Hand even vasthouden?
zaterdag 23 april 2011 om 17:02
Is de kans groot dat een man 'meer' in je ziet als je hem een hand geeft en hij blijft die een tijdje lang vasthouden.
Laatst kon ik even over zijn hand heenwrijven, hij vond dat blijkbaar niet erg.
Dat heb ik weleens vaker met hem, dan geef ik hem een hand en dan houden we elkaars hand langer vast.
Of als ik hem wat aangeef, dan pakt hij ook weleens voor de gein mijn hand eventjes.
Laatst kon ik even over zijn hand heenwrijven, hij vond dat blijkbaar niet erg.
Dat heb ik weleens vaker met hem, dan geef ik hem een hand en dan houden we elkaars hand langer vast.
Of als ik hem wat aangeef, dan pakt hij ook weleens voor de gein mijn hand eventjes.
zaterdag 23 april 2011 om 17:22
zaterdag 23 april 2011 om 17:27
quote:Conundrum schreef op 23 april 2011 @ 17:24:
Draag jij ook altijd kleding in de kleuren van je aura ?
Ben dat laatst gaan doen en ik voel me zo veel meer in balans.
Beetje een rotkleur, oranje, maar gelukkig was er nog een uitverkoop van het WK , waar ik tig t-shirtjes kon vinden.Ze hebben nu ook een boel Koninginnedag-prullaria, kan je weer wat inslaan!
Beetje een rotkleur, oranje, maar gelukkig was er nog een uitverkoop van het WK , waar ik tig t-shirtjes kon vinden.Ze hebben nu ook een boel Koninginnedag-prullaria, kan je weer wat inslaan!
zaterdag 23 april 2011 om 17:28
quote:Conundrum schreef op 23 april 2011 @ 17:24:
Beetje een rotkleur, oranje, maar gelukkig was er nog een uitverkoop van het WK , waar ik tig t-shirtjes kon vinden.
Heel herkenbaar, mijn kleur is saturnusgeel.
Het meeste moeite heb ik trouwens met mensen die vinden dat ik maar "normaal" moet doen.
Zij zien niet hoe speciaal ik ben!
Beetje een rotkleur, oranje, maar gelukkig was er nog een uitverkoop van het WK , waar ik tig t-shirtjes kon vinden.
Heel herkenbaar, mijn kleur is saturnusgeel.
Het meeste moeite heb ik trouwens met mensen die vinden dat ik maar "normaal" moet doen.
Zij zien niet hoe speciaal ik ben!
zaterdag 23 april 2011 om 18:04
@ conundrum,
Eerlijk gezegd had ik daar al een vermoeden van.
Laats was ik op een crematie waar Bach gespeeld werd en ik kan je zeggen, daar werd ik niet vrolijker van. Bijzonder hoe die dingen werken he? Ik ga me daar zeker nog wat meer in verdiepen.
@Hanneke,
Zeker weten!. Kleurencombinaties is iets waar veel mensen helaas te makkelijk mee omgaan. Met alle gevolgen van dien.
Fijn dat ik hier begrip vind voor mijn speciaalheid dames
Eerlijk gezegd had ik daar al een vermoeden van.
Laats was ik op een crematie waar Bach gespeeld werd en ik kan je zeggen, daar werd ik niet vrolijker van. Bijzonder hoe die dingen werken he? Ik ga me daar zeker nog wat meer in verdiepen.
@Hanneke,
Zeker weten!. Kleurencombinaties is iets waar veel mensen helaas te makkelijk mee omgaan. Met alle gevolgen van dien.
Fijn dat ik hier begrip vind voor mijn speciaalheid dames
zaterdag 23 april 2011 om 18:20
quote:hanneke000 schreef op 23 april 2011 @ 17:10:
Waar hield je zijn hand vast? Dat maakt nogal wat uit.
*Ben jij orthopeed en heeft hij een gebroken hand?
*Is hij tandartsassistent en lag jij te trillen van de zenuwen in de stoel bij de tandarts?
*Is hij je collega en zaten jullie in een vergadering?
*Zaten jullie in samen aan een tafel te dineren bij kaarslicht?
*Stond je in een witte jurk voor een altaar en een priester ringen en beloftes uit te wisselen?
Waar hield je zijn hand vast? Dat maakt nogal wat uit.
*Ben jij orthopeed en heeft hij een gebroken hand?
*Is hij tandartsassistent en lag jij te trillen van de zenuwen in de stoel bij de tandarts?
*Is hij je collega en zaten jullie in een vergadering?
*Zaten jullie in samen aan een tafel te dineren bij kaarslicht?
*Stond je in een witte jurk voor een altaar en een priester ringen en beloftes uit te wisselen?
zaterdag 23 april 2011 om 18:40
Vreselijk.
Ik heb een bijtwond in mijn handgeefhand en moest vandaag handjes geven op een verjaardag en JA HOOR! Alle aanwezige mannen moeten juist mijn gebeten hand lang vasthouden en fijnknijpen.
Dus ik heb juist liever dat mensen van handgeefhand afblijven. Die voelt zich momenteel niet zo lekker.
Ik heb een bijtwond in mijn handgeefhand en moest vandaag handjes geven op een verjaardag en JA HOOR! Alle aanwezige mannen moeten juist mijn gebeten hand lang vasthouden en fijnknijpen.
Dus ik heb juist liever dat mensen van handgeefhand afblijven. Die voelt zich momenteel niet zo lekker.