F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kan wel zien dat je bent afgevallen hoor!
Ook hier heel druk, maar volgende week ben ik lekker vrij. Even bijkomen

Lau, we gaan zeker snel weer afspreken. Gezellig!

Nic, fijn dat het beter gaat met Tim. Wanneer moest je ook al weer naar het CB voor Floor? Of ben je al geweest?

En Nitro, ijn dat je al zo snel naar de fysio kan met Meis... Hopen dat het helpt!
Oh Cees, leuke bikini!

Marlee, zal vanavond even wat in de ak zetten. ben al bij het cb geweest, was een goed gesprek.

Bijna lang weekend, heb er al helemaal zin in. Tim is morgen ook vrij dus nog even verzinnen of we iets gaan doen.
Hebben jullie geen vakantie dan? Hier nu vrij tot 9 mei.

Werk is echt helemaal geweldig. Ben al 2 keer naar de rechtbank geweest en vandaag had ik zelfstandig een gesprek met een klant, ging best wel goed.

Binnenkort nog wat huisbezoeken afleggen bij de "normale" klanten, heb ik ook wel veel zin in.

Ik denk dat ik blaasontsteking heb, ga even googlen, nog nooit eerder gehad en het voelt echt niet prettig.
goh, nu maak je me wel nieuwsgierig Travis! Geef eens een update in de ak

Hier druk met weinig. Nou ja... Vorige week begonnen met het uitmesten van de bergzolder, alle meuk eens sorteren, en bekijken wat er op marktplaats kan en wat er zo weg kan, en wat nog bewaard moet blijven.

En gisteren was man jarig, uiteindelijk heeft hij een scheerkwast met scheerzeep gekregen (écht een vet cool cadeau voor papa, aldus oudste ), en gaat ie samen met mij (of met iemand anders, dat kan natuurlijk ook ) naar De Dijk volgende maand.

Nu gauw richting bed, morgen weer op tijd opstaan...
Hoi meiden,

Is een soort vicieuze cirkel he? Als niemand iets schrijft ga je minder reageren, waardoor anderen ook niet reageren. Dan is het dus stil..

Hier ook vakantie, eerst nog even een lang weekend spoeddienst, daarna 2 weken vrij, heerlijk!

Vis, fijn dat je werk lekker gaat! Blaasontsteking niet fijn daarentegen. Veel drinken, vitamine C en anders kuurtje halen.

Cees, ik kom naast je zitten hoor.. Lisa zei laatst (al prikkend in mijn rolletjes): Mama, waarom is jouw buik zo dik? Fijn, die eerlijke kindjes.

Jammer dat er ineens zoveel inkomen wegvalt bij je, bah! Is er al zicht op meer kinderen in de opvang?

Praktijk wordt juist steeds drukker, wel fijn voor inkomsten, want de kosten met grotere ruimte, lening en meer personeel zijn ook een stuk hoger.

Kinderen gaan lekker, Karlijntje heeft het omrollen ontdekt en brabbelt erop los. Het is een heel lief meiske, altijd vrolijk, huilt zelden. Maartje huilt juist om alles en niks, beetje vermoeiend. Lisa wordt echt een grote griet met lange benen (waar ze die vandaan heeft??) Ik zal haar weer eens meten.
Zit al aan de cranberrysap, ga zo nog van die vit.C pilletjes halen. Die snoepte ik vroeger stiekem uit het potje.

Een teveel plas je toch ook weer uit?

En zo weinig als hier geschreven wordt, zo veel blijkt er in de ak te staan kom ik net achter
Nou hieperdepiep, voor alles is een eerste keer. Ik heb blaasontsteking en gvd wat doet dat pijn.
Vanmiddag kan ik kuurtje ophalen, had toch maar even urine weggebracht.
He geds Vis, hoe gaat t nu? Je hebt het gelijk goed te pakken..

En wat een lange vakantie! Jes moet nu 4 dagen naar school en is dan een week vrij.

Iedereen zal wel lekker in de zon zitten (of schaduwplekje), wat een genot dit. Baal best dat het paasweekend op zijn eind loopt..

Heb KDV voor Sil stopgezet, werd een te kostbare luxe. En is ook niet meer nodig, nu ik toch geen stage hoef en hij naar psz gaat. Wel jammer dat juist nu hij 'ontpopte' , hij eraf gaat. Maar hij is zelf geloof ik wel blij

Hoe gaat t nu met Tim en BSO Nic?
Vish, dat klinkt heftig. Hoop dat je je al weer beter voelt. Mijn moeder heeft het ook zo heftig gehad. Sterkte!!!

Cees, balen dat Sil van het kdv af moet. Heb je al weer wat nieuwe aanmeldingen binnen of blijft het nog erg rustig???

Hier is grote man ook twee weken vrij (ruim twee weken, al vanaf donderdag).

We zitten nu lekker in de tuin, straks vrienden voor de bbq. Gezellig!! Weekend weg met manlief was erg geslaagd.

En nu nog even in de zon!! Fijne Pasen allemaal
Iedereen een leuke koninginnedag gehad?

Vish, goeie buit egescoord zag ik .

Wij zijn in de wijk op de vrijmarkt gaan zitten. Hele dag heerlijk in de zon gezeten met z'n allen.

Was echt heel gezellig. De kinderen hebben er de hele dag bij gezeten/gespeeld. Manlief ook de hele dag erbij.

Niemand heeft ruzie gemaakt en Floor is ook superlief geweest. We gaan volgend jaar weer!! Dit was een goed begin van onze vakantie!!
dubbel
hallo.... echo.... waar zijn jullie allemaal?

Alle kinders vakantie

wij hebben op de vrijmarkt ook goed gescoord. Meis in de wolken met dora-laptop, mannetje met elektisch gitaartje. Wat een zooi :-) maar dikke pret.

En mannetje kan opeens fietsen. Hij gaf zelf aan dat ie zonder zijwieltjes wilde en hij kon t binnen een dag helemaal zelf. Echt super goed. Dus we zijn zondag gaan fiesten met meis en mannetje allebei op de eigen fiets. Echt grappig!

vish, helemaal hersteld? Echt niet leuk he!

Casey, balen zeg! Krijg je wel al weer wat nieuwe aanmeldingen binnen? En als je je laatste vakken hebt gehaald, mag je dan evt ook zelf op een kdv werken?

Dok. leuk die kleintjes die al zo groot worden he! Hier is middelste ook in de gil en huil fase.... heel vermoeiend maar zal wel een fase zijn hopen we. En meis brutaal!! Echt niet normaal af en toe dus die zit nog wel eens op de gang of haar kamer..

Fysio helpt voor meis trouwens nog helemaal neit. Vorige keer had de fysio het er over om met medicijen te gaan beginnen. Dat zou ze met de huisarts overleggen. We moeten vanmiddag weer dus ben benieuwd. Weet ook niet zeker of we dat wel willen of dat we het nog even aan moeten kijken.
Hey!

Hier Jes ook heel brutaal en grote mond. Laat dit een korte fase zijn... Ik heb het idee dat elke fase steeds een level hoger gaat en dat als je terug kijkt op de fases die we gehad hebben, we die nu een peuleschil vinden!

Heb mijn cijfers binnen: een 8 en een 10!

Maar ik ben niet in een jippie stemming,, want ik vertrouw die 10 niet! Voor mijn gevoel had ik het niet goed gedaan en ook als ik in het boek weer terugkeek, had ik gewoon domme foutjes gemaakt.. En dan staat er ineens een 10, dat klopt niet..

Ik kan naar Panningen gaan, om het na te kijken, maar das echt wel een pokke-end rijden.. Maar ik wil 100% weten dat ik die 10 wel verdiend heb en niet op een InHolland manier..
Cees, kun je niet mailen dan? Dat je het idee had dat je toch wel wat foutjes gemaakt had, en daardoor twijfelde?

Ik denk dat je wel gelijk hebt, dat het iedere keer een tikkie pittiger wordt Vertellen ze je ook nooit van tevoren he

Nitro, goed zeg, van mannetje, dat hij zonder zijwieltjes kan fietsen! Middelste wil ook heel graag, maar durft nog niet. Ach, ze heeft nog genoeg tijd

En welke medicijnen zou Meis moeten krijgen dan? Hoe is het verder gegaan met de fysio?

Had gisteren in de ak ook nog wat geschreven, hier gaat het op het moment wel aardig. Man en ik zijn vrijdag allebei vrij, dus dan kunnen we lekker in huis aan de slag. Kinderen naar de opvang, heerlijk. Hopelijk lukt het om dan lekker wat op te ruimen, geeft ook weer wat lucht en ruimte in het hoofd.

Nu weer lekker aan het werk
Kunnen ze het niet even inscannen en doormailen dan?

En anders gewoon genieten van je 10 hoor muts!

Klinkt gezellig Nico! En niet zo gezellig Nitro. Blaasontsteking gelukkig helemaal weg, was eigenlijk na 1e pil al van de pijn af. Stond echt te janken in de apotheek, heel veel en hele nare pijn was het.

Vandaag vrije dag ben verdorie alleen nog maar aan het huishouden. Nu even broodje eten en dan kijken of we toch nog iets leuks kunnen doen vanmiddag. Buiten de boodschappen om want die moeten ook nog. Bleeeuugghhhh.
wow casey! Goed man! Betekent dat dat je nu helemaal klaar bent? Gefeliciteerd!!!

En vaak is het het zo dat er een kleine marge zit met fouten die je mag maken. Dus t kan best dat je met 2 foutjes toch een tien hebt. (maar goed, er even achteraan bellen of mailen nooit kwaad)

Tieg heerlijk is dat het, even samen zijn en wat doen. Dan kom je tenminste ergens toe! Hier ook veel zooi geruimd t weekend. Ooit komt t huis wel af ... hoop ik.

Vish, niet te veel huishouden hoor. Ook ff genieten!

Fysio is weer klaar voor Meis. Ze heeft gedaan wat ze kon maar helaas. We kunnen nu terug naar de huisarts maar die schijven meestal geen medicijnen voor (iig niet onder de zes) en dan willen ze eigenlijk eerst meer onderzoek in een speciale plas-poli maar dat doen ze ook pas vanaf zes. Dus voorlopig maar weer een aanzien. T is wel vervelend want de laatste maanden heeft ze echt elke dag minimaal een keer een natte broek.
Vis, fijn dat blaasontst. weer over is!

En Cees een 10! Wel apart als je weet dat het niet foutloos was. Weet je al meer?

Ben ook even in AK geweest, stuk drukker dan hier! Heb een foto van Karlijn geplaatst die aanvalt op haar eerste bananenprutje. Fanatiek! Echt leuk weer, ze wil ook heeeel graag kruipen, maar tijgert alleen nog achteruit en komt dus alleen maar verder van het begeerde object af. Wat haar mateloos frustreert.
Hallo, ben ik weer. Terug van een heerlijke vakantie. Was veel te kort natuurlijk met dat lekkere weer.

Cees, gefeliciteerd!! Geniet van je 10. Dat kan best hoor, ook als je kleine foutjes had. Wordt waarschijnlijk net als bij mij afgerond. Dus onafgerond had je misschien wel een 9,5. Geniet ervan!!

Verder kom ik later reageren, eerst even een stapel papier op het werk zien weg te werken en dan straks een berg boodschappen doen.
Hier ook paar dagen weggeweest (bruiloft en familie weekend) Was heerlijk weer en ik heb in tjden niet zoveel gelachen, heerlijk!

Jongens hebben zich ook heel goed gedragen, we sliepen met meerderen op 1 kamer, ging prima.

En nu is de week weer begonnen en moeten we weer op de klok letten.. En Jes zijn 1e zwemles (in de regen) ook achter de rug, viel reuze mee, dus hij heeft er zin in! Gelukkig maar, anders wordt t een lang seizoen! Is in natuurbad, 4x per week van 20 minuten en gaat de hele zomer door. Dus geen vakantie voor ons deze zomer, maar mss nog wel weekendje Beekse Bergen, had ik beloofd als ik zou slagen. Jes vond het daar de vorige keer geweldig, en wil graag nog eens heen.

Tieg en Dok, jullie jongsten gaan ook hard zeg!!

Nic, hoe was het meiske tijdens de vakantie?

Zijn jullie allemaal verwend met moederdag? Ik moet de zelfgemaakte kado's nog krijgen, waren ze vergeten in de koffer te doen en vandaag niet aan toe gekomen!
Diploma is binnen! Yeah!
Klinkt goed Nico! Hoe gaat t nu met je meis?

Casey, gefeliciteerd!! Nu helemaal echt!

Heb je ondertussen je cadeautjes al gehad?

Hier mooie knutsels, zelf geplukte bloemen en ontbijt op bed, leuk!

Gisteren met mini bij de KNO arts geweest. Neusamandel moet eruit en er zat allemaal vocht achter t trommelvlies dus ze gaan de oren ook doorprikken. Ben benieuwd.
Spannend Nitro! Zal daarna wel een opluchting geven denk ik!

Ja heb inmiddels 2 knutsels gehad. Sil had die van Jes al en keer uitgepakt terwijl niemand oplette en was heel 'onschuldig' geweest toen papa hem betrapte (jes en ik waren op pad) Vandaag miste er iets van het kado van Jes; 3 chocolaatjes....

Ze waren wel heel lekker zei Sil!

Er ligt nog 1 knutselwerk op me te wachten!
Hopen dat ze er goed van opknapt Nitro!!

Hiep Hiep Hoera voor Cees! Heb de vlag uit voor je hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven