Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, neem jij er dan 2 dwarse kleuters bij?
He ja en dan gaan wij op stap.
Nemo had laatst een hééééle móóóóóóie droom. Hij kreeg een voetbalshirt en kousen.

Zooooo, weer heerlijk uitgeruimd. En.... waar wat uitgaat kan weer wat in. Had al tijden een keukenrekje op het oog en was nu 1 in de aanbieding bij Leen Bakker. Dus die staat nu in de keuken te wachten tot ik hem ophang.
Hier intussen een stuk gefietst en mijn Vierkantje is nu beter te pruimen dan vanmorgen. Afmatten die koters!

Doe eens plaatje plakken van keukenrekje?
Kon er geen plaatje van vinden maar hij staat op blz 12 in de folder van meneer Bakker.

Dit vind ik ook gaaf

Hij is te zwaar om alleen op te hangen, damn dat haat ik. Ga het toch proberen.
quote:Travis schreef op 23 april 2011 @ 15:02:

Kon er geen plaatje van vinden maar hij staat op blz 12 in de folder van meneer Bakker.

Dit vind ik ook gaaf

[afbeelding]Ik vind hem vooral erg groen.
Duh muh huis is tog groen.
Ophangen gaat hem dus echt niet worden. Poep.
Nemo zit bij de buren in de tuin. Buurvrouw vraagt of hij wat wil drinken.

Gele of rode limonade.

Rood, zegt hij.

Dus ik souffleer door de schutting "alstublieft".

Oh mijn moeder wil ook hoor ik net zegt hij
Nemo!
Whahahahahahahahahahaha briljant kind toch.

Ruilen voor dwarse kleuter en dreumes?
De mijne slaapt. Ik ruil dus niet meer.
Trav, op wat voor schoenen loopt Nemo met dit weer?

Tony vindt Teva's niet lekker zitten en andere sandalen vind ik gewoon suf voor jongens.Vorig jaar had ik een paar geweldige gympies voor hem, met lederen binnenkant, die goed zaten. Maar die kan ik nergens meer vinden. Tony heeft brede voeten en een hele hoge wreef. Hij past bijna niets. En ik vind het zo zielig om hem de hele zomer op verantwoorde, dichte schoenen te laten lopen. Iemand een briljante ingeving?
Van die lelijke Crocs? C heeft ze ook en het ziet er met haar maatje 27 nog wel ok uit.

Lage All Stars niet leuk?
Lage allstars staan klaar om terug te sturen naar omoda, want daar flippen zijn hakken uit. Maat kleiner zit dan in de breedte weer niet goed. Stom jong, want ik vind allstars leuk! Crocs wil ik eigenlijk niet aan. Vind ze spuuglelijk en al helemaal bij jongens. Maar vrees dat dat wel schoenen zijn die hij past...
Slippers?
Nemo had vorig jaar Timberland sandaaltjes en voor nu had ik Teva's liggen maar geloof niet dat hij ze aanwil, ze zijn ook al wat klein geloof ik. Hij trekt namelijk altijd zijn...tatadadaaa teenslippers of crocs aan.

De onderste staan echt leuk hoor!

Nemo heeft juist smalle voetjes. Bij de Bristol hebben ze trouwens behoorlijk brede gympen zonder veters zag ik laatst.
Bristol

Die ik bedoel zie ik even niet. Birkies voor jongens ook leuk?
Die leren Allstars met klittenband vind ik ook leuk.
Slippers spelen niet fijn, lijkt me. Daar kun je toch niet op rennen? Ik twijfel erg over crocs.... Vind het ergens een tikje ordi, of ligt dat aan mij? Ik ga nog maar eens verder speuren naar gympies. Bristol moet ik zij dus!
Oh! En dit natuurlijk:

Je moet ook geen Crocs met Disney-print en dat soort engigheid kopen, die vind ik ook ordi. Nou ja, niet eens ordi maar gewoon dom staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven