M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
He bah, Pips....

Adem in, adem uit.... 't komt allemaal goed.
Zou fijn voor je zijn, Frans, als je man van mening aan het veranderen is. Scheelt dat het voor jou ook even van de baan is nu.

O jee, Xop, wat een nacht! Je zult wel moe zijn vandaag.

Bah, Pips! Komt vast goed allemaal

Vanmorgen ben ik met Lynn naar de dierentuin geweest, was erg leuk!. Lekker om 12 uur op bed gelegd en om kwart over 12 er maar weer uitgehaald, want slapen ging ze echt niet. Uiteindelijk ben ik om kwart over 1 maar met haar in de auto gestapt, zodat ze in ieder geval nog iets kon slapen, om half 2 sliep ze, om half 3 weer wakker. En nu is ze niet te genieten... Hoewel, nu gaat het wel weer, nadat ik haar net haar slaapzak had aangetrokken en gedreigd had in bed te leggen. Ze hangt nu voor de tv 'Toto' (Zandkasteel) te kijken. Pfff, ff rust in de tent.

O ja, tekenen heet hier 'tekelingen'.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ik kwam even heel snel spieken hoe het gesteld is met Pips haar onderhuurder maar die zit nog op haar plaats lees ik. Pips, zetumop!
owja, vanaf de 15e hebben we zelf internet in huis als het goed is, dan kom ik weer bijlezen (meeeeeeeeen veel bijleeswerk, stelletje kletskousen), en uitgebreid reageren!

Tiramam, leuk weer van je te lezen. We wachten vol spanning af, de 15de dat duurt niet lang meer.

Xop, vervelend die nachten zo. Heb vorige week ook zo'n nacht gehad, niet om een speen, want die wenst meneer niet. (tot grote vreugde van deze mama) Maar hij wilde naar mama's bed. 1,5u liggen huilen. Toen weer gaan slapen, en sindsdien is het weer over.

Frans, heerlijk even samen squasen (of iets anders doen)

Zat net te denken dat manlief en ik ook maar weer eens iets leuks samen moesten gaan doen. Maar dat zal er wel pas van komen als het huis verkocht is.

Oh oh oh ik heb me vandaag toch een grote blunder begaan. Schaam me diep.

Had het kastje wat weg moest uit het oude huis in de bus geladen, en die is tijdens het rijden om gevallen, had hem ook plat moeten leggen, en tuurlijk dwars door de achterzijruit. Nu komt carglass er dadelijk een plexiglas in zetten, want van een chevroletbus hebben ze niks in het voren.

Manlief boos natuurlijk. Maar ja niks aan te doen. Zal dat nog wel even te horen krijgen.

Ben weer aan het hamsteren geslagen, zal dan wel weer ziek worden.

Heb gister een flinke bord warm eten op. Vervolgens een halve zak chips, een peer en 2 negerzoenen.

Heb de verf voor mijn haren weer in huis, ga ze warmbruin met blond maken. Vrijdag gaan we dit doen. Ben benieuwd wat eruit komt.

Ben al weer een tijdje van het rose af, en alleen blond begint ook errug saai te worden, hihi.

Nou fijne avond allemaal.
GM allemaal, heerlijk, Yuma geslapen tot half 8. Het is tegenwoordig standaard 7u. (ook niks mis mee natuurlijk)

Vind dat zooo leuk die zinnetjes.

Of netzoals gisteravond. Hij moest naar bed, maar zag een pakje knijpfruit liggen. Die kreeg hij natuurlijk neit meer, ik zei morgen mag je die opeten. Geen probleem ging gewoon slapen. Komen we vanmorgen beneden, loopt meneer meteen naar de keuken, gaat aan tafel zitten en zegt dat hij dat knijpfruit wil, en wijst het aan. Super knap dat hij dat onthouden heeft.

Nou ga snel, kom wel weer terug straks
Ja hoor en Milena heeft LOS GELOPEN!

Gisteren op het kdv. Knapperd! En balen dat ik het gemist heb zeg. Potverdorie, net 2 weken geoefend, gaat dat gekke kind lopen als ik er niet bij ben...

Verder *zwaai* naar iedereen, moet studeren!

Doeidoei
Frans!!!! Wat GOEHOEDDD!

Reageer morgen verder.... nu twee moeie kids die aan mij plakken en trekken....
Thanks,

oeh ik ben ook ZO trots op haar. Net toen ik haar ophaalde van kdv wandelde ze ng even door de keuken en de kamer. Zomaar minstens 20!! stappen los. Men dat heet lopen geloof ik Weet niet of ik daar al aan toe ben hoor

Xop, aaah ik vind foppie toch zo'n leuk woord. Minder dat Sophietje midden in de nacht zo'wakker was

Tira, heujjj tot de 15e

Pips, rustig rustig, denk aan je bloeddruk

Juul, dat klinkt wel heel leuk zo'n ochtendje dierentuin. Das wel heerlijk als je dicht bij een dierentuin woont.

Indian, slimme Yuma. Ik vind ook dat dit nu zo'n leuke leeftijd is! Ze gaan ineen s zoveel begrijpen he?
WOW Super kanppe MILENA!!!!!! JOEPIE JOEPIE ze LOOPT LOS!!!!

Nou Frans, dan trek ook jij je goede stappers maar aan, want vanaf nu kun je er achter aan (rennen) hihi. Wel Leuk!!!!
Wauw, knappe Milena!! Goed zeg, enne ja, 20 stappen los heet LOPEN :-))
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Voor MILENA

Wow wat gaaf zeg. Tja Frans nu moet je er echt aan geloven!

Hier is alles ok, heb 1 dagje vrij en dan weer werken, 5 dagen.grrrr We zijn allebei een beetje verkouden aan het worden en Valentijn heeft slecht geslapen daardoor, dus ik ook :(- Weet nog niet wat ik ga doen vandaag, zwemmen is niet echt een optie met zo n verkouden hoofd. Hij zit nbu naast me op de bank Pieter Post te kijken, heel schattig.

Pips, alles ok daar, geen voortekenen? Ik zit op de tribune!

Xop bedankt voor het complimentje, maar anyway, moet echt gaan sporten. Voor mn gezondheid is het veel beter. Dus tot die tijd echt groenjaloers op jouw hardlopen!

Indian, ben benieuwd of je haar goed uitpakt vrijdag!

Juultje, Valentijn noemt tekenen PIER (naar papier, hahaha)

Kom later nog wel ff.

Ga nu snottebellen vangen.

Merel
He bah, Merel, je moet dus het hele weekend ook werken? Niet echt gezellig! Ach, en ook weer verkouden. Het lijkt wel of deze winter de virussen en bacterien echt hoogtij vieren. Iedereen hoor je erover dat ie ziek is geweest, en maar niet echt beter wil worden. Van het ene virus in het andere zeg maar. Bah, niets aan!

Frans, 20 stappen = echt lopen!! Oh, ben ook gewoon trots op Milena! Dapper wicht; ineens toch maar doen, dat enge lopen!

Pips; rustig aan he?! (Stiekum zit ik ook helemaal klaar, hoor, op de tribune.)

Wow die Milena! Goed van haar! Erug gaaf, ook voor mama, hoeft ze niet zoveel meer te tillen.

Zo he! Wat hebben jullie veel geschreven afgelopen dagen!

Ff kort berichtje, moet zo nog werken en ben natuurlijk weer veels te druk geweest vanochtend. Ben ook nog beetje moe dus niet echt slim van me. Moet iig tot uurtje of 7/8 werken vanavond op kantoor.

Pips, ik hou het januari 2008 topic in de gaten, volgens mij heb ik je gisteren niet voorbij zien komen. Alles goed daar?

Merel, lekker rustige dagje vandaag. Zeker als je daarna 5 dgn moet werken. En allebei wat brakjes das ook niet fijn.

Morgen kom ik weer terug of vanavond als ik lekker op de bank hang!

greetz Scooby
Ik schuif ook aan op de tribune voor Pips.

Bakje koffie, thee of chocomelk erbij!! EN natuurlijk wat koekjes, fruit en ranja!.

Oh als we daar dan toch zitten, willen jullie dan ook ff mee duimen voor de kijkers vanmiddag om 17u.

Dankje!!

(kom vanavond na werk weer terug)
Ah, tuurlijk duim ik daar even voor mee!

Werk ze, Indian en Scoob!
Frans en Milena, van harte gefeliciteerd! Sinds vanochtend loopt Pipsie aan 1 hand. Okay... dat valt in het niets bij jullie topprestatie maar er is weer vooruitgang.

Frans, heb ik het nu niet gezien of heb je amper geschreven over jullie vakantie? Hoe was het daar?

Heb net Scholiertjes van Lu bij de buuf besteld (zou boodschappen doen :-) dus straks extra koekjes op de tribune

Gister kon ik niet traplopen dus niet naar de pc. Was eigen schuld trouwens ik moest en zou afgelopen dinsdag nog eens naar aquarobics en dat moest ik dus woensdag bezuren. Vandaag gaat het weer wat beter.

De bevalling heb ik pas gepland voor a.s. donderdag of later hoor (eerder heb ik nog geen rust gevonden denk ik). Dus ik loop hier nog wel even rond :-).

Morgenochtend weer naar de VK. Hoop dat de onaangename verrassingen deze keer weg blijven.

Tot morgen, Pips

NB

Tiramam, komt mooi uit, die 15de, kan ik mooi vanaf de 16/17de gaan bevallen
Even een vraagje trouwens... wat vinden jullie hier nu van?

Mijn schoonouders hebben al 3 weken niets van zich laten horen naar mij toe. Ze weten dat ik het "zwaar" heb (ook gezien Pipsie die niet loopt) en best hulp of afleiding kan gebruiken (ben erg blij met koffiedrinkers die Pipsie voor me kunnen dragen :-). Ze hebben 1 keer met manlief op zijn mobiel gebeld en verder hoor ik helemaal niets van ze. Ben momenteel mezelf niet echt (haha... voor diegene die dat nog niet opgevallen was LOL) dus ik bel hen ook maar niet. Bang dat ik recht voor zijn raap zeg wat ik er van vind (dus zonder enige tact). Ze werken allebei niet (pensionado), hebben amper hobbies etc. dus veel vrije tijd... Ben ik nu raar dat ik hun gedrag vreemd vind (was vorige keer namelijk niet zo) of is dit normaal?
Grrr hebben ze weer afgebeld. Nu komen ze morgen om 17:45u. Dus we moeten nog ff door duimen.

Pips, als we het nu eens van een hele andere kant bekijken, zeg niet dat het zo is, maar probeer het je ff positief in te laten zien. (valt niet mee) Maar stel nu dat zij uhm hoe zeg ik dat, dat ze zich misschien niet willen opdragen, het is ook niet "nieuw" meer, ik bedoel je hebt pipsie al. misschien voelde ze zich toen te veel opgedrongen of is dat (onbewust) op hun over gekomen, over gebracht. Elk kind is een nieuw wonder, ds zo bedoel ik het niet.

Kan het ff niet goed omschrijven, hoop dat je een beetje weet wat ik bedoel.

Hai,

Denk dat Indian bedoelt dat je schoonouders misschien bang zijn dat ze zich opdringen. Wij kennen ze natuurlijk niet he. Mijn moeder is bv ook altijd bang dat ze zich opdringt. Ik heb me er vreselijk over opgewonden toen ik zwanger was dat ze neit zelf vroeg of ze mee mocht met een echo. Ze wist dat ik alleen moest en het waren echo's ivm Milena's groei. Oeh ik vond het ZO stom. Heb uiteindelijk haar gevraagd, tikje chago en men ze was blij dat ze meemocht. Vertelde het meteen tegen iedereen, heeft extra foto's gevraagd en ze aan ie-der-een laten zien.

Nog een voorbeeld. Over schoonouders ook. Toen ik 38 weken zwanger was kwamen er wat schoonyugo's ( ) langs. Ze bleven logeren en ongeveer een weekje. Oehhhhhhhhhhhhh wat heb ik me vreselijk boos gemaakt dat ze niet bij ons bleven logeren en dat ze maar 1 dagje bij ons waren. Wij wilden ze ook graag zien.l Bovendien kon ik ook alle afleiding gebruiken aangezien ik heel rustig aan moest doen. Belachelijk vond ik het, zeker toen schoonzus ging klagen dat het niet leuk was om ze de hele tijd te vermaken. Gehuild heb ik van boosheid, nachten niet geslapen. Ahum, tikje onredelijk vind ik nu. Iedereen wist dat ik me rustig moest houden en ze hebben natuurlijk gewoon gedacht dat het veel te druk voor me moest zijn (hihi en nooit geweten dat ik me nu juist nog veel drukker gemaakt heb ).

Nou ja ter nuancering dus Pips. Verder ken ik ze niet en als ze niet bellen omdat ze geen interesse hebben of omdat ze er niet aan denken dan zijn het natuurlijk eikels, lijkt me duidelijk!

Merel, he bah verkouden. Veeeeel mensen zijn verkouden he? Hier vent en Lena, ik niet gelukkig Succes met werken. Best veel zo 5 dagen achter elkaar. Ben je daarna weer lekker even vrij?

Indian, ik duim gewoon door tot morgen hoor

Pips, aan 1 hand lopen is het begin lijkt me. Maar dat deed Pipsie toch al toen we in Monkeyworld waren? Milena ging eerst aan 2 handen, toen aan 1 en daarna los. heeft wel lang geduurd hoor. Maar nu loopt ze echt al veel en is ze zelfs al aan het rennen (en valt ze buiten in iedere plas, zucht...) nhet ziet er zoooooooo grappig uit trouwens . Ahum valt het op dat ik nog steeds heel trots ben

Ze loopt nu ook steeds te zingen, zo lief.

Vakantie was wel leuk hoor, had ik er nog niet over geschreven? Heeel veel bezoekjes gedaan. Dus nog iet erg veel tijd met zijn 3en doorgebracht, maar het was wel leuk.
Heee Frans! Heerlijk, zo'n zingend lopend Milenaatje!

Pips, ik dacht eigenlijk hetzelfde...... Ook bij mij, bij beide zw.s., bleven gedurende mijn verlof de telefoontjes en bezoekjes steeds meer uit. Zowel vrienden als familie! En de laatste twee weken (week 41 en 42) durfde helemaal niemand meer te bellen of te komen, bang dat ze zouden "storen" in een middagdut of nog erger de bevalling. En juist de tweede keer kon ik in week 41 en 42 echt niets meer, dus zeker Lieke niet optillen enzo. Heel jammer dat dus niemand echt de helpende hand uitstak, toen.

Maar goed, toen het gebeurde was ik er erg verbolgen onder, maar na die tijd bleek dus hoe de vork in de steel zat. Mensen willen zich kennelijk niet opdringen, en zijn erg afwachtend in de laatste weken van een zw.s., is dus mijn ervaring........

Mocht het zo zijn dat het gewoon desinteresse is in jou, dan zijn het inderdaad gewoon eikels. C'est simple!

Indian; ik duim ook gewoon door.......

Geen nieuws. Druk op 't werk. Thuis alles oke, alleen heeft Sophie erg dunne vieze diarree. Ze is er helemaal niet ziek van, maar 't is erg lastig (en goor). Ze had gisteren op het KDV zichzelf helemaal ondergepoept, dus ze mocht daar in bad!!! Oooohhh....en je kunt haar geen groter plezier doen dan haar in bad te laten gaan. Hihihi, de leidsters hadden het er nog over hoe geweldig ze dat had gevonden. Zingen, spetteren, blij zijn en keihard schreeuwen toen ze helemaal uitgeweekt er weer uit moest. Tja... zo gaat dat thuis ook.
Hey Xop,

Hihi jij ook al van die mensen die bang waren zich op te dringen

Aaah wel zielig dat Sophie Diarree heeft. Wel heerlijk dat ze daardoor in bad mocht natuurlijk. MIlena vindt dat ook geweldig. Ze kan heerlijk spetteren en "zwemmen" (semmen semmen Mama kis (= kijk es) Lena semmen ) dan gaat ze zo wild liggen zwemmen dat e allemaal slokken water binnenkrijgt (nah vult de vochtvoorraad weer wat aan he, ze drinkt verder niet zo geweldig).

En brullen als ze eruit gaat. Hihi alsof ze geslacht wordt.
Hoi, ja jullie verwoorden het nog iets beter, kwam er gister neit goed uit.

En idd als ze echt geen interesse hebben zijn het gewoon eikels.

Ik had me juist enorm druk gemaakt omdat ik bang was dat mijn ouders en schoonouders de deur plat zouden lopen. Maar dat gebeurde juist neit. Moest idd ook zelf bellen of ze niet toevallig hun kleinkind nog een eker wilde zien. (nadat ze natuurlijk de eerste dag al geweest waren)

Maar ook het bezoek bleef lang uit. Iedereen wil je met rust laten, terwijl je zelf vaak zo iets hebt van, ja hallo komt er nog iemand!!

Vanmorgen nara Ikea geweest, moest wat terug brengen, en natuurlijk koop je dan half ikea weer leeg. hihi

Nou we duimen hard verder, 17:45u komen de kijekrs!
zo schema alvast een beeje aangepast. Weet neit meer wie er nu allemaal zie dat ze 3 zinnetjes konden zeggen.

Iemand nog iets voor het schema??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven