zou kunnen zijn en TO heeft vervolgens wat info over de werking van een gezond lichaam waar je per definitie verder weinig mee kunt.
quote:Vilma schreef op 20 april 2011 @ 14:56:

Zitten de vlekken aan de buiten of de binnenkant?
@vilma

Waarom is dat belangrijk? Als je per ongeluk je ondergoed een keer binnenstebuiten draagt, dan zegt dat nog niets.
quote:nummerzoveel schreef op 20 april 2011 @ 15:01:

@vilma

Waarom is dat belangrijk? Als je per ongeluk je ondergoed een keer binnenstebuiten draagt, dan zegt dat nog niets.Dat is waar, het zou nog bedenkelijker worden als de vlekken aan de binnen én buitenkant zaten.
Daar heb je een punt. Het kan echter ook betekenen dat de drager zich halverwege realiseerde dat de broek verkeerd zat en toen dacht aan de wijze woorden van moeders 'Let altijd op je ondergoed, want je weet maar nooit of je ooit onverwacht in het ziekenhuis belandt!'
quote:nummerzoveel schreef op 20 april 2011 @ 15:07:

Daar heb je een punt. Het kan echter ook betekenen dat de drager zich halverwege realiseerde dat de broek verkeerd zat en toen dacht aan de wijze woorden van moeders 'Let altijd op je ondergoed, want je weet maar nooit of je ooit onverwacht in het ziekenhuis belandt!'

Natuurlijk dienen ook de sokken te worden gecontroleerd.

Men krijgt natuurlijk geen harde voetzolen van enkel zweet
quote:isolde55 schreef op 20 april 2011 @ 14:35:

Of ben je bang dat je vrouw is vreemdgegaan door de vlekken in het onderbroek? Hoeft helemaal geen sperma te zijn hoor.

TO ben jij mijn ex? Die vond het ook nodig om mijn onderbroeken te controleren en daaruit de conclusie te trekken dat ik vreemd was gegaan.

Oke, oke...ik lijk paranoia maar ik ben idd bang dat hij vreemd gaat.

Dat zou hij dan wel tijdens zijn werk moeten doen, want in de avond en weekend is hij altijd gewoon thuis, of we zijn samen.

Vrienden van hem, (lees, het zijn er meerdere) gaan ook vreemd, en hij vind dat het ergste wat er is zegt hij.

Maar we hebben weinig seks en praten doen we ook niet veel, hij kan best wel stug doen zodat ik meteen het ergste denk....

En ja, omdat ik verlatingsangst heb ben ik gaan controleren...niemand hoeft te zeggen dat dat niet normaal is want dat weet ik zelf ook wel, en ook omdat hij dingen verzwijgt, omdat ik jaloers reageer volgens hem als hij iets verteld waar een andere vrouw bij betrokken is....

Maar ik ben gewoon bang dat hij niet eerlijk is ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven